Zal morgen wel komen, er is nu nog niet bijzonder veel te melden denk ik.quote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef J_Mormont het volgende:
Doen ze dit jaar trouwens helemaal niets met reportages o.i.d.?
Voorgaande jaren had je o.a. Corton die tranentrekkende filmpjes ging maken op locatie.
Wijnand Speelman is naar Nigeria geweest.quote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef J_Mormont het volgende:
Doen ze dit jaar trouwens helemaal niets met reportages o.i.d.?
Voorgaande jaren had je o.a. Corton die tranentrekkende filmpjes ging maken op locatie.
quote:
ik wil nog effe weten wat er met die challenge gebeurtquote:Op maandag 18 december 2017 23:28 schreef Embraer89 het volgende:
Moet Domien niet eens slapen?
(Ik eigenlijk ook)
Precies dit.quote:Op maandag 18 december 2017 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik wil nog effe weten wat er met die challenge gebeurt
Ja ik ook, maar om 4:00 de wekkerquote:Op maandag 18 december 2017 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik wil nog effe weten wat er met die challenge gebeurt
Haha exactquote:Op maandag 18 december 2017 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom zit ik maar gewoon op mijn zolderkamer achter mijn pc, beneden zitten mijn ouders toch alleen maar op hun mobiel op de bank (niet op dit tijdstip hoor). Zeg je iets over een programma op tv, "heh, huh, wat". Het is gewoon niet te geloven.
Ik ben te lui om hem te pimpenquote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat zo weinig mensen een kerstUI hebben tegenwoordig, dan zou ik dat kerstgevoel nog meer krijgen tijdens SR.
verschrikkelijk die dingenquote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat zo weinig mensen een kerstUI hebben tegenwoordig, dan zou ik dat kerstgevoel nog meer krijgen tijdens SR.
Dat hoef je zelf niet te doen.quote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben te lui om hem te pimpen
Misschien moeten we ze allemaal maar even aanmelden in dat UI topic.quote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Te beginnen met rubbereend.quote:Op maandag 18 december 2017 23:31 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Misschien moeten we ze allemaal maar even aanmelden in dat UI topic.
Teken maar sneeuwvlokken op die van mij, wijzigen wil niet mobiel.quote:Op maandag 18 december 2017 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Mogen wel wat kleren uit inderdaad.quote:Op maandag 18 december 2017 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een saaie slaapgast die Feenstra
waar is het afmeldtopic?quote:
twitter:ChantalNijhof twitterde op maandag 18-12-2017 om 23:31:11#bsr (boycot serious request) waarom niet een keer geld ophalen voor de armoede in Nederland? reageer retweet
Goed jatwerk welquote:
Voor deze keer danquote:Op maandag 18 december 2017 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat hoef je zelf niet te doen.![]()
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #22
Nee dat is Energie. Dit is echt vreselijk.quote:Op maandag 18 december 2017 23:32 schreef Embraer89 het volgende:
Nja, het is het minst ergelijke nummer van Ronnie Flex denk ik dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |