SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op maandag 18 december 2017 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Carolien tijdens de show van Rob Stenders...
Oh Godquote:
Je mag wel MadMaster zeggenquote:
quote:
Ik dacht even wat kracht bij de harde tekst te moeten laten horen...quote:Op maandag 18 december 2017 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Zit Sinterklaas nu alweer je rum op te zuipen?
http://www.gedichten-freaks.nlquote:Op maandag 18 december 2017 21:26 schreef CindieY het volgende:
Ik ben vooral aan het luisteren, maar weer een toffe show tot zover
Die gedichten
Oh, dus DAAR trekt Bløf zijn teksten vandaan.quote:
quote:Op maandag 18 december 2017 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht even wat kracht bij de harde tekst te moeten laten horen...
Uitnodigend tot wat? Om ook gangster te worden?quote:
Nee dat liedje even terug, het leek heerlijk om een kogel te krijgenquote:Op maandag 18 december 2017 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Uitnodigend tot wat? Om ook gangster te worden?
Ik stop er wel eentje in een envelop en stuur 'm op.quote:Op maandag 18 december 2017 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Nee dat liedje even terug, het leek heerlijk om een kogel te krijgen
quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik stop er wel eentje in een envelop en stuur 'm op.
Geen idee, maar het zou best kunnen...quote:Op maandag 18 december 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Was dit niet die troela die een concert afzegde omdat er "Sophie Ellis-Baxtor" op de kaartjes stond ipv "Sophie Ellis-Bextor"?
serieus?quote:Op maandag 18 december 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Was dit niet die troela die een concert afzegde omdat er "Sophie Ellis-Baxtor" op de kaartjes stond ipv "Sophie Ellis-Bextor"?
er ligt een paard(enhoofd) op mijn bed, ja ja een....quote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef just me het volgende:
en dan ook de naam talking heads hebben
![]()
quote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik zocht net naar een beetje gezellige kogelbrief voor just me, maar werd afgeleid door deze.
[ afbeelding ]
ik schijn overal van alles achter te latenquote:Op maandag 18 december 2017 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er ligt een paard(enhoofd) op mijn bed, ja ja een....
quote:Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
OMG.
Mijn travel buddy heeft iets naar mij gestuurd. Dat zou wellicht misschien op 20 december aan kunnen komen. Ik ga de 21e naar mijn moeder om haar tijdens de feestdagen niet zo eenzaam te laten zijn, en ik kom volgend jaar dus pas weer thuis.
Dat pakketje bevat iets dat wellicht wel eens zou kunnen gaan rotten. Als het de 20e NIET aankomt.. dan staat het dus 2 weken te rotten hier
Dan wordt het vanzelf een bompakket.quote:Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
OMG.
Mijn travel buddy heeft iets naar mij gestuurd. Dat zou wellicht misschien op 20 december aan kunnen komen. Ik ga de 21e naar mijn moeder om haar tijdens de feestdagen niet zo eenzaam te laten zijn, en ik kom volgend jaar dus pas weer thuis.
Dat pakketje bevat iets dat wellicht wel eens zou kunnen gaan rotten. Als het de 20e NIET aankomt.. dan staat het dus 2 weken te rotten hier
oeps.... laten doorsturen is geen optie?quote:Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
OMG.
Moet ik wel weten welk bedrijf het levert, en ze heeft niet eens een Track&Tracequote:Op maandag 18 december 2017 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oeps.... laten doorsturen is geen optie?
Wel jammer want je travel-buddy heeft wel de moeite genomen om iets voor je uit te zoeken en op te sturenquote:Op maandag 18 december 2017 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet ik wel weten welk bedrijf het levert, en ze heeft niet eens een Track&Trace![]()
Nou ja, één van de buren zal het wel aannemen en weggooien als het begint te stinken
Klopt, én te kopen én de verzendkosten te betalen. Misschien dat ik mijn reis een dagje opschuif, maar ik wacht eerst de 20e af. En het is de vraag of het uitstellen van de reis iets oplevert op een pakket uit de VS vlak voor kerst.quote:Op maandag 18 december 2017 21:56 schreef just me het volgende:
Wel jammer want je travel-buddy heeft wel de moeite genomen om iets voor je uit te zoeken en op te sturen
quote:
quote:Op maandag 18 december 2017 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dank je, MM, voor de knallende deuntjes
quote:Op maandag 18 december 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Je hebt nog een week tot Kerst hoor
Ah, dan houdt het inderdaad op.quote:Op maandag 18 december 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel, maar ik ben alleen morgenavond nog thuis tot die tijd...
quote:Op maandag 18 december 2017 22:02 schreef just me het volgende:
* just me gaat nog even naar de kerstboom staren
Goedemorgen lievlink.quote:Op dinsdag 19 december 2017 06:11 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Ik ben gisterenavond vergeten de verwarming laag te zetten toen ik naar bed ging(sorry milieu)
Dat is echt raar om op staan in een warm huis.
Nee, ik ook niet. Had ik eigenlijk niet verwacht.quote:Op dinsdag 19 december 2017 06:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen lievlink.
Ik vind dat niet prettig, wakker worden in een warm huis.
Moi is wakkerquote:
Moge u een lieflijke dag tegemoet gaan.quote:
Dan denk ik dat ik voor de lieflijke dag ga.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moge u een lieflijke dag tegemoet gaan.
Of gewoon autocorrect die zit te kloten
weer wat opgeknapt?quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een halve dag werken, rest van de middag Kerstfeest van mijn werk in Zwolle.
Nog niet helemaal fit maar het kan er mee door.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal fit maar het kan er mee door.Lang leve de paracetamol.
Op 1 januari is iedereen nog (slaap)dronken en Diaan staat daar met haar zweep de kudde aan het werk proberen te krijgen. Dat wordt een succes...quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Het is officieel.... vanaf 1 januari a.s. ben ik teamleider!
trakteren maarquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zou het vanaf 2 januari doen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik begin met een vrije dag op 2 januariquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zou het vanaf 2 januari doen.
Gefeliciteerd
Je hebt werkpaarden en luxepaarden...quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik begin met een vrije dag op 2 januari
quote:
E-nummersquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:36 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
4 flessen wijn en dan ook goede wijn gekregen van de club
![]()
eindelijk weer een bestuur die oude tradities hersteld, dank je wel voor de vrijwilligersquote:
Erg leuk en attent. Ik denk dat ik niets krijgt van de voetbalclub. Zij doen jaarlijks een feest voor alle vrijwilligers... maar daar ga ik nooit naartoe eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:38 schreef just me het volgende:
[..]
eindelijk weer een bestuur die oude tradities hersteld, dank je wel voor de vrijwilligers
Vroeger kreeg iedere vrijwilliger 1 flesje wijn maar omdat het teveel werk was om het uit te delen zijn ze daar mee gestopt..quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Erg leuk en attent. Ik vrees dat ik niets krijgt van de voetbalclub. Zij doen jaarlijks een feest voor alle vrijwilligers... maar daar ga ik nooit naartoe eigenlijk.
Ik wens je veel personeel!quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Hoeveel flessen goede wijn?quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:36 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
4 flessen wijn en dan ook goede wijn gekregen van de club
![]()
Haha dankjewel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wens je veel personeel!![]()
Ho groot is je team? Kan je dat dan nog af met döner tijdens het werkoverleg na werktijd?
Los daarvan, vrijwilligers moet je gewoon je waardering voor laten zien. Zonder hun geen club.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:44 schreef just me het volgende:
[..]
Vroeger kreeg iedere vrijwilliger 1 flesje wijn maar omdat het teveel werk was om het uit te delen zijn ze daar mee gestopt..
Daarna werd het een feest voor de vrijwilligers, kreeg je 'n bonnetje voor een consumptie en de rest moest je zelf betalen.
Ik zie het nu als teken van waardering omdat ik toch veel geld binnenhaal door mensen achter hun broek te zitten die niet betalen !
Discriminatie! Wij willen een mannenquotum!quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
Op dit moment team van 10 dames, maar er komt misschien nog wat bij! Er zijn nog wrs. wel wat veranderingen op komst.
Eén van de redenen dat ik onlangs hier en daar wat vrijwillige functies als webmaster heb neergelegd. Heb het hele jaar niks van sommige partijen gehoord, dus kunnen ze makkelijk zonder mijn bijdrage...quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:38 schreef just me het volgende:
[..]
eindelijk weer een bestuur die oude tradities hersteld, dank je wel voor de vrijwilligers
Alleen maar dames?quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha dankjewel.
Op dit moment team van 10 dames, maar er komt misschien nog wat bij! Er zijn nog wrs. wel wat veranderingen op komst.
Die reageren niet op vacatures....quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Discriminatie! Wij willen een mannenquotum!
Doe eens vacature sturen danquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die reageren niet op vacatures....
Yeps.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen maar dames?
En jij als chef? Dat moet een feest zijn...
quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doe eens vacature sturen dan
"Diaan zoekt koffiejuffrouw (m/v)"quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doe eens vacature sturen dan
Have funquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om af te sluiten en naar Zwolle te gaanTot later!
quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
quote:
Welkom in Zwolle. Gefeliciteerd met je nieuwe aanstellingquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
Maar dankjulliewel allemaal.
Het bericht staat op intranet en ik lees net de reactie van mijn leidinggevende:
Ik ben heel blij met deze benoeming. Het is een feest om met Diana te werken en ik feliciteer de medewerkers van FO en secretariaat dan ook met hun nieuwe leidinggevende. Vanmiddag tijdens de kerstbijeenkomst kan Diana alvast oefenen met het zijn van leidinggevende: nl. het "uitdelen" van de enveloppen!![]()
![]()
![]()
en terecht... een klein beetje belangstelling is wel het minimalequote:Op dinsdag 19 december 2017 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén van de redenen dat ik onlangs hier en daar wat vrijwillige functies als webmaster heb neergelegd. Heb het hele jaar niks van sommige partijen gehoord, dus kunnen ze makkelijk zonder mijn bijdrage...
Ik sluit me hierbij aan. Dank aan allenquote:Op dinsdag 19 december 2017 13:42 schreef just me het volgende:
Hierbij wil ik iedereen bedanken die helpt om van R49 een fijne plek te maken!
dank je wel![]()
![]()
Ik kom binnenkort wel even een werkbezoekje brengen als ik daar in de buurt ben..quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.
Dat gaat heel prima!Bijzondere groep, maar wel allemaal met hetzelfde doel.
Te laat...quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:42 schreef just me het volgende:
dank je wel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te laat...
Ik dacht ik ben je voor, maar helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
dit vind ik wel een mooie kerstgedachtequote:Op dinsdag 19 december 2017 13:42 schreef just me het volgende:
dank je wel![]()
![]()
Ditquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:34 schreef livelink het volgende:
Wow, wat een saamhorigheid hier. Dank jullie wel voor deze mooie plek op FoK!
Ik ben erg blij dat ik R49 dit jaar heb mogen ontdekken.
En Diaan nogmaals gefeliciteerd. En wat een aardig commentaar. Fijn om zo bevestigd te worden!
Mijn collega's ook heel de dag.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn collega's ook heel de dag.
Gisteren was onze voormalig directeur op onze afdeling, en hij vroeg welke zender we op hadden staan, want dat was zo'n fijne muziek.
Zou kunnen. Zullen de laatste zijn geweest dan. Want ze zullen nu zowat naar huis zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]Haha, tof!
Ja ik merk dat mijn favoriete nummers ook al door anderen aangevraagd worden (de paar die zonet ook weer voorbij gekomen zijn). Misschien ook jouw collega's?
Nee nu zo net heb ik ze zelf aangevraagd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zullen de laatste zijn geweest dan. Want ze zullen nu zowat naar huis zijn.
Net was het samen met Wings. Zo meteen blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:54 schreef ToT het volgende:
Paul McCartney komt er weer aan?Kan normaal toch niet 2x zo kort achter elkaar?
Och fuck ja, natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Net was het samen met Wings. Zo meteen blijkbaar niet.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont begreep dat Gup honger had
20 nummers er in gegooid.... even die vis vetmestenquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zei net al tegen Symph: je moet bij ToT gaan wonen, dan krijg je wel een kerstboom
Krijgt Symph geen boom?quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zei net al tegen Symph: je moet bij ToT gaan wonen, dan krijg je wel een kerstboom
de twee bomen van mama Symph zijn naar de kringloop gegaan, net als Symph's eigen boom en andere kerstzooi een jaar of twee geledenquote:Op dinsdag 19 december 2017 17:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Krijgt Symph geen boom?
Zelfs hier staat een boom.![]()
Ok, dat moest van iemand, dat wel.
Van iemand? En dan doe jij dat zo maar?quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Krijgt Symph geen boom?
Zelfs hier staat een boom.![]()
Ok, dat moest van iemand, dat wel.
iets met wind en een vestje, zoals een wijze dame hier onlangs zeiquote:Op dinsdag 19 december 2017 17:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Van iemand? En dan doe jij dat zo maar?
quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:52 schreef ToT het volgende:
Er staat overigens voor het eerst sinds VELE jaren weer een kerstboom in huize ToT!
Mijn leraar van klas 5 op de lagere school plakte met plakband een gulden in de top van de kerstboom in de klas. Een piek...quote:Alleen moet er wel een piek in de top i.p.v. een ster
* OscarMopperkont draagt geen vestjesquote:Op dinsdag 19 december 2017 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iets met wind en een vestje, zoals een wijze dame hier onlangs zei
quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:04 schreef peaceman het volgende:
zo... collega had vanmiddag zijn eindejaarsgesprek (geen functioneringsgesprek) en kwam briesend het kantoor uit. Aangezien hij en ik er hetzelfde instaan, belooft dat wat voor morgenmiddag (dan heb ik mijn gesprek). Ik ga me dus maar eens goed voorbereiden om waarschijnlijk uiteindelijk teleurgesteld en heel erg boos terug te keren.
En maakt het dan nog uit hoe groot de boom moet zijn?quote:
Ik heb een neppert van anderhalve meter. Een echte komt er niet in vanwege de vogels, alhoewel ze er eigenlijk niet naar om kijken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
En maakt het dan nog uit hoe groot de boom moet zijn?
* OscarMopperkont is blij dat z'n katten ook totaal geen interesse tonen in mijn boomquote:Op dinsdag 19 december 2017 18:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een neppert van anderhalve meter. Een echte komt er niet in vanwege de vogels, alhoewel ze er eigenlijk niet naar om kijken.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een neppert van anderhalve meter. Een echte komt er niet in vanwege de vogels, alhoewel ze er eigenlijk niet naar om kijken.
dat is geen fijn vooruitzicht.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:04 schreef peaceman het volgende:
zo... collega had vanmiddag zijn eindejaarsgesprek (geen functioneringsgesprek) en kwam briesend het kantoor uit. Aangezien hij en ik er hetzelfde instaan, belooft dat wat voor morgenmiddag (dan heb ik mijn gesprek). Ik ga me dus maar eens goed voorbereiden om waarschijnlijk uiteindelijk teleurgesteld en heel erg boos terug te keren.
we hebben 1 kerstbal in de lamp hangen en dat is onze kerstboom.quote:
Not me.quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Iemand had zin in liedjes met Lady ?
Prima!quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort wel even een werkbezoekje brengen als ik daar in de buurt ben..
+1quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:34 schreef livelink het volgende:
Wow, wat een saamhorigheid hier. Dank jullie wel voor deze mooie plek op FoK!
Ik ben erg blij dat ik R49 dit jaar heb mogen ontdekken.
En Diaan nogmaals gefeliciteerd. En wat een aardig commentaar. Fijn om zo bevestigd te worden!
deze nog even quoten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:42 schreef just me het volgende:
dank je wel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
+1
En dankjewel. Het is idd erg fijn. Wat dat betreft een verschil van dag en nacht met de werkgever van peaceman.
CindieY ook bedankt. En het was erg gezellig in Zwolle.
Alleen de conducteur in de trein was boos op ons. We waren te gezellig en werden bijna uit de trein gezet.We zaten niet eens in een stilte coupé.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Mijn leraar van klas 5 op de lagere school plakte met plakband een gulden in de top van de kerstboom in de klas. Een piek...![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2017 18:04 schreef peaceman het volgende:
Dat dus. We hebben het er net over....quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:17 schreef just me het volgende:
Peaceman, heel veel succes morgen en laat je niet gek maken
Heb ik aangevoeldquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat dus. We hebben het er net over....
dank allen voor de support. ligt niet aan mij of mijn collega's. Wij zijn jaren geduldig geweest en hebben begrip getoond voor de situatie ivm de crisis. Maar nu het beter gaat, vinden wij het niet meer dan terecht dat ook wij hiervan profiteren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:17 schreef just me het volgende:
Peaceman, heel veel succes morgen en laat je niet gek maken
Ik ga duimen voor een goede afloopquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
dank allen voor de support. ligt niet aan mij of mijn collega's. Wij zijn jaren geduldig geweest en hebben begrip getoond voor de situatie ivm de crisis. Maar nu het beter gaat, vinden wij het niet meer dan terecht dat ook wij hiervan profiteren.
Denk 66 was het toch?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
D'66 is nu in de buurt aan het komen bij Denk qua geloofwaardigheid![]()
ik doe met je meequote:Op dinsdag 19 december 2017 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga duimen voor een goede afloop
Wow!quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Ladies and gentlemen, we got him...
[ afbeelding ]
Ik zit zelf ook een beetje daarmee, maar ben niet zo goed in het aangeven. Ik had maandag mijn beoordelingsgesprek en daar heb ik het toch weer niet aan de orde durven brengen. Ik heb het wel eerder dit jaar aangegeven, maar dat doe ik kennelijk in te algemene termen, want het wordt totaal niet opgepikt. Ik ga er vanuit dat jij dit beter aan gaat pakken, Peaceman. En bij succes ga ik bij jou in de leer. Dus veel succes alvast voor morgen!quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
dank allen voor de support. ligt niet aan mij of mijn collega's. Wij zijn jaren geduldig geweest en hebben begrip getoond voor de situatie ivm de crisis. Maar nu het beter gaat, vinden wij het niet meer dan terecht dat ook wij hiervan profiteren.
Erg netjes!quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Beoordelingsgesprekken vond ik altijd echt vreselijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook een beetje daarmee, maar ben niet zo goed in het aangeven. Ik had maandag mijn beoordelingsgesprek en daar heb ik het toch weer niet aan de orde durven brengen. Ik heb het wel eerder dit jaar aangegeven, maar dat doe ik kennelijk in te algemene termen, want het wordt totaal niet opgepikt. Ik ga er vanuit dat jij dit beter aan gaat pakken, Peaceman. En bij succes ga ik bij jou in de leer. Dus veel succes alvast voor morgen!
Te laat naar bed gegaan?quote:Op woensdag 20 december 2017 05:41 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb je slechte voorbeeld vandaag maar gevolgd, livelink.
quote:Op woensdag 20 december 2017 06:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Te laat naar bed gegaan?
En natuurlijk goedemorgen
Goedemorgen CindieY.quote:
Ah, dat was inderdaad geen goed voorbeeld om te volgen.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Verwarming 's nachts aan laten staan.
Drie vliegtuigen om naar Leipzig te gaan vanuit Noorwegen?quote:Op woensdag 20 december 2017 07:01 schreef Fogel het volgende:
Ik zit nu in een vliegtuig (eerste van drie) om naar Leipzig te gaan. VNV Nation, here I come!
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:01 schreef Fogel het volgende:
Ik zit nu in een vliegtuig (eerste van drie) om naar Leipzig te gaan. VNV Nation, here I come!
quote:Op woensdag 20 december 2017 07:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat was inderdaad geen goed voorbeeld om te volgen.
Trondheim-Oslo-Frankfurt-Leipig... gelukkig hou ik van vliegen.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Drie vliegtuigen om naar Leipzig te gaan vanuit Noorwegen?
Maar veel plezier alvast
Oei..... dan heb je wel erg vroeg opgemoeten, als je nu al vliegt.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Trondheim-Oslo-Frankfurt-Leipig... gelukkig hou ik van vliegen.
Alleen wel economy class, zou ik me bij aankomst moeten laten checken op luizen?
Thanks!
@melting: het is het vroeg opstaan waar ik niet goed in ben
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook lastig, helemaal als het bedrijf daar minder open voor staat. Ik hoop dat het bij peaceman goed gaat en dat jij zijn voorbeeld kan volgen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook een beetje daarmee, maar ben niet zo goed in het aangeven. Ik had maandag mijn beoordelingsgesprek en daar heb ik het toch weer niet aan de orde durven brengen. Ik heb het wel eerder dit jaar aangegeven, maar dat doe ik kennelijk in te algemene termen, want het wordt totaal niet opgepikt. Ik ga er vanuit dat jij dit beter aan gaat pakken, Peaceman. En bij succes ga ik bij jou in de leer. Dus veel succes alvast voor morgen!
Tot 0115 met een vriend zitten drinken en dan om 0545 op... is niet aan te raden op zichquote:Op woensdag 20 december 2017 07:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei..... dan heb je wel erg vroeg opgemoeten, als je nu al vliegt.
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 07:01 schreef Fogel het volgende:
Wat je ver haalt, is lekker.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:01 schreef Fogel het volgende:
quote:
Redelijk, redelijk. We hebben echt veel minder ruimte als eerst. Een groot dressoir wordt vanmiddag al door de kringloop opgehaald omdat die niet past. Nu moet mijn foto-apparatuur in de kleine, en het handgereedschap wat ik eerst in een apart kastje in de gang had staan, moet nu ook in dat zelfde dressoir!quote:Op woensdag 20 december 2017 10:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
Lukt het een beetje met inrichten?
uiteindelijk komt het goed. Gewoon rustig aan passen en meten, stapje voor stapjequote:Op woensdag 20 december 2017 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Redelijk, redelijk. We hebben echt veel minder ruimte als eerst. Een groot dressoir wordt vanmiddag al door de kringloop opgehaald omdat die niet past. Nu moet mijn foto-apparatuur in de kleine, en het handgereedschap wat ik eerst in een apart kastje in de gang had staan, moet nu ook in dat zelfde dressoir!Dat wordt kloten met stapelbakjes en eventueel zelfgemaakte vakjes in de lades of zo.
Verder ziet het er nu wat rommelig uit zo in de volle woonmaker en weten we niet echt wat we met alle planten aan moeten. Een paar zullen naar de slaapkamers moeten, denken we. Voor die mooie grote houten kist hebben we ook eigenlijk geen plaats meer.![]()
Ook qua verlichting moeten we de boel wat veranderen, maar al met al komen we er echt wel!
De keuken is overigens nog weer een iets groter probleem dan de woonkamer; die is gewoon behoorlijk klein en er is geen ruimte voor een extra kast.
Maar goed, als we oplossingen hebben gevonden voor deze probleempjes, hebben we verder wel gewoon genoeg leefruimte.
Precies, komt in orde!quote:Op woensdag 20 december 2017 10:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uiteindelijk komt het goed. Gewoon rustig aan passen en meten, stapje voor stapje
gewoon die kerstboom nooit in de woonkamer zetten, maar op zolder, zie: probleem minder!quote:Op woensdag 20 december 2017 11:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, komt in orde!
Als dat dressoir straks weg is zal het sowieso al een hoop schelen.En die kerstboom over 2 - 3 weken ook!
quote:Op woensdag 20 december 2017 11:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon die kerstboom nooit in de woonkamer zetten, maar op zolder, zie: probleem minder!
Symph wil ook wel eens wat, maar ik ben de baasquote:Op woensdag 20 december 2017 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]Strak plan!
Maar mijn vriendin wilde er graag eentje.
quote:Op woensdag 20 december 2017 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph wil ook wel eens wat, maar ik ben de baas
he, maar ff serieus, zou je die vitrinekasten niet ook op zolder neerzetten? Beetje leuk daar de ruimtes inrichten. Bij mij hebben bijvoorbeeld boeken en mijn verzamelingen altijd grotendeels boven gestaan, geeft meer lucht en ruimte in de woonkamer.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan, duidelijke taal!
Nee maar voor mijn meissie is het wel ff speciaal natuurlijk!
Ja ben ik nog niet helemaal over uit. Aan de eene kant vind ik het zonde om al die edelstenen op zolder te laten staan, maar nu is het ook wel erg vol.quote:Op woensdag 20 december 2017 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he, maar ff serieus, zou je die vitrinekasten niet ook op zolder neerzetten? Beetje leuk daar de ruimtes inrichten. Bij mij hebben bijvoorbeeld boeken en mijn verzamelingen altijd grotendeels boven gestaan, geeft meer lucht en ruimte in de woonkamer.
Ik zie het Babelsberg film orchestra nog niet naar Trondheim komen, dus dan maar hierheen.quote:Op woensdag 20 december 2017 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je ver haalt, is lekker.
Have fun!
Ben wel blij dat ik doorgaans aan een OV-chipkaart en/of een parkeervergunning genoeg heb om een concert te kunnen bezoeken...
Trondheim, dat heb ik dan nog niet bezocht.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zie het Babelsberg film orchestra nog niet naar Trondheim komen, dus dan maar hierheen.
Nog een vlucht te gaan, ben in ieder geval al in het juiste land.
Byscenen voor kleinschalig, Granåsen evt Lerkendal stadion voor grootschalig.quote:Op woensdag 20 december 2017 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trondheim, dat heb ik dan nog niet bezocht.
Welke poptempel is daar aan te raden?
Ik zei daarom heel bewust 'poptempel'...quote:Op woensdag 20 december 2017 12:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Byscenen voor kleinschalig, Granåsen evt Lerkendal stadion voor grootschalig.
In juni hebben ze Trondheim rock, op een locatie van een brouwerij, is de eerste keer dus geen idee hoe het daar gaat worden.
Voor 'onbekende' dingen ga je naar Verkstedhallen.
Geen 'legendarische' poptempels hier (naja, daar, want ik ben nu bij jullie oosterburen).quote:Op woensdag 20 december 2017 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zei daarom heel bewust 'poptempel'...
neuh koffiemet cake dingetjequote:
He jazzes, gecondoleerdquote:Op woensdag 20 december 2017 13:13 schreef just me het volgende:
[..]
neuh koffiemet cake dingetje
iemand van Concordia, bizar, weer alvleeslierkanker
Ze heeft een jaar in blessure tijd mogen spelen en heeft daar, voor zover mogelijk, bijzonder van genoten..quote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 13:13 schreef just me het volgende:
[..]
neuh koffiemet cake dingetje
iemand van Concordia, bizar, weer alvleeslierkanker
ondertussen is mijn kast opgeknapt en ga ik die eens inruimenquote:
Da's dan wel weer iets positiefs!quote:Op woensdag 20 december 2017 13:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ze heeft een jaar in blessure tijd mogen spelen en heeft daar, voor zover mogelijk, bijzonder van genoten..
Ik vind 'm echt zo'n zeikstem hebben he!quote:Op woensdag 20 december 2017 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een keer per dag vind ik wel genoeg, hij kwam eerder vandaag op radio5 voorbij
En knokkels is al een tijdje niet gesignaleerd..... verdacht....quote:Op woensdag 20 december 2017 14:26 schreef Symphonic het volgende:
Bij knokkels,om de hoek staat het ziekenhuis in de fik
quote:Op woensdag 20 december 2017 14:26 schreef Symphonic het volgende:
Bij knokkels,om de hoek staat het ziekenhuis in de fik
Werkverschaffing. Slim, wel.quote:Op woensdag 20 december 2017 14:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En knokkels is al een tijdje niet gesignaleerd..... verdacht....
Hij is onderweg naar Leipzig voor een concert?quote:Op woensdag 20 december 2017 14:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En knokkels is al een tijdje niet gesignaleerd..... verdacht....
Die is leip zegquote:Op woensdag 20 december 2017 14:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij is onderweg naar Leipzig voor een concert?
doe hem de groetenquote:Op woensdag 20 december 2017 14:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij is onderweg naar Leipzig voor een concert?
yups. Heb ze wel even verteld hoe ik erover dacht. Dat ik het gevoel dat we het afvoerputje van het bedrijf zijn en dat ik van mijn leidinggevende verwacht dat hij voor ons vecht.quote:
die van mij gaat sowieso wel ff duren zo te zienquote:Op woensdag 20 december 2017 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
29 nummers in de wachtrij.....
* OscarMopperkont zat te twijfelen om straks wat deuntjes te draaien... maar dat betekent dan wel dat niet alles voorbij kan komen
Fuck you, I won't do what you tell me!!!!!quote:Op woensdag 20 december 2017 19:10 schreef peaceman het volgende:
als er zo wat stevige liedjes langskomen op Gup, kan dat zomaar door mij zijn...
o.a. die ja!quote:Op woensdag 20 december 2017 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fuck you, I won't do what you tell me!!!!!
De Ska versie vind ik beter.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fuck you, I won't do what you tell me!!!!!
dag erna kun je van 7-9. daarna kom ik.... al weken geleden ingepland...quote:
Ik plan doorgaans niks in, angezien ik te weinig tijd schijn te hebben om in te plannen, maar zet me er maar op.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
dag erna kun je van 7-9. daarna kom ik.... al weken geleden ingepland...
vrijdag dus:quote:Op woensdag 20 december 2017 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik plan doorgaans niks in, angezien ik te weinig tijd schijn te hebben om in te plannen, maar zet me er maar op.
Hmmm, ik zie 'DJ PaRoDiUzZ - Alle Kleine Bietjes Helpen' staan...quote:Op woensdag 20 december 2017 19:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrijdag dus:
19:00 - 21:00 DJ Paro draait warm
quote:Op woensdag 20 december 2017 19:26 schreef tailfox het volgende:
Ik heb mijn internet verbetert.
Inplaats van kut is het nu tyfus slecht
dan heeft iemand het veranderd....quote:Op woensdag 20 december 2017 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie 'DJ PaRoDiUzZ - Alle Kleine Bietjes Helpen' staan...
Aan een kut hat je nog wat, aan de typhus heb je niks, gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 december 2017 19:26 schreef tailfox het volgende:
Ik heb mijn internet verbetert.
Inplaats van kut is het nu tyfus slecht
Sorryquote:Op woensdag 20 december 2017 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aangezien mensen Gup blijven vullen ga ik wat anders doen
quote:Op woensdag 20 december 2017 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aangezien mensen Gup blijven vullen ga ik wat anders doen
quote:FAQ:
Klik hier om naar de website van Radio 49 te gaan (of klik daarvoor op de zwarte navigatieblokken hierboven), waar je een keuze kunt maken uit een ruim aanbod van songs en jouw favoriete songs kunt aanvragen. Als er tenminste geen DJ live draait, want die gaan altijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |