SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op maandag 18 december 2017 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Carolien tijdens de show van Rob Stenders...
Oh Godquote:
Je mag wel MadMaster zeggenquote:
quote:
Ik dacht even wat kracht bij de harde tekst te moeten laten horen...quote:Op maandag 18 december 2017 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Zit Sinterklaas nu alweer je rum op te zuipen?
http://www.gedichten-freaks.nlquote:Op maandag 18 december 2017 21:26 schreef CindieY het volgende:
Ik ben vooral aan het luisteren, maar weer een toffe show tot zover
Die gedichten
Oh, dus DAAR trekt Bløf zijn teksten vandaan.quote:
quote:Op maandag 18 december 2017 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht even wat kracht bij de harde tekst te moeten laten horen...
Uitnodigend tot wat? Om ook gangster te worden?quote:
Nee dat liedje even terug, het leek heerlijk om een kogel te krijgenquote:Op maandag 18 december 2017 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Uitnodigend tot wat? Om ook gangster te worden?
Ik stop er wel eentje in een envelop en stuur 'm op.quote:Op maandag 18 december 2017 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Nee dat liedje even terug, het leek heerlijk om een kogel te krijgen
quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik stop er wel eentje in een envelop en stuur 'm op.
Geen idee, maar het zou best kunnen...quote:Op maandag 18 december 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Was dit niet die troela die een concert afzegde omdat er "Sophie Ellis-Baxtor" op de kaartjes stond ipv "Sophie Ellis-Bextor"?
serieus?quote:Op maandag 18 december 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Was dit niet die troela die een concert afzegde omdat er "Sophie Ellis-Baxtor" op de kaartjes stond ipv "Sophie Ellis-Bextor"?
er ligt een paard(enhoofd) op mijn bed, ja ja een....quote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef just me het volgende:
en dan ook de naam talking heads hebben
![]()
quote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik zocht net naar een beetje gezellige kogelbrief voor just me, maar werd afgeleid door deze.
[ afbeelding ]
ik schijn overal van alles achter te latenquote:Op maandag 18 december 2017 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er ligt een paard(enhoofd) op mijn bed, ja ja een....
quote:Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
OMG.
Mijn travel buddy heeft iets naar mij gestuurd. Dat zou wellicht misschien op 20 december aan kunnen komen. Ik ga de 21e naar mijn moeder om haar tijdens de feestdagen niet zo eenzaam te laten zijn, en ik kom volgend jaar dus pas weer thuis.
Dat pakketje bevat iets dat wellicht wel eens zou kunnen gaan rotten. Als het de 20e NIET aankomt.. dan staat het dus 2 weken te rotten hier
Dan wordt het vanzelf een bompakket.quote:Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
OMG.
Mijn travel buddy heeft iets naar mij gestuurd. Dat zou wellicht misschien op 20 december aan kunnen komen. Ik ga de 21e naar mijn moeder om haar tijdens de feestdagen niet zo eenzaam te laten zijn, en ik kom volgend jaar dus pas weer thuis.
Dat pakketje bevat iets dat wellicht wel eens zou kunnen gaan rotten. Als het de 20e NIET aankomt.. dan staat het dus 2 weken te rotten hier
oeps.... laten doorsturen is geen optie?quote:Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
OMG.
Moet ik wel weten welk bedrijf het levert, en ze heeft niet eens een Track&Tracequote:Op maandag 18 december 2017 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oeps.... laten doorsturen is geen optie?
Wel jammer want je travel-buddy heeft wel de moeite genomen om iets voor je uit te zoeken en op te sturenquote:Op maandag 18 december 2017 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet ik wel weten welk bedrijf het levert, en ze heeft niet eens een Track&Trace![]()
Nou ja, één van de buren zal het wel aannemen en weggooien als het begint te stinken
Klopt, én te kopen én de verzendkosten te betalen. Misschien dat ik mijn reis een dagje opschuif, maar ik wacht eerst de 20e af. En het is de vraag of het uitstellen van de reis iets oplevert op een pakket uit de VS vlak voor kerst.quote:Op maandag 18 december 2017 21:56 schreef just me het volgende:
Wel jammer want je travel-buddy heeft wel de moeite genomen om iets voor je uit te zoeken en op te sturen
quote:
quote:Op maandag 18 december 2017 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dank je, MM, voor de knallende deuntjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |