SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op maandag 18 december 2017 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Carolien tijdens de show van Rob Stenders...
Oh Godquote:
Je mag wel MadMaster zeggenquote:
quote:
Ik dacht even wat kracht bij de harde tekst te moeten laten horen...quote:Op maandag 18 december 2017 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Zit Sinterklaas nu alweer je rum op te zuipen?
http://www.gedichten-freaks.nlquote:Op maandag 18 december 2017 21:26 schreef CindieY het volgende:
Ik ben vooral aan het luisteren, maar weer een toffe show tot zover
Die gedichten
Oh, dus DAAR trekt Bløf zijn teksten vandaan.quote:
quote:Op maandag 18 december 2017 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht even wat kracht bij de harde tekst te moeten laten horen...
Uitnodigend tot wat? Om ook gangster te worden?quote:
Nee dat liedje even terug, het leek heerlijk om een kogel te krijgenquote:Op maandag 18 december 2017 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Uitnodigend tot wat? Om ook gangster te worden?
Ik stop er wel eentje in een envelop en stuur 'm op.quote:Op maandag 18 december 2017 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Nee dat liedje even terug, het leek heerlijk om een kogel te krijgen
quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik stop er wel eentje in een envelop en stuur 'm op.
Geen idee, maar het zou best kunnen...quote:Op maandag 18 december 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Was dit niet die troela die een concert afzegde omdat er "Sophie Ellis-Baxtor" op de kaartjes stond ipv "Sophie Ellis-Bextor"?
serieus?quote:Op maandag 18 december 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Was dit niet die troela die een concert afzegde omdat er "Sophie Ellis-Baxtor" op de kaartjes stond ipv "Sophie Ellis-Bextor"?
er ligt een paard(enhoofd) op mijn bed, ja ja een....quote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef just me het volgende:
en dan ook de naam talking heads hebben
![]()
quote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik zocht net naar een beetje gezellige kogelbrief voor just me, maar werd afgeleid door deze.
[ afbeelding ]
ik schijn overal van alles achter te latenquote:Op maandag 18 december 2017 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er ligt een paard(enhoofd) op mijn bed, ja ja een....
quote:Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
OMG.
Mijn travel buddy heeft iets naar mij gestuurd. Dat zou wellicht misschien op 20 december aan kunnen komen. Ik ga de 21e naar mijn moeder om haar tijdens de feestdagen niet zo eenzaam te laten zijn, en ik kom volgend jaar dus pas weer thuis.
Dat pakketje bevat iets dat wellicht wel eens zou kunnen gaan rotten. Als het de 20e NIET aankomt.. dan staat het dus 2 weken te rotten hier
Dan wordt het vanzelf een bompakket.quote:Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
OMG.
Mijn travel buddy heeft iets naar mij gestuurd. Dat zou wellicht misschien op 20 december aan kunnen komen. Ik ga de 21e naar mijn moeder om haar tijdens de feestdagen niet zo eenzaam te laten zijn, en ik kom volgend jaar dus pas weer thuis.
Dat pakketje bevat iets dat wellicht wel eens zou kunnen gaan rotten. Als het de 20e NIET aankomt.. dan staat het dus 2 weken te rotten hier
oeps.... laten doorsturen is geen optie?quote:Op maandag 18 december 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
OMG.
Moet ik wel weten welk bedrijf het levert, en ze heeft niet eens een Track&Tracequote:Op maandag 18 december 2017 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oeps.... laten doorsturen is geen optie?
Wel jammer want je travel-buddy heeft wel de moeite genomen om iets voor je uit te zoeken en op te sturenquote:Op maandag 18 december 2017 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moet ik wel weten welk bedrijf het levert, en ze heeft niet eens een Track&Trace![]()
Nou ja, één van de buren zal het wel aannemen en weggooien als het begint te stinken
Klopt, én te kopen én de verzendkosten te betalen. Misschien dat ik mijn reis een dagje opschuif, maar ik wacht eerst de 20e af. En het is de vraag of het uitstellen van de reis iets oplevert op een pakket uit de VS vlak voor kerst.quote:Op maandag 18 december 2017 21:56 schreef just me het volgende:
Wel jammer want je travel-buddy heeft wel de moeite genomen om iets voor je uit te zoeken en op te sturen
quote:
quote:Op maandag 18 december 2017 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dank je, MM, voor de knallende deuntjes
quote:Op maandag 18 december 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Je hebt nog een week tot Kerst hoor
Ah, dan houdt het inderdaad op.quote:Op maandag 18 december 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel, maar ik ben alleen morgenavond nog thuis tot die tijd...
quote:Op maandag 18 december 2017 22:02 schreef just me het volgende:
* just me gaat nog even naar de kerstboom staren
Goedemorgen lievlink.quote:Op dinsdag 19 december 2017 06:11 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Ik ben gisterenavond vergeten de verwarming laag te zetten toen ik naar bed ging(sorry milieu)
Dat is echt raar om op staan in een warm huis.
Nee, ik ook niet. Had ik eigenlijk niet verwacht.quote:Op dinsdag 19 december 2017 06:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen lievlink.
Ik vind dat niet prettig, wakker worden in een warm huis.
Moi is wakkerquote:
Moge u een lieflijke dag tegemoet gaan.quote:
Dan denk ik dat ik voor de lieflijke dag ga.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moge u een lieflijke dag tegemoet gaan.
Of gewoon autocorrect die zit te kloten
weer wat opgeknapt?quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een halve dag werken, rest van de middag Kerstfeest van mijn werk in Zwolle.
Nog niet helemaal fit maar het kan er mee door.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal fit maar het kan er mee door.Lang leve de paracetamol.
Op 1 januari is iedereen nog (slaap)dronken en Diaan staat daar met haar zweep de kudde aan het werk proberen te krijgen. Dat wordt een succes...quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Het is officieel.... vanaf 1 januari a.s. ben ik teamleider!
trakteren maarquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zou het vanaf 2 januari doen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik begin met een vrije dag op 2 januariquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zou het vanaf 2 januari doen.
Gefeliciteerd
Je hebt werkpaarden en luxepaarden...quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik begin met een vrije dag op 2 januari
quote:
E-nummersquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:36 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
4 flessen wijn en dan ook goede wijn gekregen van de club
![]()
eindelijk weer een bestuur die oude tradities hersteld, dank je wel voor de vrijwilligersquote:
Erg leuk en attent. Ik denk dat ik niets krijgt van de voetbalclub. Zij doen jaarlijks een feest voor alle vrijwilligers... maar daar ga ik nooit naartoe eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:38 schreef just me het volgende:
[..]
eindelijk weer een bestuur die oude tradities hersteld, dank je wel voor de vrijwilligers
Vroeger kreeg iedere vrijwilliger 1 flesje wijn maar omdat het teveel werk was om het uit te delen zijn ze daar mee gestopt..quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Erg leuk en attent. Ik vrees dat ik niets krijgt van de voetbalclub. Zij doen jaarlijks een feest voor alle vrijwilligers... maar daar ga ik nooit naartoe eigenlijk.
Ik wens je veel personeel!quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Hoeveel flessen goede wijn?quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:36 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
4 flessen wijn en dan ook goede wijn gekregen van de club
![]()
Haha dankjewel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wens je veel personeel!![]()
Ho groot is je team? Kan je dat dan nog af met döner tijdens het werkoverleg na werktijd?
Los daarvan, vrijwilligers moet je gewoon je waardering voor laten zien. Zonder hun geen club.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:44 schreef just me het volgende:
[..]
Vroeger kreeg iedere vrijwilliger 1 flesje wijn maar omdat het teveel werk was om het uit te delen zijn ze daar mee gestopt..
Daarna werd het een feest voor de vrijwilligers, kreeg je 'n bonnetje voor een consumptie en de rest moest je zelf betalen.
Ik zie het nu als teken van waardering omdat ik toch veel geld binnenhaal door mensen achter hun broek te zitten die niet betalen !
Discriminatie! Wij willen een mannenquotum!quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
Op dit moment team van 10 dames, maar er komt misschien nog wat bij! Er zijn nog wrs. wel wat veranderingen op komst.
Eén van de redenen dat ik onlangs hier en daar wat vrijwillige functies als webmaster heb neergelegd. Heb het hele jaar niks van sommige partijen gehoord, dus kunnen ze makkelijk zonder mijn bijdrage...quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:38 schreef just me het volgende:
[..]
eindelijk weer een bestuur die oude tradities hersteld, dank je wel voor de vrijwilligers
Alleen maar dames?quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha dankjewel.
Op dit moment team van 10 dames, maar er komt misschien nog wat bij! Er zijn nog wrs. wel wat veranderingen op komst.
Die reageren niet op vacatures....quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Discriminatie! Wij willen een mannenquotum!
Doe eens vacature sturen danquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die reageren niet op vacatures....
Yeps.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen maar dames?
En jij als chef? Dat moet een feest zijn...
quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doe eens vacature sturen dan
"Diaan zoekt koffiejuffrouw (m/v)"quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doe eens vacature sturen dan
Have funquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om af te sluiten en naar Zwolle te gaanTot later!
quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
quote:
Welkom in Zwolle. Gefeliciteerd met je nieuwe aanstellingquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
Maar dankjulliewel allemaal.
Het bericht staat op intranet en ik lees net de reactie van mijn leidinggevende:
Ik ben heel blij met deze benoeming. Het is een feest om met Diana te werken en ik feliciteer de medewerkers van FO en secretariaat dan ook met hun nieuwe leidinggevende. Vanmiddag tijdens de kerstbijeenkomst kan Diana alvast oefenen met het zijn van leidinggevende: nl. het "uitdelen" van de enveloppen!![]()
![]()
![]()
en terecht... een klein beetje belangstelling is wel het minimalequote:Op dinsdag 19 december 2017 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén van de redenen dat ik onlangs hier en daar wat vrijwillige functies als webmaster heb neergelegd. Heb het hele jaar niks van sommige partijen gehoord, dus kunnen ze makkelijk zonder mijn bijdrage...
Ik sluit me hierbij aan. Dank aan allenquote:Op dinsdag 19 december 2017 13:42 schreef just me het volgende:
Hierbij wil ik iedereen bedanken die helpt om van R49 een fijne plek te maken!
dank je wel![]()
![]()
Ik kom binnenkort wel even een werkbezoekje brengen als ik daar in de buurt ben..quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.
Dat gaat heel prima!Bijzondere groep, maar wel allemaal met hetzelfde doel.
Te laat...quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:42 schreef just me het volgende:
dank je wel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te laat...
Ik dacht ik ben je voor, maar helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
dit vind ik wel een mooie kerstgedachtequote:Op dinsdag 19 december 2017 13:42 schreef just me het volgende:
dank je wel![]()
![]()
Ditquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:34 schreef livelink het volgende:
Wow, wat een saamhorigheid hier. Dank jullie wel voor deze mooie plek op FoK!
Ik ben erg blij dat ik R49 dit jaar heb mogen ontdekken.
En Diaan nogmaals gefeliciteerd. En wat een aardig commentaar. Fijn om zo bevestigd te worden!
Mijn collega's ook heel de dag.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn collega's ook heel de dag.
Gisteren was onze voormalig directeur op onze afdeling, en hij vroeg welke zender we op hadden staan, want dat was zo'n fijne muziek.
Zou kunnen. Zullen de laatste zijn geweest dan. Want ze zullen nu zowat naar huis zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]Haha, tof!
Ja ik merk dat mijn favoriete nummers ook al door anderen aangevraagd worden (de paar die zonet ook weer voorbij gekomen zijn). Misschien ook jouw collega's?
Nee nu zo net heb ik ze zelf aangevraagd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zullen de laatste zijn geweest dan. Want ze zullen nu zowat naar huis zijn.
Net was het samen met Wings. Zo meteen blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:54 schreef ToT het volgende:
Paul McCartney komt er weer aan?Kan normaal toch niet 2x zo kort achter elkaar?
Och fuck ja, natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Net was het samen met Wings. Zo meteen blijkbaar niet.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont begreep dat Gup honger had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |