Allebeiquote:Op maandag 18 december 2017 14:27 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat vinnie of koos er vanavond zitten.
Zullen wel laf voor Scholten kiezen.quote:Op maandag 18 december 2017 14:27 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat vinnie of koos er vanavond zitten.
Ik ga elke keer stuk als ik dit filmpje ziequote:Op maandag 18 december 2017 14:38 schreef Smoofie het volgende:
Wel jammer dat we dit WK dit niet hebben
Dat kan.quote:Op maandag 18 december 2017 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga elke keer stuk als ik dit filmpje zie
Ik vond deze ook wel leuk.quote:Op maandag 18 december 2017 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga elke keer stuk als ik dit filmpje zie
Het is wel een lieve jongen.quote:Op maandag 18 december 2017 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dirk van Duijvenbode neem ik niet serieus.
De laatste tijd gaan ze gewoon gelijk live.quote:Op maandag 18 december 2017 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
Gaan we vanavond 22:00 ook echt live of krijgen we eerst nog de herhaling van de herhaling van al gespeelde potten?
Hopelijk heeft RTL het lef om Stompe en VDV deze week samen in te plannen met zuurstof als presentator. Dat de sfeer tussen Koos en Hernia mega ongemakkelijk is en dat Mayer er dan lompe opmerkingen over maakt.
Wat?quote:Op maandag 18 december 2017 15:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Co is een ouwe lul, aldus Jelle K.
Sooooo mad!!!!!11111!!quote:Op maandag 18 december 2017 15:20 schreef bechirti het volgende:
laffe rtl gaat voor scholten. megolomane kutzender. net als er bij boulevard niet over tan geluld mocht worden en liever ook niet over frank dane.
Co Stompequote:Op maandag 18 december 2017 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
Gaan we vanavond 22:00 ook echt live of krijgen we eerst nog de herhaling van de herhaling van al gespeelde potten?
Hopelijk heeft RTL het lef om Stompe en VDV deze week samen in te plannen met zuurstof als presentator. Dat de sfeer tussen Koos en Hernia mega ongemakkelijk is en dat Mayer er dan lompe opmerkingen over maakt.
Zelf als een verlegen gele kroket in de studio zitten, beetje kritisch zijn dat Dekker alleen kan finishen, beetje poesje mauw doen, beetje vertellen dat hij goed bevriend is met Van Gerwen en als hij opeens kritiek krijgt is hij als een wesp gestoken. Lul eerste klas, die vent zit nooit vier uur per dag in de sportschool. Dan besteed ik nog eerder elke dag genoeg tijd aan mijn schoolwerk. Wat een vreselijke lul, man. Precies hierom is chauvinisme walgelijk; nooit ga ik juichen voor zulke debielen.quote:
quote:Op maandag 18 december 2017 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelf als een verlegen gele kroket in de studio zitten, beetje kritisch zijn dat Dekker alleen kan finishen, beetje poesje mauw doen, beetje vertellen dat hij goed bevriend is met Van Gerwen en als hij opeens kritiek krijgt is hij als een wesp gestoken. Lul eerste klas, die vent zit nooit vier uur per dag in de sportschool. Dan besteed ik nog eerder elke dag genoeg tijd aan mijn schoolwerk. Wat een vreselijke lul, man. Precies hierom is chauvinisme walgelijk; nooit ga ik juichen voor zulke debielen.
Co.
quote:Op maandag 18 december 2017 15:53 schreef tja77 het volgende:
Koos is niet onder de indruk.
[ afbeelding ]
Niet in de polonaise lopen omdat een Nederlander wintquote:Op maandag 18 december 2017 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelf als een verlegen gele kroket in de studio zitten, beetje kritisch zijn dat Dekker alleen kan finishen, beetje poesje mauw doen, beetje vertellen dat hij goed bevriend is met Van Gerwen en als hij opeens kritiek krijgt is hij als een wesp gestoken. Lul eerste klas, die vent zit nooit vier uur per dag in de sportschool. Dan besteed ik nog eerder elke dag genoeg tijd aan mijn schoolwerk. Wat een vreselijke lul, man. Precies hierom is chauvinisme walgelijk; nooit ga ik juichen voor zulke debielen.
Co.
quote:Op maandag 18 december 2017 16:00 schreef tja77 het volgende:
Maak Koos niet boos.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man wat een herrie.quote:Op maandag 18 december 2017 14:38 schreef Smoofie het volgende:
Wel jammer dat we dit WK dit niet hebben
quote:Op maandag 18 december 2017 16:05 schreef Smoofie het volgende:
Waar is de kraan gif van koos dan? Met zijn tao skills.
Wat een testosteron bom is het ook he.quote:Op maandag 18 december 2017 16:00 schreef tja77 het volgende:
Maak Koos niet boos.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zou lekker zijn. En dat hij Cadby ook even vernederd tussendoor.quote:Op maandag 18 december 2017 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Zou toch prachtig zijn als Co door een godswonder een tourcard haalt en tegen open ruggetje moet.
quote:
Omdat ik sexdromen over hem heb.quote:
Vrijdagavond is er ook VIquote:Op maandag 18 december 2017 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag anders mis je ook maar 1 wedstrijd
Scheelt weer 25 minuten aan reclame, als ik het terugkijk.quote:Op maandag 18 december 2017 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag anders mis je ook maar 1 wedstrijd
Morgen om 06:20 de wekker, doe je mee?quote:Op maandag 18 december 2017 17:48 schreef Mani89 het volgende:
Blij dat ik bij deze sessie vroeg naar bed moet. Wat een berg AIDS.
Ja, of eerder zelfs. Mani gaat morgen hardlopend naar de sociale werkplaats.quote:Op maandag 18 december 2017 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen om 06:20 de wekker, doe je mee?
180 linkerbaan naar de avond, de intrede van Raya.quote:Op maandag 18 december 2017 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, of eerder zelfs. Mani gaat morgen hardlopend naar de sociale werkplaats.
Heineken staat al koud.quote:Op maandag 18 december 2017 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
180 linkerbaan naar de avond, de intrede van Raya.
Ik had darten als spreekbeurt op de basisschool.quote:Op maandag 18 december 2017 18:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dartsen op de peuterschool, dat zijn wel de echte.
quote:Op maandag 18 december 2017 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had darten als spreekbeurt op de basisschool.
quote:Op maandag 18 december 2017 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed man.quote:Op maandag 18 december 2017 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit verbaast mij niks. Ik had Anne Frank.quote:Op maandag 18 december 2017 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
twitter:Raybar180 twitterde op maandag 18-12-2017 om 18:15:03Zin in het komende WK Darts! Dank wederom voor de steun van mijn sponsor @Tonzon Hopelijk nog trefzekerder dan vori… https://t.co/iNxXIcReyt reageer retweet
Kunnen we dit nog terugkijken?quote:Op maandag 18 december 2017 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had ook een spreekbeurt over de Euro waar ik de helft van een de tijd van mijn blaadje voorlas; 9quote:Op maandag 18 december 2017 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit verbaast mij niks. Ik had Anne Frank.
Welk cijfer trouwens?quote:Op maandag 18 december 2017 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had een onvoldoende kan ik mij nog herinneren, ik kon mijn lach niet inhouden.quote:Op maandag 18 december 2017 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had ook een spreekbeurt over de Euro waar ik de helft van een de tijd van mijn blaadje voorlas; 9.
Ik had een spreekbeurt over racismequote:Op maandag 18 december 2017 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had ook een spreekbeurt over de Euro waar ik de helft van een de tijd van mijn blaadje voorlas; 9.
Ouwe Social Justice Warrior.quote:Op maandag 18 december 2017 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had een spreekbeurt over racisme
Sonja Barend Award voor Zjakquote:
quote:Op maandag 18 december 2017 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had een spreekbeurt over racisme
Verbaast me toch weinig dat hij geen boeken leestquote:
Wat vind je er van dat Pechtold kapot gaat?quote:
Ach, zelfs ik lees nauwelijks boeken. Dus.quote:Op maandag 18 december 2017 18:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verbaast me toch weinig dat hij geen boeken leest
Verbaast me vrij weinig dat een D66'er met meel in de mond spreekt. De enige waardige D66'er is ome Boris.quote:Op maandag 18 december 2017 18:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat Pechtold kapot gaat?
Barny ziet er echt vaag uit. Met zijn dunne nek en armen en dan die buik.quote:
wat zei die mafkees nu weerquote:Op maandag 18 december 2017 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verbaast me vrij weinig dat een D66'er met meel in de mond spreekt. De enige waardige D66'er is ome Boris.
Hij heeft een geschonken penthouse niet vast laten leggen in het geschenkenregister. Moet als politici.quote:
Regeltjesneukerijquote:Op maandag 18 december 2017 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een geschonken penthouse niet vast laten leggen in het geschenkenregister. Moet als politici.
Geschonken door een Canadese diplomaat. Niet door zijn oma.quote:
Walgelijke man blijft hetquote:Op maandag 18 december 2017 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een geschonken penthouse niet vast laten leggen in het geschenkenregister. Moet als politici.
Ik til nooit te streng aan dat soort dingen, het is wat slordig maar het gaat eigenlijk ook nergens over.quote:Op maandag 18 december 2017 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan in dit geval? Gaat de integriteit van een politicus best aan.
Het is dat het van een Canadees 30 jaar terug was, maar zeker met het spelende CETA-verdrag kan een schenking van een pand best als niet-integer worden beschouwd.quote:Op maandag 18 december 2017 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik til nooit te streng aan dat soort dingen, het is wat slordig maar het gaat eigenlijk ook nergens over.
StaaijGod.quote:Op maandag 18 december 2017 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is er niet eng in de politiek hè
Ik kijk nu dat Politicus van het Jaar. Kreeg net weer uitslag van die Klaverquote:Op maandag 18 december 2017 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Politiek kun je beter niks van meekrijgen.
Klaverquote:Op maandag 18 december 2017 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nu dat Politicus van het Jaar. Kreeg net weer uitslag van die Klaver
DRT trekt mensen aan uit alle lagen van de bevolking.quote:Op maandag 18 december 2017 18:55 schreef Tagliano het volgende:
Gaat het hier nou over serieuze zaken als politiek
Je houdt werkelijk niet voor mogelijk wat allemaal kan in DRT
99% onderlaag hoor.quote:Op maandag 18 december 2017 18:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
DRT trekt mensen aan uit alle lagen van de bevolking.
Beter dan mevrouw Zonneveld?quote:Op maandag 18 december 2017 19:00 schreef Mani89 het volgende:
Dat gezegd hebbende, Lilian kan hem vol in de bullseye krijgen. Al staat Jan er naast te huilen.
AICAR voorraad van Thijs opgemaakt. Of heroine.quote:
Inderdaad, die darters krijgen de rest van het jaar al genoeg te vreten dus gewoon doorsmijten.quote:Op maandag 18 december 2017 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg jammer dat er niet gewoon wordt gespeerd met kerst
Even elkaar op de hoogte houden qua #viesdik eten en de boze familieledenquote:Op maandag 18 december 2017 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat heb je over kerst te melden ouwe reus
Ik heb geen boze familieleden, saaie bedoeningquote:Op maandag 18 december 2017 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Even elkaar op de hoogte houden qua #viesdik eten en de boze familieleden
Altijd die geforceerde gezelligheidquote:Op maandag 18 december 2017 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen boze familieleden, saaie bedoening
Laat een bommetje droppen vlak voor het eten begintquote:Op maandag 18 december 2017 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen boze familieleden, saaie bedoening
Ik ga gewoon met mijn kleine neefjes en nichtjes chillen, veel leukerquote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd die geforceerde gezelligheid
Gelukkig doen wij dat niet meer met de familie.quote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd die geforceerde gezelligheid
Leer ze darten, zodat ze opgroeien met de dartpijl.quote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met mijn kleine neefjes en nichtjes chillen, veel leuker
Met of zonder kartel?quote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit land is ten dode opgeschreven
Ja, effe wachten tot ze om kunnen gaan met scherpe dingenquote:Op maandag 18 december 2017 19:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Leer ze darten, zodat ze opgroeien met de dartpijl.
Als ik gestemd zou hebben op welk woord afgeschaft had moeten worden zou dat partijkartel zijnquote:
Dimi kon en mocht het al toen hij 2 wasquote:Op maandag 18 december 2017 19:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, effe wachten tot ze om kunnen gaan met scherpe dingen
Heb ik niet helaasquote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met mijn kleine neefjes en nichtjes chillen, veel leuker
Bazigquote:Op maandag 18 december 2017 19:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dimi kon en mocht het al toen hij 2 was
Niet enorm debiel aangezien dit jaar toch politiek weinig interessant was door zeven maanden formatiegekeuvel.quote:
Prima werk. Alleen Je maak het spannender dan het is. Want worden waarsch 3 degelijke veegpartijen.quote:Op maandag 18 december 2017 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
We zijn alweer door het weekend heen en over de helft van de eerste ronde. Acht seeds liggen er al uit en er kunnen best nog extra jongens moeten boeten voor hun walgelijk slechte jaar. Kunnen we vanavond verrassingen verwachten?
Kai Fan Leung v Paul Lim
Inmiddels is Paul Lim met recht onze knuffelaziaat geworden. Het wordt alweer zijn 22e WK en dit keer lijkt Paul Lim het te hebben getroffen met de loting na pech met klanten als Oreshkin en Hashimoto. Iedereen kent Paul Lim natuurlijk van zijn 9-darter in 1990, maar dit jaar wist hij met koppelmaatje Harith Lim in de eerste ronde van de World Cup of Darts zomaar Schotland uit te schakelen dat met Wright en Anderson aan de start verscheen. Het werd liefst 2-5. Paul Lim is dus na al die jaren geen koekenbakker geworden.
Kai Fan Leung dan, weer een onbekende naam en ook voor mij. De man uit Hong Kong begon wel dit jaar aan de start van Q-School zonder succes; wel haalde hij de UK Open (door in qualifiers o.a met een run tegen Baxter en Jamie Lewis) maar hij ging meteen exit tegen Wattimena op het hoofdtoernooi. Het lijkt er dus op dat die jongen ook niet enorm slecht is.
Dit is het enige wat ik van hem kon vinden:
[ afbeelding ]
Ik geef Paul Lim het voordeel van de jarenlange ervaring; een 2-1tje van mijn kant. De winnaar van deze pot speelt vanavond tegen Mark Webster
Mensur Suljovic v Kevin Painter
Jaren geleden zou je keihard uitgelachen zijn als je dit vertelde, maar het is toch echt waar: Mensur Suljovic is de vijfde seed op het PDC WK van 2018. Sinds het kalenderjaar 2015 heeft The Gentle zijn bar in Wenen verkocht en heeft hij zich toegelegd op het darten. Dat heeft hem geen windeieren gelegd. In 2015 haalde hij meteen de kwartfinale op de World Matchplay en de halve finales op de World Grand Prix en de Player Championship Finals. In 2016 haalde hij alleen de finale van het EK, maar in 2017 gaat Suljovic weer verder met schroeien. Weer een kwartfinale op de Matchplay, nipt geen finale op de World Grand Prix maar hij wint wel mooi zijn eerste TV-toernooi: invitatietoernooi Champions League of Darts waar alleen de top van het darten aan mee mag doen; hij mocht 100.000 pond bijschrijven. Ook dit jaar zal Suljovic een geduchte kandidaat zijn op het WK; hij heeft een gunstige loting waarin Gurney en Cross zich ook allerminst kansloos zullen voelen.
Kevin Painter is vergane glorie, maar het pleit voor hem dat hij nog altijd doorvecht op de vloertoernooien om het Alexandra Palace te halen. The Artist is een oud-finalist; verloor de suddendeathleg van Taylor in 2004 dus hij weet wat het is om een WK te spelen. Het wordt alweer de 23e deelname aan een WK voor The Artist; zijn grootste scalp was het in 2011 winnen van de Player Championship Finals waarmee hij ook een deelname aan de toen nog 8 man tellende Premier League afdwong. Painter is niet meer de man van een paar jaar terug waar hij altijd een vervelende tegenstander was voor top 8-spelers, maar een rondje doorkomen als unseeded kan hij wel met een gunstige loting. Sinds het vorige WK staat hij niet meer in de top 32; daar had hij als unseeded speler een mazzeltje met Caven als loting, maar dit is andere koek.
Suljovic zal normaal gesproken te goed zijn. Een setje zie ik Painter nog wel pakken, want soms heeft Suljovic even tijd nodig om zijn diesel aan te zetten: 3-1. De winnaar van deze wedstrijd speelt komende vrijdagavond tegen Robert Thornton die een sterke eerste ronde gooide. Alert zijn, dus.
Daryl Gurney v Ronny Huybrechts
Sweet Caroline, oh oh oh. Al in 2009 zag ik Gurney darten en ik wist: dit wordt een goede. We hebben even op de handjes moeten zitten want de man uit Londonderry bleef onder de radar. Sinds 2015 heeft hij geen WK gemist en ontwikkelt hij zich met het toernooi. Van last 64, naar last 32, naar kwartfinale op het WK. Dit jaar zette hij zijn opkomst kracht bij door op de World Matchplay na een onder andere stunt tegen Gary Anderson de halve finale te halen maar wat ons bijblijft is de eindzege van Gurney op de World Grand Prix. Gurney was vroeger een aimabele jongen, maar tegenwoordig houdt hij zich vooral bezig met overacting. Best zonde, want die jongen heeft dat niet nodig. Daarom ben ik na zijn WGP-eindzege meteen van de bandwagon afgestapt.
Ronny Huybrechts dan; palletsorteerder, broer van. Met Kim maakt hij altijd de World Cup of Darts onveilig, maar op de TV wil het maar moeilijk vlotten. Hij overleefde twee keer de eerste ronde op het WK; hij won in 2015 van de steeds minder wordende Pieman Andy Smith en in 2016 had hij mazzel met een Dean Winstanley, die veel niets gooit maar soms alles. Ronny is niet veel veranderd; nooit een spetterend gemiddelde, soms een ondergrens. Echt, wat moet ik over deze grijze muis schrijven man.
Ronny gaat normaal gesproken geen bedreiging vormen voor de in een roes verkerende Daryl Gurney. Uw huisschrijver vult een 3-0 in. De winnaar van deze partij speelt zaterdagavond tegen John Henderson of Marko Kantele.
Mark Webster v Fan Leung/Lim
Denkend aan Mark Webster zie ik een zielige man. Hij houdt zijn dart vast, maar heeft zichtbaar moeite om zijn dart weg te krijgen. Darteritis noemen ze het, een mentale blokkade. Hoe idioot het ook klinkt, het is waar. Darteritis maakt je een zielig mens, je voelt je waardeloos. Duizenden mensen in je rug en jij staat daar. Om terug te kunnen keren naar je oude niveau moet er wel wat karakter in je zitten. Mark lukt het aardig, stap voor stap. 2018 moet het jaar van zijn comeback worden, payback time, karakter.
Mark Webster heeft al twee keer een halve finale gehaald op het PDC WK. In 2010 was Taylor sterk, in 2011 de latere wereldkampioen Lewis. Vroeger was Webster een vervelende tegenstander, jaren later aangeschoten wild, nu een verbeten vechter. Opdat het goedkomt. Paul Lim of Kai Fan Leung is geen moeilijke opgave; de tweede ronde tegen Anderson wel. Maar het gaat om 2018, dat ene gelukje, de stap omhoog.
Ik pak Golden Arrow alleen moet je niet in het topic kijken, want hij loopt nogal achter.quote:Op maandag 18 december 2017 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit![]()
Welke stream hebben we dalek?
Ik ga tweede kerstdag wel even speren denk ik.quote:Op maandag 18 december 2017 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg jammer dat er niet gewoon wordt gespeerd met kerst
''Het is niet onze schuld als die het niet doet''quote:Op maandag 18 december 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik pak Golden Arrow alleen moet je niet in het topic kijken, want hij loopt nogal achter.
ben jij een staander of een loperquote:Op maandag 18 december 2017 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga tweede kerstdag wel even speren denk ik.
Wandelen noemen jullie dat toch?
quote:Op maandag 18 december 2017 19:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ben jij een staander of een loper
quote:Op maandag 18 december 2017 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]heb jij toevallig een account op hookers smeerlap.
sinds ik bijna ben gestikt in de tieten van cindy salou leeg ik celibatairquote:Op maandag 18 december 2017 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]heb jij toevallig een account op hookers smeerlap.
Ja die moet nog 2 weken naast die twee zitten.quote:Op maandag 18 december 2017 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Roland kiest geen partij tussen Co en Vincent zegt hij net bij een Q&A (lol)
Puike typo manquote:Op maandag 18 december 2017 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
sinds ik bijna ben gestikt in de tieten van cindy salou leeg ik celibatair
Wat een laffe hond, bah.quote:Op maandag 18 december 2017 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Roland kiest geen partij tussen Co en Vincent zegt hij net bij een Q&A (lol)
twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 18-12-2017 om 19:45:01STELLING: Co Stompé is een lul 🎯👀 Laat je horen via voetbalinside/secondscreen #rtl7darts #voetbalinside https://t.co/oh0IUPsHrl reageer retweet
Wat een trieste stagair.quote:Op maandag 18 december 2017 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 18-12-2017 om 19:45:01STELLING: Co Stompé is een lul 🎯👀 Laat je horen via voetbalinside/secondscreen #rtl7darts #voetbalinside https://t.co/oh0IUPsHrl reageer retweet
Dit is niet leukquote:Op maandag 18 december 2017 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Tweet aangeklikt omdat het vast niet echt was...quote:Op maandag 18 december 2017 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft vincent over hem gezegd.quote:Op maandag 18 december 2017 19:48 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zou Co een lul zijn dan. Ik loop echt hopeloos achter
Goeie foto van Co zeg!!!quote:Op maandag 18 december 2017 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Niks mis mee. Favoriete film ook niet.quote:Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef Slobeend het volgende:
De favoriete tv-serie van Barney is Sons of Anarchy.
Dit is goedkoop scoren.quote:Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De meerderheid van de stemmers vindt Koos inderdaad een lul
quote:
Derhalve vindt de meerderheid van de stemmers Vincent gezelligdik terwijl hij smerigdik is.quote:Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De meerderheid van de stemmers vindt Koos inderdaad een lul
Die doen nou een replay van de finale van 1997 Priestley - Taylor. Wel cool om te zien, publiek echt muisstil steeds als er gegooid moet wordenquote:Op maandag 18 december 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik pak Golden Arrow alleen moet je niet in het topic kijken, want hij loopt nogal achter.
https://www.ad.nl/darts/v(...)is-een-lul~a3eeb2e2/quote:
Kijk jij ook darts?quote:Op maandag 18 december 2017 19:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dimi kon en mocht het al toen hij 2 was
Die vechten hun ruzie's ook via kranten en columns uit.quote:Op maandag 18 december 2017 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat de heren bij VI ervan gaan zeggen.
Megalomane pillenslikkerquote:Op maandag 18 december 2017 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die vechten hun ruzie's ook via kranten en columns uit.
quote:Op maandag 18 december 2017 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die doen nou een replay van de finale van 1997 Priestley - Taylor. Wel cool om te zien, publiek echt muisstil steeds als er gegooid moet worden
Jongejongejongejongejongequote:Op maandag 18 december 2017 19:48 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zou Co een lul zijn dan. Ik loop echt hopeloos achter
Ik snap nog steeds niet waarom nog nooit iemand die Taylor een slag op z’n muil heeft gegeven.... walgelijk figuur. Absoluut geen sieraad voor de sport.quote:
Die band die om dat dartbord zit om zijn kop douwenquote:Op maandag 18 december 2017 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom nog nooit iemand die Taylor een slag op z’n muil heeft gegeven.... walgelijk figuur. Absoluut geen sieraad voor de sport.
Triples zijn nu 2 keer zo groot lol.quote:
Wolfie aubquote:Op maandag 18 december 2017 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Triples zijn nu 2 keer zo groot lol.
Dik uurtje nog, dan ben ik weer thuis maat.quote:
Painter een x bijnaquote:Op maandag 18 december 2017 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom nog nooit iemand die Taylor een slag op z’n muil heeft gegeven.... walgelijk figuur. Absoluut geen sieraad voor de sport.
Dat zou eens tijd worden, wat een genot heb je al gemistquote:Op maandag 18 december 2017 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dik uurtje nog, dan ben ik weer thuis maat.
Omdat Taylor daar de baas is. Het ergste wat iemand ooit heeft gedaan is gewoon van het podium aflopen zonder hem te feliciteren (Warrinergod , Manleygod)quote:Op maandag 18 december 2017 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar van Gerwen zou vroeger ook zo goed zijnquote:Op maandag 18 december 2017 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Triples zijn nu 2 keer zo groot lol.
Ik las het jaquote:Op maandag 18 december 2017 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou eens tijd worden, wat een genot heb je al gemist
quote:Op maandag 18 december 2017 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand dat filmpje waar Barney Taylor het dartbord liet signeren? dat was echt genot.
Andy Jenkins zou wel raad weten met Taylor.quote:Op maandag 18 december 2017 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat Taylor daar de baas is. Het ergste wat iemand ooit heeft gedaan is gewoon van het podium aflopen zonder hem te feliciteren (Warrinergod , Manleygod)
Dank, kon het niet vinden.quote:
Painter had hem ook bijna te grazenquote:Op maandag 18 december 2017 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andy Jenkins zou wel raad weten met Taylor.
Straks gaat uitgerekend Incestgod Taylor uitschakelen.quote:Op maandag 18 december 2017 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Painter had hem ook bijna te grazen
De ultieme meme gaat dat zijnquote:Op maandag 18 december 2017 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks gaat uitgerekend Incestgod Taylor uitschakelen.
twitter:bsd987 twitterde op maandag 18-12-2017 om 19:29:19Don't know how I missed this before, but starting next year only Tour Card holders will be allowed to enter the PDPA World Championship qualifier. reageer retweet
Op zich een terechte ontwikkeling, maar dan krijg je dus wel een erg klein deelnemersveld voortaan.quote:Op maandag 18 december 2017 20:07 schreef wimderon het volgende:
twitter:bsd987 twitterde op maandag 18-12-2017 om 19:29:19Don't know how I missed this before, but starting next year only Tour Card holders will be allowed to enter the PDPA World Championship qualifier. reageer retweet
Godzijdank.quote:Op maandag 18 december 2017 20:07 schreef wimderon het volgende:
Nog meer cult dan de zege van Taylor tien jaar terug.quote:Op maandag 18 december 2017 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De ultieme meme gaat dat zijn
Kijk er nu al naar uit
Zeer terechtquote:Op maandag 18 december 2017 20:07 schreef wimderon het volgende:
tien jaar terug ? Een jaar later kwam Mardlegod langs voor hemquote:Op maandag 18 december 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog meer cult dan de zege van Taylor tien jaar terug.
twitter:ochepedia twitterde op maandag 18-12-2017 om 19:51:23Best player on T20 so far: Gary Anderson (61.1%)Best player on T19 so far: Michael van Gerwen (60.5%) https://t.co/MK1PMNLt1u reageer retweet
Nee ik bedoel die zege van Mardle ja in 2008quote:Op maandag 18 december 2017 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
tien jaar terug ? Een jaar later kwam Mardlegod langs voor hem
Dat was misschien nog wel leuker want het was een obsessie was voor Mardle . Kwam speciaal naar de PDC om Taylor van zijn troon te stotenquote:Op maandag 18 december 2017 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die zege van Mardle ja in 2008. Schreef het verkeerd.
Voorspelling?quote:Op maandag 18 december 2017 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark Webster v Fan Leung/Lim
Denkend aan Mark Webster zie ik een zielige man. Hij houdt zijn dart vast, maar heeft zichtbaar moeite om zijn dart weg te krijgen. Darteritis noemen ze het, een mentale blokkade. Hoe idioot het ook klinkt, het is waar. Darteritis maakt je een zielig mens, je voelt je waardeloos. Duizenden mensen in je rug en jij staat daar. Om terug te kunnen keren naar je oude niveau moet er wel wat karakter in je zitten. Mark lukt het aardig, stap voor stap. 2018 moet het jaar van zijn comeback worden, payback time, karakter.
Mark Webster heeft al twee keer een halve finale gehaald op het PDC WK. In 2010 was Taylor sterk, in 2011 de latere wereldkampioen Lewis. Vroeger was Webster een vervelende tegenstander, jaren later aangeschoten wild, nu een verbeten vechter. Opdat het goedkomt. Paul Lim of Kai Fan Leung is geen moeilijke opgave; de tweede ronde tegen Anderson wel. Maar het gaat om 2018, dat ene gelukje, de stap omhoog.
En het dan zo legendarisch verkankeren tegen Sheperd of all places. Schitterend.quote:Op maandag 18 december 2017 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat was misschien nog wel leuker want het was een obsessie was voor Mardle . Kwam speciaal naar de PDC om Taylor van zijn troon te stoten
Als Paul Lim zn World Cup vorm hervindt wordt het wel genietenquote:
Sheperd had in 2008 wat Chisnall in 2010 had, alleen kwam Chisnall wel goed terecht lol.quote:Op maandag 18 december 2017 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En het dan zo legendarisch verkankeren tegen Sheperd of all places. Schitterend.
Taylor had hem nog zo gewaarschuwd . ''Verkloot dit niet aub''quote:Op maandag 18 december 2017 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En het dan zo legendarisch verkankeren tegen Sheperd of all places. Schitterend.
Ik vind dit nog een van de leukste eerste ronde sessiesquote:
Kut Paul Lim met zijn fake worp voordat hij gaat gooien. Autistische loempiavouwer.quote:Op maandag 18 december 2017 20:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik vind dit nog een van de leukste eerste ronde sessies
10 jaar geleden kon je nog met een toernooigemiddelde van ongeveer 87 de finale halenquote:Op maandag 18 december 2017 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kut Paul Lim met zijn fake worp voordat hij gaat gooien. Autistische loempiavouwer.
Ik boycot alleen jou ouwe reus.quote:Op maandag 18 december 2017 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht dat Poepzor DRT boycotte
Is altijd bij die Aziaten. Al jaren zo.quote:Op maandag 18 december 2017 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is dat toch met fake worpen dit WK?
Komt door van der Voort.quote:Op maandag 18 december 2017 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal laffe hazen.quote:Op maandag 18 december 2017 20:22 schreef Tagliano het volgende:
Iedereen zit weer VI te kijken zeker
Dingetje uit het softtip.quote:Op maandag 18 december 2017 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waardeloos. Tijdens voorrondepotjes op VI-avonden kom je erachter wie de eckten zijnquote:
Softtipbordquote:Op maandag 18 december 2017 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger had ik ook een softtipbord. Alleen gingen die puntjes zo snel kapot steeds.
Unicorn zeker?quote:Op maandag 18 december 2017 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger had ik ook een softtipbord. Alleen gingen die puntjes zo snel kapot steeds.
Uitstekend voor de mancavequote:Op maandag 18 december 2017 20:25 schreef Poepz0r het volgende:
Deze thuis hebben staan en dmv internet gewoon internationale toernooien spelen. Wil er ooit nog een kopen genot
[ afbeelding ]
Nooit meer je zolder hoeven te verlaten.quote:Op maandag 18 december 2017 20:25 schreef Poepz0r het volgende:
Deze thuis hebben staan en dmv internet gewoon internationale toernooien spelen. Wil er ooit nog een kopen genot
[ afbeelding ]
Voor de gemiddelde Fok!er geen probleem.quote:Op maandag 18 december 2017 20:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die kost wel 10K ofzo hoor maar wel vet.
Karate Kurk deed wat Klaasen op Lakeside deed.quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
10 jaar geleden kon je nog met een toernooigemiddelde van ongeveer 87 de finale halen
Past toch nooit op zolder joh gladioolquote:Op maandag 18 december 2017 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nooit meer je zolder hoeven te verlaten.
Had hij vorig jaar niet Jenkins?quote:Op maandag 18 december 2017 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of loot Mark Webster eigenlijk jaarlijks een simpele 1e ronde?
Paul Lim in zijn World Cup of Darts-vorm zou ik niet simpel willen noemen.quote:Op maandag 18 december 2017 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of loot Mark Webster eigenlijk jaarlijks een simpele 1e ronde?
Andy? Zal eens kijkenquote:Op maandag 18 december 2017 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had hij vorig jaar niet Jenkins?
2014 voor het laatst tegen Suljovic.quote:Op maandag 18 december 2017 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Of hij nog leeft is de vraagquote:Op maandag 18 december 2017 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Paul Lim jaarlijks op de WK echt genot. Levende lopende legende
Hij won van Murnan en Suljovicquote:Op maandag 18 december 2017 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had hij vorig jaar niet Jenkins?
Veel bizar lage gemiddeldes in de 1e ronde vorig jaarquote:Op maandag 18 december 2017 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Winnen van Murnan is wel altijd terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |