Kunnen we dit nog terugkijken?quote:Op maandag 18 december 2017 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had darten als spreekbeurt op de basisschool.
Ik had ook een spreekbeurt over de Euro waar ik de helft van een de tijd van mijn blaadje voorlas; 9quote:Op maandag 18 december 2017 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit verbaast mij niks. Ik had Anne Frank.
Welk cijfer trouwens?quote:Op maandag 18 december 2017 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had darten als spreekbeurt op de basisschool.
Ik had een onvoldoende kan ik mij nog herinneren, ik kon mijn lach niet inhouden.quote:Op maandag 18 december 2017 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had ook een spreekbeurt over de Euro waar ik de helft van een de tijd van mijn blaadje voorlas; 9.
Ik had een spreekbeurt over racismequote:Op maandag 18 december 2017 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had ook een spreekbeurt over de Euro waar ik de helft van een de tijd van mijn blaadje voorlas; 9.
Ouwe Social Justice Warrior.quote:Op maandag 18 december 2017 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had een spreekbeurt over racisme
Sonja Barend Award voor Zjakquote:
quote:Op maandag 18 december 2017 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had een spreekbeurt over racisme
Verbaast me toch weinig dat hij geen boeken leestquote:
Wat vind je er van dat Pechtold kapot gaat?quote:
Ach, zelfs ik lees nauwelijks boeken. Dus.quote:Op maandag 18 december 2017 18:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verbaast me toch weinig dat hij geen boeken leest
Verbaast me vrij weinig dat een D66'er met meel in de mond spreekt. De enige waardige D66'er is ome Boris.quote:Op maandag 18 december 2017 18:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat Pechtold kapot gaat?
Barny ziet er echt vaag uit. Met zijn dunne nek en armen en dan die buik.quote:
wat zei die mafkees nu weerquote:Op maandag 18 december 2017 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verbaast me vrij weinig dat een D66'er met meel in de mond spreekt. De enige waardige D66'er is ome Boris.
Hij heeft een geschonken penthouse niet vast laten leggen in het geschenkenregister. Moet als politici.quote:
Regeltjesneukerijquote:Op maandag 18 december 2017 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een geschonken penthouse niet vast laten leggen in het geschenkenregister. Moet als politici.
Geschonken door een Canadese diplomaat. Niet door zijn oma.quote:
Walgelijke man blijft hetquote:Op maandag 18 december 2017 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een geschonken penthouse niet vast laten leggen in het geschenkenregister. Moet als politici.
Ik til nooit te streng aan dat soort dingen, het is wat slordig maar het gaat eigenlijk ook nergens over.quote:Op maandag 18 december 2017 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan in dit geval? Gaat de integriteit van een politicus best aan.
Het is dat het van een Canadees 30 jaar terug was, maar zeker met het spelende CETA-verdrag kan een schenking van een pand best als niet-integer worden beschouwd.quote:Op maandag 18 december 2017 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik til nooit te streng aan dat soort dingen, het is wat slordig maar het gaat eigenlijk ook nergens over.
StaaijGod.quote:Op maandag 18 december 2017 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is er niet eng in de politiek hè
Ik kijk nu dat Politicus van het Jaar. Kreeg net weer uitslag van die Klaverquote:Op maandag 18 december 2017 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Politiek kun je beter niks van meekrijgen.
Klaverquote:Op maandag 18 december 2017 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nu dat Politicus van het Jaar. Kreeg net weer uitslag van die Klaver
DRT trekt mensen aan uit alle lagen van de bevolking.quote:Op maandag 18 december 2017 18:55 schreef Tagliano het volgende:
Gaat het hier nou over serieuze zaken als politiek
Je houdt werkelijk niet voor mogelijk wat allemaal kan in DRT
99% onderlaag hoor.quote:Op maandag 18 december 2017 18:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
DRT trekt mensen aan uit alle lagen van de bevolking.
Beter dan mevrouw Zonneveld?quote:Op maandag 18 december 2017 19:00 schreef Mani89 het volgende:
Dat gezegd hebbende, Lilian kan hem vol in de bullseye krijgen. Al staat Jan er naast te huilen.
AICAR voorraad van Thijs opgemaakt. Of heroine.quote:
Inderdaad, die darters krijgen de rest van het jaar al genoeg te vreten dus gewoon doorsmijten.quote:Op maandag 18 december 2017 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Erg jammer dat er niet gewoon wordt gespeerd met kerst
Even elkaar op de hoogte houden qua #viesdik eten en de boze familieledenquote:Op maandag 18 december 2017 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat heb je over kerst te melden ouwe reus
Ik heb geen boze familieleden, saaie bedoeningquote:Op maandag 18 december 2017 19:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Even elkaar op de hoogte houden qua #viesdik eten en de boze familieleden
Altijd die geforceerde gezelligheidquote:Op maandag 18 december 2017 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen boze familieleden, saaie bedoening
Laat een bommetje droppen vlak voor het eten begintquote:Op maandag 18 december 2017 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen boze familieleden, saaie bedoening
Ik ga gewoon met mijn kleine neefjes en nichtjes chillen, veel leukerquote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd die geforceerde gezelligheid
Gelukkig doen wij dat niet meer met de familie.quote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd die geforceerde gezelligheid
Leer ze darten, zodat ze opgroeien met de dartpijl.quote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met mijn kleine neefjes en nichtjes chillen, veel leuker
Met of zonder kartel?quote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit land is ten dode opgeschreven
Ja, effe wachten tot ze om kunnen gaan met scherpe dingenquote:Op maandag 18 december 2017 19:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Leer ze darten, zodat ze opgroeien met de dartpijl.
Als ik gestemd zou hebben op welk woord afgeschaft had moeten worden zou dat partijkartel zijnquote:
Dimi kon en mocht het al toen hij 2 wasquote:Op maandag 18 december 2017 19:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, effe wachten tot ze om kunnen gaan met scherpe dingen
Heb ik niet helaasquote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met mijn kleine neefjes en nichtjes chillen, veel leuker
Bazigquote:Op maandag 18 december 2017 19:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dimi kon en mocht het al toen hij 2 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |