Geschonken door een Canadese diplomaat. Niet door zijn oma.quote:
Walgelijke man blijft hetquote:Op maandag 18 december 2017 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een geschonken penthouse niet vast laten leggen in het geschenkenregister. Moet als politici.
Ik til nooit te streng aan dat soort dingen, het is wat slordig maar het gaat eigenlijk ook nergens over.quote:Op maandag 18 december 2017 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan in dit geval? Gaat de integriteit van een politicus best aan.
Het is dat het van een Canadees 30 jaar terug was, maar zeker met het spelende CETA-verdrag kan een schenking van een pand best als niet-integer worden beschouwd.quote:Op maandag 18 december 2017 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik til nooit te streng aan dat soort dingen, het is wat slordig maar het gaat eigenlijk ook nergens over.
StaaijGod.quote:Op maandag 18 december 2017 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is er niet eng in de politiek hè
Ik kijk nu dat Politicus van het Jaar. Kreeg net weer uitslag van die Klaverquote:Op maandag 18 december 2017 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Politiek kun je beter niks van meekrijgen.
Klaverquote:Op maandag 18 december 2017 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nu dat Politicus van het Jaar. Kreeg net weer uitslag van die Klaver
DRT trekt mensen aan uit alle lagen van de bevolking.quote:Op maandag 18 december 2017 18:55 schreef Tagliano het volgende:
Gaat het hier nou over serieuze zaken als politiek
Je houdt werkelijk niet voor mogelijk wat allemaal kan in DRT
99% onderlaag hoor.quote:Op maandag 18 december 2017 18:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
DRT trekt mensen aan uit alle lagen van de bevolking.
Beter dan mevrouw Zonneveld?quote:Op maandag 18 december 2017 19:00 schreef Mani89 het volgende:
Dat gezegd hebbende, Lilian kan hem vol in de bullseye krijgen. Al staat Jan er naast te huilen.
AICAR voorraad van Thijs opgemaakt. Of heroine.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |