Ik wil Universa coins!quote:Op zondag 17 december 2017 21:26 schreef vigen98 het volgende:
Ik wil wel een Tokenpay/Universa topic maken maar dat is veel moeite
BTC 36%quote:Op zondag 17 december 2017 20:45 schreef Landgeld het volgende:
[..]Wat is je portefeuille nu?
Hier die van mij:
BTC 19,66%
LTC 15,92%
ETH 14,17%
XVG 11,26%
NEO 10,58%
VeChain 5,85%
XLM 4,06%
IOTA 5,97%
ADA 5,73%
EMC2 3,58%
Wabi 3,22%
Nog tips iemand
Omdat er Vigen er erg dik in zit en er daarom erg veel baat bij heeft om geen kans onbenut te laten om de coin te shillen.quote:Op zondag 17 december 2017 21:34 schreef MagicIsland1 het volgende:
Waarom is er zoveel hype rond Universa hier?
Volgens mij vooral omdat er een paar geld in hebben gestoptquote:Op zondag 17 december 2017 21:34 schreef MagicIsland1 het volgende:
Waarom is er zoveel hype rond Universa hier?
quote:Op zondag 17 december 2017 20:45 schreef Landgeld het volgende:
[..]Wat is je portefeuille nu?
Hier die van mij:
BTC 19,66%
LTC 15,92%
ETH 14,17%
XVG 11,26%
NEO 10,58%
VeChain 5,85%
XLM 4,06%
IOTA 5,97%
ADA 5,73%
EMC2 3,58%
Wabi 3,22%
Nog tips iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had geen zin om alles over te typen![]()
Tering en vanochtend niet besloten om die 500 euro te verdelen in 5 inlegmomenten? Dat is altijd wijs om te doen als een coin zoveel is gestegen, dan had je nu nog mee geprofiteerd met de koers daling (en een beetje pech gehad als hij verder was gestegen)quote:Op zondag 17 december 2017 21:36 schreef alilami het volgende:
Vanochtend ¤500 Verge gekocht, ¤134 euro verlies. Zal HODL'en tot 18/12/18 dus heb geen haast.
Zit er ook over te denken een deel van mijn BTC in Vechain te gooien voor morgen.quote:Op zondag 17 december 2017 21:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zo, 1500 VeChains gekocht. BRING IT ON
Waarom?quote:Op zondag 17 december 2017 21:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zo, 1500 VeChains gekocht. BRING IT ON
Iets wat je begrijpt. En koop 't in delen en niet 500 eu in een keerquote:Op zondag 17 december 2017 21:49 schreef Sala-adin het volgende:
Ga weer ¤500 eens verdelen wat zou ik moeten kopen?
Hey, ik doe het ook voor jou. Koop het ook meteen wanneer het op de exchange gaat. Dan maak je ook veel winstquote:Op zondag 17 december 2017 21:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Omdat er Vigen er erg dik in zit en er daarom erg veel baat bij heeft om geen kans onbenut te laten om de coin te shillen.
Hm, okee.quote:Op zondag 17 december 2017 21:58 schreef t-8one het volgende:
[..]
geruchten
BTC / [SC] Cryptocurrencies #632 HODL THE DOOR
Crypto Ed zegt het ook dus dan gaan we naar de moonquote:
Iets waar je een stijging verwacht, niet iets wat al gestegen isquote:Op zondag 17 december 2017 21:49 schreef Sala-adin het volgende:
Tokenpay. 50% bonus bij pakkenquote:Op zondag 17 december 2017 21:49 schreef Sala-adin het volgende:
Ach ja, verkoop zelden. Maar toch laatst 20.000 xvg verkocht toen het op 1 cent stond. Paar dagen later.... verlies moeten we maar nemen. Toen ik Verge 3 maanden geleden kocht daalde de waarde ook ongeveer 50%. Dus blij met die 1 cent toen. Hodlen is het moraal van dit verhaal.quote:Op zondag 17 december 2017 21:36 schreef alilami het volgende:
Vanochtend ¤500 Verge gekocht, ¤134 euro verlies. Zal HODL'en tot 18/12/18 dus heb geen haast.
Wieweet is dat indd de volgende hype.quote:
Waarom zouden mensen in Tokenpay moeten investeren. Wat maakt hun product uniek en dusdanig goed, dat de koers skyhigh zal gaan?quote:
Harm Edens wist zelfs de huidige prijs van Ripple te noemenquote:Op zondag 17 december 2017 22:14 schreef richolio het volgende:
Ripple genoemd bij dit was het nieuws, moon
Iddquote:Op zondag 17 december 2017 22:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Harm Edens wist zelfs de huidige prijs van Ripple te noemen
Meest anonieme munt, eigen bank oprichting met fysieke pasjes voor leden. Monero wordt gewoon verslagen door Tokenpay. Ohja proof of stakequote:Op zondag 17 december 2017 22:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen in Tokenpay moeten investeren. Wat maakt hun product uniek en dusdanig goed, dat de koers skyhigh zal gaan?
Bank en anoniem in 1 zin?quote:Op zondag 17 december 2017 22:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Meest anonieme munt, eigen bank oprichting met fysieke pasjes voor leden. Monero wordt gewoon verslagen door Tokenpay.
Yup.quote:
Zojuist mijn resterende ETH's ingewisseld voor VeChains...quote:Op zondag 17 december 2017 21:47 schreef MagicIsland1 het volgende:
Meer die dit overwegen? en zo ja, hoeveel % gaan jullie erop gooien?
Kopen via EhterDelta of een andere aanrader?quote:Op zondag 17 december 2017 21:58 schreef t-8one het volgende:
[..]
geruchten
BTC / [SC] Cryptocurrencies #632 HODL THE DOOR
Had je ook tokepay gekocht?quote:Op zondag 17 december 2017 22:33 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Wallet vind ik wel goed uitzien
Begrijp ikquote:Op zondag 17 december 2017 22:35 schreef BadVlad het volgende:
Mensen die instappen op basis van enkele geruchten.![]()
Ook maar een paar VeChain ingekocht. FOMO is strong![]()
Same herequote:Op zondag 17 december 2017 22:35 schreef BadVlad het volgende:
Mensen die instappen op basis van enkele geruchten.![]()
Ook maar een paar VeChain ingekocht. FOMO is strong![]()
Omdat de tokens niet gereleased zijn? Lol. ICO is op 17 januari afgelopen dan worden alle tokens naar persoonlijke wallets gestuurd.quote:
Dus coins/tokens kopen bij ICO zijn nog niet in jouw handen. Je reserveert ze als het ware?quote:Op zondag 17 december 2017 22:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Omdat de tokens niet gereleased zijn? Lol.
Yup.quote:Op zondag 17 december 2017 22:46 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dus coins/tokens kopen bij ICO zijn nog niet in jouw handen. Je reserveert ze als het ware?
Hoezo tokenpay dan? Waarom denk je dat het hem gaat worden?quote:Op zondag 17 december 2017 22:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Omdat de tokens niet gereleased zijn? Lol. ICO is op 17 januari afgelopen dan worden alle tokens naar persoonlijke wallets gestuurd.
Dat is vragen om opgelicht te wordenquote:
En wat nou als ze dat niet doen.quote:
Zo werken vrijwel alle ICO's?quote:Op zondag 17 december 2017 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is vragen om opgelicht te worden
Je bent veel te naïef met die ICOs.
Meestal krijg je de tokens direct hoor? Tenminste, wel bij de ICO's waaraan ik mee heb gedaan.quote:
Ik denk dat anonimiteit een steeds grotere rol gaat spelen in de crypto wereld. Volgens mij wilt niemand dat de overheid of een of andere organisatie kan kijken waar jij je geld aan verspilt etc etc. Dan kan je zeggen dat Monero een juiste keuze is maar Tokenpay heeft meer te bieden dan Monero en vooral doordat Tokenpay zo weinig kost nu heeft dat me heel erg aangetrokkenquote:Op zondag 17 december 2017 22:47 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hoezo tokenpay dan? Waarom denk je dat het hem gaat worden?
Nee, zo werken ICO's van grote op zichzelf staande projecten.quote:
Nou ik heb de tokens wel op mijn account hoor alleen niet op de wallet want die is niet gereed tot 17 januari dan worden ze gereleased lol. Ik bedoelde met dat met releasenquote:Op zondag 17 december 2017 22:49 schreef blow... het volgende:
[..]
Meestal krijg je de tokens direct hoor? Tenminste, wel bij de ICO's waaraan ik mee heb gedaan.
quote:Op zondag 17 december 2017 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, zo werken ICO's van grote op zichzelf staande projecten.
Bij tokens moet je gewoon absoluut niet meedoen als er nog niks is. Gewoon niet doen.
Ah, bij tokens inderdaad wel. Had niet goed gelezen. Toch kan het per project verschillen.quote:Op zondag 17 december 2017 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij tokens moet je gewoon absoluut niet meedoen als er nog niks is. Gewoon niet doen.
quote:Op zondag 17 december 2017 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand geeft daar een fuck om, 'ik heb toch niets te verbergen'. Zie AH bonuskaart, sleepwet, enz.quote:Op zondag 17 december 2017 22:49 schreef vigen98 het volgende:
Volgens mij wilt niemand dat de overheid of een of andere organisatie kan kijken waar jij je geld aan verspilt etc etc.
Je onderschat anonimiteitquote:Op zondag 17 december 2017 22:52 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Niemand geeft daar een fuck om, 'ik heb toch niets te verbergen'. Zie AH bonuskaart, sleepwet, enz.
Mens alsjeblieft zeg, heb jij niet verlies met je crypto?quote:Op zondag 17 december 2017 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie nu gewoon reacties van mensen waarvan ik hoop dat ze eens keihard op hun bek gaan. Manmanman
Misgunner!quote:Op zondag 17 december 2017 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie nu gewoon reacties van mensen waarvan ik hoop dat ze eens keihard op hun bek gaan. Manmanman
Je leest je post history terug?quote:Op zondag 17 december 2017 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik probeer anderen te behoeden van fouten die ik in een duister verleden ook gemaakt heb.quote:
En dat waardeer ik echt waar, maar ik ga deze kans niet missen.quote:Op zondag 17 december 2017 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer anderen te behoeden van fouten die ik in een duister verleden ook gemaakt heb.
Een week geleden noem ik geen “duister verleden”quote:Op zondag 17 december 2017 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer anderen te behoeden van fouten die ik in een duister verleden ook gemaakt heb.
Maar wel hopen dat ze keihard op hun bek gaan. Hmm.quote:Op zondag 17 december 2017 22:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik probeer anderen te behoeden van fouten
Wat heb ik een week geleden gedaan dan?quote:Op zondag 17 december 2017 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een week geleden noem ik geen “duister verleden”
Hmmmm. Ik overweeg het nu ook.quote:Op zondag 17 december 2017 22:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik denk dat anonimiteit een steeds grotere rol gaat spelen in de crypto wereld. Volgens mij wilt niemand dat de overheid of een of andere organisatie kan kijken waar jij je geld aan verspilt etc etc. Dan kan je zeggen dat Monero een juiste keuze is maar Tokenpay heeft meer te bieden dan Monero en vooral doordat Tokenpay zo weinig kost nu heeft dat me heel erg aangetrokken
Als je niks anders kan zeggen danquote:Op zondag 17 december 2017 22:55 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Maar wel hopen dat ze keihard op hun bek gaan. Hmm.
Wat is er mis met IOTA?quote:Op zondag 17 december 2017 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heb ik een week geleden gedaan dan?
Over IOTA heb ik meer dan gelijk gekregen iig.
Mensen die 1 maand geleden IOTA hebben gekocht klagen niet hoorquote:Op zondag 17 december 2017 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heb ik een week geleden gedaan dan?
Over IOTA heb ik meer dan gelijk gekregen iig.
Wejoo, straks blijkt dat alles gewoon gebaseerd is op vertrouwen.quote:Op zondag 17 december 2017 22:56 schreef _--_ het volgende:
Maar wat nou als de ICO aanbieder zit te trollen en de tokens nooit released? Kan zo iets?
Er is een ICO geweest waarbij de eigenaar met een paar ton is gaan feesten en naderhand foto's en video's hiervan heeft gedeeld in de desbetreffende kanalen van de ICO.quote:Op zondag 17 december 2017 22:56 schreef _--_ het volgende:
Maar wat nou als de ICO aanbieder zit te trollen en de tokens nooit released? Kan zo iets?
Ja dat kan. Dit is deels waarom ICO's high risk zijn.quote:Op zondag 17 december 2017 22:56 schreef _--_ het volgende:
Ja.quote:Op zondag 17 december 2017 22:56 schreef _--_ het volgende:
Mwah je moet niet de 1e persoon zijn natuurlijk. Gewoon wachten tot er goede feedback is. Ik heb ook niet meteen geld in Tokenpay ingestoken zonder eerst te kijken of alles wel in orde was. Dat was het geval en ik heb het gekocht. Ik heb mijn tokens ook hoor, maar de wallet is niet gereed tot 17 januari tot de ICO is afgelopenquote:Op zondag 17 december 2017 22:56 schreef _--_ het volgende:
Serieus? Geniaalquote:Op zondag 17 december 2017 22:58 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Er is een ICO geweest waarbij de eigenaar met een paar ton is gaan feesten en naderhand foto's en video's heeft gedeeld in de desbetreffende kanalen van de ICO.
Ja hoor, ik deed dit jaar nog mee aan de Lithium ICO.quote:Op zondag 17 december 2017 22:56 schreef _--_ het volgende:
quote:Op zondag 17 december 2017 22:58 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Er is een ICO geweest waarbij de eigenaar met een paar ton is gaan feesten en naderhand foto's en video's hiervan heeft gedeeld in de desbetreffende kanalen van de ICO.
En high reward.quote:Op zondag 17 december 2017 22:58 schreef blow... het volgende:
[..]
Ja dat kan. Dit is deels waarom ICO's high risk zijn.
Waarom zit je er dan nu al in?quote:Op zondag 17 december 2017 22:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mwah je moet niet de 1e persoon zijn natuurlijk. Gewoon wachten tot er goede feedback is. Ik heb ook niet meteen geld in Tokenpay ingestoken zonder eerst te kijken of alles wel in orde was. Dat was het geval en ik heb het gekocht. Ik heb mijn tokens ook hoor, maar de wallet is niet gereed tot 17 januari tot de ICO is afgelopen
Weet je nog welke dat ook weer was? Die foto's waren wel hilarisch iigquote:Op zondag 17 december 2017 22:58 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Er is een ICO geweest waarbij de eigenaar met een paar ton is gaan feesten en naderhand foto's en video's hiervan heeft gedeeld in de desbetreffende kanalen van de ICO.
quote:Op zondag 17 december 2017 22:58 schreef Typisch het volgende:
https://access.universa.io/contracts
Leuk om hier al een beetje naar te kijken.
Bonus was 100%, team achter Tokenpay en positieve feedback van de community.quote:Op zondag 17 december 2017 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zit je er dan nu al in?
Als je bijv met BTC hebt betaald en BTC is over een maand nog hoger zijn je tokens wel erg duur..
Waarom is er toch altijd die reflex bij mensen?quote:Op zondag 17 december 2017 23:00 schreef ColeJ het volgende:
IOTA heb ik nog steeds en ben ik blij mee. Heb ze dan wel al een week of 8.
Over anonimiteit, dat het geheel anoniem is heb je op de lange termijn niets aan. Denk je nou echt dat overheden dat laten gebeuren? Gelukkig ook maar niet, terrorisme financiering etc etc. En ik ben ook blij met het mooie asfalt waar ik dagelijks overheen rij, belastingen:)
Geen idee. Was geloof ik een topic op Bitcointalk.quote:Op zondag 17 december 2017 23:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weet je nog welke dat ook weer was? Die foto's waren wel hilarisch iig
Hahaha, en dat is niet strafbaar ofzo? Geld krijgen door mensen te bedriegen?quote:Op zondag 17 december 2017 22:58 schreef BadVlad het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/i(...)sg9432928#msg9432928quote:Op zondag 17 december 2017 23:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weet je nog welke dat ook weer was? Die foto's waren wel hilarisch iig
Tot die tijd komt, knalt Tokenpay met de rest van de anonieme coins de lucht inquote:Op zondag 17 december 2017 23:00 schreef ColeJ het volgende:
IOTA heb ik nog steeds en ben ik blij mee. Heb ze dan wel al een week of 8.
Over anonimiteit, dat het geheel anoniem is heb je op de lange termijn niets aan. Denk je nou echt dat overheden dat laten gebeuren? Gelukkig ook maar niet, terrorisme financiering etc etc. En ik ben ook blij met het mooie asfalt waar ik dagelijks overheen rij, belastingen:)
Niet om Waves weer te "shillen" maar dat is wel waar Waves nu actief een voortrekkersrol in neemt, om scams te voorkomen en te zelfreguleren.quote:Op zondag 17 december 2017 22:58 schreef blow... het volgende:
[..]
Ja dat kan. Dit is deels waarom ICO's high risk zijn.
Juridisch is het echt heel vaag als het om crypto gaatquote:Op zondag 17 december 2017 23:02 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hahaha, en dat is niet strafbaar ofzo? Geld krijgen door mensen te bedriegen?
Shitquote:Op zondag 17 december 2017 23:02 schreef smiths het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/i(...)sg9432928#msg9432928
quote:Op zondag 17 december 2017 23:06 schreef TimKuik het volgende:
Paar dagen geleden Raiblocks en Vechain gekocht
$20.000 destijds, dat zou ik er niet voor over hebben, je reputatie is helemaal verkloot en dikke kans ook dat mensen je op gaan zoekenquote:
quote:Op zondag 17 december 2017 23:07 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
$20.000 destijds, dat zou ik er niet voor over hebben, je reputatie is helemaal verkloot en dikke kans ook dat mensen je op gaan zoeken
Ik kan je verzekeren dat hij een paar gratis gekregen bitcoins heeft behoudenquote:Op zondag 17 december 2017 23:07 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
$20.000 destijds, dat zou ik er niet voor over hebben, je reputatie is helemaal verkloot en dikke kans ook dat mensen je op gaan zoeken
maar maar maar wat als ie naar 5 miljard gaatquote:Op zondag 17 december 2017 23:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]20.000 dollar ICO maar dan vraag je er ook om
Oh dat kan best maar dan wil ik minimaal paar miljoen zien opgehaald worden in de ICO. Anders ringen de alarmbellen bij mij.quote:Op zondag 17 december 2017 23:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
maar maar maar wat als ie naar 5 miljard gaat
Hehe dikke loopquote:Op zondag 17 december 2017 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Goed... een blockchain op het Tor-netwerk...
Of het netwerk is gecentraliseerd, of het is niet echt 100% waterdicht wat ze beloven qua privacy. Een blockchain is per definitie niet anoniem, en dat is onmogelijk te fixen zonder dat het ten koste gaat van privacy.
LSK verkopen voor BTC en met die BTC de andere munt kopen.quote:Op zondag 17 december 2017 23:20 schreef revpolen het volgende:
Ok ok.. fomo 🙈
Wippolder ven kopen...
Heb wat lisk naar binance gestuurd ( 1e x dat ik hun gebruik..) maar hoe deze nu omzetten naar ven?
Lisk > BTC > Venquote:Op zondag 17 december 2017 23:20 schreef revpolen het volgende:
Ok ok.. fomo 🙈
Wippolder ven kopen...
Heb wat lisk naar binance gestuurd ( 1e x dat ik hun gebruik..) maar hoe deze nu omzetten naar ven?
Doe niet zo autistisch vrind ik heb het voor de duidelijkheid dikgedrukt gemaakt.quote:Op zondag 17 december 2017 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, lekker quotes zitten aanpassen. Kinderachtig
Mee eens.quote:Op zondag 17 december 2017 23:26 schreef blow... het volgende:
Wat een gehaat in dit topic, kunnen we niet wat interessante coins bespreken ipv alleen maar elkaar afkraken over of sjonnie en anita nou wel of niet om privacy geven?
Rivetz mensen, rivetz!quote:Op zondag 17 december 2017 23:26 schreef blow... het volgende:
Wat een gehaat in dit topic, kunnen we niet wat interessante coins bespreken ipv alleen maar elkaar afkraken over of sjonnie en anita nou wel of niet om privacy geven?
Wel betaald?quote:Op zondag 17 december 2017 23:41 schreef hmmmz het volgende:
Heb net op Coinbase via CC BTC gekocht. Krijg ik als ik naar de Rabo pagina wordt doorgeschakeld een foutmelding. Nu kan ik me niet voorstellen dat de Rabo het goedgekeurd heeft. Maar op Coinbase staat er:
Bitcoins gekocht
Wordt bijgeschreven op zondag, 17-12-2017
Staat echter nog niks in de wallet :s
Wel op betaald geklikt maar dan wordt je doorgeschakeld naar zo'n pagina van de Rabo waar je met je betaling met je Rabo Scanner moet autoriseren. Bij dat doorschakelen kreeg ik al een foutmelding. Zie in mijn online Rabo account ook niet dat het op CC gereserveerd staat. Bij Coinbase is het in ieder geval wel in mindering genomen op mijn wekelijkse CC limiet.quote:
quote:Op zondag 17 december 2017 23:45 schreef hmmmz het volgende:
Ah, mail van coinbase. Geannuleerd. Jammer ik hoopte op gratis btc.
Is waves een shitcoin?quote:Op zondag 17 december 2017 23:48 schreef kthxbye het volgende:
Ik hoop dat jullie doorhebben dat de markt in de huidige bullrun echt vooral op HYPE draait en shitcoins als TokenPay, Universa, Dragonchain, etc. uiteraard flink over de kop kunnen gaan. Long term echter.... Doe ze op tijd weg.
Investeer je voornamelijk adhv fundamentals, helaas, dat was de vorige bullrun, en je zult merken dat je ditmaal flink winst misloopt. Is niet erg, is een stuk "veiliger" maar minder hectisch en ik denk op de lange termijn geen slecht idee.
Ik probeer beiden te doen![]()
Vind Universa niet in dat rijtje horen, daarom zit ik er ook in...quote:Op zondag 17 december 2017 23:48 schreef kthxbye het volgende:
Ik hoop dat jullie doorhebben dat de markt in de huidige bullrun echt vooral op HYPE draait en shitcoins als TokenPay, Universa, Dragonchain, etc. uiteraard flink over de kop kunnen gaan. Long term echter.... Doe ze op tijd weg.
Investeer je voornamelijk adhv fundamentals, helaas, dat was de vorige bullrun, en je zult merken dat je ditmaal flink winst misloopt. Is niet erg, is een stuk "veiliger" maar minder hectisch en ik denk op de lange termijn geen slecht idee.
Ik investeer slechts een klein percentage van mijn crypto budget in ICO's en pak de winst zodat ik dat kan doen. Dragonchain is helaas alleen nog te verhandelen op EtherDelta en daar blijf ik liever ver van weg.quote:Op zondag 17 december 2017 23:48 schreef kthxbye het volgende:
Komop zeg.quote:Op zondag 17 december 2017 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind Universa niet in dat rijtje horen, daarom zit ik er ook in...
Dragonchain is toch een eigen blockchain?quote:Op maandag 18 december 2017 00:00 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik investeer slechts een klein percentage van mijn crypto budget in ICO's en pak de winst zodat ik dat kan doen. Dragonchain is helaas alleen nog te verhandelen op EtherDelta en daar blijf ik liever ver van weg.
Volgens mij, zoals vele andere shitcoins, hebben ze nog geen werkend product gelanceerd. Dat zou al een grote red flag moeten zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dragonchain is toch een eigen blockchain?
Totdat alles knalt voordat de ico überhaupt geleverd heeft. Het is een investering voor de lange termijn, terwijl die juist verreweg de meeste onzekerheid met zich mee brengt.quote:Op maandag 18 december 2017 00:02 schreef kthxbye het volgende:
Ian Balina heeft wel een interessante insteek voor het beoordelen van ICOs. Zijn spreadsheet is gratis (zal ie ook wel een reden voor hebben), maar ik moet me er nog even wat meer in verdiepen.
ICOs blijven het meest riskant. Maar, in een bullmarkt als deze kan je niet heel veel verkeerd investeren.
Dus... wel te verhandelen in vorm van Ethereum-tokens, maar het product bestaat nog niet?quote:Op maandag 18 december 2017 00:03 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Volgens mij, zoals vele andere shitcoins, hebben ze nog geen werkend product gelanceerd. Dat zou al een grote red flag moeten zijn.
ja maar schattige draakjes jonge!!!!quote:Op maandag 18 december 2017 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus... wel te verhandelen in vorm van Ethereum-tokens, maar het product bestaat nog niet?
Had er meer van verwacht.
All-in.quote:Op maandag 18 december 2017 00:06 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ja maar schattige draakjes jonge!!!!
Hate to bust your bubble maar geen enkel cryptomunt heeft echt een product. Wat heeft Bitcoin dan? Wat heeft Ethereum? Het is gewoon allemaal vertrouwen in het systeem.quote:Op maandag 18 december 2017 00:03 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Volgens mij, zoals vele andere shitcoins, hebben ze nog geen werkend product gelanceerd. Dat zou al een grote red flag moeten zijn.
quote:Op maandag 18 december 2017 00:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hate to bust your bubble maar geen enkel cryptomunt heeft echt een product. Wat heeft Bitcoin dan? Wat heeft Ethereum? Het is gewoon allemaal vertrouwen in het systeem.
Bitcoin en ethereum hebben wel degelijk een product in tegenstelling tot die honderden ERC20 tokensquote:Op maandag 18 december 2017 00:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hate to bust your bubble maar geen enkel cryptomunt heeft echt een product. Wat heeft Bitcoin dan? Wat heeft Ethereum? Het is gewoon allemaal vertrouwen in het systeem.
quote:Op maandag 18 december 2017 00:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dragonchain in dat rijtje ja?quote:Op zondag 17 december 2017 23:48 schreef kthxbye het volgende:
Uhmquote:Op maandag 18 december 2017 00:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja, je zei dat ze geen product hebben. Wat heeft bitcoin voor product dan?
De fucking blockchain is van Bitcoin. Alles wat er is, is direct of indirect op Bitcoin gebaseerdquote:Op maandag 18 december 2017 00:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja, je zei dat ze geen product hebben. Wat heeft bitcoin voor product dan?
Ja, ik word uitgemaakt voor arrogant enzo en ik kan best wel pedant overkomen, I know, maar man.. wat een drama.quote:Op maandag 18 december 2017 00:14 schreef Nattekat het volgende:
De vorige bubbel was gezelliger, toen kwamen er nog mensen met daadwerkelijk verstand van zaken in deze reeks
quote:Op maandag 18 december 2017 00:16 schreef vigen98 het volgende:
reageren er ook nog op :’)
Maar ff serieus. Tja het is gewoon vertrouwen op het systeem
Gebruik je verstand mensen, we zitten in een bubbel. Die gaat (ooit) knappen en dan blijft de kwaliteit over.quote:"This, basically, is tokens 1.0. There are some good ideas, there are a lot of very bad ideas, and there's a lot of very, very bad ideas, and quite a few scams as well. I expect that tokens 2.0 and the kinds of things that people will start building in 2018 and 2019 will generally be of substantially higher quality. Especially once we start seeing what the consequences of the first wave of tokens are in the medium-to-longer term ... What is a good role for them and what is a role that doesn't really make sense?," Buterin added.
Zo werkt fiatgeld ook.quote:Op maandag 18 december 2017 00:16 schreef vigen98 het volgende:
reageren er ook nog op :’)
Maar ff serieus. Tja het is gewoon vertrouwen op het systeem
:’) Satoshi heeft gewoon de blockchain gemaakt en dat is ook de sellingpoint van bitcoin dat is een feit. Als je denkt dat ik dat niet wist voordat ik geld erin deed. Wauw 😂 maarja zoals ik zei, het heeft te maken met vertrouwen. Veel maar dan ook veel coins hebben nog niet een grote sellingpoint alleen dat heeft tot nu toe geen problemen gebracht.quote:Op maandag 18 december 2017 00:17 schreef kthxbye het volgende:
[..]Iedereen kan zien dat je serieus was hoor. Niet ineens doen alsof je een grapje maakte.
Je bent ook arrogantquote:Op maandag 18 december 2017 00:16 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, ik word uitgemaakt voor arrogant enzo en ik kan best wel pedant overkomen, I know, maar man.. wat een drama.
quote:Op maandag 18 december 2017 00:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent ook arrogant
Maar soms is het terecht.
Oh, net een extra hypotheek afgesloten om in random ICO's te gooien.quote:Op maandag 18 december 2017 00:18 schreef kthxbye het volgende:
https://coinjournal.net/vitalik-buterin-90-icos-will-fail/
[..]
Gebruik je verstand mensen, we zitten in een bubbel. Die gaat (ooit) knappen en dan blijft de kwaliteit over.
Daarom NEO, LISK, IOTA, RIVETZquote:Op maandag 18 december 2017 00:18 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Gebruik je verstand mensen, we zitten in een bubbel. Die gaat (ooit) knappen en dan blijft de kwaliteit over.
Lees de white paper, dat zou een hoop duidelijk moeten maken.quote:Op maandag 18 december 2017 00:03 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Als ie slim is heeft ie iig zijn belegging er verdubbeld uitgehaald. En de rest lekkker door laten groeien. Kun je iig weer een huis kopenquote:Op maandag 18 december 2017 00:25 schreef vigen98 het volgende:
Hoeveel heeft die gast die zijn huis heeft verkocht voor Bitcoin nu dan? Paar miljoen winst ?
quote:Op maandag 18 december 2017 00:25 schreef kthxbye het volgende:
Ik ga ook maar gewoon wat coins schreeuwen:
WTC!!!
VEN!!!11
TRST!!!!!!!11
DCR!!!1!
MSP!!!!1
PART!!!!!1!!!!\BAT!!!1!
EOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
kthxbye jaar!!quote:Op maandag 18 december 2017 00:25 schreef kthxbye het volgende:
Ik ga ook maar gewoon wat coins schreeuwen:
WTC!!!
VEN!!!11
TRST!!!!!!!11
DCR!!!1!
MSP!!!!1
PART!!!!!1!!!!\BAT!!!1!
EOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Wijze woorden.quote:Op maandag 18 december 2017 00:27 schreef kthxbye het volgende:
en natuurlijk !!
IOTTTAAAAAAAaaaaaaa en
YOYYOYOYYOYOYOYOYOYOYOOOOOYOYOYOYOOOO!!!!!111
hahahahaha check de github maar en compile je eigen blocksource !!!!!!!! zodat je kan zien waarom ie moon gaat
Doe eens lief.quote:Op maandag 18 december 2017 00:26 schreef kthxbye het volgende:
Waarom ze goed zijN!?!?!
LEES DS EWHITEPAPER MAAR!!!!!!!!!
25% Bitcornquote:Op maandag 18 december 2017 00:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
Waar zit jij in als ik vragen mag. Gewoon bitcoin?
Waar zie jij dat?quote:Op maandag 18 december 2017 00:31 schreef nickhguitar het volgende:
Bittrex rekent een fee van 25% zie ik. Dan is het toch praktisch onmogelijk om winst te maken?
waves haha shitcoin!quote:Op maandag 18 december 2017 00:31 schreef kthxbye het volgende:
[..]
25% Bitcorn
20% Etherioem
10% Waves (waves!shitcoin)
de rest altcoins
en wat shitcoins
0.25%quote:Op maandag 18 december 2017 00:31 schreef nickhguitar het volgende:
Bittrex rekent een fee van 25% zie ik. Dan is het toch praktisch onmogelijk om winst te maken?
Wat? 25%? Volgens mij kijk je verkeerd.quote:Op maandag 18 december 2017 00:31 schreef nickhguitar het volgende:
stort maar wat naar mij dan fix ik het voor je tegen 19%.quote:Op maandag 18 december 2017 00:31 schreef nickhguitar het volgende:
Oh. Van plan om waves te houden of ga je het verkopen?quote:Op maandag 18 december 2017 00:31 schreef kthxbye het volgende:
[..]
25% Bitcorn
20% Etherioem
10% Waves (waves!shitcoin)
zo'n 20 altcoins
en zo'n 5 shitcoins
Oeps, klopt. Maar wat is het dan bij deze gast wat maakt dat hij voor 10 dollar meer moest verkopen? Ik dacht dat dat die fee was..quote:Op maandag 18 december 2017 00:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat? 25%? Volgens mij kijk je verkeerd.
Ik post al een tijdje dat ik ze langzaam eruit trap op ATH's. Ik denk dat na NG introductie er niet heel veel bijzonders meer met Waves gaat gebeuren. De hype (als die er al was) is er dan wel af.quote:Op maandag 18 december 2017 00:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh. Van plan om waves te houden of ga je het verkopen?
Met 💩 als logo en cryptoshitties ipv cryptokittiesquote:Op maandag 18 december 2017 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zullen we een ICOotje doen?
Shitcoin.io
quote:Op maandag 18 december 2017 00:38 schreef kthxbye het volgende:
ik blijf lekker gaan op deze trouwens
Je komt soms inderdaad een beetje arrogant en pedant over. Gelijk heb je ook. Je bent een van de weinigen hier die ik nuttige dingen zie posten. Misschien vind ik dat ook wel omdat ik dezelfde gedachten heb als jij. De echte producten komen pas zodra deze bullshit voorbij is.quote:Op maandag 18 december 2017 00:18 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Is een rondje winstnemen, van de week weer omhoog.quote:Op maandag 18 december 2017 01:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Dit gaat niet volgens mijn plan. Moonen bitch.
Goldman Sachs heeft afgelopen maand btc ingeslagen en maakt het nu helemaal kapotquote:Op maandag 18 december 2017 01:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Dit gaat niet volgens mijn plan. Moonen bitch.
Wellicht ja. 10k deden we ook een tijde over. Ik had een lichte verwachting op een grote groene kaars met als vorige week. Misschien zijn de CME futures wel een beetje spuit11 omdat we vorige week als de CBOE futures kregen.quote:Op maandag 18 december 2017 02:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is een rondje winstnemen, van de week weer omhoog.
Ik ben dit weekeind weer bullish gegaan op bitcoin, want ik verwacht over twee weken implementatie van MDMA+ en een robuuste groei in het aantal adopters.quote:Op maandag 18 december 2017 02:29 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Wellicht ja. 10k deden we ook een tijde over. Ik had een lichte verwachting op een grote groene kaars met als vorige week. Misschien zijn de CME futures wel een beetje spuit11 omdat we vorige week als de CBOE futures kregen.
De tech zal zich wel bewijzen denk ik ja. Er zijn een paar coins die gaan overleven. Tot die tijd lift ik mee op het succes en pak ik winst. Het zal me echt een worst wezen of ik de technologie van blockchain goed genoeg begrijp of niet. Ik ben niet roomser dan de paus en ik ben ook geen dief van mijn eigen portemonnee.quote:Op maandag 18 december 2017 02:29 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Wellicht ja. 10k deden we ook een tijde over. Ik had een lichte verwachting op een grote groene kaars met als vorige week. Misschien zijn de CME futures wel een beetje spuit11 omdat we vorige week als de CBOE futures kregen.
Hoe dan ook. De tech achter Bitcoin gaat zich wel bewijzen. De meute die nu in crypto stapt heeft echt een stuk opvoeding nodig. Zelf zit ik pas 8 maanden in dit wereldje maar in die 8 maanden heb ik me wel helemaal suf gelezen over blockchain. De mensen die blind instappen en aan een goudkoorts leiden zonder de moeite willen nemen kennis op te doen omtrent dit onderwerp: rot lekker op. Liever een market cap die x procent lager ligt mét investeerders die wel de shit begrijpen dan andersom.
Juist. Bitcoin moet uiteindelijk dood.quote:Op maandag 18 december 2017 02:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goldman Sachs heeft afgelopen maand btc ingeslagen en maakt het nu helemaal kapot
Want Mand?quote:Op maandag 18 december 2017 02:36 schreef Mand het volgende:
[..]
Juist. Bitcoin moet uiteindelijk dood.
De snobs die wat brallen met een hoop afkortingen en aandelenmarkt termen en opscheppen over de tijd dat ze reddit artikeltjes hebben gelezen zijn onderdeel van het een na grootste probleem van crypto momenteel en dat is: de ''domme'' meute snapt het niet en vind het allemaal veel te technisch.quote:Op maandag 18 december 2017 02:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De tech zal zich wel bewijzen denk ik ja. Er zijn een paar coins die gaan overleven. Tot die tijd lift ik mee op het succes en pak ik winst. Het zal me echt een worst wezen of ik de technologie van blockchain goed genoeg begrijp of niet. Ik ben niet roomser dan de paus en ik ben ook geen dief van mijn eigen portemonnee.
Banken willen de macht behouden, en die gaan jou dadelijk via de politiek dicteren wat jij wel en niet mag kopen. BTC is daar uiteindelijk geen onderdeel van.quote:
Zo is dat. Zit je alleen in bitcoin of ook nog andere Altcoins qua spreiding?quote:Op maandag 18 december 2017 02:29 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Hoe dan ook. De tech achter Bitcoin gaat zich wel bewijzen. De meute die nu in crypto stapt heeft echt een stuk opvoeding nodig. Zelf zit ik pas 8 maanden in dit wereldje maar in die 8 maanden heb ik me wel helemaal suf gelezen over blockchain. De mensen die blind instappen en aan een goudkoorts leiden zonder de moeite willen nemen kennis op te doen omtrent dit onderwerp: rot lekker op. Liever een market cap die x procent lager ligt mét investeerders die wel de shit begrijpen dan andersom.
quote:Op maandag 18 december 2017 02:29 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
15 dollar? Volgens mij is hij niet zo ver gekomen toch? Maar heo dan ook. Ze blijven nog lekker een maand of 3 staan.quote:
Daar staat het nu op.quote:Op maandag 18 december 2017 07:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
15 dollar? Volgens mij is hij niet zo ver gekomen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |