Boven de 85 gemiddeld (zelfs een keer 95+) op de regionale qualifier en dit jaar op de UK Open Qualifiers overwinningen tegen onder meer Jamie Lewis, Baxter en Ronny. Daar staat wel weer een vrij kansloze onderneming op Q-school tegenover.quote:Op zondag 17 december 2017 13:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet naar de cijfertjes van Leung gekeken heb
Andy Smith vs James Wade staat me nog goed bijquote:Op zondag 17 december 2017 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
PDC WORLD DARTS 2009 - R2 SMITH V MCDINE
3-0 voorkomen en hem alsnog met 3-4 verliezen. Ook leuk.
Hmm, da's niet heel verkeerd inderdaad. Eens zien wat hij op een podium kanquote:Op zondag 17 december 2017 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Boven de 85 gemiddeld (zelfs een keer 95+) op de regionale qualifier en dit jaar op de UK Open Qualifiers overwinningen tegen onder meer Jamie Lewis, Baxter en Ronny. Daar staat wel weer een vrij kansloze onderneming op Q-school tegenover.
Wade - Waites op de Grand Slam, 8-0 voor Wade en vervolgens 16-12 verliezenquote:Op zondag 17 december 2017 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
Wade - Lewis 2012, 5-1 voor en dan met 5-6 verliezen.
Maar dat is met legs.quote:Op zondag 17 december 2017 13:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wade - Waites op de Grand Slam, 8-0 voor Wade en vervolgens 16-12 verliezen
Whitlock v Hamilton blijft de meest epische choke denk ik. Hoe kan je 15-7 voorkomen en het alsnog weggeven.quote:Op zondag 17 december 2017 13:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Andy Smith vs James Wade staat me nog goed bij
Wel handig hoor, extra hersencapaciteit bij darters kan geen kwaadquote:
Ik heb wat filmpjes bekeken maar ik ben #geenfan van zijn schouder.quote:Op zondag 17 december 2017 13:24 schreef Szura het volgende:
Volgens de RTL-kenners is Neyens een man om in de gaten te houden, ik ben benieuwd
Het interview met Dekker vond ik wel tof. Gewoon lekker in de Friese kroegen gooien komende dinsdag. Scheelt wel dat die jongen zonder druk speelt.quote:
Ik zeg doen.quote:Op zondag 17 december 2017 13:29 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wade denkt aan stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |