Ik heb wat filmpjes bekeken maar ik ben #geenfan van zijn schouder.quote:Op zondag 17 december 2017 13:24 schreef Szura het volgende:
Volgens de RTL-kenners is Neyens een man om in de gaten te houden, ik ben benieuwd
Het interview met Dekker vond ik wel tof. Gewoon lekker in de Friese kroegen gooien komende dinsdag. Scheelt wel dat die jongen zonder druk speelt.quote:
Ik zeg doen.quote:Op zondag 17 december 2017 13:29 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wade denkt aan stoppen.
Cullen v Wattimena heb je overgeslagen?quote:Op zondag 17 december 2017 13:28 schreef RavenArtus het volgende:
Ik heb dit WK nog niet echt de spanning gevoeld, Welke wedstrijd zal dat wel veroorzaken nog.
er zit een opbouw in!quote:Op zondag 17 december 2017 13:28 schreef RavenArtus het volgende:
Ik heb dit WK nog niet echt de spanning gevoeld, Welke wedstrijd zal dat wel veroorzaken nog.
Berry is een sympathiek mannetjequote:Op zondag 17 december 2017 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Een stotterende onzekere analist
Maar goed Koert zit er
Halloquote:Op zondag 17 december 2017 13:35 schreef wimderon het volgende:
De eerste de beste gast die zegt niet voor iedere willekeurige Nederlander te juichen gaat mijn steun genieten.
quote:Op zondag 17 december 2017 13:35 schreef Tagliano het volgende:
Roland een brilIs me nog niet opgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |