En die Suljovic is ook niksquote:Op zondag 17 december 2017 00:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik moet er precies tussenin blijven
Gurney
Taylor
Als we de qualifier ook hier hadden gedaan liepen we 25 topics voor. Die werd vorig jaar wel in deze reeks gedaan en kreeg 5 posts met kotssmilies om de uitkomst.quote:Op zondag 17 december 2017 00:16 schreef Tagliano het volgende:
In het kader van de postcountstatistiekjes merk ik ook nog even op dat we 8 topics voorlopen op vorig jaar rond deze tijd![]()
Net toen ik dacht dat we vorig jaar niet zouden overtreffen
Adrenaline spuit uit de oren?quote:Op zondag 17 december 2017 00:39 schreef Duveldrinker het volgende:
Cool ik ben Wattimena, hartslag 220 op het bankje nu.
quote:Op zondag 17 december 2017 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf 58:16. De meest legendarische choke allertijden.
Mijn favoriete tip.
Toppot.
Oh nee, dit is de beste choke ooit: 15-7 voor met nog één leg te winnen en 'm alsnog weggeven GENOT
Toen darten op een stream nog gewoon was.
Mijn meest favoriete Whitlock-pot.
[ afbeelding ]
Vanaf 04:20; hier was ik zelf bij in de zaal lol
Beste. pot. ooit.
Het toernooi waar de opmars begon, tears in my eyes.
Vanaf 28:00. Ook dat is darten.
Memorabele pot, maar dan heb je ook wat.
Eerste herinnering aan een PDC WK, lol. God.
Vintage Ricky Evans
#SchroeienMetTed in zijn eerste Lakesidepot; 101 gemiddeld lol
mooie pot
[ afbeelding ]
Moeder aller upsets denk ik.
Kijktip.
3-0 voorkomen en hem alsnog met 3-4 verliezen. Ook leuk.
Grootste beunduel ooit?
Peurno. Goodnight.
Je hebt de voorrondepartij zelf niet gezien, zo te lezen. Opportunistische postgenot.quote:Op zondag 17 december 2017 01:46 schreef hafcfan het volgende:
Wtf Stijn. Veel gedronken? Wanneer kapt de pdc nou is met die voorronde aids. Nu ook weer zo'n clown die 78 gemiddeld gooit terwijl Robbie Green thuiszit...
Niet gekliktquote:Op zondag 17 december 2017 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn favoriete tip.
Toppot.
Oh nee, dit is de beste choke ooit: 15-7 voor met nog één leg te winnen en 'm alsnog weggeven GENOT
[ afbeelding ]
Beste. pot. ooit.
Vintage Ricky Evans
mooie pot
[ afbeelding ]
Kijktip.
Grootste beunduel ooit?
Peurno. Goodnight.
Barney vs. Lloyd. Over ontsnappen gesproken.quote:Op zondag 17 december 2017 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn favoriete tip.
Toppot.
[ afbeelding ]
Beste. pot. ooit.
Vintage Ricky Evans
mooie pot
[ afbeelding ]
Kijktip.
Grootste beunduel ooit?
Peurno. Goodnight.
Die aids skip ik altijd. Alleen die van Dolan zag ik. Maar die voorrondes zijn al jaren pure aids en een bye voor de geplaatste spelers.quote:Op zondag 17 december 2017 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt de voorrondepartij zelf niet gezien, zo te lezen. Opportunistische postgenot.
Valt wel mee hoor, dit jaar danquote:Op zondag 17 december 2017 11:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die aids skip ik altijd. Alleen die van Dolan zag ik. Maar die voorrondes zijn al jaren pure aids en een bye voor de geplaatste spelers.
Jeff Smith haalde een uitstekend niveau in de voorrondes en was uitstekend op zijn finishes. Hier trap ik niet in.quote:Op zondag 17 december 2017 11:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die aids skip ik altijd. Alleen die van Dolan zag ik. Maar die voorrondes zijn al jaren pure aids en een bye voor de geplaatste spelers.
Ja, want Sjef en Humphries kunnen dat niet natuurlijkquote:Op zondag 17 december 2017 11:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie liever gewoon Green enzovoort. Spelers waarvan je weet dat ze kunnen schroeien.
Nou daar hebben we wat aan als hij daarna 78 gooit. Lijkt Cullen wel.quote:Op zondag 17 december 2017 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeff Smith haalde een uitstekend niveau in de voorrondes en was uitstekend op zijn finishes. Hier trap ik niet in.
Heeft een voorrondespeler überhaupt weleens de 2e ronde gehaald? Ik dacht aan Petersen jaar of 5 terug, maar ben er niet zeker van.quote:Op zondag 17 december 2017 11:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |