Geldige scores worden gepost door Pg_Up, _--_ , FlippingCoin, haags_kwartiertje, devzero, aloa en Haeks. Van hen wordt verzocht de link naar de scores niet te delen wegens overbelasting van de servers; updates worden doorgaans ieder nieuw deel van een topic geüpdatet.
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-12-2017 13:31
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech. SPOILER: Call meOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Altijd tochquote:
Hij staat bij mij lager dan de typische marokkaan. Wat een achterbaks persoon is hij zeg.quote:
jajajaquote:Op zaterdag 16 december 2017 00:15 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hij staat bij mij lager dan de typische marokkaan. Wat een achterbaks persoon is hij zeg.
Tegen iedereen die het waard isquote:
bedanktquote:Op zaterdag 16 december 2017 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegen iedereen die het waard is
Sorry.quote:
je loopt een uurtje of 7 achter maarquote:Op zaterdag 16 december 2017 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar zie het op televisie, getuige die over de snelwag was gerend met nog wat mensen, valt nog mee dat er geen doden zijn.
Ja wist het wel van achieten maar niet dat het zo veel paniek was.quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je loopt een uurtje of 7 achter maar
FLIP HEEFT BREAKING NEWS. ALLE JOURNALISTEN BIJEEN.quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar zie het op televisie, getuige die over de snelwag was gerend met nog wat mensen, valt nog mee dat er geen doden zijn.
quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:26 schreef _--_ het volgende:
[..]
FLIP HEEFT BREAKING NEWS. ALLE JOURNALISTEN BIJEEN.
Ik heb maar een mailtje naar de admins gestuurd. Ben er echt klaar mee nu. Kleuter dat je bent. Laag niveautje hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je eigen zusje pakken kan niet hoor
Phishing?quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:33 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik heb maar een mailtje naar de admins gestuurd. Ben er echt klaar mee nu. Kleuter dat je bent. Laag niveautje hoor.
Ja ?quote:
Waarover ?quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:33 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik heb maar een mailtje naar de admins gestuurd. Ben er echt klaar mee nu. Kleuter dat je bent. Laag niveautje hoor.
Er stond bijna run forest run.quote:
Over de eekhoorn die mijn tuin binnenviel.quote:
Oké fijn voor jequote:Op zaterdag 16 december 2017 00:35 schreef _--_ het volgende:
[..]
Over de eekhoorn die mijn tuin binnenviel.
Echt kinderachtig godverdomme.quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:35 schreef DKUp het volgende:
Ik heb naar de admjns gestuurd dat ik een reactie wilde, nooit meer een reactie gekregen.
Ben je nog?quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Echt kinderachtig godverdomme.
Voor sommige dingen wil ik wel stukje rijdenquote:
Ik ga liever naar Maastrichtquote:Op zaterdag 16 december 2017 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor sommige dingen wil ik wel stukje rijden
quote:
Ik ben niet gayquote:
Nu niet met ziektes strooien en sneaky verwijderen hoor haags kan dat zien, pipo.quote:
Oppoe muziekquote:
Hoiquote:Op zaterdag 16 december 2017 00:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nu niet met ziektes strooien en sneaky verwijderen hoor haags kan dat zien, pipo.
Ja niet kunnen kiezen tussen een honda en een bentley, domme kut.quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:58 schreef _--_ het volgende:
Jullie kennen vast vroom van famke louise toch?
lolquote:Op zaterdag 16 december 2017 01:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Bel 112! er zijn geen edwin topics tussen de nieuwe topics
heb je hem?quote:Op zaterdag 16 december 2017 01:11 schreef defokkingfoker het volgende:
ohhDefinitieve aanslag inkomstenbelasting 2016
ja okquote:Op zaterdag 16 december 2017 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
De voorlopige is gwn definitief gemaakt tho
ja zoietsquote:Op zaterdag 16 december 2017 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
maar na 31 dec is modschap dus afgelopen van FEE?
Ik zag en topic voorbij komen teminste dacht eerst dat ze je gingen roasten.quote:
Ja in klbquote:Op zaterdag 16 december 2017 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag en topic voorbij komen teminste dacht eerst dat ze je gingen roasten.
Nou nou nou nou wat een taalquote:
Je post zelf ook smiliesquote:Op zaterdag 16 december 2017 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha dat zijn worden, praten met elkaar
Truste liesje.quote:Op zaterdag 16 december 2017 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga slapen en mikey zal hier vast op reageren.
Komnje nog niet in slaap dan?quote:
Nee!quote:
Nuwara Eliya uit Sri Lanka.quote:
zegt me niks haha. Waar smaaakt het naar, of is het mee te vergelijken?quote:
Goede zwarte thee.quote:Op zaterdag 16 december 2017 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zegt me niks haha. Waar smaaakt het naar, of is het mee te vergelijken?
Offerte vragen voor de huwelijksreceptie bij een lokaal café/restaurant en daarna een klassiek concert.quote:Op zaterdag 16 december 2017 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vandaag?
tofquote:Op zaterdag 16 december 2017 09:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Offerte vragen voor de huwelijksreceptie bij een lokaal café/restaurant en daarna een klassiek concert.
Over een half jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |