Ik hoop dat die het houdt.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Bunting gaat naar de Van Brienenoordbrug.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Eindelijk gaan de kenners hun gelijk halen.
Vorig jaar was het pure aidsquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:33 schreef Tagliano het volgende:
We worden nu al twee avonden in de eerste ronde verwend
Daarom, wat we gister en vandaag zien is voor eerste ronde best bizarquote:
Is helemaal niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar Van den Bergh gooit 107,13 gemiddeld.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dit is best of 5Ik dacht even dat het al afgelopen was
Kom haten dan jonge we zitten al de hele avond tegen kutpotten aan te glurenquote:
Dan is je standaard wat te hoogquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom haten dan jonge we zitten al de hele avond tegen kutpotten aan te gluren
'Stunt van formaat' 'onverwachts hoog niveau van de Belg' enz...quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:38 schreef Szura het volgende:
Over 25 minuten op Teletekst: ‘Belg Van den Bergh verrast Bunting’
Jij volgt deze wedstrijd via de radio?quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is hier kut aanquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan mijn standaard te hoog zijn? Dit is het WKquote:
Duik even de geschiedenisboeken in en ga eens op zoek naar gemiddeldes boven de 100 in de eerste rondequote:Op vrijdag 15 december 2017 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan mijn standaard te hoog zijn? Dit is het WK
Het is een beetje zielig om serieus te reageren op iemand die dronken is.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Duik even de geschiedenisboeken in en ga eens op zoek naar gemiddeldes boven de 100 in de eerste ronde
Waarom reageer jij dan serieus op mijquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is een beetje zielig om serieus te reageren op iemand die dronken is.
Jij bent de nuchterheid zelve, mallerd.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom reageer jij dan serieus op mij
Da's waarquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij bent de nuchterheid zelve, mallerd.
Dan gaan ze uitzenden, waarschijnlijk livequote:
http://www.dartsdatabase.(...)laKey=1&plbKey=16076quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:42 schreef RavenArtus het volgende:
Dobey heeft vaker van Taylor gewonnen dus nu ook!
Ok, als ze niet live gaan word ik viesmad.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan gaan ze uitzenden, waarschijnlijk live
Veel meer zinnigs kan ik er niet over zeggen
Eensquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok, als ze niet live gaan word ik viesmad.
Ik vind darten leuk maar niet via een stream, dat vind ik echt te kut.
Ach dan heb je de rest toch niet gezienquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar heb geen zin in een qualifier en wil hier mee kunnen lullen, da's deel van de gezelligheidquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach dan heb je de rest toch niet gezien
Ja dat heb je goed, ik heb wel wat HJtjes opquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is een beetje zielig om serieus te reageren op iemand die dronken is.
Klopt wel ditquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qualifier gaan ze niet uitzenden, althans niet integraal oidquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar heb geen zin in een qualifier en wil hier mee kunnen lullen, da's deel van de gezelligheid
Sinds jij zei dat dit een kutpot is, is het een kutpot geworden.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat heb je goed, ik heb wel wat HJtjes opNog een kwartiertje en we kunnen eindelijk RTL kijken
Ja, wel.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sinds jij zei dat dit een kutpot is, is het een kutpot geworden.
Da's wel knap.
gratis op de RTL stream was nog wel enigszins te doen maar zo'n pauper streampje met tig ads met Engels commentaarquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Darten op een stream kijken was het grote voorland.
Sky Sports-commentatoren zijn zoveel rustiger en degelijker en vooral heel objectief.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gratis op de RTL stream was nog wel enigszins te doen maar zo'n pauper streampje met tig ads met Engels commentaar
Ik weet dat ze hier gefileerd worden maar ik vind die Hollandse gozers best prima eigenlijk
Ik vind Ween Mardle altijd prettig maar die zit er nu niet.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sky Sports-commentatoren zijn zoveel rustiger en degelijker en vooral heel objectief.
John Part is ook fijnquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind Ween Mardle altijd prettig maar die zit er nu niet.
RIP irreguliere volgersquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu gaat Dimitri 'm breken en dan is het klaar. RIP aan de nabestaanden.
Omdat hij nog niet constant is op de vloer blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kun jij mij vertellen waarom ik hem nauwelijks op TV heb gezien sinds afgelopen WK?
Kan ik het zo komen halen?quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen een glaasje limonade namens mij!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, ik woon vlakbij het station.quote:
koop bitcoins van de winstquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk een korte herhaling en geen integrale herhalingquote:
Erachter zekerquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik woon vlakbij het station.
Welkom PoepGod.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
Vd Bergh haalt bij mij gewoon de kwartfinale. Belgje is in vorm genot.
JAAA POEPZ0Rquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
Vd Bergh haalt bij mij gewoon de kwartfinale. Belgje is in vorm genot.
echt ongekend tot dusverquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, wat een jynx van Zjak omtrent het niveau in de eerste ronde.
Ik woon echt achter het station. Niks mis meequote:
Dit is ook wel uitzonderlijk goed voor een eerste ronde heb ik het gevoelquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, wat een jynx van Zjak omtrent het niveau in de eerste ronde.
WK > Skyquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gaan lekker langer door bij VI
Zeer uitzonderlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is ook wel uitzonderlijk goed voor een eerste ronde heb ik het gevoel
Kut RTLquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gaan lekker langer door bij VI
Dick is wel een goede gozerquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan Derksen is echt een debiel trouwens. Dat gedweep met die man kan echt niet meer.
Had vorig jaar ofzo een tering lekkere vriendin godverdomme. Weet niet of ze nog met elkaar gaan maar koekoek damnquote:
Maar dan is er voetbalquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
morgen en zondag ook nog middagsessies live op tv bohhh
Ja ophoeren met die zooi.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo het voetal buikt wel maximaal uit vanavond zeg
Vanavond laat nog een sessie van Szura zijn moeder ook bohhhquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
morgen en zondag ook nog middagsessies live op tv bohhh
ik dacht dat t beta gozertje was maar schijn bedriegd dusquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had vorig jaar ofzo een tering lekkere vriendin godverdomme. Weet niet of ze nog met elkaar gaan maar koekoek damn
chaturbate?quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vanavond laat nog een sessie van Szura zijn moeder ook bohhh
Nee man. Betatjes zitten op FOKquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:08 schreef bechirti het volgende:
[..]
ik dacht dat t beta gozertje was maar schijn bedriegd dus
Lijkt mij niet dat ze wat inhalen. Taylor moet nog beginnen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
gaan ze bij RTL gewoon live? of eerst nog inhalen?
Iedereen komt voor het definitieve einde van het tijdperk-Taylorquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het hier ineens pauper druk
Ik stond in Rotterdam op een lading banendozen te wachten gapquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waar was jij gisteren, in Altrecht nog?
Ook nog ergens in de week een filmpje opnemen met Hugoquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Koert moet morgen en zondag natuurlijk weer schijtlollige filmpjes monteren voor dat kutteringhoerenFOX.
FREELANCERGENOTquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nog ergens in de week een filmpje opnemen met Hugo
Drukbezet man die Koert
De grote VI Dick show is net afgelopen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het hier ineens pauper druk
Lekker duizendje hier en daar ophalenquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nog ergens in de week een filmpje opnemen met Hugo
Drukbezet man die Koert
En Co de formulieren maar invullen GENOTquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker duizendje hier en daar ophalen
In de auto wat woordgrapjes instuderenquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker duizendje hier en daar ophalen
Rip deal genot.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik stond in Rotterdam op een lading banendozen te wachten gap
Taylor is een lul.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Iedereen komt voor het definitieve einde van het tijdperk-Taylor
Waarom kijken mensen nog naar die onzin? Inhoud heeft het niet en de grappen vind ik ook al tijden van een bedenkelijk niveauquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De grote VI Dick show is net afgelopen.
Nou weten we het wel Stijn, bedankt.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor moet minstens de kwartfinale halen, anders zitten we naar razende apenaids te kijken in bepaalde wedstrijden.
echt he wat een onzin weerquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh ze gaat eerst nog allemaal reportages laten zien
Doe dan een samenvatting van die andere pot
Taylor gaat max de kwartfinale halen en dan weer spelen in een nieuw deel van The Hobbitquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor moet minstens de kwartfinale halen, anders zitten we naar razende apenaids te kijken in bepaalde wedstrijden.
Post jij ook nog even je gebruikelijke riedeltje, dan zijn we daar ook weer van af.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou weten we het wel Stijn, bedankt.
Ach, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson gaat hem van het bord afvegen, lol.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Taylor gaat max de kwartfinale halen en dan weer spelen in een nieuw deel van The Hobbit
Het is een soort gewoonte...en soms is het best lekker inhoudsloze tv te kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen nog naar die onzin? Inhoud heeft het niet en de grappen vind ik ook al tijden van een bedenkelijk niveau
Da's waar.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is een soort gewoonte...en soms is het best lekker inhoudsloze tv te kijken.
Ik vind de uitzendingen de laatste tijd best vermakelijk weer om te kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen nog naar die onzin? Inhoud heeft het niet en de grappen vind ik ook al tijden van een bedenkelijk niveau
Tram ontspoor genotquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:15 schreef bechirti het volgende:
co gaat t weer oppakken. dat wordt bukken
Ik kijk alleen nog om af te geven op die kutfilmpjes die ze steeds herhalen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's waar.
Ik merkte net ook gewoon echt dat ik het niet meer grappig maar gewoon flauw en irritant vind
Daar hebben ze wel een handje van ja.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog om af te geven op die kutfilmpjes die ze steeds herhalen.
Co gooit als een gehandicapte.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het laatste TV-toernooi van Koos en wat was Koos slecht.
Zou niet de eerste keer zijn #metooquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Big Ben ? Taylor gaat Benito de kamper zo verkrachten ?
Zijn er al wat walk-on girls voorbij gekomen met hun verhaal?quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn #metoo
Koos zijn hoogtijdagen liggen tussen 2009 en 2010.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Co gooit als een gehandicapte.
Ik wist niet eens dat Koos hoogtijdagen had.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koos zijn hoogtijdagen liggen tussen 2009 en 2010.
Co haalde twee keer de kwartfinale van het PDC WK.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Koos hoogtijdagen had.
Paar jaar terug had ie nog een bak duiten verdiend, belasting ontwijken genotquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koos zijn hoogtijdagen liggen tussen 2009 en 2010.
Ik herinner me hem al 20 jaar dat hij al vanaf de eerste ronde zit te analyseren.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Co haalde twee keer de kwartfinale van het PDC WK.
Word je in de VS gewoon adviseur van Trump meequote:Op vrijdag 15 december 2017 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Co is gewoon beetje simpel.
Belastingsaangifte invullen is al te moeilijk
In 2000 haalde hij zelfs de halve finale op Lakeside.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herinner me hem al 20 jaar dat hij al vanaf de eerste ronde zit te analyseren.
Weten wij veel. Taylor zal wel weer Dobey de voorsprong gunnen, dan weet je dat zijn vertrouwen hoog zit.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit via het bullen is beslist?
Het kan nu nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |