Ik woon echt achter het station. Niks mis meequote:
Dit is ook wel uitzonderlijk goed voor een eerste ronde heb ik het gevoelquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, wat een jynx van Zjak omtrent het niveau in de eerste ronde.
WK > Skyquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gaan lekker langer door bij VI
Zeer uitzonderlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is ook wel uitzonderlijk goed voor een eerste ronde heb ik het gevoel
Kut RTLquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gaan lekker langer door bij VI
Dick is wel een goede gozerquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan Derksen is echt een debiel trouwens. Dat gedweep met die man kan echt niet meer.
Had vorig jaar ofzo een tering lekkere vriendin godverdomme. Weet niet of ze nog met elkaar gaan maar koekoek damnquote:
Maar dan is er voetbalquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
morgen en zondag ook nog middagsessies live op tv bohhh
Ja ophoeren met die zooi.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo het voetal buikt wel maximaal uit vanavond zeg
Vanavond laat nog een sessie van Szura zijn moeder ook bohhhquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
morgen en zondag ook nog middagsessies live op tv bohhh
ik dacht dat t beta gozertje was maar schijn bedriegd dusquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had vorig jaar ofzo een tering lekkere vriendin godverdomme. Weet niet of ze nog met elkaar gaan maar koekoek damn
chaturbate?quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vanavond laat nog een sessie van Szura zijn moeder ook bohhh
Nee man. Betatjes zitten op FOKquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:08 schreef bechirti het volgende:
[..]
ik dacht dat t beta gozertje was maar schijn bedriegd dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |