Hoe kan mijn standaard te hoog zijn? Dit is het WKquote:
Duik even de geschiedenisboeken in en ga eens op zoek naar gemiddeldes boven de 100 in de eerste rondequote:Op vrijdag 15 december 2017 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan mijn standaard te hoog zijn? Dit is het WK
Het is een beetje zielig om serieus te reageren op iemand die dronken is.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Duik even de geschiedenisboeken in en ga eens op zoek naar gemiddeldes boven de 100 in de eerste ronde
Waarom reageer jij dan serieus op mijquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is een beetje zielig om serieus te reageren op iemand die dronken is.
Jij bent de nuchterheid zelve, mallerd.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom reageer jij dan serieus op mij
Da's waarquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij bent de nuchterheid zelve, mallerd.
Dan gaan ze uitzenden, waarschijnlijk livequote:
http://www.dartsdatabase.(...)laKey=1&plbKey=16076quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:42 schreef RavenArtus het volgende:
Dobey heeft vaker van Taylor gewonnen dus nu ook!
Ok, als ze niet live gaan word ik viesmad.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan gaan ze uitzenden, waarschijnlijk live
Veel meer zinnigs kan ik er niet over zeggen
Eensquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok, als ze niet live gaan word ik viesmad.
Ik vind darten leuk maar niet via een stream, dat vind ik echt te kut.
Ach dan heb je de rest toch niet gezienquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar heb geen zin in een qualifier en wil hier mee kunnen lullen, da's deel van de gezelligheidquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach dan heb je de rest toch niet gezien
Ja dat heb je goed, ik heb wel wat HJtjes opquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is een beetje zielig om serieus te reageren op iemand die dronken is.
Klopt wel ditquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qualifier gaan ze niet uitzenden, althans niet integraal oidquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar heb geen zin in een qualifier en wil hier mee kunnen lullen, da's deel van de gezelligheid
Sinds jij zei dat dit een kutpot is, is het een kutpot geworden.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat heb je goed, ik heb wel wat HJtjes opNog een kwartiertje en we kunnen eindelijk RTL kijken
Ja, wel.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sinds jij zei dat dit een kutpot is, is het een kutpot geworden.
Da's wel knap.
gratis op de RTL stream was nog wel enigszins te doen maar zo'n pauper streampje met tig ads met Engels commentaarquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Darten op een stream kijken was het grote voorland.
Sky Sports-commentatoren zijn zoveel rustiger en degelijker en vooral heel objectief.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gratis op de RTL stream was nog wel enigszins te doen maar zo'n pauper streampje met tig ads met Engels commentaar
Ik weet dat ze hier gefileerd worden maar ik vind die Hollandse gozers best prima eigenlijk
Ik vind Ween Mardle altijd prettig maar die zit er nu niet.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sky Sports-commentatoren zijn zoveel rustiger en degelijker en vooral heel objectief.
John Part is ook fijnquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind Ween Mardle altijd prettig maar die zit er nu niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |