SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik de link van de platenkast even in beeld krijgen?
Chemise is een bloesquote:
Vroeger, toen ik nog keigoed in franse woordjesquote:
Ik heb de film. Is dat niet hetzelfde?quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de film. Is dat niet hetzelfde?
de film met Madonna vind ik niks, ik heb de originele LP van de Londense castquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de film. Is dat niet hetzelfde?
Met de hit 'In A New Day' from The Cast...quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de film met Madonna vind ik niks, ik heb de originele LP van de Londense cast
Ohjaquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:34 schreef knokkels het volgende:
Ah, AfroAfroAfroJackJackJack
Waarwaarikiknietnietnietheenheenheenkonkonkongaangaangaan.
Ik heb die LP ookquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de film met Madonna vind ik niks, ik heb de originele LP van de Londense cast
Neequote:Op vrijdag 15 december 2017 21:35 schreef livelink het volgende:
Zou je hem geraden hebben Tuned, als Melting hem had gedraaid?
Ja en toen verstuikte ik mijn enkelquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:35 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ohjaje zou naar z'n verjaardagsfeestje.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja en toen verstuikte ik mijn enkel
Welkom in mijn wereld.quote:
alle kanten opstuiterende shows zijn tofquote:
Dat zou deze zijnquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
Een tijdje terug las ik ergens iets van een plaatje dat op den duur op vrijwel elk nummer zou mee dansen. (Spiderman geloof ik) weet iemand dat?
Ik weet niet wat je gedronken hebt, maar ik wil er ook een slok vanquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
Een tijdje terug las ik ergens iets van een plaatje dat op den duur op vrijwel elk nummer zou mee dansen. (Spiderman geloof ik) weet iemand dat?
quote:De geschiedenis van SQL is nauw verweven met een IBM project, genaamd System R.
Open en bloot!quote:
Klopt welquote:
* knokkels exposes himselfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Kamasutra...quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:45 schreef just me het volgende:
When you bend from the hips rather than the wist, your arms hang freely without the tension in your neck and shoulders that restrict your arm-swing
quote:Als de wrongel de optimale grootte heeft bereikt, dan moet de wei afvloeien en de kaas in vorm gebracht worden.
uit je bejaardengolfboekquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:45 schreef just me het volgende:
When you bend from the hips rather than the waist, your arms hang freely without the tension in your neck and shoulders that restrict your arm-swing
Pak het dichtstbijzijnde boek en deel de eerste volzin op bladzijde 17quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:46 schreef livelink het volgende:
Ik was afgeleid door de vraag van Rafeiro en heb daardoor de vraag van Rob niet gehoord.
quote:
Chapter 2
Here's what the Encyclopedia Galactica has to say about alcohol: It says that alcohol is a colorless volatile liquid formed by the fermentation of sugar and also notes its intoxicating effect on certain carbon-based life forms.
Iets met een Pan-Galactic Gargleblaster?quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Iets met een Pan-Galactic Gargleblaster?
Boer Harms' Dummy's Gids Tot kaas maken?quote:
Oeh, die heb jij naast je bedbank liggen?quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Die was uit het verrotte leven van Floortje Bloem
hij heeft 'm net uitquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Oeh, die heb jij naast je bedbank liggen?
" mooie" boekenquote:
samen met de moeder van David S. Daar ben ik net in begonnenquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Oeh, die heb jij naast je bedbank liggen?
Jan Rap en zijn maat mag dan ook niet ontbreken.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
samen met de moeder van David S. Daar ben ik net in begonnen
op mijn grafsteen:quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Jan Rap en zijn maat mag dan ook niet ontbreken.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op mijn grafsteen:
Overleden aan een overdosis Yvonne Keuls
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Goeie timing.
Ik ga even filmpje kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |