SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
yay!quote:
Ha, just mequote:
Neuh, ik ga zo van de bank opstaan om mijn eten uit de oven te halenquote:Op vrijdag 15 december 2017 18:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ha, just me![]()
Heb jij nog wat bankgerelateerde muziekjes
Dat vraagt natuurlijk om een spetterende ToT showquote:Op vrijdag 15 december 2017 18:30 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh, ik ga zo van de bank opstaan om mijn eten uit de oven te halen![]()
Oh en ToT heeft vanaf maandag a.s. weer internet
die zal voorlopig nog even balen omdat hij met het busje een schuiver gemaakt heeft en 500,00 eigen risico moet betalenquote:Op vrijdag 15 december 2017 18:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk om een spetterende ToT show
Ouch. Alles goed met ToT, chickie en lading verder?quote:Op vrijdag 15 december 2017 18:34 schreef just me het volgende:
[..]
die zal voorlopig nog even balen omdat hij met het busje een schuiver gemaakt heeft en 500,00 eigen risico moet betalen
Oh ja, eet smakelijkquote:Op vrijdag 15 december 2017 18:30 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh, ik ga zo van de bank opstaan om mijn eten uit de oven te halen![]()
Oh en ToT heeft vanaf maandag a.s. weer internet
quote:Op vrijdag 15 december 2017 18:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja, we hadden elkaar al een minuut niet gesprokenen just me ook al niet
Paar broertjes, iets chemischquote:Op vrijdag 15 december 2017 18:39 schreef Tuned22 het volgende:
Wat is dit nou weer voor psychedelische herrie
Jep niemand schadequote:Op vrijdag 15 december 2017 18:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ouch. Alles goed met ToT, chickie en lading verder?
Gelukkigquote:
EAV - Banküberfall?quote:Op vrijdag 15 december 2017 18:43 schreef knokkels het volgende:
Niemand een verzoekje over een bank, couch, sofa oid?
heeft ze het zelf geschreven ?quote:Op vrijdag 15 december 2017 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
De nieuwe CD Rerun City van Reina del Cid is binnen![]()
Inclusief handgeschreven bedankbriefje![]()
![]()
Ingetuind trouwens
Jep! Ik herken het handschriftquote:
Coolquote:
Leukquote:Op vrijdag 15 december 2017 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:
De nieuwe CD Rerun City van Reina del Cid is binnen![]()
Inclusief handgeschreven bedankbriefje![]()
![]()
Ingetuind trouwens
Plottwist: Jouw reisgenote was Reina Del Cidquote:Op vrijdag 15 december 2017 18:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jep! Ik herken het handschrift
Nou.. ze komen wel uit dezelfde stadquote:Op vrijdag 15 december 2017 18:48 schreef knokkels het volgende:
Plottwist: Jouw reisgenote was Reina Del Cid
quote:Op vrijdag 15 december 2017 18:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Plottwist: Jouw reisgenote was Reina Del Cid
Ja ze kan toch niet én on stage zijn, én in het publiek? Tenzij ze de edele kunst van superpositie beheerst.quote:Op vrijdag 15 december 2017 18:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou.. ze komen wel uit dezelfde stad![]()
Ik probeer mijn reisgenote al een tijd over te halen naar een optreden van Reina te gaan, maar dat is nog niet gelukt
Euh... spiegel in het publiek zetten? Hologram? Zó veel mogelijkheden!quote:Op vrijdag 15 december 2017 18:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ze kan toch niet én on stage zijn, én in het publiek? Tenzij ze de edele kunst van superpositie beheerst.
Sofa Away van Dire Straits?quote:Op vrijdag 15 december 2017 18:43 schreef knokkels het volgende:
Niemand een verzoekje over een bank, couch, sofa oid?
Als Liam Neeson het kan, kan zij het ookquote:Op vrijdag 15 december 2017 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Euh... spiegel in het publiek zetten? Hologram? Zó veel mogelijkheden!
Ha, Madquote:Op vrijdag 15 december 2017 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sofa Away van Dire Straits?
Going To The Bank van The Commodores?
Couch Hè van De V-Boys?
quote:Op vrijdag 15 december 2017 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond zelf Sofa Away leuker...
quote:Op vrijdag 15 december 2017 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sofa Away van Dire Straits?
Going To The Bank van The Commodores?