Klinkt wel alsof hij onlangs wat King Crimson-cd's heeft geluisterd.quote:
Dr. Request.quote:
Dat vindt Bono ook inderdaadquote:
Iddquote:
Wel zo gek als eel deur, maar kennelijk een prima muzieksmaak.quote:Op maandag 18 december 2017 11:23 schreef Cee het volgende:
Oh jee een vrouw aan de telefoon die zichzelf omschrijft als ‘zo gek als een deur’.
Dat wordt niks met die shuffle.
We zijn echt compleet van het padje. Jezelf als blanke witte uitdossen als een donker persoon in het kader van een verkleedpartij is al racisme.quote:Op maandag 18 december 2017 07:17 schreef Ferdo het volgende:
Ah, ook hier wordt de Griezmann-mug tot een olifant gemaakt.
Hoeveel blanke spelers zaten er ook alweer bij de Harlem Globetrotters in de jaren 80, aan wie zijn verkleedpartij een eerbetoon was?
Blijft natuurlijk wel VARABNN.
Ik opteer voor het laatste.quote:Op maandag 18 december 2017 13:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zijn echt compleet van het padje. Jezelf als blanke witte uitdossen als een donker persoon in het kader van een verkleedpartij is al racisme.
En het is niet alleen BNNVARA, het is de hele politiek-correcte goegemeente op Twitter. Ik weet eigenlijk niet wat ik enger vind: de reflex van deze idioten, of de slaafse / onderdanige manier waarop die voetballer door het stof ging.
Boer Fons wilde gaon hooie mar da ging nie want hij haj ginne riek.quote:Op maandag 18 december 2017 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ALS HIER NU NOG ÉÉN KEER IEMAND HET WOORD GENERIEK NOEMT, HE, DAN-DAN-DAN..
ditquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:52 schreef Cee het volgende:
Gerard zorgt voor meer SR gevoel momenteel
Iddquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:52 schreef Cee het volgende:
Gerard zorgt voor meer SR gevoel momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |