ditquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:52 schreef Cee het volgende:
Gerard zorgt voor meer SR gevoel momenteel
Iddquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:52 schreef Cee het volgende:
Gerard zorgt voor meer SR gevoel momenteel
Ik herhaal.quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:06 schreef Bronson het volgende:
Wat is die radioraakt reclame toch pure aids.
Dank u vriendelijk. Ik kon in dit geval het niet omschrijven als bagger of iets soortgelijks.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Klacht en taalgebruik in dit geval geheel gegrond.
De tyfus.
Ik word in die 45 seconden ook veranderd van passief luisteraar naar potentieel agressieve razende radiorotschopverkoper.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dank u vriendelijk. Ik kon in dit geval het niet omschrijven als bagger of iets soortgelijks.
Drama is het.
Jaquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:43 schreef FlyingEagle het volgende:
Waar is Gijs Staverman? Op vakantie?
Die zenderbaas is al vervangen en de koers is al radicaal omgeflikkerdquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:46 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuwe luistercijfers bekend: https://www.radiofreak.nl(...)10-stijgt-3fm-daalt/
Radio 2 steady op de tweede plaats met ruim 11 procent. Maar het échte nieuws is dat 3FM nog verder is weggezakt. Radio 5 - ja, er staat Radio 5 - is nu 3FM voorbij.
Als je de nu volgende voorspelling pakweg 3-5 jaar geleden had gedaan, was je in een dwangbuis afgevoerd naar een gesticht: Radio 5 wordt beter beluisterd dan 3FM
Serieus... echt alle denkbare alarmbellen zouden moeten afgaan bij de NPO. Dit soort resultaten kan niet zonder consequenties blijven. Tijd voor een nieuwe zendermanager, tijd voor een radicale koerswijziging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |