Wat was dat voor een figuur op de achtergrond bij CEO Jill Barad? Leek wel een soort naakte pop?quote:Op zondag 24 december 2017 14:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is idd erg leukHeb die over Barbie ook gezien.
Is dat een beetje vergelijkbaar met The lovely bones?quote:Op maandag 25 december 2017 00:05 schreef maily het volgende:
Ben gestopt met The Crown 2; zeer verwarrend om vanalles door elkaar te laten zien. (Deel 1 en deel 2)
Nu: Beau Séjour ..... Vlaamse serie over een vermoord meisje, dat "uit de dood opstijgt" en haar eigen begrafenis meemaakt ..... Slechts een paar mensen "zien" haar ..... zijzelf en een boel anderen zijn druk doende haar doodsoorzaak te bepalen.
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld.quote:Op zondag 24 december 2017 23:58 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Wat was dat voor een figuur op de achtergrond bij CEO Jill Barad? Leek wel een soort naakte pop?
Ik dacht bijna dat het een statement was.quote:Op maandag 25 december 2017 08:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld.
Dat was een stoel. Alsof je dus op een uitgelubberde opblaaspop-stoel zit.
Afgrijselijk ding. Design waarschijnlijk.
Huh? Wat laten ze dan door elkaar zien? Of bedoel je dat ze soms flashbacks hebben naar de periode voor seizoen 1?quote:Op maandag 25 december 2017 00:05 schreef maily het volgende:
Ben gestopt met The Crown 2; zeer verwarrend om vanalles door elkaar te laten zien. (Deel 1 en deel 2)
hoevaak heb je hem alweer gezien nu?quote:Op maandag 18 december 2017 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
Ender's Game is eindelijk op Netflix![]()
Heeft mijn gespam toch een beetje geholpen
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Gray State – 2017 16 1:32 uur
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Biografie, Documentaire, Misdaad
In deze documentaire wordt de dood van een filmmaker, en van zijn vrouw en dochter onderzocht. Rond deze zaak doen vele complottheorieën over extreemrechts de ronde.
Las Chicas del Cable (aka Cable Girls | seizoen 2) – 2017 16 - Netflix Original
Audio: Spaans | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Drama, Romantisch
Acteurs: Blanca Suárez, Nadia de Santiago, Ana Fernández
In de jaren 20 luiden vier telefonistes van de Spaanse telefoonmaatschappij een revolutie in terwijl ze omgaan met romantiek, vriendschap en de moderne werkplek.
Renesse – 2016 12 1:16 uur
Audio: Nederlands | Subs: NL | ✓︎ Download
Genre: Comedy
Acteurs: Niek Roozen, Martijn van Eijzeren, Simon Kindermans
Een jonge man moet de as van zijn rokkenjagende opa uitstrooien en nodigt zijn sukkels van vrienden uit om met hem mee te gaan naar een berucht strand.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Weet ik niet ...quote:Op maandag 25 december 2017 08:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is dat een beetje vergelijkbaar met The lovely bones?
Ja het laatste denk ik. Het kijkt niet prettig.quote:Op maandag 25 december 2017 09:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Huh? Wat laten ze dan door elkaar zien? Of bedoel je dat ze soms flashbacks hebben naar de periode voor seizoen 1?
Afgelopen zaterdag voor de 29s keerquote:Op maandag 25 december 2017 10:26 schreef drakin het volgende:
[..]
hoevaak heb je hem alweer gezien nu?
en das op Netflix alleen toch, ik dacht dat je op fmt al over de dertig zat?quote:Op maandag 25 december 2017 12:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag voor de 29s keer
Ja, het is natuurlijk geen spetterende actiefilm.quote:Op maandag 25 december 2017 12:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben door alle halelujaverhalen van de crown gaan kijken en ben na 4 minuten afgehaakt, trage bedoening
Niet dat ik weet, maar mocht die er weer op komen, dan ga ik zeker bingen.quote:Op maandag 25 december 2017 14:43 schreef sp3c het volgende:
staat Stargate SG1 eigenlijk op netflix?
en hoeveel seizoenen
en is er een lijst ergens van wat er inmiddels op de Nederlandse netflix staat allemaal??
Da's knap, dat je na 4 minuten al weet dat het niets is! Juist het "trage" is in dit geval de kracht van deze serie. Dit moet niet voorbij flitsen.quote:Op maandag 25 december 2017 12:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben door alle halelujaverhalen van de crown gaan kijken en ben na 4 minuten afgehaakt, trage bedoening
De gemiddelde liefhebber kan het zelfs niet lang genoeg duren denk ik.quote:Op maandag 25 december 2017 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's knap, dat je na 4 minuten al weet dat het niets is! Juist het "trage" is in dit geval de kracht van deze serie. Dit moet niet voorbij flitsen.
Het is een gave...quote:Op maandag 25 december 2017 15:46 schreef SunChaser het volgende:
4 minuten is lang genoeg om te bepalen of ik iets goed vind. The100 ook gestopt na 4 min
Knap manquote:Op maandag 25 december 2017 15:46 schreef SunChaser het volgende:
4 minuten is lang genoeg om te bepalen of ik iets goed vind. The100 ook gestopt na 4 min
The 100 is wel awesome anders, dus je mening is fout.quote:Op maandag 25 december 2017 15:46 schreef SunChaser het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |