Tevens haalde ik verrassend 85 punten, heb er niet op gelet en dacht dat ik eerder rond de 60 zou zitten, dus dat is mooi meegenomen. De twee verdedigers van Excelsior brachten beiden -1 op, en omdat ik net niet genoeg geld had om ze om te wisselen voor Van Polen en Ehizibue (keek gewoon naar welke verdedigers van PEC de meeste punten hebben behaald), mocht Schaars wieberen voor Saymak om de deal rond te makenquote:Op vrijdag 15 december 2017 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze boys gaan het voor me doen de komende ronde:
[ afbeelding ]
Massop, Mattheij en Schaars maken plaats voor die drie kerels van PEC.
Bakkerquote:Op vrijdag 15 december 2017 01:02 schreef Joosie200 het volgende:
Ondaan, Erik Bakker erin en Piotr, Freire eruit.
Of van het Schip moet ze op eens wel een basisplek gunnen en niet een invallersbeurt
59 puntjes hierquote:Op vrijdag 15 december 2017 01:07 schreef Joosie200 het volgende:
73 punten is leuk, 0 voor Piotr en 2 voor Freire gaan mij niet helpen. Dus daarom beide maar ingewisseld. Rest van het team scoort beter.
Bazennaam is het pas bij kip pierie natuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2017 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kik Pierie moet sowieso elke ronde +1 krijgen voor z'n bazennaam.
Ik kan er natuurlijk niet heel veel over zeggen, maar meestal is vijf ton jammer geld. Zeker voor een goed punten pakkende Guus Til, die had ik ondanks de wedstrijd tegen Ajax niet zomaar gewisseld.quote:Op vrijdag 15 december 2017 08:22 schreef govie het volgende:
Nou heb ik een vraagje: stel dat je iemand van az in je team hebt en ook een paar van ajax. Komend weekend moeten deze tegen elkaar, wisselen jullie dan die gozer van az? Of nemen jullie 2 spelersplekken als verlies op de koop toe?
• Ik kan bijvoorbeeld guus til inwisselen voor labyad. Kost me 5 ton, wel minder overwinningen voor labyad, dus dat kost ook weer punten in de toekomst. Maar dan heb ik niet de discrepantie van 2 conflicterende spelersplekken.
• Ik zou maar 5 ton kunnen investeren in het upgraden van clint leemans naar salmak van pec en dan guus til laten staan en geen puntenwinst op 2 spelersplekken voor lief nemen.
• Of zelfs fedric ananou erui halen voor een fc utrecht verdediger is een mogelijkheid.
Hoe kiezen jullie wie je wisselt met beperkt budget als twee spelers tegen elkaar moeten spelen en wanneer wissel je ze dan?
Wist niet dat wobbertje een blessure had. thx!quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:22 schreef RudyL het volgende:
[..]
Ik kan er natuurlijk niet heel veel over zeggen, maar meestal is vijf ton jammer geld. Zeker voor een goed punten pakkende Guus Til, die had ik ondanks de wedstrijd tegen Ajax niet zomaar gewisseld.
Doorselecteren van je mindere posities, in jou geval Ananou en afwachten wat de blessure indicatie wordt van hoe lang Wober afwezig is leek me meer prioriteit dan wat je nu hebt gedaan.
Ik heb Bram Castro erin gedaan en ik weet niet waarom.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:26 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben het zat, 10 debielen eruit gegooid en 10 nieuwe erin.
Oei, dat is ook een gedurfde keuze.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Bram Castro erin gedaan en ik weet niet waarom.
Al 10 jaar niet gewonnen op Spangen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 15:52 schreef govie het volgende:
Dankzij de tips in dit topic, o.a. dat ik wober eruit moest halen door de blessure, heb ik dit ervan gemaakt. Haps is nog steeds geblesseerd dus die nieuwe gast van feyenoord is mits geen pijntjes gegartandeerd in de basis voor 1 miljoen, feyenoord heb 2 makkelijke wedstrijden die eraan komen (sparta+rodajc). En een of andere afrikaanse pietertje eruit gewipt voor nils holgerson in de verdediging. Alsook guus til eruit voor labyad. Ik heb het niet zo op labyad maar ik hou er niet van om 2 spelers uit teams die elkaar treffen in de ploeg hebben, als ik budget heb om deze discrepantie op te lossen. Dus....
[ afbeelding ]
Hopelijk komt wober snel terug, ik heb daar veel mee gepakt. danzij hem deels weer top50.
Jajajajajajaja maar normaliter gezien de budgetten is het relatief makkelijk gepraktiseerd. Ik moet iets kiezen, die malacia is nu gewoon een goede deal voor maar een miljoen euro in de fokotitie. Haps is foetsie en de rest stijf rechts dus...quote:Op vrijdag 15 december 2017 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al 10 jaar niet gewonnen op Spangen.
De laatste tips, lees de tips die gegeven worden goed en wissel niet te ruim voor de deadline. Vanavond tenslotte geen eredivisie en wellicht wordt morgen wel bekend dat Wober gewoon kan spelen en dat het niets was.quote:
Die wober is goed geraakt volgens vi. Als google het zegt....quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:02 schreef RudyL het volgende:
[..]
De laatste tips, lees de tips die gegeven worden goed en wissel niet te ruim voor de deadline. Vanavond tenslotte geen eredivisie en wellicht wordt morgen wel bekend dat Wober gewoon kan spelen en dat het niets was.
Malacia zou ondanks zijn huidige prijs, mijn keuze niet zijn. Nelom doet alweer deels mee met groepstraining en Nieuwkoop waarschijnlijk zondag al bij de selectie. Altijd maar afwachten wat dat met de plek van Malacia gaat doen en dan is 1 miljoen veel te veel geld.
Maar nog geen officieel bericht, stel het is alleen de wedstrijd tegen AZ, wellicht is het dan niet eens erg om hem geblesseerd te hebben en dan terug in de volgende. Ondanks de verwachting zou ik het indien mogelijk altijd bevestigd willen zien voordat ik het al omzet. Maar goed.. wisselen is leukquote:Op vrijdag 15 december 2017 16:03 schreef govie het volgende:
[..]
Die wober is goed geraakt volgens vi. Als google het zegt....
Jup. Naast twee basisplekken, een goal en een benutte pingel veroorzaakte hij ook een penalty en kreeg geel.quote:
Kunnen we niet afspreken dat we deze ronde Excelsior de maximale punten geven?quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jup. Naast twee basisplekken, een goal en een benutte pingel veroorzaakte hij ook een penalty en kreeg geel.
Nee, want ik heb m'n Excelsiorverdedigers vannacht de deur uit gedaanquote:Op vrijdag 15 december 2017 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen we niet afspreken dat we deze ronde Excelsior de maximale punten geven?
Het hangt er vanaf door welke poortjes de hamster dit weekend gaanquote:Op vrijdag 15 december 2017 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen we niet afspreken dat we deze ronde Excelsior de maximale punten geven?
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laten we de punten maar aan PEC geven
Tot aan de wintersport ligt die er zeker uit, dus pakt goed uit!quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:05 schreef RudyL het volgende:
[..]
Maar nog geen officieel bericht, stel het is alleen de wedstrijd tegen AZ, wellicht is het dan niet eens erg om hem geblesseerd te hebben en dan terug in de volgende. Ondanks de verwachting zou ik het indien mogelijk altijd bevestigd willen zien voordat ik het al omzet. Maar goed.. wisselen is leuk
nvmquote:Op vrijdag 15 december 2017 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jup. Naast twee basisplekken, een goal en een benutte pingel veroorzaakte hij ook een penalty en kreeg geel.
Hallo minilandje dat vol bleef houdenquote:Op vrijdag 15 december 2017 23:45 schreef Montagui het volgende:
Heb Guus Til, kan Linssen verkopen voor óf Neres óf Berghuis.
Gelet op AZ-Ajax nu gekozen voor Berghuis.
Eerste jaar dat ik meedoe, nu 50e plek. Best aardig. Heb inmiddels al wel ontdekt waar ik fouten gemaakt heb. Volgend jaar moet het beter.
Huhquote:Op zaterdag 16 december 2017 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hallo minilandje dat vol bleef houden
Cucuteni-Trypillia to the end!quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 december 2017 01:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
Cucuteni-Trypillia to the end!
En FTW!!!![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2017 01:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
Cucuteni-Trypillia to the end!
En FTW!!!![]()
41, met morgen Niemeijer, Berghuis en Bizot nog te gaan.quote:Lozano 5
Ogbeche 2
Saymak 13
Leemans 9
El Khayati 2
Marcellis 2
Van Polen 4
Ehizibue 4
Bedankt héquote:Op vrijdag 15 december 2017 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laten we de punten maar aan PEC geven
Laat AZ maar winnen en de 0 houdenquote:Op zaterdag 16 december 2017 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
61 punten met nog 3 spelers te gaan.
Lang niet slecht![]()
De topper morgen mag wel 1-1 worden (en een gele kaart voor een bepaalde verdediger).
Jammer voor je...quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:54 schreef DeHovenier het volgende:
El Khayati is het geworden ipv Saymak.
Kerel was goedkoper dus ik kan nu sparen voor een goede CD.
Heldquote:
Gelukkig ik ben dus niet de enige die dat overkomt...quote:Op maandag 18 december 2017 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Held
Het is trouwens wel weer typisch: ik haal Massop eruit voor Marcellis. Massop scoorde en hield de nul, Marcellis pakte geel en krijgt er twee tegen
Ik verwacht er nog 2 ziljard punten bij.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:38 schreef Pino112 het volgende:
Er moeten nog drie wedstrijden worden ingevoerd , dus eea kan nog wijzigen in de stand
Het is trouwens zondag tegen jullie zag ik. Jammer voor je.quote:Op maandag 18 december 2017 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Held
Het is trouwens wel weer typisch: ik haal Massop eruit voor Marcellis. Massop scoorde en hield de nul, Marcellis pakte geel en krijgt er twee tegen
quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is trouwens zondag tegen jullie zag ik. Jammer voor je.
Voor zondagavond 23.59 uur heb jij al je puntenquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik van chardonnay heb nog geen punten voor Ajax en AZ. Nu hoeft Ajax van mij geen puntenmaar in de manager wil ik ze wel graag
Bij dezen dan. Stand is om 23.15 bijgewerkt, teamgeschiedenis nu al.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik van chardonnay heb nog geen punten voor Ajax en AZ. Nu hoeft Ajax van mij geen puntenmaar in de manager wil ik ze wel graag
Ach na al die weken genot dan maar een slechte ronde. Ik kan het hebbenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankjewel PEC. Desastreuze keuze van me om een PEC-verdediging op te stellen... Marcellis geschorst, Van Polen geel, Saymak ineens blessa èn 4 treffers om de oren krijgen. Antigenot
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij dezen dan. Stand is om 23.15 bijgewerkt, teamgeschiedenis nu al.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:07 schreef Bontekoe1982 het volgende:
lekker dan Zwolle Boer -2 van Polen -4 Thomas en Saymak niet eens gespeeld. Ooit iemand eerder -6 gehaald met 4 spelers na een wedstrijd
Wat dacht je van: Boer, Marcellis, van Polen, Saymak en Mokhtar.....quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankjewel PEC. Desastreuze keuze van me om een PEC-verdediging op te stellen... Marcellis geschorst, Van Polen geel, Saymak ineens blessa èn 4 treffers om de oren krijgen. Antigenot
Gelukkig heb ik die gast ter compensatie ook in mijn elftal, net als Schwaab en Lozano.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi. Eindelijk dat suffe pec afgestraft en een sloot aan punten voor khayatigod
Bedankt!!!!! Fijne feestdagenquote:Op zondag 24 december 2017 18:40 schreef Pino112 het volgende:
Alles staat erin.
Lekker dat Berghuis er nog even twee inlegt119 pnt
Fijne kerst iedereen![]()
![]()
36, dankjewel PECquote:Ogbeche -
Lozano 8
Berghuis 11
Saymak -
Niemeijer 4
El Khayati 8
Leemans 8
Marcellis -
Van Polen -4
Ehizibue -2
Bizot 5
staat voor morgenavond op mijn lijstjequote:Op zondag 14 januari 2018 11:34 schreef stpn het volgende:
Wanneer worden eventuele transfers verwerkt? Zoals die verdediger van Ajax?
Top, dan wacht ik nog even met wisselenquote:Op zondag 14 januari 2018 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
staat voor morgenavond op mijn lijstje
Het is dinsdag, dus hup.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
Het wordt helaas nog een dagje later (dinsdag dus)
Mokhtar eruit, Neres erin dusquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:23 schreef Montagui het volgende:
De wissel voor de volgende ronde wordt 1 van de volgende 3:
Boer eruit, Bizot erin
of
Mokhtar eruit, Neres erin
of
Marcellis eruit, Ouwejan of de Ligt erin
Heb nog een paar dagen voor de beslissing.
Klopt, dat lijkt de meest logische.quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mokhtar eruit, Neres erin dus
In dat geval zijn de andere 2 wissels geen optie. Je zal dan 2 rondes nodig hebben om alsnog Mokhtar voor Neres in te ruilen. En dan mag je niet onverwachts een speler met een blessure of lange schorsing krijgen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 06:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt, dat lijkt de meest logische.
Is wel mijn budget op. En als ik kijk naar het komende programma van Ajax, PEC en AZ, twijfel ik toch een beetje of het misschien handiger is om die wissel nog 1 keer uit te stellen.
Klopt dan ook wel weer. Dat is ook weer een gok. Denk dat ik dan toch maar nu voor Neres ga kiezen en dat hij de sterren van de hemel speelt tegen Feyenoord en Utrecht.quote:Op donderdag 18 januari 2018 07:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In dat geval zijn de andere 2 wissels geen optie. Je zal dan 2 rondes nodig hebben om alsnog Mokhtar voor Neres in te ruilen. En dan mag je niet onverwachts een speler met een blessure of lange schorsing krijgen.
Deze ronde niet wisselen en Mokhtar de volgende ronde inruilen voor Neres kan natuurlijk ook.
over een half uur. Eerst etenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:00 schreef stpn het volgende:
El Hamdaoui nog niet toegevoegd, gebeurt dit nog vandaag? Anders ga ik wisselen
En Mokhtar eruit gehaald?quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt dan ook wel weer. Dat is ook weer een gok. Denk dat ik dan toch maar nu voor Neres ga kiezen en dat hij de sterren van de hemel speelt tegen Feyenoord en Utrecht.
45 punten, morgen Berghuis, Lozano, Niemeijer en Wöber nog te gaan. Mwoh.quote:Saymak 8
Leemans 3
El Khayati 3
Ehizibue 9
Marcellis 9
Van Polen 9
Bizot 2
Uiteraard.....quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En Mokhtar eruit gehaald?
Dat ken ikquote:
Maar goed, Saymak, Van Polen, Marcellis en Boer heb ik nog wel in mijn team.quote:
Ik Saymak, Van Polen, Marcellis en Ehizibuequote:Op zondag 21 januari 2018 00:03 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar goed, Saymak, Van Polen, Marcellis en Boer heb ik nog wel in mijn team.
En Neres gaat morgen gewoon ervoor zorgen dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
Inmiddels Massop op -3 na die penalty foutquote:Op zondag 21 januari 2018 12:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hebben jullie ook weleens zo'n ronde dat er 2x een eigen doelpunt gemaakt word en dat je toevallig allebei die spelers hebt?
Die speler had een geweldige prijs/ puntenopbrengst verhouding. Ik wou hem volgende ronde inwisselenquote:Op zondag 21 januari 2018 13:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Inmiddels Massop op -3 na die penalty fout
Hoe gaat die puntentelling ook alweer?quote:Op maandag 22 januari 2018 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, zie dat Wöber nog ff ingevallen is in de 89e
45 +2 (Berghuis), +3 (Lozano), +2 (Niemeijer), +8 (Wöber) = 60 punten, genot.
http://managers.fok.nl/voetbal/2017-2018/puntentellingquote:Op maandag 22 januari 2018 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe gaat die puntentelling ook alweer?
Ik kom volgens mij aan 52 punten met mijn Excelsiorgodenteam.quote:Op maandag 22 januari 2018 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/voetbal/2017-2018/puntentelling
Berghuis had alleen basisplaats, Lozano basisplaats, winst en geel, Niemeijer alleen basisplaats en Wöber invalbeurt, winst en nul gehouden.
Ik ga eens even voor je kijkenquote:Op maandag 22 januari 2018 13:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kom volgens mij aan 52 punten met mijn Excelsiorgodenteam.
Kom aan 49 punten.quote:Caenepeel -
Van Duinen 5
Azzouzi -
Messaoud 13
Faik 5
Hadouir 9
Vermeulen 4
De Wijs 4
Mattheij 4
Massop 1
Zwarthoed 4
Ach, ik vind het leuk om dingen te checken. Was ook een eitje omdat Ron met 11 man van Excelsior speeltquote:Op maandag 22 januari 2018 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
of je wacht tot het ingevoerd is. Daar ga ik later vanmiddag mee beginnen
Ik was de tegendoelpunten bij de verdedigers vergeten.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga eens even voor je kijken
[..]
Kom aan 49 punten.
Is nog niet helemaal klaar denk ik?quote:Op maandag 22 januari 2018 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
of je wacht tot het ingevoerd is. Daar ga ik later vanmiddag mee beginnen
Als je hulp nodig bent om elke keer de scores bij te werken, wil ik wel kijken of ik het kan.quote:Op woensdag 24 januari 2018 19:37 schreef RanjaCup het volgende:
[..]
Is nog niet helemaal klaar denk ik?
Nu welquote:Op woensdag 24 januari 2018 19:37 schreef RanjaCup het volgende:
[..]
Is nog niet helemaal klaar denk ik?
25 lullige puntjes, man man man... Bizot is nog bezig, dus wellicht worden het er nog 35.quote:Lozano 8
Berghuis 10
Saymak 2
Leemans 5
El Khayati 2
Niemeijer -
Ehizibue -2
Marcellis 0
Van Polen 0
Wöber -
Locadia is toch pleite? Staat nog tussen de spelers.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
De transfers zijn verwerkt. Nu hopen dat ik er niet eentje gemist heb
klopt, maar je kunt hem niet meer kopenquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Locadia is toch pleite? Staat nog tussen de spelers.
Maak zijn naam dan roodquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar je kunt hem niet meer kopen
Boer doet niet mee dan he, dat weet je?quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:55 schreef Joosie200 het volgende:
Goed gisterenavond ging PEC kansloos onderuit tegen AZ maar enfin.. daarvoor had ik dit al bij elkaar gezet. Net niet helemaal AZ/PEC united![]()
[ afbeelding ]
Oh ja las het idd. Door die rode kaart van gisteren schorsing. Hmm welke keeper pak ik voor de volgende rondequote:Op donderdag 1 februari 2018 18:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Boer doet niet mee dan he, dat weet je?
Ja, idem hier. Naja van Polen en Saymak danquote:Op zaterdag 3 februari 2018 23:42 schreef Montagui het volgende:
Van Zwolle had ik nog Boer, van Polen en Saymak in mijn team.![]()
Positief: dankzij een rode kaart en blessures gelukkig geen minpunten.
Nou ja, Saymak had je nog twee punten opgeleverd. En het is maar afwachten of behalve Boer de rest midweeks er weer bij is.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 23:42 schreef Montagui het volgende:
Van Zwolle had ik nog Boer, van Polen en Saymak in mijn team.![]()
Positief: dankzij een rode kaart en blessures gelukkig geen minpunten.
31 puntenquote:Lozano 9
Berghuis 0
Til 3
Niemeijer 5
Saymak -
El Khayati 3
Leemans 7
Marcellis -2
Van Polen -
Tagliafico 5
Bizot 1
Zou in theorie Maher niet goedkoper moeten zijn? Aangezien het geen huur betreft maar een transfervrije speler die bij Twente heeft getekend.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
De transfers zijn verwerkt. Nu hopen dat ik er niet eentje gemist heb
Als je het zo stelt zou dat in theorie kunnen, maar nu is het niet meer terug te draaienquote:Op maandag 5 februari 2018 19:58 schreef RudyL het volgende:
[..]
Zou in theorie Maher niet goedkoper moeten zijn? Aangezien het geen huur betreft maar een transfervrije speler die bij Twente heeft getekend.
Niet dat het loont ook maar een speler van Twente te willen hebben in je team
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:26 schreef DonRaja het volgende:
11 Heraclieden, maar niet de doelpuntenmaker.
quote:Op woensdag 7 februari 2018 23:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Watdefukkingfuck zijn die kutalmeloers aan het doen...
Hoe doe je dat?!quote:Op maandag 5 februari 2018 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
40, schuld van het hebben van geen enkele psv'er
Had 38, geel (en schorsing, maar moest gokken) van de ligt niet meegerekendquote:Op donderdag 8 februari 2018 08:11 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?!
52 punten deze midweekse ronde, met nog Mount, El Khayati en Berghuis te gaan.
67 puntenquote:Lozano 8
Berghuis 9
Til 5
Niemeijer 2
Saymak 9
Leemans 2
El Khayati 6
Marcellis 4
Van Polen -
Tagliafico 12
Bizot 10
Til is niet fit nee.quote:
Morgen sowieso niet:quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:40 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Daarvan is nog geenszins zeker dat hij speelt.
twitter:PSV twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 13:36:36💬 | Cocu: 'Van Ginkel zal er morgen niet bij zijn. Het gaat wel beter met hem, maar niet snel genoeg.'#SPAPSV reageer retweet
oh dat wordt dan ook niksquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morgen sowieso niet:twitter:PSV twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 13:36:36💬 | Cocu: 'Van Ginkel zal er morgen niet bij zijn. Het gaat wel beter met hem, maar niet snel genoeg.'#SPAPSV reageer retweet
Klopt. Of je hebt Ziyech, vdBeek, Til of evt van Ginkel. Maar verder weinig constant punten pakkende middenvelders van 1,5 miljoenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh dat wordt dan ook niksNja ik laat hem toch maar staan, een echt goede relevante optie ter vervanging was er niet.
Potver. Maar ik ga niet weer wisselen, kost iedere keer 8% ofzoiets en dan maar 1 wedstrijdje niet 11 starters.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morgen sowieso niet:twitter:PSV twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 13:36:36💬 | Cocu: 'Van Ginkel zal er morgen niet bij zijn. Het gaat wel beter met hem, maar niet snel genoeg.'#SPAPSV reageer retweet
28, met morgen Berghuis, Niemeijer, Namli, Saymak en Tagliafico nog te gaan.quote:Lozano 0
Leemans 3
El Khayati 10
Wuytens 5
Chatzidiakos 5
Bizot 5
Ja hier ookquote:Op zondag 18 februari 2018 09:00 schreef RudyL het volgende:
Ah die blunder van Bizot, zo zonde. Scheelt me heel wat punten helaas.
46 puntjes. Zo te zien had ik vorige keer 49 punten (heb het niet bijgehouden), dus een rondetotaal van 96. Mwoch.quote:Lozano 0
Berghuis 5
Niemeijer 2
Leemans 3
El Khayati 10
Namli 2
Saymak 2
Wuytens 5
Chatzidiakos 5
Tagliafico 7
Bizot 5
Je kunt ook wachten tot de uitspraak natuurlijkquote:Op maandag 19 februari 2018 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lozano 3 potjes geschorst?
edit: ah, PSV gaat in beroep. Ik haal hem er voor de zekerheid toch maar uit.
Had gekund ja, maar door de wissels heb ik er nu 2 goeie spelers bij, plus eentje die regelmatig puntjes sprokkeltquote:Op maandag 19 februari 2018 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt ook wachten tot de uitspraak natuurlijk
Ok. Bedankt Hans.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:26 schreef govie het volgende:
Omdat psv kinkel en losano mist, zie ik feyenoord wel winnen. Zo wordt psv zelfs nog slechter dan de meest lelijk voetballende ploeg van NL.
Als feyenoordsupporter doet het spel kijken pijn hoor, oogtyfus krijg ik ervan.quote:
Beter was het als je dit om 19 uur zou posten.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 17:35 schreef Montagui het volgende:
Op de nipper nog even Lozano geditched voor JahanbaskszGOD.
Fok!breed of alleen de manager(s)? Er hoefde toch niks veranderd te wordenquote:
FOK!breed waren er wat werkzaamheden. Die zijn een vervolg op een MEDje dat enkele weken geleden is gepostquote:Op zaterdag 24 februari 2018 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fok!breed of alleen de manager(s)? Er hoefde toch niks veranderd te worden
Ah, ik kijk daar nooitquote:Op zaterdag 24 februari 2018 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
FOK!breed waren er wat werkzaamheden. Die zijn een vervolg op een MEDje dat enkele weken geleden is gepost
De nul houden staat op 3 punten toch?quote:Op zondag 4 maart 2018 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
48 van vorig weekend + 49 dit weekend maakt 97 punten deze ronde, ben niet ontevreden.
Tevens: moest Tagliafico afgelopen weekend niet 5 punten hebben ipv 4? 2 (basis) + 1 (gelijkspel) + 4 (nul gehouden) - 2 (gele kaart) = 5.
Ach verrek, had de punten voor de keeper in gedachtenquote:Op zondag 4 maart 2018 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De nul houden staat op 3 punten toch?
Krijg je nu al een harde voor de pot op vrijdag?quote:
Ik weet niet eens wat de volgende wedstrijden zijn, ik zag alleen dat ze mij de afgelopen ronde 125 punten hebben opgeleverd.quote:Op woensdag 7 maart 2018 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg je nu al een harde voor de pot op vrijdag?
Heracles - Twentequote:Op woensdag 7 maart 2018 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat de volgende wedstrijden zijn, ik zag alleen dat ze mij de afgelopen ronde 125 punten hebben opgeleverd.
Ai, dat gaat pijn doen maat...quote:Op woensdag 7 maart 2018 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heracles - Twente125 punten is wel lekker, ik had er zelf 96.
30, met Berghuis, Wuytens, Chatzidiakos en Bizot nog te gaan... hup AZ!quote:Luukinho 0
Thy 5
Van de Beek 9
Saymak 2
Leemans 2
El Khayati 2
Tagliafico 10
Je hebt er 84.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
44 punten als ik het goed heb, dat maakt een rondetotaal van 81, mwa.
60.quote:Jahanbakhsh 10
Luukinho 8
Berghuis 10
Van de Beek 3
Til 5
Leemans 3
El Khayati 2
Wuytens -
Chatzidiakos 9
Meijers -
Bizot 10
Basisplaats 2quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:38 schreef Pino112 het volgende:
Ah penalty gestopt idd, die was ik vergeten. Is aangepast.
Dat is niet vaag, maar foutief. Damn, daar gaat mijn voorsprongquote:Op donderdag 5 april 2018 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vaag, ik had V.d. Beek 3 punten gegeven ipv 5, afgelopen weekend dus 62 punten verzameld
30quote:Jahanbakhsh 4
Luukinho 5
Berghuis 6
Van de Beek 5
Til 2
Leemans 5
El Khayati 6
Wuytens -1
Chatzidiakos -1
Meijers -
Bizot -1
Niemand?quote:Op donderdag 12 april 2018 17:43 schreef potjecreme het volgende:
Wat zal ik doen met Bergwijn? Wisselen of laten staan?
Nu vast weer met alle drie tevreden. Ik ondanks de assist wel (nog) blij met wissel Svensson voor Ouwejanquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker, Til en SvenssonWel (nog steeds) blij met Bizot.
58 puntenquote:Weghorst 7
Jahanbakhsh 8
Til 7
Svensson 15
Chatzidiakos 8
Bizot 13
71, topweekendjequote:Weghorst 7
Jahanbakhsh 8
Luukinho 8
Til 7
Leemans -2
V.d. Beek 2
El Khayati 5
Svensson 15
Chatzidiakos 8
Meijers -
Bizot 13
Twente helpen in het proberen afwenden van het onvermijdelijke? En natuurlijk de eigen glazen ingooien voor meedoen om een Europees ticketquote:
39 puntjes, met V.d. Beek, Leemans en Meijers (NAC) nog te gaan.quote:Weghorst 10
Jahanbakhsh 16
Luukinho -
Til 5
El Khayati 2
Chatzidiakos 3
Wuytens -
Bizot 3
52, kom ik op een rondetotaal van 123quote:Weghorst 10
Jahanbakhsh 16
Luukinho -
Van de Beek 11
Leemans 2
Til 5
El Khayati 2
Chatzidiakos 3
Wuytens -
Meijers -
Bizot 3
Je haalt mij bijna in.quote:Op donderdag 19 april 2018 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
52, kom ik op een rondetotaal van 123
Ben jou en Joosie200 voorbijquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2018 20:37 schreef Joosie200 het volgende:
144pnt, alleen Namli viel tegen in verhouding. Beste score tot nu toe
Hiermee ga ik je weer voorbijquote:
En dan wint Ajaxquote:Op zaterdag 21 april 2018 17:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hiermee ga ik je weer voorbij
Eruit: Gustafson, Namli, Wuytens
Erin: Midtsjo, Koopmeiners en Vlaar
Retteket: go AZ!
Zul je net zien jaquote:
https://www.fcupdate.nl/v(...)e-missen-na-botsing/quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:10 schreef potjecreme het volgende:
Kijken hoe ik Drizzt weer kan inhalen.
32 puntenquote:Jahanbakhsh 2
Pereiro 11
Berghuis 11
El Khayati 5
Leemans 2
V.d. Beek 9
Til 0
Chatzidiakos -1
Svensson -3
Høegh -3
Bizot -1
Hoeveel heb jij er?quote:Op zondag 29 april 2018 16:32 schreef Joosie200 het volgende:
Te weinig punten wss, zoals je had kunnen verwachten
Ik zou het niet weten, maar denk te weinig gelet op de eindstand van de wedstrijdquote:
Ik ga eens even voor je tellen als je team open staatquote:Op zondag 29 april 2018 16:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar denk te weinig gelet op de eindstand van de wedstrijd
Daarom, doe geen moeitequote:Op zondag 29 april 2018 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat trouwens maar, zie 10x AZ en Linssen
Voor een paar tieten de mijne willen optellen?quote:Op zondag 29 april 2018 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat trouwens maar, zie 10x AZ en Linssen
Ligt eraan wiens tieten het zijn.quote:Op zondag 29 april 2018 19:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor een paar tieten de mijne willen optellen?
Van Sinister-D-quote:Op zondag 29 april 2018 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ligt eraan wiens tieten het zijn.
Die ken ik niet, ga maar lekker zelf tellenquote:
quote:Op zondag 29 april 2018 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ga maar lekker zelf tellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
86 punten, rondetotaal van 118, niks mis mee. Als ik me niet misrekend heb haal ik dit jaar 1477 puntenquote:Jahanbakhsh 14
Pereiro 3
Berghuis 11
El Khayati 8
Leemans 2
V.d. Beek 5
Til 8
Chatzidiakos 9
Svensson 17
Høegh -1
Bizot 10
Even rondje applaus voor deze manquote:
Tssskquote:Op maandag 7 mei 2018 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende: