abonnement Unibet Coolblue
pi_175733648
100729_49243_contentleader-voetbalmanager.jpg

Welkom bij de FOK! Voetbalmanager seizoen 2017/2018. Vorig seizoen werd er fel gestreden om wie de beste manager was en ook dit seizoen kun je weer laten zien dat jij een beter elftal kunt samenstellen dan de meeste clubcoaches.

Vanaf vrijdag 11 augustus 2017 gaat de eerste speelronde in de Eredivisie 2017/2018 van start. Tot eind augustus is de transfermarkt nog volop in beweging, dan kan er nog van alles gebeuren. Dat belet ons echter niet om alvast van start te gaan: de spelers die zijn vertrokken uit de Eredivisie zullen op inactief worden gezet (een rood kleurtje in Teammanagement) en ook zullen nieuwe spelers toegevoegd worden.

Als je de vertrokken spelers in je team hebt, halen ze geen punten meer maar je team wordt ook niet ongeldig. Je kunt ze gewoon verkopen tegen de waarde die de speler dan heeft, minus enkele transferkosten. Deze bedragen 8%. Tot de eerste ronde vastgezet wordt, op vrijdag 11 augustus 2017 om 18:59 uur, worden geen transferkosten berekend.

Net als de vorige jaren zullen de prijzen van de spelers schommelen afhankelijk van hun prestaties. Net als vorig jaar is het budget 9.000.000 euro en krijg je 6.250 euro per behaald punt.

LET OP! Voor de komende managerronde Speelronde 1/2 kun je je voetbalteam weer aanpassen. De wisselperiode sluit op vrijdag 11 augustus 2017 om 18:59 uur. De ronde loopt tot en met zondag 20 augustus 2017 om 23:59 uur. Dat betekent dus dat je hetzelfde team in de Voetbalmanager houdt over twee KNVB-speelronden in de Eredivisie.

Kijk verder bij de Speluitleg wat de regels zijn, en bij de Puntentelling kun je vinden wat je spelers opleveren voor iedere actie in het echt. Er worden per managerronde twee KNVB-speelronden aangehouden, dat betekent grofweg twee weekenden.

Kan je niet wachten om aan de FOK! Voetbalmanager deel te nemen? Schrijf je dan snel in! Je moet wel geregistreerd zijn op FOK!

Tot slot willen we je komend seizoen veel succes wensen. En uiteraard ook veel plezier met de Voetbalmanager 2017/2018 van FOK!

Voor vragen en opmerkingen kun je ons zo bereiken: stuur een PM aan FOKmanagers (zonder uitroepteken), een e-mail aan fokmanagers[at]fok.nl (geen uitroepteken gebruiken) of zet een forumpost in het speciale FOK! Voetbalmanager 2017/2018-topic.
Goede suggesties zijn ook welkom.

*O* *O* *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175733657
v. Ginkel maar 7 puntjes :?

Ik denk dat ik Mount eruit gooi voor Saymak.
Children of the night. What music they make.
pi_175733665
Lapo:

quote:
14s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze boys gaan het voor me doen de komende ronde:

[ afbeelding ]

Massop, Mattheij en Schaars maken plaats voor die drie kerels van PEC.
Tevens haalde ik verrassend 85 punten, heb er niet op gelet en dacht dat ik eerder rond de 60 zou zitten, dus dat is mooi meegenomen. De twee verdedigers van Excelsior brachten beiden -1 op, en omdat ik net niet genoeg geld had om ze om te wisselen voor Van Polen en Ehizibue (keek gewoon naar welke verdedigers van PEC de meeste punten hebben behaald), mocht Schaars wieberen voor Saymak om de deal rond te maken :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175733678
El Khayati is het geworden ipv Saymak.

Kerel was goedkoper dus ik kan nu sparen voor een goede CD.
Children of the night. What music they make.
pi_175733717
Ondaan, Erik Bakker erin en Piotr, Freire eruit.

Of van het Schip moet ze op eens wel een basisplek gunnen en niet een invallersbeurt :P
mag het weten
pi_175733718
Lam nog ff weg voor Marcellis, uitgewinkeld.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175733734
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:02 schreef Joosie200 het volgende:
Ondaan, Erik Bakker erin en Piotr, Freire eruit.

Of van het Schip moet ze op eens wel een basisplek gunnen en niet een invallersbeurt :P
Bakker _O_
Children of the night. What music they make.
pi_175733736
73 punten is leuk, 0 voor Piotr en 2 voor Freire gaan mij niet helpen. Dus daarom beide maar ingewisseld. Rest van het team scoort beter.
mag het weten
pi_175733758
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:07 schreef Joosie200 het volgende:
73 punten is leuk, 0 voor Piotr en 2 voor Freire gaan mij niet helpen. Dus daarom beide maar ingewisseld. Rest van het team scoort beter.
59 puntjes hier :N

Children of the night. What music they make.
  Moderator vrijdag 15 december 2017 @ 01:13:27 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175733765
Kik Pierie moet sowieso elke ronde +1 krijgen voor z'n bazennaam.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175733770
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kik Pierie moet sowieso elke ronde +1 krijgen voor z'n bazennaam.
Bazennaam is het pas bij kip pierie natuurlijk
mag het weten
pi_175733777
Kippieriekerrie, kerrie bij kip :9

Morgen vraag ik het patent aan.
Children of the night. What music they make.
  Redactie Sport vrijdag 15 december 2017 @ 07:07:49 #13
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175734354
Eerste ronde was heerlijk, 2e ronde was niks
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 15 december 2017 @ 08:13:16 #14
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175734878
91 puntjes, top45. Ik ben rocky!



Italian fucking stallion! En dan heb ik gustafson maar verkocht. Ik heb altijd liever die winnen en niet spelers die scoren maar vaker verliezen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 15 december 2017 @ 08:22:11 #15
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175734939
Nou heb ik een vraagje: stel dat je iemand van az in je team hebt en ook een paar van ajax. Komend weekend moeten deze tegen elkaar, wisselen jullie dan die gozer van az? Of nemen jullie 2 spelersplekken als verlies op de koop toe?

• Ik kan bijvoorbeeld guus til inwisselen voor labyad. Kost me 5 ton, wel minder overwinningen voor labyad, dus dat kost ook weer punten in de toekomst. Maar dan heb ik niet de discrepantie van 2 conflicterende spelersplekken.
• Ik zou maar 5 ton kunnen investeren in het upgraden van clint leemans naar salmak van pec en dan guus til laten staan en geen puntenwinst op 2 spelersplekken voor lief nemen.
• Of zelfs fedric ananou erui halen voor een fc utrecht verdediger is een mogelijkheid.

Hoe kiezen jullie wie je wisselt met beperkt budget als twee spelers tegen elkaar moeten spelen en wanneer wissel je ze dan?

Edit: nu guus til gewisseld voor labyad omdat utrecht 2 wedstrijden geen topclub treft. Kost 5 ton ofzo potverdorie. Maar ben wel nog steeds benieuwd naar hoe jullie wisselen als 2 topspelers tegen elkaar moeten spelen.

[ Bericht 20% gewijzigd door govie op 15-12-2017 08:36:16 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Redactie Sport vrijdag 15 december 2017 @ 08:42:58 #16
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175735145
Ik heb 3 spelers van AZ en 3 van Ajax gok ik, ik neem t maar gewoon voor lief.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175735441
Plek 24 _O_

van der Streek OUT
van Ginkel IN
U MAD?
pi_175736821
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:22 schreef govie het volgende:
Nou heb ik een vraagje: stel dat je iemand van az in je team hebt en ook een paar van ajax. Komend weekend moeten deze tegen elkaar, wisselen jullie dan die gozer van az? Of nemen jullie 2 spelersplekken als verlies op de koop toe?

• Ik kan bijvoorbeeld guus til inwisselen voor labyad. Kost me 5 ton, wel minder overwinningen voor labyad, dus dat kost ook weer punten in de toekomst. Maar dan heb ik niet de discrepantie van 2 conflicterende spelersplekken.
• Ik zou maar 5 ton kunnen investeren in het upgraden van clint leemans naar salmak van pec en dan guus til laten staan en geen puntenwinst op 2 spelersplekken voor lief nemen.
• Of zelfs fedric ananou erui halen voor een fc utrecht verdediger is een mogelijkheid.

Hoe kiezen jullie wie je wisselt met beperkt budget als twee spelers tegen elkaar moeten spelen en wanneer wissel je ze dan?
Ik kan er natuurlijk niet heel veel over zeggen, maar meestal is vijf ton jammer geld. Zeker voor een goed punten pakkende Guus Til, die had ik ondanks de wedstrijd tegen Ajax niet zomaar gewisseld.

Doorselecteren van je mindere posities, in jou geval Ananou en afwachten wat de blessure indicatie wordt van hoe lang Wober afwezig is leek me meer prioriteit dan wat je nu hebt gedaan.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:32:42 #19
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175738130
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:22 schreef RudyL het volgende:

[..]

Ik kan er natuurlijk niet heel veel over zeggen, maar meestal is vijf ton jammer geld. Zeker voor een goed punten pakkende Guus Til, die had ik ondanks de wedstrijd tegen Ajax niet zomaar gewisseld.

Doorselecteren van je mindere posities, in jou geval Ananou en afwachten wat de blessure indicatie wordt van hoe lang Wober afwezig is leek me meer prioriteit dan wat je nu hebt gedaan.
Wist niet dat wobbertje een blessure had. thx! (8>
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175741530
Ik ben het zat, 10 debielen eruit gegooid en 10 nieuwe erin.
BFF met GGMM
pi_175741553
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:26 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben het zat, 10 debielen eruit gegooid en 10 nieuwe erin.
Ik heb Bram Castro erin gedaan en ik weet niet waarom.
pi_175741564
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb Bram Castro erin gedaan en ik weet niet waarom.
Oei, dat is ook een gedurfde keuze.
BFF met GGMM
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:52:53 #23
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175743156
Dankzij de tips in dit topic, o.a. dat ik wober eruit moest halen door de blessure, heb ik dit ervan gemaakt. Haps is nog steeds geblesseerd dus die nieuwe gast van feyenoord is mits geen pijntjes gegartandeerd in de basis voor 1 miljoen, feyenoord heb 2 makkelijke wedstrijden die eraan komen (sparta+rodajc). En een of andere afrikaanse pietertje eruit gewipt voor nils holgerson in de verdediging. Alsook guus til eruit voor labyad. Ik heb het niet zo op labyad maar ik hou er niet van om 2 spelers uit teams die elkaar treffen in de ploeg hebben, als ik budget heb om deze discrepantie op te lossen. Dus....



Hopelijk komt wober snel terug, ik heb daar veel mee gepakt. danzij hem deels weer top50, die gast was veels te goedkoop.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175743219
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:52 schreef govie het volgende:
Dankzij de tips in dit topic, o.a. dat ik wober eruit moest halen door de blessure, heb ik dit ervan gemaakt. Haps is nog steeds geblesseerd dus die nieuwe gast van feyenoord is mits geen pijntjes gegartandeerd in de basis voor 1 miljoen, feyenoord heb 2 makkelijke wedstrijden die eraan komen (sparta+rodajc). En een of andere afrikaanse pietertje eruit gewipt voor nils holgerson in de verdediging. Alsook guus til eruit voor labyad. Ik heb het niet zo op labyad maar ik hou er niet van om 2 spelers uit teams die elkaar treffen in de ploeg hebben, als ik budget heb om deze discrepantie op te lossen. Dus....

[ afbeelding ]

Hopelijk komt wober snel terug, ik heb daar veel mee gepakt. danzij hem deels weer top50.
Al 10 jaar niet gewonnen op Spangen.
BFF met GGMM
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:57:08 #25
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175743235
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Al 10 jaar niet gewonnen op Spangen.
Jajajajajajaja maar normaliter gezien de budgetten is het relatief makkelijk gepraktiseerd. Ik moet iets kiezen, die malacia is nu gewoon een goede deal voor maar een miljoen euro in de fokotitie. Haps is foetsie en de rest stijf rechts dus...

Eigenlijk als je het zo ziet, dan zou feyenoord echt gewoon bayern munchen systeem moeten gaan spelen. 3232 en 2 spelers die heel de flanken voor zich nemen. Ook omdat die nepvleugelspelers van feyenoord allemaal naar binnen willen voor een schot. Dus dan ben beter af met haps of malacia die de gehele zijkant pakt dan een larson die continu naar binnen trekt waar al die andere taktielen in de weg staan voor dat schot van hem. Eventueel an dan marabat de gehele rechterlinie pakken. Probleem opgelost en alle naar binnen trekkende vleugelspeler staan dan lekker in de spits of komen meer vanaf het middenveld.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175743313
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:52 schreef govie het volgende:
Dankzij de tips in dit topic
De laatste tips, lees de tips die gegeven worden goed en wissel niet te ruim voor de deadline. Vanavond tenslotte geen eredivisie en wellicht wordt morgen wel bekend dat Wober gewoon kan spelen en dat het niets was.

Malacia zou ondanks zijn huidige prijs, mijn keuze niet zijn. Nelom doet alweer deels mee met groepstraining en Nieuwkoop waarschijnlijk zondag al bij de selectie. Altijd maar afwachten wat dat met de plek van Malacia gaat doen en dan is 1 miljoen veel te veel geld.
  vrijdag 15 december 2017 @ 16:03:05 #27
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175743322
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:02 schreef RudyL het volgende:

[..]

De laatste tips, lees de tips die gegeven worden goed en wissel niet te ruim voor de deadline. Vanavond tenslotte geen eredivisie en wellicht wordt morgen wel bekend dat Wober gewoon kan spelen en dat het niets was.

Malacia zou ondanks zijn huidige prijs, mijn keuze niet zijn. Nelom doet alweer deels mee met groepstraining en Nieuwkoop waarschijnlijk zondag al bij de selectie. Altijd maar afwachten wat dat met de plek van Malacia gaat doen en dan is 1 miljoen veel te veel geld.
Die wober is goed geraakt volgens vi. Als google het zegt....
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175743369
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:03 schreef govie het volgende:

[..]

Die wober is goed geraakt volgens vi. Als google het zegt....
Maar nog geen officieel bericht, stel het is alleen de wedstrijd tegen AZ, wellicht is het dan niet eens erg om hem geblesseerd te hebben en dan terug in de volgende. Ondanks de verwachting zou ik het indien mogelijk altijd bevestigd willen zien voordat ik het al omzet. Maar goed.. wisselen is leuk ;)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 15 december 2017 @ 16:11:24 #29
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_175743484
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:51 schreef DeHovenier het volgende:
v. Ginkel maar 7 puntjes :?
Jup. Naast twee basisplekken, een goal en een benutte pingel veroorzaakte hij ook een penalty en kreeg geel.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_175743504
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:11 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Jup. Naast twee basisplekken, een goal en een benutte pingel veroorzaakte hij ook een penalty en kreeg geel.
Kunnen we niet afspreken dat we deze ronde Excelsior de maximale punten geven? :Y
BFF met GGMM
  Moderator vrijdag 15 december 2017 @ 16:16:29 #31
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175743580
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kunnen we niet afspreken dat we deze ronde Excelsior de maximale punten geven? :Y
Nee, want ik heb m'n Excelsiorverdedigers vannacht de deur uit gedaan :+ Laten we de punten maar aan PEC geven :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 15 december 2017 @ 16:18:52 #32
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_175743642
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kunnen we niet afspreken dat we deze ronde Excelsior de maximale punten geven? :Y
Het hangt er vanaf door welke poortjes de hamster dit weekend gaan
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_175746179
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Laten we de punten maar aan PEC geven :Y
Waar kan ik tekenen? ^O^
mag het weten
  vrijdag 15 december 2017 @ 18:55:59 #34
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175746461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:05 schreef RudyL het volgende:

[..]

Maar nog geen officieel bericht, stel het is alleen de wedstrijd tegen AZ, wellicht is het dan niet eens erg om hem geblesseerd te hebben en dan terug in de volgende. Ondanks de verwachting zou ik het indien mogelijk altijd bevestigd willen zien voordat ik het al omzet. Maar goed.. wisselen is leuk ;)
Tot aan de wintersport ligt die er zeker uit, dus pakt goed uit! 8-)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175751788
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:11 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Jup. Naast twee basisplekken, een goal en een benutte pingel veroorzaakte hij ook een penalty en kreeg geel.
nvm

[ Bericht 6% gewijzigd door DeHovenier op 15-12-2017 22:05:00 ]
Children of the night. What music they make.
pi_175754627
Heb Guus Til, kan Linssen verkopen voor óf Neres óf Berghuis.

Gelet op AZ-Ajax nu gekozen voor Berghuis.

Eerste jaar dat ik meedoe, nu 50e plek. Best aardig. Heb inmiddels al wel ontdekt waar ik fouten gemaakt heb. Volgend jaar moet het beter.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_175755216
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 23:45 schreef Montagui het volgende:
Heb Guus Til, kan Linssen verkopen voor óf Neres óf Berghuis.

Gelet op AZ-Ajax nu gekozen voor Berghuis.

Eerste jaar dat ik meedoe, nu 50e plek. Best aardig. Heb inmiddels al wel ontdekt waar ik fouten gemaakt heb. Volgend jaar moet het beter.
Hallo minilandje dat vol bleef houden :W
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175755250
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hallo minilandje dat vol bleef houden :W
Huh
U MAD?
pi_175756065
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Huh
Ja ja, Top Secret!! :)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_175756075
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hallo minilandje dat vol bleef houden :W
Cucuteni-Trypillia to the end! _O_

En FTW!!! *O*
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_175756560
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hallo minilandje dat vol bleef houden :W
:D

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 01:18 schreef Montagui het volgende:

[..]

Cucuteni-Trypillia to the end! _O_

En FTW!!! *O*
_O_
Children of the night. What music they make.
pi_175756562
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 01:18 schreef Montagui het volgende:

[..]

Cucuteni-Trypillia to the end! _O_

En FTW!!! *O*
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175772906
quote:
Lozano 5
Ogbeche 2
Saymak 13
Leemans 9
El Khayati 2
Marcellis 2
Van Polen 4
Ehizibue 4
41, met morgen Niemeijer, Berghuis en Bizot nog te gaan.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175772944
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Laten we de punten maar aan PEC geven :Y
Bedankt hé :7
mag het weten
pi_175773071
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:45 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Bedankt hé :7
^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 16 december 2017 @ 23:05:48 #46
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_175773476
61 punten met nog 3 spelers te gaan.

Lang niet slecht :7

De topper morgen mag wel 1-1 worden (en een gele kaart voor een bepaalde verdediger).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_175773790
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
61 punten met nog 3 spelers te gaan.

Lang niet slecht :7

De topper morgen mag wel 1-1 worden (en een gele kaart voor een bepaalde verdediger).
Laat AZ maar winnen en de 0 houden :9

Verder moet Berghuis paar keer scoren/assists geven, net als Niemeijer.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 17 december 2017 @ 08:43:44 #48
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_175777240
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:54 schreef DeHovenier het volgende:
El Khayati is het geworden ipv Saymak.

Kerel was goedkoper dus ik kan nu sparen voor een goede CD.
Jammer voor je...
  zondag 17 december 2017 @ 08:53:55 #49
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_175777347
Leemans, Saymak en 3 PSV -Verdedigers. Doe AZ maar de winst of een mooie 3-3.
  Redactie Sport zondag 17 december 2017 @ 09:19:13 #50
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175777631
Nee, dot weekend wordt niks. Hopelijk speelt Nieuwkoop wel weer
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175778079
Geef maar een doelpuntenrijke 3-3 idd. Kan PEC beide nog proberen in te halen :+
mag het weten
  zondag 17 december 2017 @ 10:23:47 #52
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_175778509
54 punten met Til, Chaztisoukis en Neres nog te gaan.
  zondag 17 december 2017 @ 19:27:39 #53
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_175791911
60 punten totaal. Jammer van die shit-schwalbe van Schone. En jammer dat er geen Spartadoelpuntje viel.
  Moderator zondag 17 december 2017 @ 22:30:46 #54
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175798488
54 punten als ik het goed heb (Berghuis 10, Niemeijer 3, Bizot 0). Mwoh.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 17 december 2017 @ 22:48:24 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_175799123
Ik had Elbers willen wisselen maar was het vergeten en verrek hij scoort :D Soms heb je mazzel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_175804699
Excelsior _O_
BFF met GGMM
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 11:46:47 #57
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175807038
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2017 09:56 schreef DonRaja het volgende:
Excelsior _O_
Held _O_

Het is trouwens wel weer typisch: ik haal Massop eruit voor Marcellis. Massop scoorde en hield de nul, Marcellis pakte geel en krijgt er twee tegen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175809681
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Held _O_

Het is trouwens wel weer typisch: ik haal Massop eruit voor Marcellis. Massop scoorde en hield de nul, Marcellis pakte geel en krijgt er twee tegen :')
Gelukkig ik ben dus niet de enige die dat overkomt... ;)
pi_175829509
Niet echt tevreden, maar dankzij o.a. Saymak, Schwaab en Berghuis toch nog 61 puntjes en weer een paar plaatsjes gestegen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_175830874
Dankzij Saymak en Bakker toch mooi 60 punten. Van Marcellis en Mokthar moet ik een beetje ;( Desondanks toch tien plaatsen gestegen ^O^
mag het weten
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 19 december 2017 @ 09:38:00 #61
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_175831035
Er moeten nog drie wedstrijden worden ingevoerd , dus eea kan nog wijzigen in de stand
pi_175831079
4 plekken gezakt ;( :{ :'(
U MAD?
pi_175835635
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 december 2017 09:38 schreef Pino112 het volgende:
Er moeten nog drie wedstrijden worden ingevoerd , dus eea kan nog wijzigen in de stand
Ik verwacht er nog 2 ziljard punten bij. :Y
BFF met GGMM
pi_175835653
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Held _O_

Het is trouwens wel weer typisch: ik haal Massop eruit voor Marcellis. Massop scoorde en hield de nul, Marcellis pakte geel en krijgt er twee tegen :')
Het is trouwens zondag tegen jullie zag ik. Jammer voor je. :+
BFF met GGMM
  Moderator dinsdag 19 december 2017 @ 12:58:55 #65
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175835791
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 december 2017 12:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het is trouwens zondag tegen jullie zag ik. Jammer voor je. :+
:+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175901573
Wij van Lazio Coma vragen ons af of Excelsior geboycot wordt deze ronde. ;(
BFF met GGMM
pi_175928415
Ik van chardonnay heb nog geen punten voor Ajax en AZ. Nu hoeft Ajax van mij geen punten O-) maar in de manager wil ik ze wel graag :P
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_175928477
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 18:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik van chardonnay heb nog geen punten voor Ajax en AZ. Nu hoeft Ajax van mij geen punten O-) maar in de manager wil ik ze wel graag :P
Voor zondagavond 23.59 uur heb jij al je punten
pi_175933895
lekker dan Zwolle Boer -2 van Polen -4 Thomas en Saymak niet eens gespeeld. Ooit iemand eerder -6 gehaald met 4 spelers na een wedstrijd
  Moderator vrijdag 22 december 2017 @ 22:10:22 #70
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175934014
Dankjewel PEC. Desastreuze keuze van me om een PEC-verdediging op te stellen... Marcellis geschorst, Van Polen geel, Saymak ineens blessa èn 4 treffers om de oren krijgen. Antigenot :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 22 december 2017 @ 22:24:58 #71
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_175934514
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 18:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik van chardonnay heb nog geen punten voor Ajax en AZ. Nu hoeft Ajax van mij geen punten O-) maar in de manager wil ik ze wel graag :P
Bij dezen dan. Stand is om 23.15 bijgewerkt, teamgeschiedenis nu al.
pi_175936277
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankjewel PEC. Desastreuze keuze van me om een PEC-verdediging op te stellen... Marcellis geschorst, Van Polen geel, Saymak ineens blessa èn 4 treffers om de oren krijgen. Antigenot :')
Ach na al die weken genot dan maar een slechte ronde. Ik kan het hebben :7
mag het weten
pi_175937641
81 punten en dan moeten ze zondag nog Twente oprollen. Excelsiorgoden _O_
BFF met GGMM
pi_175942228
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 22:24 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Bij dezen dan. Stand is om 23.15 bijgewerkt, teamgeschiedenis nu al.
:*
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_175942314
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 22:07 schreef Bontekoe1982 het volgende:
lekker dan Zwolle Boer -2 van Polen -4 Thomas en Saymak niet eens gespeeld. Ooit iemand eerder -6 gehaald met 4 spelers na een wedstrijd
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankjewel PEC. Desastreuze keuze van me om een PEC-verdediging op te stellen... Marcellis geschorst, Van Polen geel, Saymak ineens blessa èn 4 treffers om de oren krijgen. Antigenot :')
Wat dacht je van: Boer, Marcellis, van Polen, Saymak en Mokhtar..... -O-
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_175945936
Mooi. Eindelijk dat suffe pec afgestraft en een sloot aan punten voor khayatigod
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175962465
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi. Eindelijk dat suffe pec afgestraft en een sloot aan punten voor khayatigod
Gelukkig heb ik die gast ter compensatie ook in mijn elftal, net als Schwaab en Lozano. :)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Redactie Sport / Supervogel zondag 24 december 2017 @ 18:40:56 #78
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_175976903
Alles staat erin.
Lekker dat Berghuis er nog even twee inlegt :D 119 pnt _O_

Fijne kerst iedereen w/ >:O ~:)
pi_175977046
quote:
14s.gif Op zondag 24 december 2017 18:40 schreef Pino112 het volgende:
Alles staat erin.
Lekker dat Berghuis er nog even twee inlegt :D 119 pnt _O_

Fijne kerst iedereen w/ >:O ~:)
Bedankt!!!!! Fijne feestdagen :*
  Moderator zondag 24 december 2017 @ 19:06:30 #80
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175977435
quote:
Ogbeche -
Lozano 8
Berghuis 11
Saymak -
Niemeijer 4
El Khayati 8
Leemans 8
Marcellis -
Van Polen -4
Ehizibue -2
Bizot 5
36, dankjewel PEC :') Gekoppeld aan de 61 van afgelopen weekend heb ik 97 punten gepakt. Niks mis mee, al had ik liever m'n Excelsiorverdediging behouden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 24-12-2017 19:52:38 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175981220
91 puntjes :9
Children of the night. What music they make.
pi_176002039
Ondanks 5 spelers van PEC toch mijn hoogste score tot nu toe, 115.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_176002109
58pnt, met alleen maar PEC spelers kon het niet anders dan slecht gaan na afgelopen weekend. Toch valt het mij nog mee :+
mag het weten
  maandag 25 december 2017 @ 23:23:36 #84
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176002189
Weer 5 plekken gestegen, nu op plek 39. Met de rode kaart van thornsby nog steeds 112 puntjes. Nu is het neem ik aan wachten tot de transfers zijn gebeurd voordat ik ga wisselen. De kans is aannemelijk dat ik samjak van pec + wober van ajax erin zet i.p.v. throsby met zijn rode kaart en nils roselor.

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176495318
Wanneer worden eventuele transfers verwerkt? Zoals die verdediger van Ajax?
Why?
Because we f*cking can! And because we can, we will!!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 januari 2018 @ 11:37:36 #86
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176495368
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:34 schreef stpn het volgende:
Wanneer worden eventuele transfers verwerkt? Zoals die verdediger van Ajax?
staat voor morgenavond op mijn lijstje
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_176499277
quote:
14s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

staat voor morgenavond op mijn lijstje
Top, dan wacht ik nog even met wisselen :)
Why?
Because we f*cking can! And because we can, we will!!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 00:00:19 #88
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176533355
Het wordt helaas nog een dagje later (dinsdag dus) :@
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 00:11:23 #89
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176533544
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
Het wordt helaas nog een dagje later (dinsdag dus) :@
Het is dinsdag, dus hup.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176552910
De wissel voor de volgende ronde wordt 1 van de volgende 3:

Boer eruit, Bizot erin
of
Mokhtar eruit, Neres erin
of
Marcellis eruit, Ouwejan of de Ligt erin

Heb nog een paar dagen voor de beslissing.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_176580187
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:23 schreef Montagui het volgende:
De wissel voor de volgende ronde wordt 1 van de volgende 3:

Boer eruit, Bizot erin
of
Mokhtar eruit, Neres erin
of
Marcellis eruit, Ouwejan of de Ligt erin

Heb nog een paar dagen voor de beslissing.
Mokhtar eruit, Neres erin dus
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176580785
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 00:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Mokhtar eruit, Neres erin dus
Klopt, dat lijkt de meest logische.

Is wel mijn budget op. En als ik kijk naar het komende programma van Ajax, PEC en AZ, twijfel ik toch een beetje of het misschien handiger is om die wissel nog 1 keer uit te stellen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_176580893
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 06:08 schreef Montagui het volgende:

[..]

Klopt, dat lijkt de meest logische.

Is wel mijn budget op. En als ik kijk naar het komende programma van Ajax, PEC en AZ, twijfel ik toch een beetje of het misschien handiger is om die wissel nog 1 keer uit te stellen.
In dat geval zijn de andere 2 wissels geen optie. Je zal dan 2 rondes nodig hebben om alsnog Mokhtar voor Neres in te ruilen. En dan mag je niet onverwachts een speler met een blessure of lange schorsing krijgen.

Deze ronde niet wisselen en Mokhtar de volgende ronde inruilen voor Neres kan natuurlijk ook.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176581511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 07:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In dat geval zijn de andere 2 wissels geen optie. Je zal dan 2 rondes nodig hebben om alsnog Mokhtar voor Neres in te ruilen. En dan mag je niet onverwachts een speler met een blessure of lange schorsing krijgen.

Deze ronde niet wisselen en Mokhtar de volgende ronde inruilen voor Neres kan natuurlijk ook.
Klopt dan ook wel weer. Dat is ook weer een gok. Denk dat ik dan toch maar nu voor Neres ga kiezen en dat hij de sterren van de hemel speelt tegen Feyenoord en Utrecht.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_176591772
9 man van Ajax, Feyenoord en AZ. Dan nog El Khayati en Sol, die er binnenkort uit gaat voor Wober of Idrissi ofzo. Ik ben niet ontevreden. :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_176591958
Sparta uit en Roda uit, ik denk dat ik mijn helden van Kralingen nog ffkes laat staan. :Y
BFF met GGMM
pi_176615897
El Hamdaoui nog niet toegevoegd, gebeurt dit nog vandaag? Anders ga ik wisselen :)
Why?
Because we f*cking can! And because we can, we will!!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 januari 2018 @ 18:01:27 #98
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176615921
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 18:00 schreef stpn het volgende:
El Hamdaoui nog niet toegevoegd, gebeurt dit nog vandaag? Anders ga ik wisselen :)
over een half uur. Eerst eten :Y)
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 januari 2018 @ 18:43:23 #99
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176616700
bijgewerkt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_176640706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 08:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Klopt dan ook wel weer. Dat is ook weer een gok. Denk dat ik dan toch maar nu voor Neres ga kiezen en dat hij de sterren van de hemel speelt tegen Feyenoord en Utrecht.
En Mokhtar eruit gehaald?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 21:42:01 #101
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176641999
quote:
Saymak 8
Leemans 3
El Khayati 3
Ehizibue 9
Marcellis 9
Van Polen 9
Bizot 2
45 punten, morgen Berghuis, Lozano, Niemeijer en Wöber nog te gaan. Mwoh.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176645400
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En Mokhtar eruit gehaald?
Uiteraard.....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 23:53:23 #103
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176645694
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:43 schreef Montagui het volgende:

[..]

Uiteraard.....
Dat ken ik :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176645939
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat ken ik :')
Maar goed, Saymak, Van Polen, Marcellis en Boer heb ik nog wel in mijn team.

En Neres gaat morgen gewoon ervoor zorgen dat ik de juiste keuze heb gemaakt. *O*
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator zondag 21 januari 2018 @ 00:06:09 #105
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176646034
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:03 schreef Montagui het volgende:

[..]

Maar goed, Saymak, Van Polen, Marcellis en Boer heb ik nog wel in mijn team.

En Neres gaat morgen gewoon ervoor zorgen dat ik de juiste keuze heb gemaakt. *O*
Ik Saymak, Van Polen, Marcellis en Ehizibue :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 22-01-2018 12:11:16 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport zondag 21 januari 2018 @ 09:18:38 #106
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176648411
Pec :r
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 21 januari 2018 @ 12:10:20 #107
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_176650922
Pec _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_176651462
Hebben jullie ook weleens zo'n ronde dat er 2x een eigen doelpunt gemaakt word en dat je toevallig allebei die spelers hebt?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 21 januari 2018 @ 13:15:30 #109
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_176652090
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hebben jullie ook weleens zo'n ronde dat er 2x een eigen doelpunt gemaakt word en dat je toevallig allebei die spelers hebt?
Inmiddels Massop op -3 na die penalty fout _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_176652446
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Inmiddels Massop op -3 na die penalty fout _O-
Die speler had een geweldige prijs/ puntenopbrengst verhouding. Ik wou hem volgende ronde inwisselen ;(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176669446
Excelsiorgoden _O_
BFF met GGMM
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 12:13:27 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176671212
Boh, zie dat Wöber nog ff ingevallen is in de 89e _O_

45 +2 (Berghuis), +3 (Lozano), +2 (Niemeijer), +8 (Wöber) = 60 punten, genot.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 22-01-2018 12:20:51 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176671382
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, zie dat Wöber nog ff ingevallen is in de 89e _O_

45 +2 (Berghuis), +3 (Lozano), +2 (Niemeijer), +8 (Wöber) = 60 punten, genot.
Hoe gaat die puntentelling ook alweer? :@
BFF met GGMM
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 12:24:10 #114
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176671407
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:22 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hoe gaat die puntentelling ook alweer? :@
http://managers.fok.nl/voetbal/2017-2018/puntentelling :P

Berghuis had alleen basisplaats, Lozano basisplaats, winst en geel, Niemeijer alleen basisplaats en Wöber invalbeurt, winst en nul gehouden.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176671852
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:10 schreef RubenSosa het volgende:
Pec _O_
Zit in Rome en zie de uitslag net.

PEC *O*
mag het weten
pi_176672880
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

http://managers.fok.nl/voetbal/2017-2018/puntentelling :P

Berghuis had alleen basisplaats, Lozano basisplaats, winst en geel, Niemeijer alleen basisplaats en Wöber invalbeurt, winst en nul gehouden.
Ik kom volgens mij aan 52 punten met mijn Excelsiorgodenteam.
BFF met GGMM
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 14:16:09 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176673306
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik kom volgens mij aan 52 punten met mijn Excelsiorgodenteam.
Ik ga eens even voor je kijken :P

quote:
Caenepeel -
Van Duinen 5
Azzouzi -
Messaoud 13
Faik 5
Hadouir 9
Vermeulen 4
De Wijs 4
Mattheij 4
Massop 1
Zwarthoed 4
Kom aan 49 punten.

[ Bericht 14% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 22-01-2018 14:23:48 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 januari 2018 @ 14:18:29 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176673351
of je wacht tot het ingevoerd is. Daar ga ik later vanmiddag mee beginnen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 14:22:57 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176673439
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
of je wacht tot het ingevoerd is. Daar ga ik later vanmiddag mee beginnen :P
Ach, ik vind het leuk om dingen te checken. Was ook een eitje omdat Ron met 11 man van Excelsior speelt :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176674698
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik ga eens even voor je kijken :P

[..]

Kom aan 49 punten.
Ik was de tegendoelpunten bij de verdedigers vergeten.
BFF met GGMM
pi_176722468
quote:
14s.gif Op maandag 22 januari 2018 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
of je wacht tot het ingevoerd is. Daar ga ik later vanmiddag mee beginnen :P
Is nog niet helemaal klaar denk ik?
pi_176732327
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 19:37 schreef RanjaCup het volgende:

[..]

Is nog niet helemaal klaar denk ik?
Als je hulp nodig bent om elke keer de scores bij te werken, wil ik wel kijken of ik het kan.
De wil is er wel!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 januari 2018 @ 12:56:16 #123
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176757447
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 19:37 schreef RanjaCup het volgende:

[..]

Is nog niet helemaal klaar denk ik?
Nu wel :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 28 januari 2018 @ 17:07:37 #124
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176800710
quote:
Lozano 8
Berghuis 10
Saymak 2
Leemans 5
El Khayati 2
Niemeijer -
Ehizibue -2
Marcellis 0
Van Polen 0
Wöber -
25 lullige puntjes, man man man... Bizot is nog bezig, dus wellicht worden het er nog 35.

edit: jeuj, 35 punten, 95 in totaal.

[ Bericht 6% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 28-01-2018 19:23:03 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 januari 2018 @ 23:04:45 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176809548
Alle uitslagen zijn inmiddels ingevoerd, ook die van de inhaalduels :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_176818909
Goed, ik heb een kleine aanpassing doorgevoerd in mijn team. :Y
BFF met GGMM
pi_176856231
El Khayati eruit.. Frenkie de Jong erin...
Nu nog hopen dat ik een keer een betere kan halen voor Ambrose..

Diederik Boer
Alireza Jahanbakhsh
David Neres
Thierry Ambrose
Donny van de Beek
Fredrik Midtsjø
Frenkie de Jong
Lasse Schone
Bram van Polen
Denzel Dumfries
Matthijs de Ligt
pi_176865974
Ik heb schoon schip gemaakt

Ondaan, Bakker, Dekker, Marcellis, Kingsley :W
Jahanbakhsh, Guus Til, Joel Veltman, Jonas Svensson, Thomas Ouwejan erin ^O^

Met Boer, Van Polen, Saymak, Namli, Ryan Thomas en Mokthar heb ik de beste zes van PEC overgehouden. En aangevuld met een stel goede namen die goed punten scoren.
mag het weten
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 februari 2018 @ 16:44:22 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176886596
De transfers zijn verwerkt. Nu hopen dat ik er niet eentje gemist heb :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 17:13:45 #130
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176887146
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
De transfers zijn verwerkt. Nu hopen dat ik er niet eentje gemist heb :P
Locadia is toch pleite? Staat nog tussen de spelers.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 februari 2018 @ 17:15:56 #131
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176887198
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Locadia is toch pleite? Staat nog tussen de spelers.
klopt, maar je kunt hem niet meer kopen ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 17:18:03 #132
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176887238
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 17:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

klopt, maar je kunt hem niet meer kopen ;)
Maak zijn naam dan rood :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 februari 2018 @ 17:30:06 #133
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176887492
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Maak zijn naam dan rood :P
is op de desktop ook zo
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 17:37:07 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176887648
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 17:30 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

is op de desktop ook zo
Ikzie.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 1 februari 2018 @ 17:43:43 #135
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176887805
Hopelijk scoor ik nog wat puntjes met de gedurfde vanpersie in de basis! Ben al aardig wat plaatsen ingelopen sinds mijn dramatische start.

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator donderdag 1 februari 2018 @ 17:48:22 #136
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176887914


Hier gaan we het mee doen. Hopen dat Wöber nu niet in de basis begint en Tagliafico op de bank zit :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176889164
Goed gisterenavond ging PEC kansloos onderuit tegen AZ maar enfin.. daarvoor had ik dit al bij elkaar gezet. Net niet helemaal AZ/PEC united :+
mag het weten
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 1 februari 2018 @ 18:57:13 #138
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_176889193
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:55 schreef Joosie200 het volgende:
Goed gisterenavond ging PEC kansloos onderuit tegen AZ maar enfin.. daarvoor had ik dit al bij elkaar gezet. Net niet helemaal AZ/PEC united :+
[ afbeelding ]
Boer doet niet mee dan he, dat weet je?
pi_176889570
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:57 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Boer doet niet mee dan he, dat weet je?
Oh ja las het idd. Door die rode kaart van gisteren schorsing. Hmm welke keeper pak ik voor de volgende ronde :o Goed :W Boer, Veltman, hallo Bizot en Freire. Heb het idee dat Bizot ook wel lekker bezig is met het keepen gelet op gisterenavond :+

[ Bericht 19% gewijzigd door Joosie200 op 01-02-2018 19:34:04 ]
mag het weten
  Redactie Sport vrijdag 2 februari 2018 @ 17:05:38 #140
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176907798
70 piek over :9~

Berghuis, Neres, Larsson
El Khayati, Til, Koopmeiners, Van de Beek
Tagliafico, De Ligt, Ouwejan
Jones
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_176939353
Van Zwolle had ik nog Boer, van Polen en Saymak in mijn team. :')

Positief: dankzij een rode kaart en blessures gelukkig geen minpunten. :')
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_176940048
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:42 schreef Montagui het volgende:
Van Zwolle had ik nog Boer, van Polen en Saymak in mijn team. :')

Positief: dankzij een rode kaart en blessures gelukkig geen minpunten. :')
Ja, idem hier. Naja van Polen en Saymak dan 8)7 Verder had ik al wel verwacht niks te scoren met PEC Zwolle. Dus go AZ :+
mag het weten
  zondag 4 februari 2018 @ 00:44:41 #143
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_176940586
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 23:42 schreef Montagui het volgende:
Van Zwolle had ik nog Boer, van Polen en Saymak in mijn team. :')

Positief: dankzij een rode kaart en blessures gelukkig geen minpunten. :')
Nou ja, Saymak had je nog twee punten opgeleverd. En het is maar afwachten of behalve Boer de rest midweeks er weer bij is.

Zelf 40 punten met 5 spelers, en niet eens zoveel PSV spelers, dus dit zal wel een aardig goede ronde worden. Ben meer bang voor de midweekse ronde, dus alle extra punten zijn meegenomen. En hopen dat een bepaalde club morgen punten gaat morsen.

Ook leuk budget overgehouden zodat ik voor volgend weekend ook nog wat extra kan shoppen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 4 februari 2018 @ 20:08:54 #144
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_176956060
Zelfs met Boer in mijn team een lekker weekend. 71 punten.
  Moderator zondag 4 februari 2018 @ 20:25:24 #145
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176956474
Ik ga eens even tellen, denk niet dat ik lekker weekendje heb gehad :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 4 februari 2018 @ 20:28:58 #146
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176956599
quote:
Lozano 9
Berghuis 0
Til 3
Niemeijer 5
Saymak -
El Khayati 3
Leemans 7
Marcellis -2
Van Polen -
Tagliafico 5
Bizot 1
31 punten :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176978029
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
De transfers zijn verwerkt. Nu hopen dat ik er niet eentje gemist heb :P
Zou in theorie Maher niet goedkoper moeten zijn? Aangezien het geen huur betreft maar een transfervrije speler die bij Twente heeft getekend.

Niet dat het loont ook maar een speler van Twente te willen hebben in je team
  Redactie Frontpage / Sport maandag 5 februari 2018 @ 20:36:33 #148
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_176979010
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:58 schreef RudyL het volgende:

[..]

Zou in theorie Maher niet goedkoper moeten zijn? Aangezien het geen huur betreft maar een transfervrije speler die bij Twente heeft getekend.

Niet dat het loont ook maar een speler van Twente te willen hebben in je team
Als je het zo stelt zou dat in theorie kunnen, maar nu is het niet meer terug te draaien ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport maandag 5 februari 2018 @ 21:57:59 #149
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176981372
40, schuld van het hebben van geen enkele psv'er
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_176988667
11 Heraclieden, maar niet de doelpuntenmaker. 8)7
BFF met GGMM
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 12:25:40 #151
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176989719
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:26 schreef DonRaja het volgende:
11 Heraclieden, maar niet de doelpuntenmaker. 8)7
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177026098
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:D
Watdefukkingfuck zijn die kutalmeloers aan het doen... :')
BFF met GGMM
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 23:30:03 #153
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177026439
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Watdefukkingfuck zijn die kutalmeloers aan het doen... :')
_O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 8 februari 2018 @ 08:11:53 #154
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_177028779
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
40, schuld van het hebben van geen enkele psv'er
Hoe doe je dat?!
52 punten deze midweekse ronde, met nog Mount, El Khayati en Berghuis te gaan.
  Redactie Sport donderdag 8 februari 2018 @ 08:45:08 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177029042
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 08:11 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?!
52 punten deze midweekse ronde, met nog Mount, El Khayati en Berghuis te gaan.
Had 38, geel (en schorsing, maar moest gokken) van de ligt niet meegerekend :(

Ik draai op Ajax, AZ en Feyenoord. PSV had maar 1 echte steal en Ajax, AZ en Feyenoord wel iets meer

Deze ronde zal wel een stuk fijner zijn met donny en tagliafico. Hopelijk shinen berghuis en Larsson vanavond wél
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177034439
Niet slecht tot nu toe: 82 punten en Berghuis moet nog

Lars Unnerstall 10
Lennart Thy 5
Reza Ghoochannejhad 10
Steven Berghuis -
Clint Leemans 7
Guus Til 8
Nasser El Khayati 3
Younes Namli 14
Jonas Svensson 8
Nicolas Tagliafico 15
Robin Pröpper 2
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator donderdag 8 februari 2018 @ 17:20:33 #157
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177037514
quote:
Lozano 8
Berghuis 9
Til 5
Niemeijer 2
Saymak 9
Leemans 2
El Khayati 6
Marcellis 4
Van Polen -
Tagliafico 12
Bizot 10
67 punten _O_ Kom ik op een totaal van 98, niet slecht.

[ Bericht 21% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 08-02-2018 23:11:27 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 9 februari 2018 @ 09:18:59 #158
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177049714
Is Van Ginkel fit?

Ik vraag dit omdat ik het team wat aan het omgooien op basis van de wedstrijden uit deze speelronden. Ik denk dat: NAC gaat winnen van excelsior, PEC wint van utrecht, PSV en ajax winnen en AZ gelijkspeelt tegen VVV. Dus 4 spelerswissels als het aan mij ligt (is nog concept).



Maargoed, de vraag is dan wel: Is van Ginkel fit en speelt die deze ronde?

Edit: Gevonden, hij is denk ik wel fit genoeg om te spelen: https://www.telegraaf.nl/(...)oet-nog-even-wachten

Eruit: Labyad, Mokthar, Roseler, Malacia
Erin: Van ginkel, Ambrose, Talapiafico, Sven van Beek

Opstelling voor de komende ronde staat!

[ Bericht 10% gewijzigd door govie op 09-02-2018 09:25:25 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177050165
Ja is weer fit en speelt weer.
U MAD?
pi_177055324
Hmm zal ik voor de komende twee wedstrijden eens gaan wedden op AZ? Die hebben iig een makkelijke ronde voor de boeg en PEC niet echt :+
mag het weten
  Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 13:28:38 #161
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177055601
Ineens enorme personele problemen... Larsson geblesseerd :( Til niet fit, Koopmeiners ben ik ook niet tevreden mee. Ouwejan is ook niet zeker.

Dan maar even 3 wissels inzetten.. helaas. En hopen dat van Ginkel fit is.

Maar even kijken met wie ik nog goedkoop punten kan scoren..

[ Bericht 27% gewijzigd door Mexicanobakker op 09-02-2018 13:34:30 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 13:34:26 #162
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177055752
Uit: Marcellis, Van Polen en Til
In: Chatzidiakos, Wuytens en Namli

[ Bericht 55% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 09-02-2018 21:12:28 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 9 februari 2018 @ 13:35:23 #163
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_177055774
Is Til niet geblesseerd?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 9 februari 2018 @ 13:38:00 #164
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177055835
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ja is weer fit en speelt weer.
Van Ginkel??
  Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 13:40:07 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177055886
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:35 schreef SnuggLe het volgende:
Is Til niet geblesseerd?
Til is niet fit nee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 9 februari 2018 @ 13:40:21 #166
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_177055892
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:38 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Van Ginkel??
Daarvan is nog geenszins zeker dat hij speelt.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 9 februari 2018 @ 13:42:01 #167
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177055913
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:40 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Daarvan is nog geenszins zeker dat hij speelt.
Morgen sowieso niet:
PSV twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 13:36:36 💬 | Cocu: 'Van Ginkel zal er morgen niet bij zijn. Het gaat wel beter met hem, maar niet snel genoeg.'#SPAPSV reageer retweet
  vrijdag 9 februari 2018 @ 13:43:52 #168
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_177055963
Maar waar kan ik info over Til vinden?
  vrijdag 9 februari 2018 @ 13:45:22 #169
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
  Redactie Sport vrijdag 9 februari 2018 @ 13:52:36 #170
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177056198
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:42 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Morgen sowieso niet:
PSV twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 13:36:36 💬 | Cocu: 'Van Ginkel zal er morgen niet bij zijn. Het gaat wel beter met hem, maar niet snel genoeg.'#SPAPSV reageer retweet
oh dat wordt dan ook niks :{ Nja ik laat hem toch maar staan, een echt goede relevante optie ter vervanging was er niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 9 februari 2018 @ 15:21:14 #171
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_177058252
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

oh dat wordt dan ook niks :{ Nja ik laat hem toch maar staan, een echt goede relevante optie ter vervanging was er niet.
Klopt. Of je hebt Ziyech, vdBeek, Til of evt van Ginkel. Maar verder weinig constant punten pakkende middenvelders van 1,5 miljoen
  vrijdag 9 februari 2018 @ 16:16:37 #172
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177059469
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 13:42 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Morgen sowieso niet:
PSV twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 13:36:36 💬 | Cocu: 'Van Ginkel zal er morgen niet bij zijn. Het gaat wel beter met hem, maar niet snel genoeg.'#SPAPSV reageer retweet
Potver. Maar ik ga niet weer wisselen, kost iedere keer 8% ofzoiets en dan maar 1 wedstrijdje niet 11 starters.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177065528
Verkopen:
- Guus Til
- Bram van Polen
- Younes Namli
- Nicolás Freire

Aankopen:
- Stijn Wuytens
- Joris van Overeem
- Philippe Sandler
- Rick Dekker

Nu maar zien of deze personele wijzigingen de moeite waard zijn de komende ronde. Je blijft wisselen zo met de laatste berichten -O-
mag het weten
pi_177086645
Boer eruit, Onana erin.

Children of the night. What music they make.
pi_177089515
Verkocht:
- Guus Til
- Robin Pröpper
- Lennart Thy

Gekocht:
- Zakaria Labyad
- Bartholomew Ogbeche (goedkoop, maar wat een faalhaas weer vanavond)
- Tom Beugelsdijk
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_177266560
Goed wedstrijdje voor m'n manager, ADO-WII _O_

Minder van Lozano :')
Children of the night. What music they make.
  Moderator zaterdag 17 februari 2018 @ 23:24:47 #177
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177266614
quote:
Lozano 0
Leemans 3
El Khayati 10
Wuytens 5
Chatzidiakos 5
Bizot 5
28, met morgen Berghuis, Niemeijer, Namli, Saymak en Tagliafico nog te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 17-02-2018 23:57:27 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 18 februari 2018 @ 00:30:05 #178
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177267819
Ik zit eraan te denken om er gewoon 11 van ajax erin te proppen. Want als ik nog 1ste wil proberen te worden dan moet ik gewoon enorme risico's nemen en mazzel hebben. Misschien krijgen ze wel een winstreak ofzo.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177270534
Ah die blunder van Bizot, zo zonde. Scheelt me heel wat punten helaas.
  Moderator zondag 18 februari 2018 @ 12:22:46 #180
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177273729
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 09:00 schreef RudyL het volgende:
Ah die blunder van Bizot, zo zonde. Scheelt me heel wat punten helaas.
Ja hier ook -O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 18 februari 2018 @ 18:48:46 #181
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177283441
quote:
Lozano 0
Berghuis 5
Niemeijer 2
Leemans 3
El Khayati 10
Namli 2
Saymak 2
Wuytens 5
Chatzidiakos 5
Tagliafico 7
Bizot 5
46 puntjes. Zo te zien had ik vorige keer 49 punten (heb het niet bijgehouden), dus een rondetotaal van 96. Mwoch.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 18:40:34 #182
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177304937
Lozano 3 potjes geschorst?

edit: ah, PSV gaat in beroep. Ik haal hem er voor de zekerheid toch maar uit.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 18:53:46 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177305211
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lozano 3 potjes geschorst?

edit: ah, PSV gaat in beroep. Ik haal hem er voor de zekerheid toch maar uit.
Je kunt ook wachten tot de uitspraak natuurlijk :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 19:03:15 #184
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177305431
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Je kunt ook wachten tot de uitspraak natuurlijk :')
Had gekund ja, maar door de wissels heb ik er nu 2 goeie spelers bij, plus eentje die regelmatig puntjes sprokkelt :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:41:23 #185
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177333578
Van ginkel en lozano eruit gehaald, frenkie de jong en jorgenson erin want feyenoord wint dankzij vanpersie en jorgenson en ajax wint ook.

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator dinsdag 20 februari 2018 @ 22:46:05 #186
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177333774
Uit: Lozano, Namli, Niemeijer
In: Luukinho, Thy, Van de Beek

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177335712
Uit: Overeem en Sandler
In: Til en Chatzidiakos

Ik ga door met een AZ verdediging, dat brengt meer punten dan PEC -O-
mag het weten
  woensdag 21 februari 2018 @ 17:26:56 #188
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177349556
Omdat psv kinkel en losano mist, zie ik feyenoord wel winnen. Zo wordt psv zelfs nog slechter dan de meest lelijk voetballende ploeg van NL.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177349736
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:26 schreef govie het volgende:
Omdat psv kinkel en losano mist, zie ik feyenoord wel winnen. Zo wordt psv zelfs nog slechter dan de meest lelijk voetballende ploeg van NL.
Ok. Bedankt Hans.
U MAD?
  woensdag 21 februari 2018 @ 17:57:35 #190
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177350027
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ok. Bedankt Hans.
Als feyenoordsupporter doet het spel kijken pijn hoor, oogtyfus krijg ik ervan.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177396756
Op de nipper nog even Lozano geditched voor JahanbaskszGOD.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_177396906
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:35 schreef Montagui het volgende:
Op de nipper nog even Lozano geditched voor JahanbaskszGOD.
Beter was het als je dit om 19 uur zou posten. :P
pi_177398107
Wissels eruit: Mount & Lozano
Wisses erin: Weghorst & de Ligt

De nieuwe zullen nu wel rood krijgen ;)
pi_177411188
Ik zie een andere format.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 11:58:25 #195
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177411466
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:48 schreef potjecreme het volgende:
Ik zie een andere format.
komt door werkzaamheden
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 24 februari 2018 @ 12:41:34 #196
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177412649
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 11:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

komt door werkzaamheden
Fok!breed of alleen de manager(s)? Er hoefde toch niks veranderd te worden :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 februari 2018 @ 13:25:06 #197
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177413940
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Fok!breed of alleen de manager(s)? Er hoefde toch niks veranderd te worden :P
FOK!breed waren er wat werkzaamheden. Die zijn een vervolg op een MEDje dat enkele weken geleden is gepost
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 24 februari 2018 @ 13:39:34 #198
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177414333
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 13:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

FOK!breed waren er wat werkzaamheden. Die zijn een vervolg op een MEDje dat enkele weken geleden is gepost
Ah, ik kijk daar nooit O-)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 16:59:36 #199
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177604164
48 van vorig weekend + 49 dit weekend maakt 97 punten deze ronde, ben niet ontevreden.

Tevens: moest Tagliafico afgelopen weekend niet 5 punten hebben ipv 4? 2 (basis) + 1 (gelijkspel) + 4 (nul gehouden) - 2 (gele kaart) = 5.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage / Sport zondag 4 maart 2018 @ 17:17:17 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177604630
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
48 van vorig weekend + 49 dit weekend maakt 97 punten deze ronde, ben niet ontevreden.

Tevens: moest Tagliafico afgelopen weekend niet 5 punten hebben ipv 4? 2 (basis) + 1 (gelijkspel) + 4 (nul gehouden) - 2 (gele kaart) = 5.
De nul houden staat op 3 punten toch? :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 17:19:03 #201
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177604686
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De nul houden staat op 3 punten toch? :P
Ach verrek, had de punten voor de keeper in gedachten :') 96 dus in totaal.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177607340
Kut VVV :( AZ doet tenminste wat PEC had moeten doen -O-
mag het weten
pi_177661791
Heraclesgoden _O_
BFF met GGMM
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 13:57:11 #204
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177661891
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:52 schreef DonRaja het volgende:
Heraclesgoden _O_
Krijg je nu al een harde voor de pot op vrijdag?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177661981
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Krijg je nu al een harde voor de pot op vrijdag?
Ik weet niet eens wat de volgende wedstrijden zijn, ik zag alleen dat ze mij de afgelopen ronde 125 punten hebben opgeleverd.
BFF met GGMM
pi_177662137
Wel mooi 100 pnt in de knip. It's something :7
mag het weten
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 14:33:39 #207
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177662556
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:01 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat de volgende wedstrijden zijn, ik zag alleen dat ze mij de afgelopen ronde 125 punten hebben opgeleverd.
Heracles - Twente :'( 125 punten is wel lekker, ik had er zelf 96.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177662958
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Heracles - Twente :'( 125 punten is wel lekker, ik had er zelf 96.
Ai, dat gaat pijn doen maat... ;(
BFF met GGMM
pi_177709902
kutLozano en v. Ginkel. Mij treft ook blaam, want was vergeten te wisselen :')
Children of the night. What music they make.
pi_177709990
Mount erin voor V. Ginkel en Bergwijn erin voor Lozano.
Children of the night. What music they make.
pi_177710100
Ryan Thomas, Mokthar, Saymak eruit.
Idrissi, Piotr Parzyszek en Midtsjo erin.

Wel grappig: AZ moet nu tegen Feyenoord en volgend weekend tegen FC Grunn.
PEC moet dit weekend tegen Grunn en volgend weekend tegen Feyenoord :P

Enfin zo heb ik mijn elftal meer omgeturnd tot een AZ team met nog plek voor twee PEC: ;(
mag het weten
pi_177734956
kak...zit ik dan met 5 psv-ers.
pi_177736449
Sol _O_


Afgang van PSV :')
Children of the night. What music they make.
  Moderator zondag 11 maart 2018 @ 16:25:54 #214
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177749660
quote:
Luukinho 0
Thy 5
Van de Beek 9
Saymak 2
Leemans 2
El Khayati 2
Tagliafico 10
30, met Berghuis, Wuytens, Chatzidiakos en Bizot nog te gaan... hup AZ!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177750127
Potver, doe ik Piotr erin, kiest van 't Schip voor Menig :(

Piotr 0 pnt
Dekker 2pnt

De rest is AZ. Go go Alkmaar *O*
mag het weten
  Moderator zondag 11 maart 2018 @ 18:50:59 #216
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177752751
Dankjewel AZ :') 37 lullige puntjes.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 11 maart 2018 @ 23:33:18 #217
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_177758465
Ik heb net als velen heeel slecht gescoord deze ronde... maar op het persoonlijke vlak heb ik genoten van de uitslagen _O-

Geen Feyenoorder meer in mijn team.. dus winnen ze *O*
2 keer een ADO speler in mijn team, dus verliezen ze *O*
3 keer een psv-er nu en dus dus boot in, maar leuk potje toch? *O*
PEC verliest van Groningen *O* , stiekem mijn cluppie maar niet in mijn team .

Alleen Donny geeft me wat mooie punten, maar Ajax is niet mijn ploeg
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_177758929
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankjewel AZ :') 37 lullige puntjes.
Goed voor je. Ik heb nog steeds team Almelooooo.
BFF met GGMM
  Redactie Sport maandag 12 maart 2018 @ 06:50:47 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177760571
Redelijk goed weekend op managergebied met maar 2 psv'ers en 1 az'er.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177760762
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankjewel AZ :') 37 lullige puntjes.
Slechtste ronde ooit gaat dit worden voor mij :') _O-
mag het weten
  Moderator vrijdag 16 maart 2018 @ 22:29:52 #221
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177872974
Captain Hindsight: had ik Johnsen er maar in gezet voor Thy :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 18:46:01 #222
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177913211
44 punten als ik het goed heb, dat maakt een rondetotaal van 81, mwa.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177913331
Goed AZ heeft wat goed gemaakt. Verder blij met de doelpunten van Piotr hoewel PEC nipt verloor. Al met al een beetje wisselvallig zo.
mag het weten
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 maart 2018 @ 19:23:30 #224
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_177914273
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
44 punten als ik het goed heb, dat maakt een rondetotaal van 81, mwa.
Je hebt er 84.
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 19:35:26 #225
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177914644
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2018 19:23 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Je hebt er 84.
Heuj.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport zondag 18 maart 2018 @ 21:03:43 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177917313
Dit weekend was wat minder.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177926642
71pnt valt me nog mee na vorig en dit weekend :X

Til, Svensson en Jahanbakhsh ben ik wel blij mee. Piotr en Saymak pakten de beste punten bij PEC. Dus ik heb Saymak maar teruggehaald en Dekker weggedaan.
mag het weten
pi_178216837
Niemeijer en Pierie eruit, Arias en v. Ginkel erin.
Children of the night. What music they make.
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 18:38:30 #229
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178241122
quote:
Jahanbakhsh 10
Luukinho 8
Berghuis 10
Van de Beek 3
Til 5
Leemans 3
El Khayati 2
Wuytens -
Chatzidiakos 9
Meijers -
Bizot 10
60.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178274476
Moet Onana geen 6 punten hebben?
  Moderator dinsdag 3 april 2018 @ 12:01:20 #231
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178274773
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 11:42 schreef RudyL het volgende:
Moet Onana geen 6 punten hebben?
Basisplaats 2
Winst 4
Penalty gestopt 3
Tegengoal -1
Geel -2
===============
6

Je hebt gelijk :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 3 april 2018 @ 12:38:12 #232
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_178275421
Ah penalty gestopt idd, die was ik vergeten. Is aangepast.
  Moderator donderdag 5 april 2018 @ 23:08:31 #233
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178335810
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2018 12:38 schreef Pino112 het volgende:
Ah penalty gestopt idd, die was ik vergeten. Is aangepast.
^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 5 april 2018 @ 23:11:12 #234
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178335880
Vaag, ik had V.d. Beek 3 punten gegeven ipv 5, afgelopen weekend dus 62 punten verzameld :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178343992
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vaag, ik had V.d. Beek 3 punten gegeven ipv 5, afgelopen weekend dus 62 punten verzameld :9
Dat is niet vaag, maar foutief. Damn, daar gaat mijn voorsprong ;)
pi_178394264
Ben benieuwd hoe ik het deze ronde heb gedaan.
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 20:31:22 #237
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178394388
quote:
Jahanbakhsh 4
Luukinho 5
Berghuis 6
Van de Beek 5
Til 2
Leemans 5
El Khayati 6
Wuytens -1
Chatzidiakos -1
Meijers -
Bizot -1
30 :') Totaal 92.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178396739
87 punten
pi_178404274
Totaal 69 en Ouwejan/Wuytens allebei op -1 -O-
mag het weten
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 12:13:59 #240
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178404376
96 punten zelfs, heb ik weer verkeerd geteld, welk is deze? :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178404557
Piotr eruit, Weghorst erin.
Middsjo, Saymak eruit en Gustafson en Namli erin.

Die Weghorst is een dure zeg _O- Ik wilde eigenlijk Namli en Saymak kunnen houden maar Gustafson scoort goede punten en paste net in mijn budget.
mag het weten
pi_178472464
Wat zal ik doen met Bergwijn? Wisselen of laten staan?
  Moderator donderdag 12 april 2018 @ 23:05:54 #243
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178480282
Uit: Steven Berghuis, Stijn Wuytens
In: Wout Weghorst, Jonas Svensson



[ Bericht 23% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 12-04-2018 23:21:52 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178487269
quote:
5s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:43 schreef potjecreme het volgende:
Wat zal ik doen met Bergwijn? Wisselen of laten staan?
Niemand?
  Redactie Sport vrijdag 13 april 2018 @ 17:10:09 #245
274204 crew  Mexicanobakker
pi_178493037
Bergwijn zal wel spelen lijkt me
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_178493107
tnx!
Heb hem toch maar gewisseld.
pi_178495037
Poeh, lastige weekenden om te wisselen. Met de topper tussen PSV en Ajax met scheidsrechter hier heb je geel Makkelie. Feyenoord en AZ die in de midweekse ronde zomaar de gedachte meer bij de beker kunnen hebben.

Dus maar een mix gemaakt, wat spelers op scherp eruit gehaald waarbij ik hoop dat het de juiste zijn geweest. Nog voldoende die nu ook een schorsing kunnen oplopen. Kww dit weekend...
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 20:16:35 #248
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178496355
Lekker, Til en Svensson :{ Wel (nog steeds) blij met Bizot.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178497527
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker, Til en Svensson :{ Wel (nog steeds) blij met Bizot.
Nu vast weer met alle drie tevreden. Ik ondanks de assist wel (nog) blij met wissel Svensson voor Ouwejan

Edit: de blij wordt al minder
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 21:24:18 #250
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178497625
Erg blij met alle spelers van AZ wel :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 21:52:36 #251
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178498142
Lekker avondje zo _O_

quote:
Weghorst 7
Jahanbakhsh 8
Til 7
Svensson 15
Chatzidiakos 8
Bizot 13
58 punten _O_ Morgen Luukinho, V.d. Beek, Leemans en El Khayati nog te gaan. Meijers van NAC heb ik ook nog in het team, maar die speelt nooit :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178537701
En natuurlijk scoort Bergwijn.
  Moderator zondag 15 april 2018 @ 19:13:29 #253
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178537745
quote:
Weghorst 7
Jahanbakhsh 8
Luukinho 8
Til 7
Leemans -2
V.d. Beek 2
El Khayati 5
Svensson 15
Chatzidiakos 8
Meijers -
Bizot 13
71, topweekendje _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178537946
Volgens mij heb ik nu ook wel een lekkere ronde.
  Redactie Sport zondag 15 april 2018 @ 19:36:36 #255
274204 crew  Mexicanobakker
pi_178538290
Lekker dat mijn psv verdediging vandaag even schroeit
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_178584291
Wat is pec aan het doen?
pi_178584331
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:23 schreef potjecreme het volgende:
Wat is pec aan het doen?
Twente helpen in het proberen afwenden van het onvermijdelijke? En natuurlijk de eigen glazen ingooien voor meedoen om een Europees ticket -O-
mag het weten
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 20:28:32 #258
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178607039
quote:
Weghorst 10
Jahanbakhsh 16
Luukinho -
Til 5
El Khayati 2
Chatzidiakos 3
Wuytens -
Bizot 3
39 puntjes, met V.d. Beek, Leemans en Meijers (NAC) nog te gaan.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178607398
Ben wel blij met Gustafson en Weghorst *O*
mag het weten
pi_178609973
Van een goede ronde naar een slechte ronde.
  Moderator donderdag 19 april 2018 @ 22:43:44 #261
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178631400
quote:
Weghorst 10
Jahanbakhsh 16
Luukinho -
Van de Beek 11
Leemans 2
Til 5
El Khayati 2
Chatzidiakos 3
Wuytens -
Meijers -
Bizot 3
52, kom ik op een rondetotaal van 123 _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178632060
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

52, kom ik op een rondetotaal van 123 _O_
Je haalt mij bijna in.
  Moderator vrijdag 20 april 2018 @ 00:23:42 #263
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178633052
quote:
9s.gif Op donderdag 19 april 2018 23:14 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Je haalt mij bijna in.
Ben jou en Joosie200 voorbij :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178635525
Foutje gemaakt door Berghuis en Ouwejan te laten staan, maar Jahanbaksh en Neres hebben in ieder geval voor compensatie gezorgd! Nog 1 puntje van de top 40 verwijderd....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_178645896
144pnt, alleen Namli viel tegen in verhouding. Beste score tot nu toe _O_
mag het weten
  Moderator vrijdag 20 april 2018 @ 20:37:40 #266
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178645908
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:37 schreef Joosie200 het volgende:
144pnt, alleen Namli viel tegen in verhouding. Beste score tot nu toe _O_
:9~
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178645920
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ben jou en Joosie200 voorbij :7
Met 1 heel punt :(
mag het weten
  Moderator vrijdag 20 april 2018 @ 20:38:35 #268
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178645927
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Met 1 heel punt :(
:7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178657842
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:7
Hiermee ga ik je weer voorbij :P

Eruit: Gustafson, Namli, Wuytens
Erin: Midtsjo, Koopmeiners en Vlaar

Retteket: go AZ! *O*
mag het weten
  Moderator vrijdag 27 april 2018 @ 19:02:07 #270
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178779770
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 april 2018 17:39 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hiermee ga ik je weer voorbij :P

Eruit: Gustafson, Namli, Wuytens
Erin: Midtsjo, Koopmeiners en Vlaar

Retteket: go AZ! *O*
En dan wint Ajax :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 27 april 2018 @ 19:03:02 #271
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178779779
Uit: Meijers (speelt nooit), Luukinho (blessa), Weghorst (blessa)
In: Høegh, Berghuis, Pereiro
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178779785
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En dan wint Ajax :+
Zul je net zien ja _O- Ach, van PEC moet ik het niet meer hebben dus :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weghorst (blessa)
https://www.fcupdate.nl/v(...)e-missen-na-botsing/
For real? Damn, mag ik hem dus gaan wisselen. Maar voor wie dan -O-

Weghorst eruit, Bryan Linssen erin dan maar :{w

[ Bericht 16% gewijzigd door Joosie200 op 27-04-2018 19:10:04 ]
mag het weten
pi_178779853
Kijken hoe ik Drizzt weer kan inhalen.
  Moderator vrijdag 27 april 2018 @ 19:21:24 #274
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178780009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 19:10 schreef potjecreme het volgende:
Kijken hoe ik Drizzt weer kan inhalen.
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport vrijdag 27 april 2018 @ 22:50:49 #275
274204 crew  Mexicanobakker
pi_178782813
Goffer kan ik wieghorst weer wisselen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 29 april 2018 @ 10:37:21 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_178804749
Mijn team staat. Hup Feyenoord *O*
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 29 april 2018 @ 16:30:50 #277
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178814383
quote:
Jahanbakhsh 2
Pereiro 11
Berghuis 11
El Khayati 5
Leemans 2
V.d. Beek 9
Til 0
Chatzidiakos -1
Svensson -3
Høegh -3
Bizot -1
32 punten :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178814432
Te weinig punten wss, zoals je had kunnen verwachten :+
mag het weten
  Moderator zondag 29 april 2018 @ 16:38:41 #279
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178814614
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 16:32 schreef Joosie200 het volgende:
Te weinig punten wss, zoals je had kunnen verwachten :+
Hoeveel heb jij er? :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178814634
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hoeveel heb jij er? :P
Ik zou het niet weten, maar denk te weinig gelet op de eindstand van de wedstrijd :')
mag het weten
pi_178816137
Mijn teams laten mij in de steek.
pi_178817744
Wat ook volkomen shit is, is dat je niet van de opstelling van psv aan kan. WTF!!!!!!!!!!!!!!!!
  Moderator zondag 29 april 2018 @ 19:39:05 #283
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178819224
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 16:39 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, maar denk te weinig gelet op de eindstand van de wedstrijd :')
Ik ga eens even voor je tellen als je team open staat :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Sport zondag 29 april 2018 @ 19:39:50 #284
274204 crew  Mexicanobakker
pi_178819257
mensen die voor ajax hebben gekozen zijn voorlopig spekkoper
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 29 april 2018 @ 19:39:55 #285
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178819261
Laat trouwens maar, zie 10x AZ en Linssen _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178819372
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat trouwens maar, zie 10x AZ en Linssen _O-
Daarom, doe geen moeite :+ Valt weinig op te tellen denk ik _O-
mag het weten
pi_178819396
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat trouwens maar, zie 10x AZ en Linssen _O-
Voor een paar tieten de mijne willen optellen?
  Moderator zondag 29 april 2018 @ 19:48:32 #288
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178819462
quote:
17s.gif Op zondag 29 april 2018 19:45 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Voor een paar tieten de mijne willen optellen?
Ligt eraan wiens tieten het zijn.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178819610
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ligt eraan wiens tieten het zijn.
Van Sinister-D-
  Moderator zondag 29 april 2018 @ 19:56:09 #290
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178819620
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Van Sinister-D-
Die ken ik niet, ga maar lekker zelf tellen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178819637
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die ken ik niet, ga maar lekker zelf tellen :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 6 mei 2018 @ 16:34:43 #292
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178971784
quote:
Jahanbakhsh 14
Pereiro 3
Berghuis 11
El Khayati 8
Leemans 2
V.d. Beek 5
Til 8
Chatzidiakos 9
Svensson 17
Høegh -1
Bizot 10
86 punten, rondetotaal van 118, niks mis mee. Als ik me niet misrekend heb haal ik dit jaar 1477 punten _O_

Høegh was een van m'n grootste miskopen helaas ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178973025
Ik vrees dat Drizzt , de niet galante gay, mij voor blijft in het klassement.

[ Bericht 1% gewijzigd door potjecreme op 06-05-2018 23:44:06 ]
pi_178980692
Top 50 niet gehaald.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 mei 2018 @ 23:50:26 #295
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178980789
alles is ingevoerd *O*
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 00:11:51 #296
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178981054
42e met in totaal 1480 punten :9

36 punten meer dan Joosie200 en 63 meer dan potjecreme :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 00:12:11 #297
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_178981060
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
alles is ingevoerd *O*
Even rondje applaus voor deze man _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_178981128
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
42e met in totaal 1480 punten :9

36 punten meer dan Joosie200 en 63 meer dan potjecreme :7
Tsssk :{w

Ben iig in de top 50 / eerste pagina geëindigd :7 Plek 49 haha, net aan dus _O-
mag het weten
pi_178982224
133 puntjes deze laatste ronde!

En daarmee nog een flinke sprong gemaakt van 41 naar 34.

Niet slecht voor een 1e seizoen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 7 mei 2018 @ 07:38:48 #300
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178982826
Feli aan de winnaars ^O^ , losers i dont give a fuck! :Y) Ben wel benieuwd hoeveel managers uit de top20, veel spelers van peczwolle in de start van het seizoen hadden opgenomen in hun opstelling. Volgens mij was peczwolle de winconditie voor een goede start met als resultaat ruimere financiële mogelijkheden en dus eerder betere spelers dan andere mediocre managers.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_178997299
*O* Na het ooit al gewonnen hebben van de F1 FOK Managergame nu deze eretitel ook weten bij te schrijven. Prachtig, prachtig gewoon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')