SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Goede reis.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:19 schreef just me het volgende:
ik ga eens proberen hoe in Leiden de koffie smaakt
Ik moet zeggen dat hetgeen mij vooral tegenstaat; de enorme hype en de drukte is.quote:Op donderdag 14 december 2017 08:46 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Toen SR in Enschede was, ben ik elke dag geweest.Ik vond het echt heel leuk en gezellig.
en de vreselijke muziek van 3fm niet te vergeten.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hetgeen mij vooral tegenstaat; de enorme hype en de drukte is.
Dat waren wel de leukere editiesquote:Op donderdag 14 december 2017 09:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en de vreselijke muziek van 3fm niet te vergeten.
Ik heb nog nooit de behoefte gehad om er heen te gaan. Die eerste jaren dat het in
Utrecht was wist ik niet van het bestaan af, ik luister al honderd jaar geen 3fm meer
Aan wat? Dat glazen huis bezoeken? Neuh, niet echt.quote:
in Haarlem was het wel belachelijk druk, maar dronken tieners niet echt, of echt niet.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont was wezen kijken in Haarlem... maar wat Mad al zei; er is geen bal aan. De muziek buiten staat heel zacht, dus je hoort sowieso amper wat. Verder waren het vooral dronken tieners die niet tegen drank kunnen die je overal tegenkwam, al dan niet zittend of liggend of in gezelschap van politie of ambulancebroeders.
dat ookquote:Op donderdag 14 december 2017 10:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij bedoelt dat hij van mij niet meer mag gaan natuurlijk
quote:Op donderdag 14 december 2017 10:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij bedoelt dat hij van mij niet meer mag gaan natuurlijk
quote:Op donderdag 14 december 2017 09:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont was wezen kijken in Haarlem... maar wat Mad al zei; er is geen bal aan. De muziek buiten staat heel zacht, dus je hoort sowieso amper wat. Verder waren het vooral dronken tieners die niet tegen drank kunnen die je overal tegenkwam, al dan niet zittend of liggend of in gezelschap van politie of ambulancebroeders.
Waarom wel?quote:
quote:
Nou daaromquote:Op donderdag 14 december 2017 12:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom wel?
Genoeg dingen in Nederland waar geld heen mag.
Ah ja, goede beredeneringquote:
in Enschede was het daarbuiten wel gezellig en was er ook interactie vanuit het huis.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn eigen foto's van destijds.
Het is maar hoe je het in beeld brengt; gekkenhuis of geen gekkenhuis.
In ieder geval een saaie bende, met zachte muziek en totaal geen interactie tussen de inwoners van het huis en de buitenwereld.
Boring!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 december 2017 12:55 schreef just me het volgende:
goedenmiddag
Update van de verhuizing van TOT: Nog geen internet maar de verhuizing is rond!
Wel een ongeluk gehad met het busje. Duizenden euro's schade, waarvan 500 euro eigen risico. Klote sneeuw! Zelf zijn we gewoon okee, we gleden zijwaarts in de allerlaatste bocht.
dat is kutquote:Op donderdag 14 december 2017 12:55 schreef just me het volgende:
goedenmiddag
Wel een ongeluk gehad met het busje. Duizenden euro's schade, waarvan 500 euro eigen risico. Klote sneeuw! Zelf zijn we gewoon okee, we gleden zijwaarts in de allerlaatste bocht.
Ik zal even kijken of ik je in kan plannen.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wil er van 13 tot 15 wel wat plaatjes ingooien, ookal heb ik ze al eerder gedraait.
Weet jij je wachtwoord?quote:Op donderdag 14 december 2017 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het mag overigens ook van 13:13 tot 15:15
DMquote:Op donderdag 14 december 2017 13:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet jij je wachtwoord?
Ik heb die namelijk niet op mijn werk.
damnquote:Op donderdag 14 december 2017 12:55 schreef just me het volgende:
goedenmiddag
quote:Op donderdag 14 december 2017 12:55 schreef just me het volgende:
goedenmiddag
Damnquote:Op donderdag 14 december 2017 12:55 schreef just me het volgende:
goedenmiddag
Ik zal de radio eens aanslingeren danquote:Op donderdag 14 december 2017 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig kon het weer niet laten
quote:Op donderdag 14 december 2017 17:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal de radio eens aanslingeren dan
het is weer top2000 tijd dus weer wat rustiger hierquote:
Die ellende moet nog beginnenquote:Op donderdag 14 december 2017 17:36 schreef just me het volgende:
[..]
het is weer top2000 tijd dus weer wat rustiger hier
Niet het T-woord gebruiken in bijzijn van 11quote:Op donderdag 14 december 2017 17:36 schreef just me het volgende:
[..]
het is weer top2000 tijd dus weer wat rustiger hier
quote:Op donderdag 14 december 2017 17:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet het T-woord gebruiken in bijzijn van 11
quote:Op donderdag 14 december 2017 17:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet het T-woord gebruiken in bijzijn van 11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |