Of Jodenkoekenquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent toch niet wereldvreemd?
Ik heb al een kladblokje met pen klaarliggenquote:
Na afloop krijg je een sticker.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb al een kladblokje met pen klaarliggen
Hiddema is 70+ ...binnen tien jaar groeit er een tuintje op zijn buik.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:10 schreef Zipportal het volgende:
PVV is klaar. HiddeGod is aan de beurt.
twitter:tunahankuzu twitterde op vrijdag 15-12-2017 om 15:26:03Hee Geert, volgende week. Same time, same place? Neem jij de thee mee? Ik de koekjes. 😉#Rotterdam https://t.co/BAZmGkRRAJ reageer retweet
Dat soort demonisering is de modus operandi van links. Heeft toentertijd ook prima tegen Fortuyn gewerkt.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:14 schreef Achterhoker het volgende:
Lekker FvD in het PVV hoekje blijven drukkenFvD is een veel redelijkere partij en komt eerder in de buurt van de VVD.
Haha ja, daarom heeft ze een partijleider die pleit voor het behoud van een 'dominant blank Europa'quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:14 schreef Achterhoker het volgende:
Lekker FvD in het PVV hoekje blijven drukkenFvD is een veel redelijkere partij en komt eerder in de buurt van de VVD.
God.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |