Nou, als ze recht zijn vallen ze omquote:
God, die comments...wat een zieligheid allemaal.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:24 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)k_roostert_giel.html
Jij kan een scheve/kromme wel laten staan zonder steun of stuk te maken, op en platte ondergrond?quote:Op woensdag 13 december 2017 22:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, als ze recht zijn vallen ze om
Ja voorspelbaar.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
God, die comments...wat een zieligheid allemaal.
Zie dumpertlinkje voor pannekoek.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:33 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Is de Roast ook ergens terug te kijken?
Flikker toch op met je landverradende Dumpert, het staat ook gewoon op Youtube:quote:Op woensdag 13 december 2017 22:24 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)k_roostert_giel.html
Och och och.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker toch op met je landverradende Dumpert, het staat ook gewoon op Youtube:
bij dat clubje mag je niets meer verwachtenquote:Op woensdag 13 december 2017 22:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
God, die comments...wat een zieligheid allemaal.
Ik kijk er toch om de dag wel op.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker toch op met je landverradende Dumpert, [..]
Ik werkelijk nooit, het is een ranzige onderbuik vol Russisch trollmateriaal.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kijk er toch om de dag wel op.
Verstandige keuze. Roasten werkt niet echt lekker in ons taaltje.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
The Roast of Giel Beelen, dat ga ik toch een potje hard niet kijken zeg.
Dat fragment van alleen pannekoek zou ik wel even bekijken.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
Ik wist wel dat Peter Pannekoek te leuk was om waar te zijn.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werkelijk nooit, het is een ranzige onderbuik vol Russisch trollmateriaal.
Hmmm, vond dit anders beter dan menig amerikaanse roast.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Verstandige keuze. Roasten werkt niet echt lekker in ons taaltje.
Het is ook allemaal een beetje onaardig wat er wordt gezegd.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Teringjantje.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 december 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
Vind ik niet kunnen. Als je niets goeds te zeggen hebt hou dan je klep.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is ook allemaal een beetje onaardig wat er wordt gezegd.
Wat reageer je weer leuk, remlof.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je er nooit op kijkt. Of vertelt Joop jou dat?quote:Op woensdag 13 december 2017 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
In het Engels is het ook tering slecht. Vooral omdat Comedy Central de hele tijd kansloze en/of vergane bekendheden inzet als onderwerp. Bob Saget, Flavor Flav, Rob Lowe, James Franco, whoop-dee-whoop.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Trump ook een keer meen ik.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
In het Engels is het ook tering slecht. Vooral omdat Comedy Central de hele tijd kansloze en/of vergane bekendheden inzet als onderwerp. Bob Saget, Flavor Flav, Rob Lowe, James Franco, whoop-dee-whoop.
Wat doet Franco in die rij?quote:Op woensdag 13 december 2017 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
In het Engels is het ook tering slecht. Vooral omdat Comedy Central de hele tijd kansloze en/of vergane bekendheden inzet als onderwerp. Bob Saget, Flavor Flav, Rob Lowe, James Franco, whoop-dee-whoop.
Dumpert moet dood, dus elke klik op een link van die ranzige stinksite is er een teveel.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat reageer je weer leuk, remlof.
Klopt.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Trump ook een keer meen ik.
Iemand die lang niet beroemd of interessant genoeg is om een avondvullende roast over te houden, als je het mij vraagt.quote:
Juist, raar dus dat ie besloot president te worden nav seth en obama's grappen op het correspondents dinner.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Trump ook een keer meen ik.
Ik heb er gelijk 10 en meer op geklikt doe het morgen weer een paar keer!quote:Op woensdag 13 december 2017 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dumpert moet dood, dus elke klik op een link van die ranzige stinksite is er een teveel.
Mooiste, ook aan die van peter die je gewoon moet kijken, is meestal de andere roasters die worden geroast.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand die lang niet beroemd of interessant genoeg is om een avondvullende roast over te houden, als je het mij vraagt.
Hij was toen al bezig met campagne voeren voor de presidentsverkiezingen van 2012, waar hij (leek het destijds) aan mee ging doen. Uiteindelijk ging dat feestje niet door.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:53 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Juist, raar dus dat ie besloot president te worden nav seth en obama's grappen op het correspondents dinner.
Ja.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:53 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Juist, raar dus dat ie besloot president te worden nav seth en obama's grappen op het correspondents dinner.
Iedereen zijn ding uiteraard, vind franco echter zo divers dat ie opviel in die rij.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand die lang niet beroemd of interessant genoeg is om een avondvullende roast over te houden, als je het mij vraagt.
Het blijft natuurlijk ook gewoon een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:54 schreef Volkorenbrood het volgende:
Wat is er nou zo grappig aan zo’n roast.
Lekker allemaal groffe dingen zeggen en dan iedereen
“Oh Hihi dat mag hij echt niet zeggen hoor”
Grappig man.
Veel te makkelijk onderwerp ook.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
Voor een zure Trump waren die White House correspondents dinners ook fantastisch.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt.
Die wil ik nog wel eens terugzien. Wat ik nog goed weet is dat het allemaal erg pijnlijk was omdat Trump weinig zelfspot heeft maar wel mee probeerde te lachen. De rest was gewoon een vastgoedmiljonair belachelijk aan het maken waar ze eigenlijk weinig over wisten.
En het eindigde met een soort toespraak als aankomend president, toen het nog een buitenaards idee leek dat hij ooit president zou kunnen worden. Wat waren we toch onschuldig.
Juist maar tijdens die roast gedroeg ie zich sportief.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:54 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ja.
Je moet een narcist ook niet beledigen, dan gaat ie wraak nemen.
John houdt in zijn eentje de hele TMG overeind. Zoiets had ik al verwacht. Goed werk, John.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb er gelijk 10 en meer op geklikt doe het morgen weer een paar keer!
Stronthekel*quote:Op woensdag 13 december 2017 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk ook gewoon een kwestie van smaak.
Heb eigenlijk een strondhekel aan komedianten, maar pannekoek en jeroom trek ik nog wel.
En Harry Jekkers.
Wat is wel jouw humor? Toch niet die nerds en die blondine he.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:56 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Stronthekel*
Maar ik geef toe, het is niet mijn humor.
Wie?quote:Op woensdag 13 december 2017 22:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wat is wel jouw humor? Toch niet die nerds en die blondine he.
Big bang theory.quote:
Dus die krijgen werkelijk voor ieder click niet voor ieder ip adres iets? Echt Nederland dan he?quote:Op woensdag 13 december 2017 22:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
John houdt in zijn eentje de hele TMG overeind. Zoiets had ik al verwacht. Goed werk, John.
Was dat een serieuze poging? Weet wel dat ie een x wilde meedoen als independent.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij was toen al bezig met campagne voeren voor de presidentsverkiezingen van 2012, waar hij (leek het destijds) aan mee ging doen. Uiteindelijk ging dat feestje niet door.
quote:Op woensdag 13 december 2017 22:57 schreef skysherrif het volgende:
Deze roast was ook wel interessant. Verfrissende opzet.
Beste serie ooit.quote:
Ik vermoed van wel, ja. Destijds dacht ik van niet maar met de kennis van achteraf was het eigenlijk gewoon een "test run". Misschien dat Trump inzag dat Obama te sterk was om te verslaan maar dat hij wel mensen aansprak.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:59 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Was dat een serieuze poging? Weet wel dat ie een x wilde meedoen als independent.
Oh nooit echt goed gezien. Wel grappig-ish bij het langszappen.quote:
Echt tenenkrommend dit.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker toch op met je landverradende Dumpert, het staat ook gewoon op Youtube:
Klopt, vooral de stukjes over onze Koning.quote:
Mocht ik ooit partijleider worden is hem inhuren het eerste wat ik doe, maakt even in zijn eentje de koning 2 keer zo populair.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klopt, vooral de stukjes over onze Koning.
Vind je dan van die films als dude wheres my car of harold & kumar ook chill?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:00 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Oh nooit echt goed gezien. Wel grappig-ish bij het langszappen.
Hmm.
Wat is mijn humor. Absurde dingen denk ik.
Brits dus. Die kunnen dat ook veel beter dam onze Amerikaanse vrienden.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:00 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Oh nooit echt goed gezien. Wel grappig-ish bij het langszappen.
Hmm.
Wat is mijn humor. Absurde dingen denk ik.
65 toch?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:11 schreef LA_niner het volgende:
Iemand ervaring met schorem in Rdam? ¤60 om te knippen en scheren.
Wat duur.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:11 schreef LA_niner het volgende:
Iemand ervaring met schorem in Rdam? ¤60 om te knippen en scheren.
Zeeuwse dames imponeer je niet met fancy kapsels uit de randstad.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Koopje, sky, dan kun je indruk maken op de Zeeuwse dames.
Die imponeer je met je nieuwste John Deere.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Koopje, sky, dan kun je indruk maken op de Zeeuwse dames.
Niet? Dat werkte vroeger in Renesse toch wel aardigquote:Op woensdag 13 december 2017 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeeuwse dames imponeer je niet met fancy kapsels uit de randstad.
Zo diep ben ik nog nooit in Zeeland geweest, geloof ikquote:Op woensdag 13 december 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die imponeer je met je nieuwste John Deere.
Dan had je wss een chick uit de randstad op de camping aan de haak geslagen. OF een duitse of een brabantse.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet? Dat werkte vroeger in Renesse toch wel aardig
Dus ook nooit in een Zeeuwse.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo diep ben ik nog nooit in Zeeland geweest, geloof ik
Jawelquote:Op woensdag 13 december 2017 23:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dus ook nooit in een Zeeuwse.
Ik ben wel John maar mijn Deere heb jij toch nog nooit gezien toch.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die imponeer je met je nieuwste John Deere.
Was een tijdje terug, he, in de tijd dat er in Renesse nog Zeeuwen woonden, ik heb het over 35 jaar of zo geledenquote:Op woensdag 13 december 2017 23:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan had je wss een chick uit de randstad op de camping aan de haak geslagen. OF een duitse of een brabantse.
Kwam je aan onze wuuvn?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Was een tijdje terug, he, in de tijd dat er in Renesse nog Zeeuwen woonden, ik heb het over 35 jaar of zo geleden
Ja, en we vochten af en toe ook met die tering boeren op hun klompenquote:
Nee.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Errr...wel met condoom, telt dat ook?
Ziet er uit als het oude Parijs.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De droom van elke rattenjager.
Hoop dat je er goed van langs hebt gekregen.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en we vochten af en toe ook met die tering boeren op hun klompen
Valt in het niet vergeleken met hoe het zal worden.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De droom van elke rattenjager.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gehoord.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:26 schreef LelijKnap het volgende:
Liberals & anti-whites often talk of how peaceful & progressive the world would be if white people no longer existed.
Dacht al, maar vgm vinden hier veel opskeer nietsquote:
Wat een rijk leven.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:27 schreef LelijKnap het volgende:
Dit is trouwens de twitterfeed samenvatting van vanavond.
Mooi, he?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:30 schreef Monolith het volgende:
Satire wordt weer eens ingehaald door de werkelijkheid:
https://arstechnica.com/s(...)to-snorting-cocaine/
Dit, net een standje of twee standjes hoger. Maar met veel (spier)massa kan je het eigenlijk niet maken wil je er niet als een tokkie uitzien.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill zolang je idd maar geen lijntje neemt en je hoofdhuid net niet zichtbaar is.
Valt m’n vriend ineens weer mee, die rond rijdt op een scooter met daarop heel groot zijn handtekeningquote:Op woensdag 13 december 2017 23:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker je eigen handtekening op je kop laten scheren
[ afbeelding ]
Onderin standje 1quote:Op woensdag 13 december 2017 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dacht al, maar vgm vinden hier veel opskeer niets
Ik vind het wel chill zolang je idd maar geen lijntje neemt en je hoofdhuid net niet zichtbaar is.
quote:Op woensdag 13 december 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt m’n vriend ineens weer mee, die rond rijdt op een scooter met daarop heel groot zijn handtekening
Doodt.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:33 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
Angst voor klimaatopwarming dood duizenden adelaars.
Doodt.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:33 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
Angst voor klimaatopwarming dood duizenden adelaars.
Zo heb ik mijn haar ook ja.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Onderin standje 1
Dan standje 2 tot de grens
En dan gwn langer haar naar achter/opzij
Valt me wel op dat we toch redelijk vaak dezelfde smaak hebben.quote:
Dan klaag ik niet.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo krijg je nooit die meisjes. Wel Kaas- zijn vriend.
Maar die heeft Kaas zijn handtekening op zijn billen!quote:Op woensdag 13 december 2017 23:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo krijg je nooit die meisjes. Wel Kaas- zijn vriend.
Wat doet spieren ertoe?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit, net een standje of twee standjes hoger. Maar met veel (spier)massa kan je het eigenlijk niet maken wil je er niet als een tokkie uitzien.
Jij hebt toch zelf ook geen kind dus veel te melden heb je dan ook niet!quote:Op woensdag 13 december 2017 23:36 schreef Tijger_m het volgende:
Oh jee, weer een metrosexueel erbij, daar gaat de VOC vloot van de toekomst.
Ze is nu aan het backpacken voor een aantal maanden in oost azie haha.quote:
Ah jaquote:Op woensdag 13 december 2017 23:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze is nu aan het backpacken voor een aantal maanden in oost azie haha.
Zit nu wel een erg leuke chick in mn werkgroep, maar die moet even snel dr vriendje lozen.
Wat denk je dat ze bij de VOC deden, 9 maanden op schip zonder vrouwen.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:36 schreef Tijger_m het volgende:
Oh jee, weer een metrosexueel erbij, daar gaat de VOC vloot van de toekomst.
Scheurbuik lijden?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze bij de VOC deden, 9 maanden op schip zonder vrouwen.
Heb jij helemaal het geld niet voor joh.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:37 schreef Kaas- het volgende:
Maatpak lijkt juist extra mooi met gespierd lichaam
Vermoedelijk hetzelfde als bij de Marine 400 jaar laterquote:Op woensdag 13 december 2017 23:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb er twee extra gehaald sinds septemberquote:Op woensdag 13 december 2017 23:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb jij helemaal het geld niet voor joh.
Een Kaasje avant la lettrequote:Op woensdag 13 december 2017 23:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waar?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb er twee extra gehaald sinds september
Zoo duur is dat nou ook weer niet Pokkelebips
Op maat ja? Ik heb gewoon van die Suitsupply-dingetjes. Binnenkort een derde halen want weer een maand stage erbij, en als ik de hele tijd die twee moet rouleren schiet dat ook niet echt op.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb er twee extra gehaald sinds september
Is het ook niet een fractie meer maar dan heb je ook iets, ik ging altijd bij Nino in Kerkrade helaas overleden sinds die tijd geen pak meer aangehad.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:41 schreef Kaas- het volgende:
Als ze dat bij SuitSupply doen zou ik een extra pantalon bij het pak bestellen. Die slijten het hardst.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op maat ja? Ik heb gewoon van die Suitsupply-dingetjes. Binnenkort een derde halen want weer een maand stage erbij, en als ik de hele tijd die twee moet rouleren schiet dat ook niet echt op.
En het pak van je oom dan laten stomen en terug gebracht?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op maat ja? Ik heb gewoon van die Suitsupply-dingetjes. Binnenkort een derde halen want weer een maand stage erbij, en als ik de hele tijd die twee moet rouleren schiet dat ook niet echt op.
Wellicht een optie om gewoon te zorgen dat je minder op je knieën moet voor de baas?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ze dat bij SuitSupply doen zou ik een extra pantalon bij het pak bestellen. Die slijten het hardst.
Nieuwe stage of een extra maand bij waar je al zat? Hoe dan ook wel mooi nieuws.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Pechtold ontbreektquote:Op woensdag 13 december 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/JinekLive/status/941072901591183360
Op basis van begin 2017 zou ik zeggen Dijkhoff, op basis van het laatste deel Baudet. Op basis van kwaliteiten Arib.
Klaver meer eind 2016, Dijsselbloem plaats ik uberhaubt niet in het jaar 2017.
Maand extra. Is eigenlijk ook gewoon werken dan. Maar ze wilden mij daar graag terug hebben dus als ik het een paar weken rustig heb met de studie kan ik daar lekker werken. Kan ook een tweede master in deeltijd combineren met daar werken werd mij laatst verteld, dus maar even kijken wat voor mogelijkheden dat biedt.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nieuwe stage of een extra maand bij waar je al zat? Hoe dan ook wel mooi nieuws.
Tja pech in de naam dat kan niet anders dan.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pechtold ontbreekt
Doorgestoken kaart
Is het op basis van de stem van het publiek?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:45 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/JinekLive/status/941072901591183360
Op basis van begin 2017 zou ik zeggen Dijkhoff, op basis van het laatste deel Baudet. Op basis van kwaliteiten Arib.
Klaver meer eind 2016, Dijsselbloem plaats ik uberhaubt niet in het jaar 2017.
Da's een optie, de andere is om een sta buro te hebbenquote:Op woensdag 13 december 2017 23:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wellicht een optie om gewoon te zorgen dat je minder op je knieën moet voor de baas?
Pechtold is te degelijk voor dergelijke onzin. Net als Koolmees.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pechtold ontbreekt
Doorgestoken kaart
Nominaties denk ik niet, maar de uiteindelijke stem wel geloof ik.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is het op basis van de stem van het publiek?
Ik heb er eentje daar kan ik in slapen dan zit er nog geen kreukel in, als ik sommige zooi bekijk wat ze in kamer dragen dat is naar 1 uur al gaar.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:49 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is eigenlijk de norm bij het modaal pakvolk? Elke dag een schoon pak? Of om de dag? Om de twee dagen?
Weinig Nederlands kunnen het hebben. Is toch meer voor de Zuid-Europiden.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje daar kan ik in slapen dan zit er nog geen kreukel in, als ik sommige zooi bekijk wat ze in kamer dragen dat is naar 1 uur al gaar.
Een gooide kleermaker maakt nog een fijn pak voor een scheve, en dan ziet het ook uit, confectie spul ziet dan niet uit.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Weinig Nederlands kunnen het hebben. Is toch meer voor de Zuid-Europiden.
Zo'n colbert blijft eigenlijk wel heel lang schoon. Breng die, nadat ik die een dag of 7-10 heb gedragen, naar de stomerij. Pantalon na een een dag of 3-4.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:49 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is eigenlijk de norm bij het modaal pakvolk? Elke dag een schoon pak? Of om de dag? Om de twee dagen?
Schijt je erin dan, ieder avond aan de lucht hangen en schoonhouden geen ratten ermee gaan schieten!quote:Op woensdag 13 december 2017 23:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo'n colbert blijft eigenlijk wel heel lang schoon. Breng die, nadat ik die een dag of 7-10 heb gedragen, naar de stomerij. Pantalon na een een dag of 3-4.
En dat wordt gewoon als kantoornorm geaccepteerd?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo'n colbert blijft eigenlijk wel heel lang schoon. Breng die, nadat ik die een dag of 7-10 heb gedragen, naar de stomerij. Pantalon na een een dag of 3-4.
Geen idee. Als je op dag één een lading knoflooksaus in je colbert tieft moet je hem natuurlijk diezelfde dag nog wegbrengen. Als je druk bent en je colbert niet stinkt kun je hem prima een dag of wat langer dragen. Denk ik.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En dat wordt gewoon als kantoornorm geaccepteerd?
Een stage plaats in een pak, geloof het maar niet!quote:Op woensdag 13 december 2017 23:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En dat wordt gewoon als kantoornorm geaccepteerd?
Op de gemiddelde werkvloer kan je niet langer dan twee dagen het zelfde shirtje of vestje dragen zonder een opmerking te krijgen. Het is nog maar de vraag waar de standaard dus lager ligt.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen idee. Als je op dag één een lading knoflooksaus in je colbert tieft moet je hem natuurlijk diezelfde dag nog wegbrengen. Als je druk bent en je colbert niet stinkt kun je hem prima een dag of wat langer dragen. Denk ik.
Zolang het maar niet onfris oogt of ruikt.
Alleen de baas mag in een kloffie verschijnen.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Een stage plaats in een pak, geloof het maar niet!
Dat kan in het normale kloffie.
Heb ook wel elke dag een ander overhemd aan.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Op de gemiddelde werkvloer kan je niet langer dan twee dagen het zelfde shirtje of vestje dragen zonder een opmerking te krijgen. Het is nog maar de vraag waar de standaard dus lager ligt.
Gelderland een klein bureau ik verwacht dat de baas de belangrijke cliënten ontvangen doet, uiteraard aan de receptie zit men dan ook netjes gekleed.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alleen de baas mag in een kloffie verschijnen.
Touché.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb ook wel elke dag een ander overhemd aan.
Scheelt dat je in pak doorgaans geen werk doet waarbij gezweet wordt.
Wel niet zo'n gladde Adidas trainingsbroek natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:06 schreef Pokkelmans het volgende:
En dan thuis direct weer de trainingsbroek aantrekken en de pantoffels om de voetjes. Heerlijk.
Adidas kan ik niet betalen. Hooguit zo'n Acliclas uit Bulgarije.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wel niet zo'n gladde Adidas trainingsbroek natuurlijk.
Ook geen druppel angstzweet?quote:Op donderdag 14 december 2017 00:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Scheelt dat je in pak doorgaans geen werk doet waarbij gezweet wordt.
quote:"De inmiddels in vrijheid gestelde, in Syrië geboren verdachte, heeft tijdens het politieverhoor verklaard bereid te zijn in de toekomst nog meer geweld toe te passen om zijn doelen te bereiken. Ook verklaarde de man het niet erg te vinden om voor zijn doel te sterven en verheerlijkt hij in zijn verklaring het martelaarschap.
Uit de beschikbare informatie blijkt verder dat de man opzettelijk belastende informatie heeft achtergehouden in de procedure tot het verkrijgen van een verblijfstitel in Nederland.
De man verklaart verder lid te zijn geweest van een Palestijnse bevolkingsbeweging om Palestina te bevrijden en dat hij door die beweging van training en wapens is voorzien. Ook geeft hij aan deel te hebben genomen aan de gewapende strijd in Syrië."
(Bijna) Al die video's al gezien, en Pewdiepie is geen toevoeging.quote:
Op FOK! gelezen.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Jaja, het stond op Feestboek mensen.
http://www.joods.nl/2017/(...)-wil-martelaarschap/quote:
Waarom zou iemand op FOK! niet de waarheid vertellen?quote:Op donderdag 14 december 2017 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat maakt het niet bepaald beter.
Je kent je bronnen john. Vooral Fenixx is een hoogwaardige en vaak geciteerde site.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
http://www.joods.nl/2017/(...)-wil-martelaarschap/
Gooi het maar in google dan.
https://fenixx.org/2017/1(...)rist/comment-page-1/
Natuurlijk ook facebook linkjes echter deze zijn het niet.
Ik zou het niet weten echter advocaten kantoor als dat gelogen is vreet ik een bezem, moet ik er al aan beginnen dan?quote:Op donderdag 14 december 2017 00:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je kent je bronnen john. Vooral Fenixx is een hoogwaardige en vaak geciteerde site.
Advocatenkantoor Loonstein? Klinkt betrouwbaar genoeg.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten echter advocaten kantoor als dat gelogen is vreet ik een bezem, moet ik er al aan beginnen dan?
quote:Op donderdag 14 december 2017 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Waarom zou iemand op FOK! niet de waarheid vertellen?
FOK! is tegenwoordig een nationaalpopulistische hoop schijt vol met Kremlintrollen helaas.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:29 schreef LelijKnap het volgende:
FOK! is toch de plek waar onzin van de waarheid gescheiden wordt?
Polpopulist.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
FOK! is tegenwoordig een nationaalpopulistische hoop schijt vol met Kremlintrollen helaas.
Op deze reeks na dan.
[ afbeelding ]
Mwah, die status zijn we tegenwoordig denk ik ook wel kwijt.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
FOK! is tegenwoordig een nationaalpopulistische hoop schijt vol met Kremlintrollen helaas.
Op deze reeks na dan.
[ afbeelding ]
Omdat we jou nog tolereren?quote:Op donderdag 14 december 2017 00:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah, die status zijn we tegenwoordig denk ik ook wel kwijt.
quote:
Wie o wie is toch die 'we'.quote:
"De vaste bezoekers van deze reeks".quote:Op donderdag 14 december 2017 00:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[..]
Wie o wie is toch die 'we'.
Ah, gelukkig, geen vaste groep die een claim maakt omdat ze hier nou eenmaal geboren of langer aanwezig is?quote:Op donderdag 14 december 2017 00:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"De vaste bezoekers van deze reeks".
Puur op merites.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, geen vaste groep die een claim maakt omdat ze hier nou eenmaal geboren is?
Zijn dat wel die waar jij ze voor aanziet zijn het niet gewoon anderen achter een VPN uit Rusland nogmaals daar je die optie helemaal niet overwegen doet.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:33 schreef remlof het volgende:
quote:
Zo jij hebt een hoge dunk van jezelf je vindt jezelf een mongool?quote:
NANI?quote:Op donderdag 14 december 2017 00:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
(Bijna) Al die video's al gezien, en Pewdiepie is geen toevoeging.
Helemaal niks van dat hoofd van mij is niks meer te maken, doe het zelf met de tondeuse!quote:Op donderdag 14 december 2017 01:21 schreef LA_niner het volgende:
Hoeveel geven jullie uit aan de haarsalon en scheren jullie glad?
Kapper 25-30 euro (al vind ik dat eigenlijk te duur) en scheren zelf. Glad als het moet, anders getrimde baard overigens.quote:Op donderdag 14 december 2017 01:21 schreef LA_niner het volgende:
Ga je naar verschillende salons? Wilde een x naar Schorem in Rdam gaan maar daar vragen ze meer dan 60 euro voor een knip en scheerbeurt. Schoor mezelf altijd glad maar merk dat de baardgroei daardoor stugger word dus ga wellicht een baard laten staan. Heb je aanraders wat trimmer betreft of zit er weinig verschil tussen?quote:Op donderdag 14 december 2017 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kapper 25-30 euro (al vind ik dat eigenlijk te duur) en scheren zelf. Glad als het moet, anders getrimde baard overigens.
In rotterdam is een chille plek waar je wordt geschoren en geknipt voor 20 euroquote:Op donderdag 14 december 2017 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kapper 25-30 euro (al vind ik dat eigenlijk te duur) en scheren zelf. Glad als het moet, anders getrimde baard overigens.
Ik heb ongeveer de goedkoopste bij de mediamarkt genomen en het trimt gewoon mijn baardje dus ja ik weet niet waarom k er 1 van 100 euro zou moeten hebbenquote:Op donderdag 14 december 2017 01:28 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ga je naar verschillende salons? Wilde een x naar Schorem in Rdam gaan maar daar vragen ze meer dan 60 euro voor een knip en scheerbeurt. Schoor mezelf altijd glad maar merk dat de baardgroei daardoor stugger word dus ga wellicht een baard laten staan. Heb je aanraders wat trimmer betreft of zit er weinig verschil tussen?
Waar?quote:Op donderdag 14 december 2017 02:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In rotterdam is een chille plek waar je wordt geschoren en geknipt voor 20 euro
merk je dat je baard voller word doordat je niet scheert?quote:Op donderdag 14 december 2017 02:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer de goedkoopste bij de mediamarkt genomen en het trimt gewoon mijn baardje dus ja ik weet niet waarom k er 1 van 100 euro zou moeten hebben
Ik wou eerst naar DE barber rotterdam gaan, maar die is wel duur. Iets daarvoor kwam ik bij een andere barber rotterdam (gerunned door mocros). Is ongeveer in dezelfde straat.quote:
¤15 per keer. 1x in de maand en ik trim m’n baard zelf bij ook ongeveer 1x per maand.quote:Op donderdag 14 december 2017 01:21 schreef LA_niner het volgende:
Let ik niet zo op eigenlijkquote:Op donderdag 14 december 2017 02:15 schreef LA_niner het volgende:
[..]
merk je dat je baard voller word doordat je niet scheert?
1 keer per maand?quote:Op donderdag 14 december 2017 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
¤15 per keer. 1x in de maand en ik trim m’n baard zelf bij ook ongeveer 1x per maand.
Soms doe ik gek en ga naar een barbershop voor alles in één en dan kost het een euro of 40. Inclusief bier.
is dat niet zo een tent waar ze niet echt moeite doen en niet praten?quote:Op donderdag 14 december 2017 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wou eerst naar DE barber rotterdam gaan, maar die is wel duur. Iets daarvoor kwam ik bij een andere barber rotterdam (gerunned door mocros). Is ongeveer in dezelfde straat.
word je baard voller door te trimmen ipv scheren of is er uberhaupt methode voor?quote:Op donderdag 14 december 2017 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
¤15 per keer. 1x in de maand en ik trim m’n baard zelf bij ook ongeveer 1x per maand.
Soms doe ik gek en ga naar een barbershop voor alles in één en dan kost het een euro of 40. Inclusief bier.
Niet praten, enorm veel moeite. Die vent is 3 keer extra mijn hoofd langs geweest om elk haartje precies bij te knippen en goed te krijgenquote:Op donderdag 14 december 2017 02:18 schreef LA_niner het volgende:
[..]
is dat niet zo een tent waar ze niet echt moeite doen en niet praten?
Mijn advies dus niet opgevolgd?quote:Op donderdag 14 december 2017 02:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wou eerst naar DE barber rotterdam gaan, maar die is wel duur. Iets daarvoor kwam ik bij een andere barber rotterdam (gerunned door mocros). Is ongeveer in dezelfde straat.
Jawel, maar ik was er niet helemaal bij en ik stapte dus in die andere barber die indezelfde straat zat en toen zag ik dat ik meteen aan kon schuiven en het 20 euro voor scheren en knippen was....quote:Op donderdag 14 december 2017 02:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn advies dus niet opgevolgd?
Zit er een andere kapper in die straat?quote:Op donderdag 14 december 2017 02:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was er niet helemaal bij en ik stapte dus in die andere barber die indezelfde straat zat en toen zag ik dat ik meteen aan kon schuiven en het 20 euro voor scheren en knippen was....
risicootje, maar pakte goed uit
Jep, die ook Barber heet. Zal zo wel aan hun klanten komen, want je komt daar langs voor je bij de echte bentquote:Op donderdag 14 december 2017 02:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zit er een andere kapper in die straat?
Je weet dat "barber" gewoon Engels voor "kapper" is?quote:Op donderdag 14 december 2017 02:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jep, die ook Barber heet. Zal zo wel aan hun klanten komen, want je komt daar langs voor je bij de echte bent
Ja. Maar de zaak heet barberquote:Op donderdag 14 december 2017 07:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet dat "barber" gewoon Engels voor "kapper" is?
Mijn haar groeit razendsnel, ik moet eens per 3 à 4 weken om het bij te laten werken. Dat kost 35 euro. Veel geld, maar ben erg gehecht aan deze kapper en kom er graag. Ik ga liever niet naar iemand die voor minder dan 20 euro knipt, mijn haar is erg belangrijk voor mij.quote:Op donderdag 14 december 2017 01:21 schreef LA_niner het volgende:
Dan moet je de Sopranos eens kijken.quote:Op donderdag 14 december 2017 07:47 schreef skysherrif het volgende:
Net trouwens Dark afgezien, beste serie die ik ooit heb gezien moet ik zeggen.
Moet ik ook nog doen inderdaad. Moet jij ff dark kijken, is maar 1 seizoen.quote:Op donderdag 14 december 2017 08:11 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dan moet je de Sopranos eens kijken.
Ik zal het eens proberen.quote:Op donderdag 14 december 2017 08:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen inderdaad. Moet jij ff dark kijken, is maar 1 seizoen.
Limburg, het Sicilië van Nederland.quote:Op donderdag 14 december 2017 08:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
De broer van Jos van Rey heet Hennie. En Hennie heeft drugsgeld witgewassen middels kiprollades.
Limburgser kan het niet.
Al sinds 1 september niet naar de kapper geweest, wil het lang latenquote:Op donderdag 14 december 2017 01:21 schreef LA_niner het volgende:
Dit is beter:quote:Op donderdag 14 december 2017 08:30 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Al sinds 1 september niet naar de kapper geweest, wil het lang latenscheren doe ik uiteraard zelf, inmiddels scheermesglad
Bah.quote:Op donderdag 14 december 2017 08:32 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dit is beter:
[ afbeelding ]
Een van zijn collega's natuurlijk.quote:
Seksistische opmerking weer.quote:Op donderdag 14 december 2017 08:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Gewoon vrouw met lang haar zijn... dan hoef je maar 1 keer in het half jaar naar de kapper om bij te punten.
Vrouwen zouden derhalve een bijdrage moeten leveren aan de kapkosten van mannen.quote:Op donderdag 14 december 2017 08:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Gewoon vrouw met lang haar zijn... dan hoef je maar 1 keer in het half jaar naar de kapper om bij te punten.
Gaan dit soort hippe meneren met een dergelijke hippe baard niet wekelijks naar zo'n hippe barbier?quote:Op donderdag 14 december 2017 09:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Seksistische opmerking weer.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
quote:Op donderdag 14 december 2017 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is pas een kapsel:Ze is de wenkbrauwen vergeten te kleuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat dan weer wel, maar niet voor het haar bovenop weliswaarquote:Op donderdag 14 december 2017 09:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gaan dit soort hippe meneren met een dergelijke hippe baard niet wekelijks naar zo'n hippe barbier?
Dit is pas een kapsel:Gerrie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Oké, oké... ik neem mijn verlies. Ook omdat er van die mannen bestaan met van dat lange sliertige haar en een Metallica t-shirt aan. Die gaan volgens mij nooit naar de kapper, die worden waarschijnlijk gewoon soms door mams op een stoel gezet omdat het te erg is geworden.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, maar niet voor het haar bovenop weliswaar
Gerry.quote:
Gefeliciteerd Kaas-.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gerry.![]()
Ik wilde trouwens even kijken of dat verhaal in de Margriet van deze week stond (nope) en bladerde dus even door de tijdschriftensectie van Blendle. En dankzij de voorpagina van de Story weet ik nu dat we meneer Pechtold even moeten feliciteren met zijn nieuwe vriendinnetje.
Vrouw en kinderen gedumpt en verder met een strakker model. Wat een man.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gerry.![]()
Ik wilde trouwens even kijken of dat verhaal in de Margriet van deze week stond (nope) en bladerde dus even door de tijdschriftensectie van Blendle. En dankzij de voorpagina van de Story weet ik nu dat we meneer Pechtold even moeten feliciteren met zijn nieuwe vriendinnetje.
Dit is pas een kapsel:Oh, ik wilde binnenkort naar de kapper, maar zo'n model dus niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja, en nooit frutten met je haar, elastiekje erin en klaar.quote:Op donderdag 14 december 2017 08:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Oh echt....quote:Op donderdag 14 december 2017 09:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Gerry.![]()
Tuurlijk wel, da's leuk voor kerst.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik wilde binnenkort naar de kapper, maar zo'n model dus niet?
Oh, ik liep kennelijk achter, geen idee dat hij al gescheiden was.... ik was nog op het punt dat er wat geruchten waren dat het huwelijk aan een adempauze toe was.quote:
quote:
quote:Zo eenvoudig woont Alexander Pechtold na zijn huwelijksbreuk.
D'66 voorman Alexander Pechtold heeft de echtelijke villa ingeruild voor dit vrijgezellen flatje.
Het huwelijk van D' 66 ,leider Alexander Pechtold en zijn vrouw Froukje zou niet echt lekker gaan. De twee wonen zelfs al apart. Zijn vrouw Froukje is met hun twee kinderen achtergebleven in de echtelijke villa en Pechtold heeft een eigen stekkie gekocht.
Hij heeft een nieuw jong hertje gevonden.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik liep kennelijk achter, geen idee dat hij al gescheiden was.... ik was nog op het punt dat er wat geruchten waren dat het huwelijk aan een adempauze toe was.
Maar het huwelijk is gewoon helemaal opgehouden met ademen.
Past idd perfect bij de ballen in de boom, die zijn ossebloed rood, herfstrood en zacht oranje.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, da's leuk voor kerst.![]()
Wel vreemd dat Jomanda zichelf niet kan genezen van verlammingsverschijnselen eigenlijk.quote:
Wie?quote:Op donderdag 14 december 2017 10:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hoe komen we anders te weten dat Roy Donders naast zijn dode oma slaapt?
Het enige relevante blad van Nederlandquote:
omfg...quote:Op donderdag 14 december 2017 10:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De getalenteerde ontwerper van de huispakken.
[ afbeelding ]
Dat ik die nu was vergeten.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En de Weekend? Bij mijn kapper liggen alleen kwaliteitsbladen en -kranten, namelijk.
Ha.... mannen maandelijks naar de kapper, vrouwen met lang haar eens in de tig maanden, en wat ligt er bij de kapper?? Juist ja....quote:Op donderdag 14 december 2017 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En de Weekend? Bij mijn kapper liggen alleen kwaliteitsbladen en -kranten, namelijk.
Arme Qilfquote:Op donderdag 14 december 2017 10:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat ik die nu was vergeten.
[ afbeelding ]
In die aanstellerige "gentlemen's clubs" waar zo'n tyfushipster met gekrulde snor met materiaal uit het tijdperk dat mannen vrouwen nog sloegen je baard staat bij te werken ligt uitsluitend mannenlectuur.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ha.... mannen maandelijks naar de kapper, vrouwen met lang haar eens in de tig maanden, en wat ligt er bij de kapper?? Juist ja....
Je bent duidelijk jaloers op mannen met hipstersnor.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In die aanstellerige "gentlemen's clubs" waar zo'n tyfushipster met gekrulde snor met materiaal uit het tijdperk dat mannen vrouwen nog sloegen je baard staat bij te werken ligt uitsluitend mannenlectuur.
Als ik klaag over nazi's ben ik stiekem ook jaloers op kaalhoofden die met glimmende legerkisten, de rechterarm omhoog en met veel vlagvertoon door de straten marcheren om hun uitkering veilig te stellen van het moslimaddergebroed?quote:Op donderdag 14 december 2017 10:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Je bent duidelijk jaloers op mannen met hipstersnor.
Ik zou een kapper waar de Autoweek ligt ook prettiger vinden.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In die aanstellerige "gentlemen's clubs" waar zo'n tyfushipster met gekrulde snor met materiaal uit het tijdperk dat mannen vrouwen nog sloegen je baard staat bij te werken ligt uitsluitend mannenlectuur.
Ja correct.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik klaag over nazi's ben ik stiekem ook jaloers op kaalhoofden die met glimmende legerkisten, de rechterarm omhoog en met veel vlagvertoon door de straten marcheren om hun uitkering veilig te stellen van het moslimaddergebroed?
Dan zul je toch een baard moeten laten staan, ben ik bangquote:Op donderdag 14 december 2017 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou een kapper waar de Autoweek ligt ook prettiger vinden.
Oh wacht, Brexit en zulks.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
https://www.forbes.com/si(...)litics/#64bd8a0584af
De EU moet social media snel verbieden voordat die ellende hier uit de hand loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |