Zie mijn aanvulling op mijn post.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:25 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Vanaf Augustus was ik bezig alles op orde te krijgen en in November kreeg ik het te horen. Waarom geef je mij die kans niet het te regelen? Of waarom zo laat nogmaals.
Mwah denk dat de mods op een gegeven moment ook wel zien dat dit topic nergens heen gaatquote:
Jawel. Dankzij bepaalde tips ga ik haar anders benaderen deze week sowieso.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah denk dat de mods op een gegeven moment ook wel zien dat dit topic nergens heen gaat
Het is niet alsof je wat met het advies doet
Dat is niet waar: hij slaat het allemaal in de windquote:Op woensdag 13 december 2017 19:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is niet alsof je wat met het advies doet
En ik denk dat al die factoren amper een rol spelen in haar beslissing dat ze misschien niet verder wil. Op genegenheid na misschien.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:26 schreef Raskolnikow het volgende:
"Schat, luister: Financiele zaken, komt goed want ik ga vrijdag solliciteren. Huishouden, niet druk over maken, jij moet gewoon wat duidelijker zijn. Genegenheid, zit al goed hoor, we hebben goede sex. Vrijheid, niet nodig, je mag van mij alles. Dus, geloof je me als ik je zeg dat het allemaal goed komt?"
Jij bent niet in staat dit los te laten en blijft topics openen, als een mod niet voor je gaat slotten.quote:
Wat is het dan denk jij?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik denk dat al die factoren amper een rol spelen in haar beslissing dat ze misschien niet verder wil. Op genegenheid na misschien.
quote:Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is niet waar: hij slaat het allemaal in de wind
Niet veranderen maar anders benaderen. Manipuleren heet dat.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Jawel. Dankzij bepaalde tips ga ik haar anders benaderen deze week sowieso.
Wat moet je anders op je woensdagavond dan?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij bent niet in staat dit los te laten en blijft topics openen, als een mod niet voor je gaat slotten.
En wij voeden dit met zijn allen door te blijven reageren.
Ja ook veranderen duh.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:28 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Niet veranderen maar anders benaderen. Manipuleren heet dat.
Van achteren?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je karakter niet meer aan kan. Ik gil al van binnen in 24 uur. Laat staan 14 jaar.quote:
Smoes nummer 1quote:Op woensdag 13 december 2017 19:12 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat kan maar als ze dat niet wilt? Ik wil niks tegen haar zin doen.
Wat ga je zeggen dan morgen? En wat ga je doen als zij zegt dat ze niet wil dat je gaat solliciteren, omdat ze niet wil dat je bij haar in huis komt wonen?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef AnoniemH het volgende:
Ben best benieuwd naar het topic 'Hoe kan ik mijn ex terugwinnen?'quote:Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij bent niet in staat dit los te laten en blijft topics openen, als een mod niet voor je gaat slotten.
En wij voeden dit met zijn allen door te blijven reageren.
Ze vind mijn karakter dus wie ik ben en hoe ik ben juist erg leuk. Daar is ze ook op gevallen zegt ze zelf. Mijn humor, liefde etc dat soort dingen. Dat dit nu speelt is wel iets wat vaker voorkomt in lange relaties.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je karakter niet meer aan kan. Ik gil al van binnen in 24 uur. Laat staan 14 jaar.
Dat ben ik ook van plan.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:29 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Smoes nummer 1
Valt mij heel erg op in deze topic, zodra je vriendin wat zegt dan doe je het niet. Of heb je een smoes klaar staan. Als je vriendin vraagt spring van de brug, doe je het dan ook...????
Zo ook met die sollicitatie, vriendin zegt nee doe maar niet, verzet maar en jij zegt ja mam zal ik doen..
Ipv van dat je als 31-jarige zegt nee lieverd ik ga er naar toe want ik moet werk zien te krijgen, we (ik) hebben het nodig. Zo kan zij ook zien kijk hij wil afhankelijk van mij zijn, hij probeert wat van zijn leven te maken en neemt zijn verantwoordelijkheid!
Zo ook vrijdag langs gaan voor een blouse, waarbij je hoopt dat je vriendin er is. Ipv dat je donderdag in telefoongesprek aangeeft, ik heb een blouse nodig, kun je die voor mij buiten aan de deur hangen. Of vragen, ik wil graag dan en dan langskomen voor kleding en huisdieren, zou je dan even wat anders willen doen. Dan geef je bij je vriendin aan dat je haar grenzen (rust en tijd) respecteerd. Je bent veel te afhankelijk van je vriendin...
Oh, maar lief en grappig zijn en heel erg irriteren kunnen prima samen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:31 schreef AnoniemH het volgende:
Ze vind mijn karakter dus wie ik ben en hoe ik ben juist erg leuk. Daar is ze ook op gevallen zegt ze zelf. Mijn humor, liefde etc dat soort dingen. Dat dit nu speelt is wel iets wat vaker voorkomt in lange relaties.
Wel een goed ideequote:Op woensdag 13 december 2017 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Heb je al naar woonruimte gezocht in de omgeving van haar, Anoniem?
Ik ga zeggen dat ze nogmaals gebeld hebben en dat ze vroegen of ik morgen(vrijdag) langs wil komen en wat zij ervan vind. Huis staat op beide namen en zoals ik haar ken zet ze mij niet op straat, ook niet als het mis gaat, zo zit ze niet in elkaar. Wat als ik niet aangenomen word? Verder solliciteren?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat ga je zeggen dan morgen? En wat ga je doen als zij zegt dat ze niet wil dat je gaat solliciteren, omdat ze niet wil dat je bij haar in huis komt wonen?
Of wat nou als je niet aangenomen wordt, omdat het je een beetje aan concentratie ontbrak om je voor te bereiden?
Stel he.. Het lukt je niet om alles te verwerpen wat ze zegt.. Stel, wat ga je dan zeggen tijdens het gesprek?
Ik sta daar nog ingeschreven en we huren samen he. Het is niet haar huis ofzo.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Heb je al naar woonruimte gezocht in de omgeving van haar, Anoniem?
quote:Op woensdag 13 december 2017 19:32 schreef IrishBastard het volgende:
Wel een goed ideeje kunt altijd nog buren worden
Beter een goede buur...
Ik kan je garanderen dat de kantonrechter daar anders over zal beslissen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:33 schreef AnoniemH het volgende:
Ik sta daar nog ingeschreven en we huren samen he. Het is niet haar huis ofzo.
Waarom is het relevant wat zij er van vindt? En weet je zeker dat je weet hoe ze in elkaar zit?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:32 schreef AnoniemH het volgende:
Ik ga zeggen dat ze nogmaals gebeld hebben en dat ze vroegen of ik morgen(vrijdag) langs wil komen en wat zij ervan vind. Huis staat op beide namen en zoals ik haar ken zet ze mij niet op straat, ook niet als het mis gaat, zo zit ze niet in elkaar. Wat als ik niet aangenomen word? Verder solliciteren?
Was toch allemaal zo zeker?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:32 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Wat als ik niet aangenomen word?
Zo zit zij niet in elkaar. Dat wil ze ook helemaal niet ofzo. Die laat nog geen vreemd kind aan de deur staan echt niet.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat de kantonrechter daar anders over zal beslissen.
Jij bent geen kindquote:Op woensdag 13 december 2017 19:34 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Zo zit zij niet in elkaar. Dat wil ze ook helemaal niet ofzo. Die laat nog geen vreemd kind aan de deur staan echt niet.
Omdat ik nog in ons huis moet zijn? Ik wil niet dat ze dalijk zichzelf kapot schrikt als ik daar aan de deur sta onverwachts. Dat laatste ik denk van wel maar een mens kan veranderen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Waarom is het relevant wat zij er van vindt? En weet je zeker dat je weet hoe ze in elkaar zit?
Echter woon je wel al een tijdje niet meer in je eigen huisquote:Op woensdag 13 december 2017 19:34 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Zo zit zij niet in elkaar. Dat wil ze ook helemaal niet ofzo. Die laat nog geen vreemd kind aan de deur staan echt niet.
En als hij die baan niet krijgt is er ook niet echt een dwingende reden om bij haar in te wonen. Moet je ook niet willen, als iemand geen relatie meer wil.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:35 schreef Sarabi het volgende:
Echter woon je wel al een tijdje niet meer in je eigen huis
Ja omdat ze rust wil en wil nadenken maar als ik voor inkomen zorg en mijn eigen bonen dop, dat is een andere situatie. Overigens kan ik gewoon binnen enz hoor.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echter woon je wel al een tijdje niet meer in je eigen huis
Als.....quote:Op woensdag 13 december 2017 19:36 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja omdat ze rust wil en wil nadenken maar als ik voor inkomen zorg en mijn eigen bonen dop, dat is een andere situatie. Overigens kan ik gewoon binnen enz hoor.
In deel 5 en 6 kon je nog niet solliciteren omdat niet duidelijk was of je daar nog kon wonen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:33 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik sta daar nog ingeschreven en we huren samen he. Het is niet haar huis ofzo.
"een mens" is al veranderd.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:35 schreef AnoniemH het volgende:
Omdat ik nog in ons huis moet zijn? Ik wil niet dat ze dalijk zichzelf kapot schrikt als ik daar aan de deur sta onverwachts. Dat laatste ik denk van wel maar een mens kan veranderen.
Wees er van bewust dat ze mogelijk twijfelt over het vraagstuk of ze de relatie aan moet houden. Dat is iets anders dan twijfel over het verbreken ervan.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:20 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ze zegt niet dat ze niet meer verder wil. Ze zegt alleen dat ze twijfelt of het goed komt. Enige wat ik kan doen is die twijfel wegnemen.
Dat is toch ook niet duidelijk? Ik weet wat je bedoelt maar ik ga niet bij iemand wonen als die persoon dat niet wilt, iets met respect.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
In deel 5 en 6 kon je nog niet solliciteren omdat niet duidelijk was of je daar nog kon wonen.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:38 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Wees er van bewust dat ze mogelijk twijfelt over het vraagstuk of ze de relatie aan moet houden. Dat is iets anders dan twijfel over het verbreken ervan.
Enkele posts hierboven zei je nog dat je haar wou voorstellen om even weg te gaan zodat jij je spullen kon pakken zodat je haar vraag om rust respecteert.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:35 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Omdat ik nog in ons huis moet zijn? Ik wil niet dat ze dalijk zichzelf kapot schrikt als ik daar aan de deur sta onverwachts. Dat laatste ik denk van wel maar een mens kan veranderen.
Maar ff hè: waarom ga je haar vragen wat ze van je sollicitatie vindt? Je doet de aanname dat dat de holy grail is,net als alle andere aannames die je doetquote:
Dat hoor ik van haar wel he. Ik laat het volledig aan haar.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:39 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Enkele posts hierboven zei je nog dat je haar wou voorstellen om even weg te gaan zodat jij je spullen kon pakken zodat je haar vraag om rust respecteert.
Ga ik ook doen op zeker.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar ff hè: waarom ga je haar vragen wat ze van je sollicitatie vindt? Je doet de aanname dat dat de holy grail is,net als alle andere aannames die je doet
Je kunt het gesprek ook even naar een hoger niveau tillen en aangeven dat je er mee zit, wilt begrijpen wat er in haar om gaat en vragen wat nou eigenlijk de redenen zijn: concreter kun je het niet krijgen lijkt me.
Is geen makkelijk gesprek, maar gaat je veel verder brengen dan speculatie en proberen te overtuigen op basis van die speculatie
Dan is de vraag of ze je al of niet uit huis zal zetten toch ook niet relevant?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:38 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet duidelijk? Ik weet wat je bedoelt maar ik ga niet bij iemand wonen als die persoon dat niet wilt, iets met respect.
Nouja je weet nooit toch? Ik heb geen idee wat dat betreft.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:40 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dan is de vraag of ze je al of niet uit huis zal zetten toch ook niet relevant?
Het een is zoeken naar redenen om te verbreken, het ander naar redenen om aan te houden. Nogal een andere mindset.quote:
Je spreekt jezelf steeds tegen TS. Zie je dat zelf echt niet?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:40 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nouja je weet nooit toch? Ik heb geen idee wat dat betreft.
Ik bedoel daarmee dat je vriendin dan even uit het huis/appartement weg gaat, zodat zij jou niet onder ogen hoeft te komen en gedwongen wordt om met jou in gesprek te gaan.quote:
Snap je het nu niet? Aan de ene kant geeft ze mij die twijfel, aan de andere kant denk ik zo is ze niet etc etc.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:41 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf steeds tegen TS. Zie je dat zelf echt niet?
JIJ spreekt JEZELF tegen. Zie je dat niet?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:41 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Snap je het nu niet? Aan de ene kant geeft ze mij die twijfel, aan de andere kant denk ik zo is ze niet etc etc.
Zeker zo en zo denkt ze continu precies wat jij zegt. De ene kant van haar zegt verbreken, de andere zegt aanhouden. Dat zijn haar woorden.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het een is zoeken naar redenen om te verbreken, het ander naar redenen om aan te houden. Nogal een andere mindset.
Voorbeeld?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
JIJ spreekt JEZELF tegen. Zie je dat niet?
Hij niet alleen. Ik doe al drie pagina's mijn best keihard te trollen en er reageert niemandquote:Op woensdag 13 december 2017 19:41 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg het idee dat je alleen wil lezen wat er in jou straatje past...
Waarom zou ik van die brug springen?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:41 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee dat je vriendin dan even uit het huis/appartement weg gaat, zodat zij jou niet onder ogen hoeft te komen en gedwongen wordt om met jou in gesprek te gaan.
Maar ts je antwoord niet op mijn vraag... Als je vriendin zegt spring van de brug, doe je het dan ook?
Ik krijg heel erg het idee dat je alleen wil lezen wat er in jou straatje past...
Omdat ze dat van je vraagt?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:43 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Waarom zou ik van die brug springen?
Waar spreek ik mijzelf tegen?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Over je gesprek met haar vrijdag, over je sollicitatie, over je woonsituatie.
Ff uitvinden welke kant wat is.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:42 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Zeker zo en zo denkt ze continu precies wat jij zegt. De ene kant van haar zegt verbreken, de andere zegt aanhouden. Dat zijn haar woorden.
Qua sex dat kan ze overal wel krijgen gok ik.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ff uitvinden welke kant wat is.
Maar de seks was goed toch? Dan zal de onderkant wel willen blijven, maar zit er toch iets in de rest van je gedrag
Wat is dit een quiz?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als ze zegt dat ze bij je weggaat als je niet springt?
Ik grinnikte een klein beetje om je 'komen' grapje. Zo blijquote:Op woensdag 13 december 2017 19:43 schreef IrishBastard het volgende:
Hij niet alleen. Ik doe al drie pagina's mijn best keihard te trollen en er reageert niemand![]()
In de afgelopen delen heb je verteld dat je vrijdag met haar in gesprek gaat, omdat je haar dan toch ziet want je moet thuis zijn voor je blouse. Enkele posts terug zeg je dat je voorstelt dat ze vrijdag weg gaat zodat jij je spullen kunt pakken voor je sollicitatie.quote:
Conclusie ik twijfel dus. Ik verwacht overigens dat we praten. Zoals ik haar ken gaat ze toch dingen vragen enz.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:47 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
In de afgelopen delen heb je verteld dat je vrijdag met haar in gesprek gaat, omdat je haar dan toch ziet want je moet thuis zijn voor je blouse. Enkele posts terug zeg je dat je voorstelt dat ze vrijdag weg gaat zodat jij je spullen kunt pakken voor je sollicitatie.
In de afgelopen delen heb je verteld dat het geen zin heeft om te solliciteren als je niet zeker weet dat je bij haar kan wonen. Vervolgens zeg je dat je daar zeker nog woont want ze zet je niet zomaar uit huis. Vervolgens zeg je dat je daar misschien toch niet woont want je wil daar misschien niet wonen.
Ik kan er nog wel meer opnoemen maar dan wil ik uren gaan schrijven en een nota sturen.
En als ze dat niet wil dan heb je vast een reden waarom je haar toch moet zien. Een blouse, de honden, wat dan ook.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:48 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Conclusie ik twijfel dus. Ik verwacht overigens dat we praten. Zoals ik haar ken gaat ze toch dingen vragen enz.
Joh, het is toch voor hem ook allemaal wat onzeker. En heel veel dingen liggen niet eens in zijn handen. Dan is het moeilijk om te zien wat nou 'het goede' is. Van mij mag hij, eerst het ene idee en dan het andere. Ik vind er niks geks aan. Misschien bedenkt hij vrijdagochtend wel heel iets anders. Als mens mag je van gedachten veranderen hoor, staat geloof ik zelfs in de Rechten van de Mensquote:Op woensdag 13 december 2017 19:47 schreef Raskolnikow het volgende:
In de afgelopen delen heb je verteld dat je vrijdag met haar in gesprek gaat, omdat je haar dan toch ziet want je moet thuis zijn voor je blouse. Enkele posts terug zeg je dat je voorstelt dat ze vrijdag weg gaat zodat jij je spullen kunt pakken voor je sollicitatie.
In de afgelopen delen heb je verteld dat het geen zin heeft om te solliciteren als je niet zeker weet dat je bij haar kan wonen. Vervolgens zeg je dat je daar zeker nog woont want ze zet je niet zomaar uit huis. Vervolgens zeg je dat je daar misschien toch niet woont want je wil daar misschien niet wonen.
Ik kan er nog wel meer opnoemen maar dan wil ik uren gaan schrijven en een nota sturen.
Oh dan kun je er wel tegenin gaan. Maar zodra je vriendin zegt nee op een sollicitatie of nee op een memobord dan is ja lieverd zal ik doen.quote:
Het zou alleen goed voor TS zijn om in te zien dat hij zelf nogal wispelturig is terwijl hij van zijn vriendin eist dat ze duidelijk is.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joh, het is toch voor hem ook allemaal wat onzeker. En heel veel dingen liggen niet eens in zijn handen. Dan is het moeilijk om te zien wat nou 'het goede' is. Van mij mag hij, eerst het ene idee en dan het andere. Ik vind er niks geks aan. Misschien bedenkt hij vrijdagochtend wel heel iets anders. Als mens mag je van gedachten veranderen hoor, staat geloof ik zelfs in de Rechten van de Mens
Ja, èn wat dan nog? Er is niet de perfecte manier van reageren. De een zal het totaal niet op prijs stellen, de ander juist wel. Weten wij veel hoe zij denkt? Dat weet Anoniem momenteel niet eens goed, en hij heeft 14 jaar met haar doorgebracht. En ik denk dat welke actie dan ook van zijn kant nut heeft in het voortbestaan van de relatie, maar dat is weer iets heel andersquote:Op woensdag 13 december 2017 19:49 schreef Raskolnikow het volgende:
En als ze dat niet wil dan heb je vast een reden waarom je haar toch moet zien. Een blouse, de honden, wat dan ook.
Nou vooruit dan.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:51 schreef Raskolnikow het volgende:
Het zou alleen goed voor TS zijn om in te zien dat hij zelf nogal wispelturig is terwijl hij van zijn vriendin eist dat ze duidelijk is.
De reden waarom ik er niet tegenin ga NU is omdat dat een reden voor haar kan zijn om ermee te stoppen begrijp je? Ik wil haar niet boos maken nu ofzo.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:50 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Oh dan kun je er wel tegenin gaan. Maar zodra je vriendin zegt nee op een sollicitatie of nee op een memobord dan is ja lieverd zal ik doen.
Ipv dat je dan laat zien dat je een volwassen verantwoordelijke man bent van 31, gedraag je je als een baby die door mama toestemming moet krijgen...
Pff snap heel goed waarom jou vriendin rust en ruimte wil van jou!
Jij denkt er anders over. Prima.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
TS, je verandert soms van mening/plan/idee.
So what.
Even jezelf braaf opstellen en als het weer goed is kan je weer als vanouds doen?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:54 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
De reden waarom ik er niet tegenin ga NU is omdat dat een reden voor haar kan zijn om ermee te stoppen begrijp je? Ik wil haar niet boos maken nu ofzo.
Nee maar nu is het zo dat ik vanwege angst haar niet de verkeerde kant op wil duwen. Wat logisch is lijkt mij. Je wil er alles aan doen. Van daaruit kan ik gaan werken aan mijzelf, ons etc.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:56 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Even jezelf braaf opstellen en als het weer goed is kan je weer als vanouds doen?
Ze heeft méér dan redenen genoeg om ermee te stoppen. Eentje meer of minder maakt niet uit.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:54 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
De reden waarom ik er niet tegenin ga NU is omdat dat een reden voor haar kan zijn om ermee te stoppen begrijp je? Ik wil haar niet boos maken nu ofzo.
Je snapt toch wel dat hij in zijn wanhoop steeds andere dingen bedenkt die op het moment van bedenken even briljant lijken en dan toch weer niet. En dan iets anders bedenkt? Ik vind dat echt niet raar. En ik ben ook van mening dat dat waarschijnlijk niet is hoe hij normaal zou reageren. Zonder de angst de liefde van zijn leven kwijt te raken. Ik zou niet al te veel ratio verwachten nu.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:54 schreef Raskolnikow het volgende:
Jij denkt er anders over. Prima.
Werken aan jezelf kan ook nu al.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:57 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee maar nu is het zo dat ik vanwege angst haar niet de verkeerde kant op wil duwen. Wat logisch is lijkt mij. Je wil er alles aan doen. Van daaruit kan ik gaan werken aan mijzelf, ons etc.
Dat maakt wel uit. Die ene verkeerde manier van benaderen kan net vòldoende zijn om. Zker nu ze nog twijfelt moet ik uitkijken.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ze heeft méér dan redenen genoeg om ermee te stoppen. Eentje meer of minder maakt niet uit.
Volgens mij is werken niet echt zijn ding.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:58 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Werken aan jezelf kan ook nu al.
Dat doe ik toch ook? Of denk je dat iemand anders zijn auto theorie zit te leren en vrijdag graag naar dat gesprek wil gaan? Je wil de wereld in 1 dag veranderen, dat gaat niet.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:58 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Werken aan jezelf kan ook nu al.
Ze weet toch al dat ze het uit wil maken. Gaat ze ook doen. Is voor haar ook veel beter.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:58 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat maakt wel uit. Die ene verkeerde manier van benaderen kan net vòldoende zijn om. Zker nu ze nog twijfelt moet ik uitkijken.
In 3 jaar ook niet blijkbaar.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:59 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Of denk je dat iemand anders zijn auto theorie zit te leren en vrijdag graag naar dat gesprek wil gaan? Je wil de wereld in 1 dag veranderen, dat gaat niet.
Dat weet ze nog niet nogmaals. En stop met deze troll, nogal opzichtig.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ze weet toch al dat ze het uit wil maken. Gaat ze ook doen. Is voor haar ook veel beter.
Ik denk er anders over. Ik denk dat TS nodig naar zichzelf moet gaan kijken maar in plaats daarvan verzint hij allerlei smoezen. Het is tijd voor TS om daar eens mee geconfronteerd te worden. Jij denkt anders, helemaal prima.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat hij in zijn wanhoop steeds andere dingen bedenkt die op het moment van bedenken even briljant lijken en dan toch weer niet. En dan iets anders bedenkt? Ik vind dat echt niet raar. En ik ben ook van mening dat dat waarschijnlijk niet is hoe hij normaal zou reageren. Zonder de angst de liefde van zijn leven kwijt te raken. Ik zou niet al te veel ratio verwachten nu.
Daarbij weten wij helemaal niet of zijn vriendin/exvriendin het wel of niet leuk vindt uiteindelijk als hij wel of niet langs komt. Het kan echt alle kanten op.
We weten wel dat een video maken van alle gelukkige momenten samen, smeken, zeggen dat je niet zonder haar verder wilt leven allemaal domme ideeën zijn. Dus dan kunnen we toch nog iets betekenen voor hem
Ik bepaal, net als je vriendin, zelf wel wat ik doel, en het is geen troll, het is doodserieus.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:00 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat weet ze nog niet nogmaals. En stop met deze troll, nogal opzichtig.
Nou dit dusquote:Op woensdag 13 december 2017 19:00 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Sorry TS maar ik ben eens met think pink. Ik kan dan ook niet geloven dat jij zegt dat het huishouden punt bij haar minder groot is.
Het kan behoorlijk frustrerend zijn voor de partner als die thuiskomt na een dag hard werken en weer blijkt dat je partner maar enkele noemenswaardige dingen in het huishouden heeft gedaan. Maar de grootte dingen niet ziet, en dat je daar zelf maar achteraan moet
De lijst met werkzaamheden die ik opnoemde dat is gewoon het huishouden. En daarbij zeker met huisdieren hoor je gewoon 1 keer in de week te stofzuigen en of te dweilen. Enig idee hoeveel troep en stof die meenemen naar binnen.
Sorry dat ik het zeg maar als jij mijn partner was, dan zou ik dit niet lang hebben volgehouden. Oké als je niet gelijk werk kan vinden maar dan niet het volledige huishouden op je neemt terwijl je thuis zit en nog geen werk hebt. En helemaal door het af te doen met een smoes als geen een man doet de gehele huishouding... want er zijn zat mensen die dat wel doen.
Je bent begin 30 niet 18. Je moet dat soort dingen gewoon doen, eigen verantwoordelijkheid nemen en niet dat je vriendin je moet vertellen wat jij moet doen
Ja, en andere dingen kosten je je relatie.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:00 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ach ik ken mensen die 20 jaar doen om over 1 angst heen te stappen. Soms kosten dingen tijd.
Proberen te luisteren in plaats van smoezen verzinnen is een betere manier om aan jezelf te werken dan je theorie examen te leren tussen het posten door.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:59 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Of denk je dat iemand anders zijn auto theorie zit te leren en vrijdag graag naar dat gesprek wil gaan? Je wil de wereld in 1 dag veranderen, dat gaat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |