Het is geen 90% niks doen lol. Ik denk 35/65 ongeveer. Tussendoor laat ik natuurlijk de honden uit en dat soort dingen zoals hierboven genoemd. Het is echt niet zo dat ik de hele dag loop te lamstralen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Onee het hoort dat jij 90% niets doet.
En kom op je bent geen 16 uur per dag aan het solliciteren
Misschien zie je het oprecht niet maar wat je opnoemde is echt heel heel weinigquote:Op woensdag 13 december 2017 19:02 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Het is geen 90% niks doen lol. Ik denk 35/65 ongeveer. Tussendoor laat ik natuurlijk de honden uit en dat soort dingen zoals hierboven genoemd. Het is echt niet zo dat ik de hele dag loop te lamstralen.
Je loopt een beetje op de zaken vooruit Samzz.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef Samzz het volgende:
Zijn er serieus 7 topics nodig om TS wat aan t verstand te peuteren. Damn.
Dus zij doet alsnog 65% van het huishouden terwijl jij de hele dag op je reet zit. Christus, TSquote:Op woensdag 13 december 2017 19:02 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Het is geen 90% niks doen lol. Ik denk 35/65 ongeveer. Tussendoor laat ik natuurlijk de honden uit en dat soort dingen zoals hierboven genoemd. Het is echt niet zo dat ik de hele dag loop te lamstralen.
Maar ik ben daar gewoon minder goed in in die dingen zien, maar waarom - als je weet dat dat vòor mij moeilijk is - kun je dan niet zeggen; Ey lieverd wil je dat en dat even doen? Want doen doe ik het zeker, maar misschien ga ik het dan dmv automatisme zelf zien met de tijd weet je wel.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus zij doet alsnog 65% van het huishouden terwijl jij de hele dag op je reet zit. Christus, TS.
Dit.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus zij doet alsnog 65% van het huishouden terwijl jij de hele dag op je reet zit. Christus, TS.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij niet zelf kunt bedenken dat er best even stofgezogen kan worden. Of een lap over de meubels en vensterbanken...quote:Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef AnoniemH het volgende:
Maar ik ben daar gewoon minder goed in in die dingen zien, maar waarom - als je weet dat dat vòor mij moeilijk is - kun je dan niet zeggen; Ey lieverd wil je dat en dat even doen? Want doen doe ik het zeker, maar misschien ga ik het dan dmv automatisme zelf zien met de tijd weet je wel.
Ik bedoel ik help haar toch ook met dingen waar zij niet sterk in is? Bellen van instanties bijvoorbeeld?
Ze geeft aan dat ze het o.a. met het huishouden niet goed vind gaan TS.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:04 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Maar ik ben daar gewoon minder goed in in die dingen zien, maar waarom - als je weet dat dat vòor mij moeilijk is - kun je dan niet zeggen; Ey lieverd wil je dat en dat even doen? Want doen doe ik het zeker, maar misschien ga ik het dan dmv automatisme zelf zien met de tijd weet je wel.
Ik bedoel ik help haar toch ook met dingen waar zij niet sterk in is? Bellen van instanties bijvoorbeeld?
Je gaat mij toch niet vertellen dat je zelf niet een instantie kunt bellen?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij niet zelf kunt bedenken dat er best even stofgezogen kan worden. Of een lap over de meubels en vensterbanken...
Maar je ex heeft niet het gevoel gehad dat je haar actief taken uit handen hebt genomen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:02 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:05 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je zelf niet een instantie kunt bellen?
Zelfde laken een pak.
Dat weet ik Ras maar het is toch geven en nemen in een relatie? Ik heb haar ook 180 x verteld bel nou zelf eens, dat kun je best. Iedereen heeft dingen waar die minder sterk in is.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:05 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat ze het o.a. met het huishouden niet goed vind gaan TS.
Hoezo is het mijn ex dan?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je ex heeft niet het gevoel gehad dat je haar actief taken uit handen hebt genomen.
Opgeteld met een heleboel andere zaken (zijn gevoelens van haar, dus niet altijd concreet en op basis van analyse te duiden) is het einde voor jullie nu daar.
Je kan jezelf nog zo vaak blijven wijsmaken dat je het allemaal zo goed hebt gedaan, maar daar ga je niks meer voor kopen.
Huishouden vergelijken met instanties bellen, hehehe.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:05 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je zelf niet een instantie kunt bellen?
Zelfde laken een pak.
Ja gewoon ja. Of het nu het huishouden is of administratieve taken dat doet er niet terzake. Wat ik bedoel te zeggen is dat als je WEET dat je partner ergens minder goed in is, bied dan de helpende hand. Dat doe ik andersom toch ook? Je probeert toch samen een oplossing te bedenken?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Maak verdomme je huis schoon.
Daar wil ik in meegaan maar had dat dan eerder aangegeven. Nu komt het als koude kak.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Inderdaad is het geven en nemen. Dat geldt echter alleen als beide partijen dat willen. Wil een van beide partijen dat niet, valt er niets meer te geven en niets meer te nemen.
Zij heeft blijkbaar het gevoel dat ze meer moet geven en minder kan nemen. Je kunt ook eigenwijs blijven en zeggen dat je wel voldoende doet, maar dan is de kans groot dat je haar kwijtraakt. Op dat punt ben je namelijk al aanbeland.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:06 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat weet ik Ras maar het is toch geven en nemen in een relatie? Ik heb haar ook 180 x verteld bel nou zelf eens, dat kun je best. Iedereen heeft dingen waar die minder sterk in is.
Nee, het had moeten stoppen na topic 2.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef Samzz het volgende:
Ja en dat gevoel is onterecht. Natuurlijk ga ik haar dat niet zo vertellen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:08 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zij heeft blijkbaar het gevoel dat ze meer moet geven en minder kan nemen. Je kunt ook eigenwijs blijven en zeggen dat je wel voldoende doet, maar dan is de kans groot dat je haar kwijtraakt. Op dat punt ben je namelijk al aanbeland.
Jij bedenkt geen oplossing. Jij legt alles alsnog bij je vriendin. Die al meer dan 40 u werkt. Terwijl jij op FOK! 7 topics vol zit te verexcuseren.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:07 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja gewoon ja. Of het nu het huishouden is of administratieve taken dat doet er niet terzake. Wat ik bedoel te zeggen is dat als je WEET dat je partner ergens minder goed in is, bied dan de helpende hand. Dat doe ik andersom toch ook? Je probeert toch samen een oplossing te bedenken?
Haar gevoel is onterecht, aldus de man die van haar zegt te houden.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:08 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja en dat gevoel is onterecht. Natuurlijk ga ik haar dat niet zo vertellen.
Wat heb jij dan bedacht behalve: 'Help mij, instrueer mij' ?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:07 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja gewoon ja. Of het nu het huishouden is of administratieve taken dat doet er niet terzake. Wat ik bedoel te zeggen is dat als je WEET dat je partner ergens minder goed in is, bied dan de helpende hand. Dat doe ik andersom toch ook? Je probeert toch samen een oplossing te bedenken?
Ik geef wel de oplossing. Ik belde voor haar en gaf vaak aan dat ze dat ook zelf kon bijv. Welke oplossing heeft zij geboden dan?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bedenkt geen oplossing. Jij legt alles alsnog bij je vriendin. Die al meer dan 40 u werkt. Terwijl jij op FOK! 7 topics vol zit te verexcuseren.
Alleen zijn.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:10 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik geef wel de oplossing. Ik belde voor haar en gaf vaak aan dat ze dat ook zelf kon bijv. Welke oplossing heeft zij geboden dan?
Maar dat denk je wel en dat voelt zij ook heus welquote:Op woensdag 13 december 2017 19:08 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Taakverdeling is 35/65, maar haar gevoel is onterecht.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:08 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Schema goede. 1 week voordat ik wegging zei ik; Wat denk je van een memo bord die heb ik nog op zolder liggen? Zegt ze; Goed idee gaan we doen!quote:Op woensdag 13 december 2017 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb jij dan bedacht behalve: 'Help mij, instrueer mij' ?
Een schema had je ook heel veel houvast kunnen bieden en er zijn genoeg voorbeelden op internet te vinden.
Je kunt zelf geen memobord ophangen?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Schema goede. 1 week voordat ik wegging zei ik; Wat denk je van een memo bord die heb ik nog op zolder liggen? Zegt ze; Goed idee gaan we doen!
Dag later hebben we het er weer over zegt ze; Ja hallo hoezo heb jij een memo bord nodig
WISPELTURIGHEID WAT WIL JE NU
Taakverdeling is in heel veel andere dingen 90/10 etc. Dat boeit verder niet, ik doe dat met alle plezier voor dr. Denk hierbij aan financiele dingen/beslissingen etc.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Taakverdeling is 35/65, maar haar gevoel is onterecht.
Hilarisch.
Dat kan maar als ze dat niet wilt? Ik wil niks tegen haar zin doen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Je kunt zelf geen memobord ophangen?
2 jaar thuis zitten, maak gewoon dat schema zelf en ga aan de slagquote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Schema goede. 1 week voordat ik wegging zei ik; Wat denk je van een memo bord die heb ik nog op zolder liggen? Zegt ze; Goed idee gaan we doen!
Dag later hebben we het er weer over zegt ze; Ja hallo hoezo heb jij een memo bord nodig
Beslissingen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Taakverdeling is in heel veel andere dingen 90/10 etc. Dat boeit verder niet, ik doe dat met alle plezier voor dr. Denk hierbij aan financiele dingen/beslissingen etc.
Wat ze wil is zonder jou zijn. En dat gaat ook gebeuren. Kan ze een vriend zoeken die wel normaal doet.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dan zet je het in je agenda in plaats van op een bord.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:12 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat kan maar als ze dat niet wilt? Ik wil niks tegen haar zin doen.
Watquote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Taakverdeling is in heel veel andere dingen 90/10 etc. Dat boeit verder niet, ik doe dat met alle plezier voor dr. Denk hierbij aan financiele dingen/beslissingen etc.
Dat zou zeker kunnen. Alleen als ik dan de bank stofzuig zoals 2 weken terug krijg ik te horen; Waarom heb je de bank gestofzuigd dat wilde ik zelf doen. Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dan zet je het in je agenda in plaats van op een bord.
Waarom heb je zelf dat memobord niet van zolder gehaald en gebruikt dan? Als je hem direct succesvol proactief in gebruik had genomen was het in één oogopslag duidelijk waar dat memobord voor was, omdat er dan allemaal huishoudelijke taken op stonden.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ze zelf doen.quote:
Wat wat? Ik bedoel aan te geven dat ik weer heel veel andere dingen doe zoals het hoort en ook veel meer als zij. Ook toen ik nog werkte etc. Dus wat dat betreft en dat ging altijd goed.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik stop hoor. Succes met jezelf, TS.
Maar jullie relatie was zo intens, de vrouw van je leven.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:13 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat zou zeker kunnen. Alleen als ik dan de bank stofzuig zoals 2 weken terug krijg ik te horen; Waarom heb je de bank gestofzuigd dat wilde ik zelf doen. Dat bedoel ik dus.
Afgaande op hoe jij je hier presenteert vraag ik me af of ze letterlijk heeft gezegd dat je geen memobord nodig had.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:12 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat kan maar als ze dat niet wilt? Ik wil niks tegen haar zin doen.
Dat is ze ook nog steeds alleen moet ze gewoon duidelijker zijn wat ze wil, dat is alles en ik moet meer doen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:14 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Maar jullie relatie was zo intens, de vrouw van je leven.
Er valt weinig aan het verstand te peuteren eerlijk gezegd. Want al die gewoontes en de 'ja maar' houding die veranderen toch nooit meer. En de relatie wordt waarschijnlijk ook niets meer. Maar het is veel te pril voor TS om dat te beseffen, dus daar is het topic ook niet nuttig voor.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef Samzz het volgende:
Ze MOET helemaal niks!quote:Op woensdag 13 december 2017 19:14 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat is ze ook nog steeds alleen moet ze gewoon duidelijker zijn wat ze wil, dat is alles en ik moet meer doen.
Is niet heel handig gecommuniceerd nee, maar daar had je eerder met je ex in wording een open gesprek over moeten aangaan: hoe stemmen we onze verwachtingen op elkaar af en in hoeverre kan de ander daaraan voldoen?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:13 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat zou zeker kunnen. Alleen als ik dan de bank stofzuig zoals 2 weken terug krijg ik te horen; Waarom heb je de bank gestofzuigd dat wilde ik zelf doen. Dat bedoel ik dus.
Nee het was mijn voorstel dat memo bord en ze vond het een goed idee, maar dag later weer niet.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Afgaande op hoe jij je hier presenteert vraag ik me af of ze letterlijk heeft gezegd dat je geen memobord nodig had.
Of dat ze met rollende ogen heeft verzucht dat het belachelijk is dat jij als volwassen man een memobord nodig hebt.
Jij gaat me vast verzekeren dat het eerste scenario klopt. En toch ga ik er dan voor kiezen dat niet voetstoots aan te nemen.
Ik geloof niet dat het zo gegaan is.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:15 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee het was mijn voorstel dat memo bord en ze vond het een goed idee, maar dag later weer niet.
Die gesprekken hebben we zo vaak gevoerd maar dan zegt ze A en doet B, weer wispelturigheid. Waarom denk je dat ze nu bij psych loopt?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Is niet heel handig gecommuniceerd nee, maar daar had je eerder met je ex in wording een open gesprek over moeten aangaan: hoe stemmen we onze verwachtingen op elkaar af en in hoeverre kan de ander daaraan voldoen?
Dat moet jij weten lol. Ik weet het wel zeker namelijk.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het zo gegaan is.
En nu?
Na 14 jaar bleek het memobord niet de oplossing.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het zo gegaan is.
En nu?
Om voor zichzelf te leren kiezen?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Die gesprekken hebben we zo vaak gevoerd maar dan zegt ze A en doet B, weer wispelturigheid. Waarom denk je dat ze nu bij psych loopt?
En daar zit je probleem. Al zeven topics en een groot deel van je relatie lang.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat moet jij weten lol. Ik weet het wel zeker namelijk.
Omdat ze gek van jou wordt, want blijkbaar ben je een hulpeloos hoopje zonder haar. Ze is je moeder niet.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Die gesprekken hebben we zo vaak gevoerd maar dan zegt ze A en doet B, weer wispelturigheid. Waarom denk je dat ze nu bij psych loopt?
Oh, want anders maak jij het uit.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:
Wel als ze met mij verder wil natuurlijk anders niet idd.
Maar dat wil ze toch niet? Of is ze daar ook wispelturig?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
En dat wil ze dus niet meer. Punt.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja, waarom loopt ze bij de psycholoog? Hebben jullie het daarover gehad?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Vooral om voor zichzelf op te komen. Praten, ook op werk etc.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Om voor zichzelf te leren kiezen?
Ja, maak even een lijstje wat ze allemaal moet van jou, dan kan je dat vrijdag met haar bespreken.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik zat er zelf bij lieverd.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En daar zit je probleem. Al zeven topics en een groot deel van je relatie lang.
quote:Op woensdag 13 december 2017 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, want anders maak jij het uit.
Nee maar jij hebt toch ook bepaalde eisen in een relatie? Iedereen wel denk ik.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, want anders maak jij het uit.
HET WERKT! Ze kiest voor zichzelf!quote:Op woensdag 13 december 2017 19:17 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Vooral om voor zichzelf op te komen. Praten, ook op werk etc.
Ze twijfelt nog steeds. Afspraak ziekenhuis staat nog, ring nog om etc.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar dat wil ze toch niet? Of is ze daar ook wispelturig?
Dat klopt schat.quote:
Maar dat wil ze nietquote:Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee, dan is dat jouw interpretatie van het feit dat ze twijfelt. Ze zegt andere dingen toch?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:18 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ze twijfelt nog steeds. Afspraak ziekenhuis staat nog, ring nog om etc.
Daar is ze nog niet over uit lieve schat. Anders wil je niet een boek kopen omgaan met a 25 euro wat je eigenlijk niet kunt missen, draag je je ring niet meer, annuleer je die afspraak etc. Ze laat het nog open.quote:
Ze zegt niet dat ze niet meer verder wil. Ze zegt alleen dat ze twijfelt of het goed komt. Enige wat ik kan doen is die twijfel wegnemen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, dan is dat jouw interpretatie van het feit dat ze twijfelt. Ze zegt andere dingen toch?
Nee. Dat maakt het definitief, dat heeft soms tijd nodig.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:19 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Daar is ze nog niet over uit lieve schat. Anders wil je niet een boek kopen omgaan met a 25 euro wat je eigenlijk niet kunt missen, draag je je ring niet meer, annuleer je die afspraak etc. Ze laat het nog open.
Die afspraak op dit punt door laten gaan zou echt heel dom zijn. Samen kinderen willen terwijl je qua communicatie totaal vastloopt in je relatiequote:Op woensdag 13 december 2017 19:18 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ze twijfelt nog steeds. Afspraak ziekenhuis staat nog, ring nog om etc.
Interessant boek.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:19 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Anders wil je niet een boek kopen omgaan met a 25 euro
Die afspraak is niet meteen kinderen.... We zouden daarna nog 4-5x moeten komen, is een termijn van maanden.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Die afspraak op dit punt door laten gaan zou echt heel dom zijn. Samen kinderen willen terwijl je qua communicatie totaal vastloopt in je relatie_!
Is waarschijnlijk puur nog niet afgezegd, omdat ze het beëindigen van de intensieve relatie met jou ook nog even moet laten bezinken. Net als die ring.
Heeft gewerktquote:Op woensdag 13 december 2017 19:17 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Vooral om voor zichzelf op te komen. Praten, ook op werk etc.
Een stigmatiserend boek gaat je niet helpen vrees ik. Haar misschien wel, zodat ze inziet welk effect jouw gedrag op haar heeft, en ze makkelijker kan kiezen voor zichzelf.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:19 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Daar is ze nog niet over uit lieve schat. Anders wil je niet een boek kopen omgaan met a 25 euro wat je eigenlijk niet kunt missen, draag je je ring niet meer, annuleer je die afspraak etc. Ze laat het nog open.
Nou ben je zelf aan het stigmatiseren.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:21 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Een stigmatiserend boek gaat je niet helpen vrees ik. Haar misschien wel, zodat ze inziet welk effect jouw gedrag op haar heeft, en ze makkelijker kan kiezen voor zichzelf.
Twijfelen mag daar zijn we mensen voor. Het is niet zo dat ik haar die twijfel kwalijk neem, alleen het momentum, zeker nu ik bezig was alles op orde te krijgen, begrijp je dat?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heeft gewerkt![]()
Ze heeft het leuk met collega’s, ontdekt dat ze een eigen mening heeft in de relatie en zich niet voortdurend hoeft aan te passen aan jou. En dat maakt haar aan het twijfelen of ze deze relatie wel wil.
Nou, FOEI VRIENDIN VAN TS!
Ik neem aan dat jullie nog minstens één keer moeten komen ja. Of in ieder geval jijquote:Op woensdag 13 december 2017 19:21 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Die afspraak is niet meteen kinderen.... We zouden daarna nog 4-5x moeten komen
Stigmatiseren doen we allemaal.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou ben je zelf aan het stigmatiseren.
Ik hoop voor je dat ze deze topics in ieder geval nooit leest want dan is het zeker overquote:Op woensdag 13 december 2017 19:20 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ze zegt niet dat ze niet meer verder wil. Ze zegt alleen dat ze twijfelt of het goed komt. Enige wat ik kan doen is die twijfel wegnemen.
Hier ga je weer fout. Jij kunt niet in de toekomst kijken. En niet garanderen dat alle twijfels over de relatie zullen verdwijnen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:20 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ze zegt niet dat ze niet meer verder wil. Ze zegt alleen dat ze twijfelt of het goed komt. Enige wat ik kan doen is die twijfel wegnemen.
Nee. Je komt heel egoïstisch over nu.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:22 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Twijfelen mag daar zijn we mensen voor. Het is niet zo dat ik haar die twijfel kwalijk neem, alleen het momentum, zeker nu ik bezig was alles op orde te krijgen, begrijp je dat?
Dat heb ik ook gezegd. Ik kan niet in de toekomst kijken, letterlijk en ik heb ook gezegd; Durf je de gok te wagen om het op te geven? Dat is iets waar ze zelf achter moet komen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier ga je weer fout. Jij kunt niet in de toekomst kijken. En niet garanderen dat alle twijfels over de relatie zullen verdwijnen.
Het is aan haar om te beslissen of ze de gok wil aangaan met je verder te gaan. En te ervaren of de zaken waarover ze twijfelt inderdaad veranderen.
Het heeft je 2 jaar gekost om eindelijk iets op gang te komen (want wat heb je echt gedaan? Je hebt alleen een begin gemaakt)quote:Op woensdag 13 december 2017 19:22 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Twijfelen mag daar zijn we mensen voor. Het is niet zo dat ik haar die twijfel kwalijk neem, alleen het momentum, zeker nu ik bezig was alles op orde te krijgen, begrijp je dat?
Vanaf Augustus was ik bezig alles op orde te krijgen en in November kreeg ik het te horen. Waarom geef je mij die kans niet het te regelen? Of waarom zo laat nogmaals.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee. Je komt heel egoïstisch over nu.
Ok. Slotje.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:24 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezegd. Ik kan niet in de toekomst kijken, letterlijk en ik heb ook gezegd; Durf je de gok te wagen om het op te geven? Dat is iets waar ze zelf achter moet komen.
Ik liep eerst 2 jaar bij instanties he. Vriendin ook meegeweest naar Altrecht enz. We hebben niet stilgezeten 2 jaar lang.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het heeft je 2 jaar gekost om eindelijk iets op gang te komen (want wat heb je echt gedaan? Je hebt alleen een begin gemaakt)
Niet vreemd als dat misschien voor haar dus te lang heeft geduurt achteraf?
quote:Op woensdag 13 december 2017 19:20 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |