Jij bedenkt geen oplossing. Jij legt alles alsnog bij je vriendin. Die al meer dan 40 u werkt. Terwijl jij op FOK! 7 topics vol zit te verexcuseren.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:07 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja gewoon ja. Of het nu het huishouden is of administratieve taken dat doet er niet terzake. Wat ik bedoel te zeggen is dat als je WEET dat je partner ergens minder goed in is, bied dan de helpende hand. Dat doe ik andersom toch ook? Je probeert toch samen een oplossing te bedenken?
Haar gevoel is onterecht, aldus de man die van haar zegt te houden.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:08 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja en dat gevoel is onterecht. Natuurlijk ga ik haar dat niet zo vertellen.
Wat heb jij dan bedacht behalve: 'Help mij, instrueer mij' ?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:07 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja gewoon ja. Of het nu het huishouden is of administratieve taken dat doet er niet terzake. Wat ik bedoel te zeggen is dat als je WEET dat je partner ergens minder goed in is, bied dan de helpende hand. Dat doe ik andersom toch ook? Je probeert toch samen een oplossing te bedenken?
Ik geef wel de oplossing. Ik belde voor haar en gaf vaak aan dat ze dat ook zelf kon bijv. Welke oplossing heeft zij geboden dan?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bedenkt geen oplossing. Jij legt alles alsnog bij je vriendin. Die al meer dan 40 u werkt. Terwijl jij op FOK! 7 topics vol zit te verexcuseren.
Alleen zijn.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:10 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik geef wel de oplossing. Ik belde voor haar en gaf vaak aan dat ze dat ook zelf kon bijv. Welke oplossing heeft zij geboden dan?
Maar dat denk je wel en dat voelt zij ook heus welquote:Op woensdag 13 december 2017 19:08 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Taakverdeling is 35/65, maar haar gevoel is onterecht.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:08 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Schema goede. 1 week voordat ik wegging zei ik; Wat denk je van een memo bord die heb ik nog op zolder liggen? Zegt ze; Goed idee gaan we doen!quote:Op woensdag 13 december 2017 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb jij dan bedacht behalve: 'Help mij, instrueer mij' ?
Een schema had je ook heel veel houvast kunnen bieden en er zijn genoeg voorbeelden op internet te vinden.
Je kunt zelf geen memobord ophangen?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Schema goede. 1 week voordat ik wegging zei ik; Wat denk je van een memo bord die heb ik nog op zolder liggen? Zegt ze; Goed idee gaan we doen!
Dag later hebben we het er weer over zegt ze; Ja hallo hoezo heb jij een memo bord nodig
WISPELTURIGHEID WAT WIL JE NU
Taakverdeling is in heel veel andere dingen 90/10 etc. Dat boeit verder niet, ik doe dat met alle plezier voor dr. Denk hierbij aan financiele dingen/beslissingen etc.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Taakverdeling is 35/65, maar haar gevoel is onterecht.
Hilarisch.
Dat kan maar als ze dat niet wilt? Ik wil niks tegen haar zin doen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Je kunt zelf geen memobord ophangen?
2 jaar thuis zitten, maak gewoon dat schema zelf en ga aan de slagquote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Schema goede. 1 week voordat ik wegging zei ik; Wat denk je van een memo bord die heb ik nog op zolder liggen? Zegt ze; Goed idee gaan we doen!
Dag later hebben we het er weer over zegt ze; Ja hallo hoezo heb jij een memo bord nodig
Beslissingen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Taakverdeling is in heel veel andere dingen 90/10 etc. Dat boeit verder niet, ik doe dat met alle plezier voor dr. Denk hierbij aan financiele dingen/beslissingen etc.
Wat ze wil is zonder jou zijn. En dat gaat ook gebeuren. Kan ze een vriend zoeken die wel normaal doet.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dan zet je het in je agenda in plaats van op een bord.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:12 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat kan maar als ze dat niet wilt? Ik wil niks tegen haar zin doen.
Watquote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Taakverdeling is in heel veel andere dingen 90/10 etc. Dat boeit verder niet, ik doe dat met alle plezier voor dr. Denk hierbij aan financiele dingen/beslissingen etc.
Dat zou zeker kunnen. Alleen als ik dan de bank stofzuig zoals 2 weken terug krijg ik te horen; Waarom heb je de bank gestofzuigd dat wilde ik zelf doen. Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dan zet je het in je agenda in plaats van op een bord.
Waarom heb je zelf dat memobord niet van zolder gehaald en gebruikt dan? Als je hem direct succesvol proactief in gebruik had genomen was het in één oogopslag duidelijk waar dat memobord voor was, omdat er dan allemaal huishoudelijke taken op stonden.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee, dat wilde ze zelf doen.quote:
Wat wat? Ik bedoel aan te geven dat ik weer heel veel andere dingen doe zoals het hoort en ook veel meer als zij. Ook toen ik nog werkte etc. Dus wat dat betreft en dat ging altijd goed.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik stop hoor. Succes met jezelf, TS.
Maar jullie relatie was zo intens, de vrouw van je leven.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:13 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat zou zeker kunnen. Alleen als ik dan de bank stofzuig zoals 2 weken terug krijg ik te horen; Waarom heb je de bank gestofzuigd dat wilde ik zelf doen. Dat bedoel ik dus.
Afgaande op hoe jij je hier presenteert vraag ik me af of ze letterlijk heeft gezegd dat je geen memobord nodig had.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:12 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat kan maar als ze dat niet wilt? Ik wil niks tegen haar zin doen.
Dat is ze ook nog steeds alleen moet ze gewoon duidelijker zijn wat ze wil, dat is alles en ik moet meer doen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:14 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Maar jullie relatie was zo intens, de vrouw van je leven.
Er valt weinig aan het verstand te peuteren eerlijk gezegd. Want al die gewoontes en de 'ja maar' houding die veranderen toch nooit meer. En de relatie wordt waarschijnlijk ook niets meer. Maar het is veel te pril voor TS om dat te beseffen, dus daar is het topic ook niet nuttig voor.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef Samzz het volgende:
Zijn er serieus 7 topics nodig om TS wat aan t verstand te peuteren. Damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |