Verdomme.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Tell him van Barbra Streisand staat er ook weer in.
Nog wat uitvallers onder plaats 1600 dus.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdomme.
Dan hebben we al 88 binnenkomers en 86 uitvallers, bijzonder.
Wie?quote:Op woensdag 13 december 2017 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog wat uitvallers onder plaats 1600 dus.
Die staat erin.quote:
Deze staat er wel in trouwensquote:Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef Jovatov het volgende:
1062 - Cuby + The Blizzards - Somebody will know somebody
18 teveelquote:Op woensdag 13 december 2017 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
18 liedjes van Bløf in de lijst
Ja?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:09 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Deze staat er wel in trouwens
Die radioshow is er al jaren...quote:Op woensdag 13 december 2017 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we alle lijstjes van FOK!kers verzamelen en daar een Top 100 van maken ofzo? Zou een vermakelijke radioshow opleveren denk ik.
Welke 2000 songs kunnen we nu verwachten?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja. 87 entries. 87 uitvallers.
Ons werk is gedaanGing vrij vlot dit jaar, een stuk sneller dan de afgelopen edities.
Hulde aan julliequote:Op woensdag 13 december 2017 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja. 87 entries. 87 uitvallers.
Ons werk is gedaanGing vrij vlot dit jaar, een stuk sneller dan de afgelopen edities.
Opnieuw beginnen dan maar...quote:Op woensdag 13 december 2017 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, we missen nog wel 1 entry, er staat een dubbele in de lijst van Dago
29 reentries, 57 echt nieuwe liedjes waarvan ongeveer 30 uit 2017.
Aangepast.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, we missen nog wel 1 entry, er staat een dubbele in de lijst van Dago
29 reentries, 57 echt nieuwe liedjes waarvan ongeveer 30 uit 2017.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Rip telkens weerquote:Op woensdag 13 december 2017 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
Deze nummers stonden sinds 1999 in alle edities van de top 2000 en zijn er nu uit:
*1975 The Osmonds - Crazy Horses
*1970 Volumia! - Hou me vast
*1963 The Righteous Brothers - You've Lost That Lovin' Feelin'
*1940 The Byrds - Turn! Turn! Turn! (to everything there is a season)
*1905 Clouseau - Passie
*1892 Vaya Con Dios - What's a Woman
*1877 The Mavericks - Dance the Night Away
*1872 Johnny Guitar Watson - A Real Mother for Ya
*1862 Dave Berry - This Strange Effect
*1774 Dusty Springfield - I Close My Eyes (And Count To Ten)
*1721 The Pointer Sisters - Fire
*1711 The Trammps - Shout
*1528 Willeke Alberti - Telkens Weer'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
En welke stonden er vanaf 2001 altijd in?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
Deze nummers stonden sinds 1999 in alle edities van de top 2000 en zijn er nu uit:
*1905 Clouseau - Passie
*1528 Willeke Alberti - Telkens Weer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ben benieuwd welke huisdetective die 87e plaat gaat vinden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen idee, ik ga ze niet weer allemaal langsquote:Op woensdag 13 december 2017 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En welke stonden er vanaf 2001 altijd in?
Maar The Walker Brothers waren er in 2013 en 2015 niet bij en Helpless was er in 2001 en 2015 al een paar keer uit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als je Cuby + Blizzards doet lukt het welquote:Op woensdag 13 december 2017 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja?
Dan hebben we alle entries en uitvallers, lijkt me.![]()
![]()
Ja, ik had het ook gevonden. Vond het ook een hele vreemde potentiele uitvaller.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:27 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Als je Cuby + Blizzards doet lukt het wel
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Of misschien is een nummer onjuist als uitvaller aangegevenquote:Op woensdag 13 december 2017 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd welke huisdetective die 87e plaat gaat vinden![]()
Die had ik eerder geprobeerd, toen gaf ie aan van niet. Maar Blizzards - Somebody pakt ie wel.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:27 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Als je Cuby + Blizzards doet lukt het wel
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zou ook kunnen, dan zit het bij een van 1-1800, 1801-2000 heb ik uitvoerig gecontroleerd, die zijn juist.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:28 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Of misschien is een nummer onjuist als uitvaller aangegeven[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze mogelijk: 1815 Axwell Λ Ingrosso Sun is shiningquote:Op woensdag 13 december 2017 21:28 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Of misschien is een nummer onjuist als uitvaller aangegeven
Die is niet te checken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oja, die is inderdaad dubieusquote:Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze mogelijk: 1815 Axwell Λ Ingrosso Sun is shining
Die is niet te checken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee doet het inderdaad nietquote:Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze mogelijk: 1815 Axwell Λ Ingrosso Sun is shining
Die is niet te checken.![]()
Misschien maar even mailen/tweeten? Wie zou daar verantwoordelijk voor zijn?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je op Axwell - Sun zoekt komt er in de URL te staan http://www.staatieindetop2000.nl/sun-is-shiningquote:Op woensdag 13 december 2017 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien maar even mailen/tweeten? Wie zou daar verantwoordelijk voor zijn?
Hij herkent hem dus wel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hij gaat kapot vanwege dat tekentje, for some reason.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je op Axwell - Sun zoekt komt er in de URL te staan http://www.staatieindetop2000.nl/sun-is-shining
Hij herkent hem dus wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je zoekt op AxwellIngrosso, dan vindt hij hem wel en zegt hij dat hij er niet in staatquote:Op woensdag 13 december 2017 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij gaat kapot vanwege dat tekentje, for some reason.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat hij hem niet onder die naam herkent.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
staat er dan sun-is-shining?quote:Op woensdag 13 december 2017 22:06 schreef livelink het volgende:
Maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat hij hem niet onder die naam herkent.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
staat er dan sun-is-shining?
http://www.staatieindetop2000.nl/axwellingrosso/sun-is-shiningAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Duidelijk, staat er dus niet in.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
http://www.staatieindetop2000.nl/axwellingrosso/sun-is-shining![]()
Weer een nummer van Dusty Springfield minderquote:Op woensdag 13 december 2017 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
*1905 Clouseau - Passie
*1528 Willeke Alberti - Telkens Weer
Om nog maar te zwijgen over de volledige afwezigheid van The Everly Brothers; een regelrechte gotspe.![]()
Die herkent ie dus niet. Is dus nog altijd onduidelijkquote:Op woensdag 13 december 2017 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
http://www.staatieindetop2000.nl/axwellingrosso/sun-is-shining[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eens, misschien moeten we het dan voor dit jaar wel als een verrassing houden.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die herkent ie dus niet. Is dus nog altijd onduidelijkAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Als ik de nieuwe binnenkomers zie en ik zie dat een nummer als Turn! Turn! Turn! eruit valt, kan ik daar als muziekliefhebber alleen maar heel verdrietig van worden.![]()
dan had ik liever Mr Tambourine Man geslachtofferd.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik de nieuwe binnenkomers zie en ik zie dat een nummer als Turn! Turn! Turn! eruit valt, kan ik daar als muziekliefhebber alleen maar heel verdrietig van worden.
Desalniettemin vind ik de schade dit jaar veel minder dan de afgelopen jaren. Vooral 2015 was een heel, heel, heel pijnlijk jaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar de binnenkomers waren toen ook veel interessanterquote:Op woensdag 13 december 2017 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan had ik liever Mr Tambourine Man geslachtofferd.
Desalniettemin vind ik de schade dit jaar veel minder dan de afgelopen jaren. Vooral 2015 was een heel, heel, heel pijnlijk jaar.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?![]()
Ik vind het elk jaar pijnlijker worden, vooral omdat het merendeel van de nieuw binnengekomen nummers niks in de Top 2000 heeft te zoeken.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan had ik liever Mr Tambourine Man geslachtofferd.
Desalniettemin vind ik de schade dit jaar veel minder dan de afgelopen jaren. Vooral 2015 was een heel, heel, heel pijnlijk jaar.![]()
Mwah ik vind er toch wel ok binnenkomers tussen zitten. Vooral veel prima re-entriesquote:Op woensdag 13 december 2017 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar de binnenkomers waren toen ook veel interessanter[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
2 jaar geleden kwamen er toch heel wat fijne 90s alt dingen in.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik vind er toch wel ok binnenkomers tussen zitten. Vooral veel prima re-entries
De wauw wat een toffe entry-teller van dit jaar staat voorlopig nog op 0- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?![]()
Ach, de lijst is nog niet zo erg als de TOP Serious Request.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ga dansen en springen op tafel wanneer Tool eindelijk in de lijst komt, als ik dat nog mee mag maken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb de popquiz op kantoor gewonnen!
Dat heeft weinig te maken met de top 2000, maar ik wou toch even humble braggen.
My friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 13 december 2017 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de popquiz op kantoor gewonnen!
Dat heeft weinig te maken met de top 2000, maar ik wou toch even humble braggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
De moeilijkste muziekvraag was van welk liedje Will Smith een sample had gebruikt voor Men in Black.
Oh ja,, en wie zong ook alweer... Ich bin so froh daB ich ein Madchen binMy friends all drive horses![]()
Vooral vermoeiend als je ziet wat een lijst aan Top 40 hits van dat jaar er altijd inkomen. Ze moeten echt nummers uit het huidige stemjaar gewoon weigeren. Dan zeef je er zoveel troep uit.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het elk jaar pijnlijker worden, vooral omdat het merendeel van de nieuw binnengekomen nummers niks in de Top 2000 heeft te zoeken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die sample zou ik niet weten. En de tweede wist ik wel, maar zou ik nooit opgekomen zijn. Aan mij zou je niks hebben bij zo'n popquiz.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:05 schreef PippenScottie het volgende:
De moeilijkste muziekvraag was van welk liedje Will Smith een sample had gebruikt voor Men in Black.
Oh ja,, en wie zong ook alweer... Ich bin so froh daB ich ein Madchen binAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
If There Is Something van Roxy Music staat er gelukkig nog in (wel als If There's Something, maar oké).![]()
Forget Me Not's en Luciletric...quote:Op woensdag 13 december 2017 23:05 schreef PippenScottie het volgende:
Oh ja,, en wie zong ook alweer... Ich bin so froh daB ich ein Madchen bin![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2017 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Forget Me Not's en Luciletric...![]()
Gelukkig zijn we geen collega's!
My friends all drive horses![]()
Eensquote:Op woensdag 13 december 2017 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend als je ziet wat een lijst aan Top 40 hits van dat jaar er altijd inkomen. Ze moeten echt nummers uit het huidige stemjaar gewoon weigeren. Dan zeef je er zoveel troep uit.![]()
![]()
Nice, bedankt! Lijst (in OP) bijgewerkt.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:17 schreef Yolk het volgende:
If There Is Something van Roxy Music staat er gelukkig nog in (wel als If There's Something, maar oké).
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hoe kan klassieker Don't You Worry Child de lijst nou verlatenMen vergeet snel. Bij Q hoog in hun top1000.
Gelukkig zo te zien wel een stuk minder binnenkomers dan voorgaande jaren (stuk of 90/100). Vorige 3 jaren lag dat rond of vlak onder de 200.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Er zijn 86 genoemde binnenkomers.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend als je ziet wat een lijst aan Top 40 hits van dat jaar er altijd inkomen. Ze moeten echt nummers uit het huidige stemjaar gewoon weigeren. Dan zeef je er zoveel troep uit.
Aantal top40 hits uit dit jaar: (23)
Armin van Buuren - Sunny Days
Blof - Zoutelande
Chef Special - Try Again
Coldplay - SJLT
Dua Lipa - BTO
Edje 4x
Harry Styles - SOTT
Imagine Dragons 3x
James Arthur
Katy Perry
Luis Fonsi
Martin Garrix
Niall Horan
NBT - Sorry
P!nk
Portugal. The Man
Sia
The Weeknd
Nummers uit dit jaar die nooit de top40 haalden: (5)
Arcade Fire
Elbow
John Mayer
Linkin Park - One More Light
NBT - Amsterdam
Dat valt toch best mee jongens..Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Ah, dan zijn we eruit.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:17 schreef Yolk het volgende:
If There Is Something van Roxy Music staat er gelukkig nog in (wel als If There's Something, maar oké).[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou er niet op rekenenquote:Op woensdag 13 december 2017 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga dansen en springen op tafel wanneer Tool eindelijk in de lijst komt, als ik dat nog mee mag maken.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Sorry 22, Dua Lipa was 2016. Verder komen er meerdere uit 2016 maar stonden deze in 2017 nog in de top40 waardoor ik ze meegerekend heb om er nog een beetje een lijst van te maken (Sia, Weeknd, Garrix, James Arthur). Uit het jaar 2017 zelf dus 23 nummers alles bij elkaar opgeteld. De rest mocht met de regel *niet uit dit jaar* gewoon binnenkomen.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:46 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Er zijn 86 genoemde binnenkomers.
Blof - Zoutelande
Chef Special - Try Again
Coldplay - SJLT
Dua Lipa - BTO
Edje 4x
Harry Styles - SOTT
Imagine Dragons 3x
James Arthur
Katy Perry
Luis Fonsi
Martin Garrix
Niall Horan
NBT - Sorry
P!nk
Portugal. The Man
Sia
The Weeknd
Arcade Fire
Elbow
John Mayer
NBT - Amsterdam
Dat valt toch best mee jongens..Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Ben geen Tool-kenner..waar moet ik beginnen.?quote:Op donderdag 14 december 2017 00:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Schism hoort er natuurlijk wel in
*reminder for self, volgend jaar op stemmen*Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Begin deze eeuw is "van heel lang geleden"? Misschien eens kijken uit welke jaren de nummers bovenin stammen...quote:Op woensdag 13 december 2017 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laat staan een band als Coldplay, die best goede liedjes hebben, maar die stammen wel van heel lang geleden.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Telkens weer is toch ook wel een klassieker die er helaas uit is
Staat Willeke er uberhaupt nog in
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Tja, Lateralus en Ænima staan vrijwel overal op gelijke hoogte, dus als je een album wilt proberen, kies willekeurig één van de twee. Hun bekendste nummer is over het algemeen Schism, maar ook Sober(!!!), Stinkfist en de titelnummers van beide albums komen regelmatig terug.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:08 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ben geen Tool-kenner..waar moet ik beginnen.?Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Ben soms wel benieuwd waar nummers zouden eindigen als je de lijst door zou trekken. Wat er op plek 2050 en op plek 2800 staat enzo en met hoeveel verschil in stemmen.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Schism hoort er natuurlijk wel in
*reminder for self, volgend jaar op stemmen*|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet meer dus.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Staat Willeke er uberhaupt nog in"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Jawel, met één been in het graf...quote:Op donderdag 14 december 2017 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Staat Willeke er uberhaupt nog in![]()
Geen Citizen ErasedWas ook te mooi om waar te zijn. Wel Feeling Good, maar die ik vind ik niet zo bijzonder.
Crazy Horses eruitDat vind ik echt een klassieker.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Vooral als je bedenkt dat meer dan de helft daarvan over 3 jaar er weer uit is.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:46 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Er zijn 86 genoemde binnenkomers.
Blof - Zoutelande
Chef Special - Try Again
Coldplay - SJLT
Dua Lipa - BTO
Edje 4x
Harry Styles - SOTT
Imagine Dragons 3x
James Arthur
Katy Perry
Luis Fonsi
Martin Garrix
Niall Horan
NBT - Sorry
P!nk
Portugal. The Man
Sia
The Weeknd
Arcade Fire
Elbow
John Mayer
NBT - Amsterdam
Dat valt toch best mee jongens..![]()
Lijstjes voor lijstjes-opvullingsgenotquote:Op donderdag 14 december 2017 07:57 schreef asco het volgende:
Ah mooi, hoor net dat de kerst top 30 dit jaar tussen 6 en 9 uur zit op 25-12. Dat had wel iets.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Jawel. Is Roxy Music - If There's Something. Dat is geen uitvaller. (Terwijl het liedje If There Is Something heet)quote:Op donderdag 14 december 2017 08:34 schreef TheArt het volgende:
Zijn we nog steeds niet achter dat ene nummer?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekker uitgezocht allemaalquote:Op donderdag 14 december 2017 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel. Is Roxy Music - If There's Something. Dat is geen uitvaller. (Terwijl het liedje If There Is Something heet)![]()
![]()
Ging ook wel vlot dit jaar. Voorgaande jaren waren er altijd wel een paar nieuwkomers die we tot aan het uitbrengen van de lijst niet wisten of in ieder geval niet leken te weten.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Was even wat statistiekjes aan het doornemen, er is een heel opvallend gat aan noteringen in het jaar 2010. Dit jaar staan er, nieuwe binnenkomers niet meegerekend, slechts 10(!!!) liedjes uit 2010 in de lijst, terwijl er uit alle jaren er omheen rond de 30 in staan.
Wat zou dit kunnen verklaren? Was de muziek in 2010 zo smerig slecht? Was dat een jaar van teveel status quo in de Top 2000?
Even RYM toplijst bekeken, alleen Runaway en misschien iets van The National (Bloodbuzz Ohio) mist echt als je t mij vraagt
[ Bericht 14% gewijzigd door Mexicanobakker op 14-12-2017 09:32:01 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik stem al jaren trouw op Citizen Erased en New Born, en dat blijf ik gewoon doen. Ooit moet het toch lukken, het aantal Muse-nummers is nog steeds aan het stijgen.quote:Op donderdag 14 december 2017 06:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen Citizen ErasedWas ook te mooi om waar te zijn. Wel Feeling Good, maar die ik vind ik niet zo bijzonder.
![]()
Nog een re-entry, dus er mist nog ergens een uitvaller, zo lijkt het.
China Crisis - Wishful Thinking[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
helaas ja!quote:Op donderdag 14 december 2017 09:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
het aantal Muse-nummers is nog steeds aan het stijgen.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik snap niet dat iedereen 13/14 Muse-nummers teveel vindt, maar 26 voor U2 en 21 voor ABBA en Bruce Springsteen geen enkel probleem.quote:
Tot en met 2008 stond er trouwens geen enkel nummer van Muse in de lijst, heb je dat liever?![]()
13/14 nummers is waarmee ze in mijn eigen top 2000 staan. Bruce vind ik overgewaardeerd, ABBA niet, die halen bij mij ook gemakkelijk de 15 en liggen veel minder in mijn straatje. U2 vind ik een beetje dubbel, ik ben bang dat vooral hun betere liedjes slachtoffer worden als 'we' gaan schrappenquote:Op donderdag 14 december 2017 10:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iedereen 13/14 Muse-nummers teveel vindt, maar 26 voor U2 en 21 voor ABBA en Bruce Springsteen geen enkel probleem.
Tot en met 2008 stond er trouwens geen enkel nummer van Muse in de lijst, heb je dat liever?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah mooie re-entryquote:Op donderdag 14 december 2017 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een re-entry, dus er mist nog ergens een uitvaller, zo lijkt het.
China Crisis - Wishful Thinking
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
wie zegt dat ik dat geen probleem vind?quote:Op donderdag 14 december 2017 10:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iedereen 13/14 Muse-nummers teveel vindt, maar 26 voor U2 en 21 voor ABBA en Bruce Springsteen geen enkel probleem.
Tot en met 2008 stond er trouwens geen enkel nummer van Muse in de lijst, heb je dat liever?
En waarom is het blijkbaar zo dat als je vindt dat er teveel van instaan het enige alternatief is dat er geen in staan.
Volgens mij kan iets er tussenin ook gewoon.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik weet niet wat je wel of geen probleem vindt, maar Muse is in ieder geval de enige van wie hier continu gezegd wordt (door verschillende mensen) dat er teveel nummers in staan. Zeer onterecht naar mijn mening.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat geen probleem vind?![]()
het geldt ook voor zat andere bands, die hier ook gewoon genoemd worden.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wel of geen probleem vindt, maar Muse is in ieder geval de enige van wie hier continu gezegd wordt (door verschillende mensen) dat er teveel nummers in staan. Zeer onterecht naar mijn mening.
Maar Muse vind ik persoonlijk ook overgewaardeerd na het tweede album.
Prima dat ze erin staan, maar 6-8 nummers is voldoende.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: