quote:Op donderdag 14 december 2017 10:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat deed jij om 07:50 al op FOK!?
Maar lichaamstaal en uitstraling zijn uiteindelijk ook een afgeleide van het karakter van iemand. Op een of andere manier lukt het me meestal wel een redelijk goede voorspelling te maken van hoe iemand is in het echt. In 90% van de gevallen zijn het communicerende vaten. Je ziet ook vaak bepaalde patronen terugkomen in mensen.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om in te schatten hoe iemand in het echt is hoor als ik er alleen maar mee heb geappt.
Je mist toch een stukje non verbale communicatie. En lichaamstaal en uitstraling zijn eigenlijk nog belangrijker
Volgens mij kan je ook gewoon helemaal geen onderwerpen toevoegen. Dus dan blijft het bij wat algemene onderwerpen waarvan er in de praktijk vrijwel geen enkele een dealbreaker zal zijn. Dus een matchpercentage zegt ook al vrij weinig. En inderdaad, je komt al heel snel dezelfde mensen weer tegen. Weinig aanbod en buggy dus.quote:Op donderdag 14 december 2017 11:55 schreef Godshand het volgende:
Nav Faxie ook ff die Hater app geïnstalleerd.
Grappig, maar nog teveel op Amerikanen gericht. Hoewel je wel "Amerikanen" als haat onderwerp kan kiezen
Verder zie ik niet waar je nieuwe haat onderwerpen kan toevoegen, zodat de app dus ook Amerikaans blijft (Mark Rutte, Wilders of Pechtold komen dus niet als haat onderwerpen voorbij).
Tenslotte: het is nieuw dus weinig vrouwelijke leden, zo weinig dat ik ze elke keer weer opnieuw zie en herken
Een beeldhouwer die een paard wil maken haalt alles weg wat geen paard is. Dus is het idee dat als je weet wat je haat je de rest niet haat.....das filosofisch gedacht natuurlijk. Zo serieus zal het niet bedoeld zijn. Je moet toch wat verzinnen.....voor iedere vrijgezel is er bijna een aparte site of app beschikbaarquote:Op donderdag 14 december 2017 12:36 schreef Hexagon het volgende:
Dat hater kan toch ook niet tot iets leuks leiden?
Ik krijg er echt zo'n PVV idee bij. Het enige dat verbind is iets negatiefs.
Dat 'PVV-idee' is natuurlijk maar in the eye of the beholder. Kan net zo goed een D66-idee zijn, want die haten ook genoeg dingen.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:36 schreef Hexagon het volgende:
Dat hater kan toch ook niet tot iets leuks leiden?
Ik krijg er echt zo'n PVV idee bij. Het enige dat verbind is iets negatiefs.
Buggy niet gemerkt, wel weinig aanbod. Dus verwijderd, account laten staan. Kom wel terug als ze het verder aanpassen en populairder wordt.quote:Op donderdag 14 december 2017 12:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook gewoon helemaal geen onderwerpen toevoegen. Dus dan blijft het bij wat algemene onderwerpen waarvan er in de praktijk vrijwel geen enkele een dealbreaker zal zijn. Dus een matchpercentage zegt ook al vrij weinig. En inderdaad, je komt al heel snel dezelfde mensen weer tegen. Weinig aanbod en buggy dus.
Als je 5 keer vrouwen tegenkomt die je al weggeswiped hebt, dan is het wat mij betreft buggyquote:Op donderdag 14 december 2017 14:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Buggy niet gemerkt, wel weinig aanbod. Dus verwijderd, account laten staan. Kom wel terug als ze het verder aanpassen en populairder wordt.
Zo niet dan zeg ik mijn account op.
Dat gebeurt op Tinder ook; uberkritische vrouwtjes die door al hun swipes heen zijn en zich weer opnieuw aanmelden met een vers account.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je 5 keer vrouwen tegenkomt die je al weggeswiped hebt, dan is het wat mij betreft buggy
Ik had al langer het idee dat wij wat dat betreft op 1 lijn zitten.quote:Op donderdag 14 december 2017 00:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik soms ook, maar mensen / vrouwen hebben een hekel aan de confrontatie of ze willen je niet "kwetsen". Wat ze niet in de gaten hebben is dat ze je júist op deze manier nog meer kwetsen dan gewoon open kaart te spelen.
Die apen zijn niet altijd leuk, maar als het toch al stuk is dan maakt het inderdaad niet meer uit. Ze mogen best weten wat hun gedrag met jou doet.
Weet je als je bij elke onzekere move van vrouwen af zou haken dan kun je er maar beter niet aan beginnen. Dat is hetzelfde als met lullen over exen. Ik vraag er niet naar en toch....quote:Op donderdag 14 december 2017 07:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zou dat onzekerheid zijn, dat ze dat steeds checken? En dan nog vragen: wat deed je toen?
Ik zou daar beetje kriebels van krijgen. En niet de goede kriebels.
[..]
Dus echt in de gaten houden. Bizar wel. Ik kan me er geen voorstelling van maken, ze maken het zichzelf er alleen maar moeilijk mee. Vraag me af of het onzekerheid is, of een beetje needy?
Heb je er dan niet meteen genoeg van?
Was het maar zo simpel als dat jij het beschreef dat je een beetje kon goochelen met stiltes enzo. Wereld is helaas ietskes complexer dan dat.quote:Op donderdag 14 december 2017 07:41 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Dan hebben we allebei compleet verschillende ervaringen hierin.
Speltip nummer 1: Herken een shittest als je er een voorgeschoteld krijgt.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef W00fer het volgende:
Zo heb ik er nu eentje die vind alles leuk en aardig maar ze is terughoudend want na eerdere relaties en alle mannen zijn klootzakken en eerlijkheid was er niet en blabla. Dan denk ik volgens mij ben je nu je eigen glazen in aan het gooien, want echt een advertentie voor gezelligheid is het niet.
Enkel dit gelezen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:32 schreef MGTOW het volgende:
Maar in het circus kopen mensen vooraf een kaartje terwijl bij een date moet je nog maar afwachten of de vrouw interesse in je heeft en je wat teruggeeft.
Damn, spijker op kop enzoquote:Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik had al langer het idee dat wij wat dat betreft op 1 lijn zitten.
[..]
Dating rule #1 zo ongeveer
Zo heb ik er nu eentje die vind alles leuk en aardig maar ze is terughoudend want na eerdere relaties en alle mannen zijn klootzakken en eerlijkheid was er niet en blabla. Dan denk ik volgens mij ben je nu je eigen glazen in aan het gooien, want echt een advertentie voor gezelligheid is het niet.
Het vinden van iemand die gewoon datinglife en personal life heeft en niet als een baviaan zijn app zit te checken of meteen naar een ander rent is behoorlijk moeilijk geworden these days.
Voor jou. Ik praat juist graag over exen. Even kijken of ze nog normaal met elkaar om kunnen gaan, wat de redenen waren waardoor de relatie stuk liep. Het geeft mij een goed beeld van hoe iemand is in een relatie en wat ze van een ander verwachten.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef W00fer het volgende:
Dat is hetzelfde als met lullen over exen. Ik vraag er niet naar en toch....
En dan zegt die chick tegen mij: W00fer ik wist serieus niet dat dat kut op je over zou komen of dat je dat niet wil horen.
Dating rule #1 zo ongeveer
Bij een eerste date? Nou inderdaad...leuk is andersquote:Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef W00fer het volgende:
Exact, dat is heel nuttig om te checken. Ik kan je al op een briefje meegeven dat meer dan 70% van de echtscheidingen is geinitieerd door de vrouw. Als je doorvraagt zal ze vaak melden dat ze 'niet happy' was. Oftwel een veeleisend bitchy geval; inpakken en wegwezen dan, ok, na een ONS dan.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:54 schreef Gruffalo het volgende:
[..]
Voor jou. Ik praat juist graag over exen. Even kijken of ze nog normaal met elkaar om kunnen gaan, wat de redenen waren waardoor de relatie stuk liep. Het geeft mij een goed beeld van hoe iemand is in een relatie en wat ze van een ander verwachten.
Niet als ze alleen maar kan zeuren en zaniken op hem én ook nog eens op date 1. In een later stadium kan dat prima.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:54 schreef Gruffalo het volgende:
[..]
Voor jou. Ik praat juist graag over exen. Even kijken of ze nog normaal met elkaar om kunnen gaan, wat de redenen waren waardoor de relatie stuk liep. Het geeft mij een goed beeld van hoe iemand is in een relatie en wat ze van een ander verwachten.
Een veeleisende bitch of een luie slampamper van een vent die na het huwelijk alleen nog maar bezig is met het kweken van een bierbuik en achter de tv hangt.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:58 schreef MGTOW het volgende:
[..]
Exact, dat is heel nuttig om te checken. Ik kan je al op een briefje meegeven dat meer dan 70% van de echtscheidingen is geinitieerd door de vrouw. Als je doorvraagt zal ze vaak melden dat ze 'niet happy' was. Oftwel een veeleisend bitchy geval; inpakken en wegwezen dan, ok, na een ONS dan.
Wow dude, je doet je naam wel eer aan. Ik herken echt helemaal niets van wat je schrijft over jouw dates dus kijk ook eens naar jezelf.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:32 schreef MGTOW het volgende:
-- knip--
Ik heb er legio ontmoet die enkel uit waren op wat vermaak en een gratis diner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |