abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175714379
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wat deed jij om 07:50 al op FOK!?
o|O

Fok!-ing while I work :@
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 14 december 2017 @ 11:09:05 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175714964
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik vind het lastig om in te schatten hoe iemand in het echt is hoor als ik er alleen maar mee heb geappt.
Je mist toch een stukje non verbale communicatie. En lichaamstaal en uitstraling zijn eigenlijk nog belangrijker
Maar lichaamstaal en uitstraling zijn uiteindelijk ook een afgeleide van het karakter van iemand. Op een of andere manier lukt het me meestal wel een redelijk goede voorspelling te maken van hoe iemand is in het echt. In 90% van de gevallen zijn het communicerende vaten. Je ziet ook vaak bepaalde patronen terugkomen in mensen.
pi_175715870
Daarom moet je ook niet lang gaan appen. Appen is gewoon te vermoeiend en een afvoer van je energie; je krijgt een berichtje en je aandacht gaat naar je smartphone (met bijziendheid tot gevolg zo begreep ik uit het NOS journaal van gisteren). Dan voel jij je gedwongen om weer wat terug te sturen. Te gretig kan needy of desperate overkomen. Te lang wachten misschien dat ze dan verder appt met een ander; dilemma.... Dan weer je best doen om weer een gevatte app te verzinnen of een of ander boeiend onderwerp om haar te entertainen. Ook hier weer een giga afleiding en energie slurper........
En dan kan het zo zijn dat je match met haar zonder boe of ba wordt opgeheven en al je moeite tevergeefs is, want fatsoen is vaak ver te zoeken bij mensen die zich min of meer anoniem kunnen verschuilen achter een touchscreen. Mijn advies: gewoon wat dom ouwehoeren, niet te moeilijk doen, 1 a 2 berichten per dag is zat, erotisch getinte late night apps uitegzonderd. Binnen 1 week afspreken; graag of niet. Voordeel: je hebt ook nog wat te bespreken tijdens de eerste date.
pi_175715872
Nav Faxie ook ff die Hater app geïnstalleerd.

Grappig, maar nog teveel op Amerikanen gericht. Hoewel je wel "Amerikanen" als haat onderwerp kan kiezen :P

Verder zie ik niet waar je nieuwe haat onderwerpen kan toevoegen, zodat de app dus ook Amerikaans blijft (Mark Rutte, Wilders of Pechtold komen dus niet als haat onderwerpen voorbij).

Tenslotte: het is nieuw dus weinig vrouwelijke leden, zo weinig dat ik ze elke keer weer opnieuw zie en herken :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175716151
Ik herken op Tinder ook vrouwen die daarvoor lange tijd op ematching stonden. Ik zeg ze dat als het op ematching niet wil lukken dat het dan op Tinder ook niet gaat lukken.
pi_175716238
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:55 schreef Godshand het volgende:
Nav Faxie ook ff die Hater app geïnstalleerd.

Grappig, maar nog teveel op Amerikanen gericht. Hoewel je wel "Amerikanen" als haat onderwerp kan kiezen :P

Verder zie ik niet waar je nieuwe haat onderwerpen kan toevoegen, zodat de app dus ook Amerikaans blijft (Mark Rutte, Wilders of Pechtold komen dus niet als haat onderwerpen voorbij).

Tenslotte: het is nieuw dus weinig vrouwelijke leden, zo weinig dat ik ze elke keer weer opnieuw zie en herken :D
Volgens mij kan je ook gewoon helemaal geen onderwerpen toevoegen. Dus dan blijft het bij wat algemene onderwerpen waarvan er in de praktijk vrijwel geen enkele een dealbreaker zal zijn. Dus een matchpercentage zegt ook al vrij weinig. En inderdaad, je komt al heel snel dezelfde mensen weer tegen. Weinig aanbod en buggy dus.

:r
  donderdag 14 december 2017 @ 12:36:57 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175716488
Dat hater kan toch ook niet tot iets leuks leiden?

Ik krijg er echt zo'n PVV idee bij. Het enige dat verbind is iets negatiefs.
pi_175716656
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:36 schreef Hexagon het volgende:

Een beeldhouwer die een paard wil maken haalt alles weg wat geen paard is. Dus is het idee dat als je weet wat je haat je de rest niet haat.....das filosofisch gedacht natuurlijk. Zo serieus zal het niet bedoeld zijn. Je moet toch wat verzinnen.....voor iedere vrijgezel is er bijna een aparte site of app beschikbaar
pi_175716904
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:36 schreef Hexagon het volgende:

Dat 'PVV-idee' is natuurlijk maar in the eye of the beholder. Kan net zo goed een D66-idee zijn, want die haten ook genoeg dingen. ;)

(verder heb je in wezen gelijk, het is echt meer een gimmick).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175718367
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Volgens mij kan je ook gewoon helemaal geen onderwerpen toevoegen. Dus dan blijft het bij wat algemene onderwerpen waarvan er in de praktijk vrijwel geen enkele een dealbreaker zal zijn. Dus een matchpercentage zegt ook al vrij weinig. En inderdaad, je komt al heel snel dezelfde mensen weer tegen. Weinig aanbod en buggy dus.

:r
Buggy niet gemerkt, wel weinig aanbod. Dus verwijderd, account laten staan. Kom wel terug als ze het verder aanpassen en populairder wordt.

Zo niet dan zeg ik mijn account op.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175718432
quote:
3s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Buggy niet gemerkt, wel weinig aanbod. Dus verwijderd, account laten staan. Kom wel terug als ze het verder aanpassen en populairder wordt.

Zo niet dan zeg ik mijn account op.
Als je 5 keer vrouwen tegenkomt die je al weggeswiped hebt, dan is het wat mij betreft buggy :P
pi_175719749
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je 5 keer vrouwen tegenkomt die je al weggeswiped hebt, dan is het wat mij betreft buggy :P
Dat gebeurt op Tinder ook; uberkritische vrouwtjes die door al hun swipes heen zijn en zich weer opnieuw aanmelden met een vers account.
pi_175731981
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik soms ook, maar mensen / vrouwen hebben een hekel aan de confrontatie of ze willen je niet "kwetsen". Wat ze niet in de gaten hebben is dat ze je júist op deze manier nog meer kwetsen dan gewoon open kaart te spelen.

Die apen zijn niet altijd leuk, maar als het toch al stuk is dan maakt het inderdaad niet meer uit. Ze mogen best weten wat hun gedrag met jou doet :).
Ik had al langer het idee dat wij wat dat betreft op 1 lijn zitten.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:45 schreef Prisha het volgende:

[..]

Zou dat onzekerheid zijn, dat ze dat steeds checken? En dan nog vragen: wat deed je toen?
Ik zou daar beetje kriebels van krijgen. En niet de goede kriebels.

[..]

Dus echt in de gaten houden. Bizar wel. Ik kan me er geen voorstelling van maken, ze maken het zichzelf er alleen maar moeilijk mee. Vraag me af of het onzekerheid is, of een beetje needy?

Heb je er dan niet meteen genoeg van?
Weet je als je bij elke onzekere move van vrouwen af zou haken dan kun je er maar beter niet aan beginnen. Dat is hetzelfde als met lullen over exen. Ik vraag er niet naar en toch....
En dan zegt die chick tegen mij: W00fer ik wist serieus niet dat dat kut op je over zou komen of dat je dat niet wil horen.

Dating rule #1 zo ongeveer

Zo heb ik er nu eentje die vind alles leuk en aardig maar ze is terughoudend want na eerdere relaties en alle mannen zijn klootzakken en eerlijkheid was er niet en blabla. Dan denk ik volgens mij ben je nu je eigen glazen in aan het gooien, want echt een advertentie voor gezelligheid is het niet.

Needy is nog steeds een heel lastig fenomeen. Ergens is needy goed want dan heb je de volle aandacht. Het trieste is wel dat als de aandacht iets minder is dat het dan ook gelijk helemaal weg is. Er is geen midden. Dat is hetzelfde heb ik gemerkt met meisjes die veel bevestiging willen. Zodra je dat niet geeft of je hebt nog een freaking leven zeg maar dan is het talk to the hand want het hoofd wil niet luisteren.... Dan zijn gelijk de rapen gaar. Ik vind dat altijd zo opmerkelijk.

Het vinden van iemand die gewoon datinglife en personal life heeft en niet als een baviaan zijn app zit te checken of meteen naar een ander rent is behoorlijk moeilijk geworden these days.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:41 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Dan hebben we allebei compleet verschillende ervaringen hierin. :)
Was het maar zo simpel als dat jij het beschreef dat je een beetje kon goochelen met stiltes enzo. Wereld is helaas ietskes complexer dan dat.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175734911
[quote]0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef W00fer het volgende:

[..]

[..]

Het vinden van iemand die gewoon datinglife en personal life heeft en niet als een baviaan zijn app zit te checken of meteen naar een ander rent is behoorlijk moeilijk geworden these days.

[..]

De kosten wegen zelden op tegenover de baten, zeker als je een man bent en telkens de datingkar moet trekken. Dat laatste doe ik ook niet meer. Een sporadische ONS is voor mij voldoende en hiervoor geef ik geen cent uit aan sites en apps en ik stuur ook nooit een eerste bericht.
pi_175735481
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef W00fer het volgende:

Zo heb ik er nu eentje die vind alles leuk en aardig maar ze is terughoudend want na eerdere relaties en alle mannen zijn klootzakken en eerlijkheid was er niet en blabla. Dan denk ik volgens mij ben je nu je eigen glazen in aan het gooien, want echt een advertentie voor gezelligheid is het niet.

Speltip nummer 1: Herken een shittest als je er een voorgeschoteld krijgt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175735821
In heel veel profielen van vrouwen zie je dat ze vragen om een man die beschikt over een goed gevoel voor humor. De reden is dat ze daar zelf niet over beschikken. De meeste cabaratiers zijn dan ook van het mannelijk geslacht. Zij verwacht dat jij haar vermaakt. Dat begint bij het eerste bericht. Jouw bericht moet natuurlijk gevat en persoonlijk zijn. Niet een copy/paste bericht dat naar elke vrouw gestuurd had kunnen worden. Is jouw openingsbericht niet origineel genoeg dan word je direct verwijderd. Tenzij je een man in de top20% categorie bent natuurlijk. Dan maakt het allemaal niets uit. Dan kun je de meeste schunnige en foute openingszinnen naar haar toe gooien, op internet hebben ze daar leuke experimenten mee gedaan. Omgekeerd zie ik echter dat de meeste vrouwen een simpele 'Hi' sturen, of een ' ;) '. Tenminste als ze überhaupt het initiatief nemen natuurlijk; op Tinder heb ik een hele rij matches maar geen enkele vrouw stuurt een eerste bericht. Vervolgens begint het heen en weer chatten waarbij de originaliteit uiteraard altijd weer vanuit jou, als man zijnde, moet komen. Dit levert dan als respons heel vaak 'hahahaha' op , en nog eens 'haha' of lachende smileys. Omdat je niks aan hahaha hebt en het vermoeiend is om telkens weer met wat origineels te komen (zij geeft geen input) wordt er dan een datum geprikt voor een echte ontmoeting. Ook aan tafel wordt verwacht dat jij haar vermaakt. En dat is misschien maar goed ook want als je je date aan het woord laat ontstaat al snel een soort ondervragend sollicitatiegesprek. Want terwijl jij als man zijnde binnen 5 minuten al besloten hebt of je wel of niet met haar naar huis zou willen gaan, daar hebben vrouwen ellenlange vragenprocedures voor nodig, en natuurlijk ook overleg met haar vriendinnen. Ga voor de grap maar eens tijdens een date naar de WC en kijk om een hoekje hoe snel ze naar haar smartphone grijpt......om te overleggen met derden......
Aan het eind van een date voel je je dan ook net een clown. Een clown die in een datingcircus een voorstelling heeft gegeven. Maar in het circus kopen mensen vooraf een kaartje terwijl bij een date moet je nog maar afwachten of de vrouw interesse in je heeft en je wat teruggeeft. Ik heb er legio ontmoet die enkel uit waren op wat vermaak en een gratis diner. Je bent dan dus nog slechter af dan een clown in een circus want die heeft alvast deel van de kaartopbrengst. Daarom ben ik al lang gestopt met het entertainen van vrouwen door middel van datingsites, Tinder en hieruit voortvloeiende dates Als ze entertainment willen mogen ze een kaartje kopen voor een cabaretvoorstelling. Natuurlijk, zo'n kaartje kost geld, terwijl een date wordt doorgaans door de man gefinancierd, daarom willen vrouwen graag op date. Daarom zie je vrouwen vaak jarenlang op datingsites staan en zie je dezelfde vrouwen telkens voorbij komen op Tinder. Voor hen is dating een vorm van vermaak. Tijdens speeddates zie je ook dat de vrouwen blijven zitten en de mannen als circusdieren rouleren. Ook hier, de man als entertainer. Maar je entertainment levert zelden wat op. Als een vrouw echt interesse in je heeft hoef je niet jezelf uit te sloven met grappige tekstberichtjes en dure dates. Dan hoef je ook geen gevat eerste bericht te sturen. Dan komen ze wel naar jou toe en maken zij de eerste stap. Zeker vrouwen op datingsites en Tinder hebben dermate onrealistische eisen en verwachtingen dat zij zelden de eerste stap zetten. Bovendien worden ze er omringd door honderden clowns die allemaal grappig en gevat proberen te zijn zodat jij je niet gaat onderscheiden. Dan val je eerder op met een negatief en vrouwonvriendelijk profiel dan met een leuk profiel.
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:38:30 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175735926
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:32 schreef MGTOW het volgende:
Maar in het circus kopen mensen vooraf een kaartje terwijl bij een date moet je nog maar afwachten of de vrouw interesse in je heeft en je wat teruggeeft.
Enkel dit gelezen.
Het circus kost vooraf geld en is maar afwachten of je waar voor je geld krijgt.
Dus snap hem niet helemaal :+
pi_175736119
quote:

[..]

Ik had al langer het idee dat wij wat dat betreft op 1 lijn zitten.

[..]

Damn, spijker op kop enzo ^O^.

Over exen / eerdere relaties en vooral klootzakken beginnen is inderdaad not done, in ieder geval op de eerste paar dates niet. Dat kap ik dan ook af. Die exen boeien mij niet, ik wil weten wie "jij" bent!

Waarom denk je dat ik juist niet op een eerste date uiteten ga, om de parasieten eruit te filteren. Ben wel goed, maar niet gek.

Aan een dood paard trekken doe ik ook niet meer. Laat zelf ook maar zien dat je interesse hebt ipv wachten tot iemand voorbij komt. Je voordoen als een zogenaamde princes, maar in feite ben je gewoon een troll, geeft een stuk meer rust :).
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:54:24 #94
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175736245
quote:

Dat is hetzelfde als met lullen over exen. Ik vraag er niet naar en toch....
En dan zegt die chick tegen mij: W00fer ik wist serieus niet dat dat kut op je over zou komen of dat je dat niet wil horen.

Voor jou. Ik praat juist graag over exen. Even kijken of ze nog normaal met elkaar om kunnen gaan, wat de redenen waren waardoor de relatie stuk liep. Het geeft mij een goed beeld van hoe iemand is in een relatie en wat ze van een ander verwachten.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175736251
quote:

Bij een eerste date? Nou inderdaad...leuk is anders :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175736367
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:54 schreef Gruffalo het volgende:

[..]

Voor jou. Ik praat juist graag over exen. Even kijken of ze nog normaal met elkaar om kunnen gaan, wat de redenen waren waardoor de relatie stuk liep. Het geeft mij een goed beeld van hoe iemand is in een relatie en wat ze van een ander verwachten.
Exact, dat is heel nuttig om te checken. Ik kan je al op een briefje meegeven dat meer dan 70% van de echtscheidingen is geinitieerd door de vrouw. Als je doorvraagt zal ze vaak melden dat ze 'niet happy' was. Oftwel een veeleisend bitchy geval; inpakken en wegwezen dan, ok, na een ONS dan.
pi_175736544
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:54 schreef Gruffalo het volgende:

[..]

Niet als ze alleen maar kan zeuren en zaniken op hem én ook nog eens op date 1. In een later stadium kan dat prima.
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:07:53 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175736565
Oftewel, onderwerp maakt weinig uit, zolang er maar niet gezanikt wordt :+
pi_175736707
Jeetje wat een haat en nijd allemaal tegenover de dates :D Praten over exen is gewoon een test van zo iemand om te zien hoe jij daarop reageert, ben je jaloers, probeer je direct te zeggen dat jij veel beter ben dan dat stuk uitschot (waarmee je overigens direct de test faalt) etc .

En als het echt overgaat richting pshychische problemen: ONS en wegwezen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:58 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Exact, dat is heel nuttig om te checken. Ik kan je al op een briefje meegeven dat meer dan 70% van de echtscheidingen is geinitieerd door de vrouw. Als je doorvraagt zal ze vaak melden dat ze 'niet happy' was. Oftwel een veeleisend bitchy geval; inpakken en wegwezen dan, ok, na een ONS dan.
Een veeleisende bitch of een luie slampamper van een vent die na het huwelijk alleen nog maar bezig is met het kweken van een bierbuik en achter de tv hangt.
Meestal toch het laatste.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:32 schreef MGTOW het volgende:

-- knip--

Ik heb er legio ontmoet die enkel uit waren op wat vermaak en een gratis diner.
Wow dude, je doet je naam wel eer aan. Ik herken echt helemaal niets van wat je schrijft over jouw dates dus kijk ook eens naar jezelf.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:17:32 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175736760
Maar hoezo gesprekken/onderwerpen aangaan puur om te 'testen' hoe iemand reageert.

Normaal praat je toch over zaken die ter sprake komen om wat voor reden dan ook. Al dat 'getest' van de mensen hier ... :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')