Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik was er gisteren gewoon. Mijn punt is dat als het er altijd leuk en gezellig zou zijn dan had je mij niet nodig gehad om het vol te krijgen. Wellicht wat meer naar jezelf kijken?
Ten koste van anderen. En echt grappig kan ik het niet noemen.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt.
Ik ben juist heel grappig.
Hoe moet ik anders grappig zijn?quote:
Dat je met je gedrag de Haxball-groep reduceert tot een zeer kleine kring aan spelers die jouw gedrag nog wel enigszins kunnen tolereren?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:19 schreef GGMM het volgende:
En toen ik hier maanden niet was was Haxball dood, dus wat is je punt uberhaupt.
Zoveel wordt er ook niet gespeeld toch? En het draait ook om de langere termijn.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders grappig zijn?
En nogmaals, dit is mn 2e potje sinds maanden, dus je punt s niet valide.
Toen ik hier niet was was die hele groep dood, dus wees blij dat ik er ben.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat je met je gedrag de Haxball-groep reduceert tot een zeer kleine kring aan spelers die jouw gedrag nog wel enigszins kunnen tolereren?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:22 schreef Euribob het volgende:
Je bent niet de enige hoor, maar kom dan niet met voorstellen om anderen te weren.
Oh ja, maandenlang is geen lange termijn oke.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zoveel wordt er ook niet gespeeld toch? En het draait ook om de langere termijn.
Neuh. Je kan nog steeds niet normaal met mensen omgaan, das wel duidelijk.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik hier niet was was die hele groep dood, dus wees blij dat ik er ben.
Goed argument, en de feiten negeren. Jij komt er wel.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Neuh. Je kan nog steeds niet normaal met mensen omgaan, das wel duidelijk.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jammer bolle.quote:
Koop een kabeltje pauperquote:Op zondag 25 maart 2018 21:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen bugs. Die gast is gek!
Dat zei je ook over je zelfgemaakte maps.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen bugs. Die gast is gek!
Als GGMM niet weer ineens de benen neemt, is het goed mogelijk dat we morgen weer spelenquote:Op zondag 25 maart 2018 21:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan vnv niet komen.
Speel je morgen ook?
Ik werk morgen tot 22.00 dus ik schitter dan sowieso in afwezigheidquote:Op zondag 25 maart 2018 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als GGMM niet weer ineens de benen neemt, is het goed mogelijk dat we morgen weer spelen
Mooi.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik werk morgen tot 22.00 dus ik schitter dan sowieso in afwezigheid
Oh, meneer is weer op z'n teentjes getrapt. Het zal ook weer eens niet.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument, en de feiten negeren. Jij komt er wel.
Prima dat je me niet mag, maar die conclusies van je kloppen van geen kant.
Dan is ZML..quote:Op zondag 25 maart 2018 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
22:00
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]