app me ff als jullie spelenquote:Op vrijdag 15 december 2017 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Anders iets eerder ofzo.
Of/en na VI.
Kan alleen niet garanderen dat ik zometeen online ben.quote:
Ik host wel na VIquote:Op vrijdag 15 december 2017 19:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan alleen niet garanderen dat ik zometeen online ben.
Maar als niemand anders het doet open ik na vi om 22:15 wel een room denk ik.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Het zit wel heel diep.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Logisch dus eigenlijk dat hij de rest van de sessie ietwat geïrriteerd was, maar aan de andere kant kan je ook zo volwassen zijn dat je dat dan niet bent. Maar ach, zoals hij zelf net (veelvuldig) zei: "volgende keer beter"
En laatste Rambo gewonnen (gras)
Huh hoezo? Ik zeg 1x lol omdat er bij je wordt gescoord en je bent de hele sessie over de zeikquote:
Bij jou. Dat zag iedereen in de room welquote:Op vrijdag 15 december 2017 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh hoezo? Ik zeg 1x lol omdat er bij je wordt gescoord en je bent de hele sessie over de zeik![]()
Bij wie zit het nou diep
Ik weet niet wat je nu nou allemaal lult, maar dat terzijde. Hoop dat je de volgende keer wat volwassener bent in de omgang. Wordt het een stuk gezelliger van.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij jou. Dat zag iedereen in de room wel
PS: Als je "room" te hip vindt, wil ik voortaan ook wel het woord "kamer" gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |