Yes please. Maar gaat idd lekker en hield zich sowieso goed de laatste tijd.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:33 schreef Mand het volgende:
Ardor gaat ook lekker. Zodra die door de euro gaat, zijn we ook zo bij 5 euro. Binnen nu en twee maanden?
Heb BTC en IOTA. Had ETH met de nadruk op hadquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heb je geen enkele coin die gestegen is dan?
Wat maakt Ardor zo uniek? En verwachten jullie er echt zo veel van? Ben erg benieuwd!quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes please. Maar gaat idd lekker en hield zich sowieso goed de laatste tijd.
$$$$$$$quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:04 schreef Afwazig het volgende:
Al die achterlijke forks ben ik echt klaar mee. Waarom werken exchanges mee door zo`n coin te listen? Onzin
Dit twitter account volgen. https://twitter.com/superbtcorgquote:Op dinsdag 12 december 2017 17:01 schreef WanyeKest het volgende:
Op Binance heb ik nu Super Bitcoin gekregen na de fork. Hoe werkt dit normaal gesproken na een fork? Is nu nog niet te vinden op coinmarketcap of exchanges. Kan ook niet zoveel duidelijkheid vinden over de toekomst hiervan.
Gratis geld. Hoe meer forks hoe beter.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:04 schreef Afwazig het volgende:
Al die achterlijke forks ben ik echt klaar mee. Waarom werken exchanges mee door zo`n coin te listen? Onzin
Mwah, als het allemaal van die forks als Diamond zijn dan laat maarquote:Op dinsdag 12 december 2017 17:05 schreef Thieske het volgende:
[..]
Gratis geld. Hoe meer forks hoe beter.
lolquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn oma die in Polen op het platte land woont begon vandaag opeens over bitcoin en iota.
Dit gaat niet goed mensen.
Kurwacoinquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn oma die in Polen op het platte land woont begon vandaag opeens over bitcoin en iota.
Dit gaat niet goed mensen.
gratis geld bestaat nietquote:Op dinsdag 12 december 2017 17:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gratis geld jongen
En sws hoe meer mensen in de BTC hoe beter. Moooooooon
Ik kan het niet beter uitleggen dan het filmpje op https://www.ardorplatform.orgquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:59 schreef saviola9 het volgende:
[..]
Wat maakt Ardor zo uniek? En verwachten jullie er echt zo veel van? Ben erg benieuwd!
Bitcoin stijgt flink, deels ten koste van altcoins, Bitcoin stabiliseert en altcoins stijgen. Dat herhaalt zich al een paar keer. Wat dat betreft lijkt bitcoin op een stofzuiger, die gelukkig meer fiatgeld opzuigt dan altcoins om vervolgens een deel naar de altcoins te lozen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:14 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Bitcoin staat te lang stil, dus iedereen duikt weer in de alts die relatief achter zijn gebleven, alles trekt nu dus weer aan.
mm ik heb ze er nog niet bij op Binance, terwijl ik daar 0.0225 btc heb staan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:01 schreef WanyeKest het volgende:
Op Binance heb ik nu Super Bitcoin gekregen na de fork. Hoe werkt dit normaal gesproken na een fork? Is nu nog niet te vinden op coinmarketcap of exchanges. Kan ook niet zoveel duidelijkheid vinden over de toekomst hiervan.
Graagquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:33 schreef Mand het volgende:
Ardor gaat ook lekker. Zodra die door de euro gaat, zijn we ook zo bij 5 euro. Binnen nu en twee maanden?
Ik heb ze wel. Even hidden balances vinken en weer wegvinken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
mm ik heb ze er nog niet bij op Binance, terwijl ik daar 0.0225 btc heb staan.
quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:59 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat zeiden mensen in 2014 ook over Bitcoin.Nee balen als in tijd terug verkocht omdat hij bleef hangen op de 65euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja achteraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |