En AEquote:Op dinsdag 12 december 2017 15:27 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Iota
Waves
Lisk
Neo
Ether
Mogen van mij allemaal door het dak heen gaan
Ik laat 'm voorlopig nog even staan ja. Even aankijken...quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:29 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Meen je![]()
Er komen nog meer dipjes.
160+K verdampt?quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:34 schreef Repeating het volgende:
Nog maar 9,64 BTC winst verdampt door waves, we gaan de goede kant op.
Nee in fiat is hij er nog flink op vooruit gegaan, maar als hij alles in BTC had gelaten had hij meer gehadquote:
Zo kun je elke dag wel ergens anders van balen. Je kan ook gewoon blij zijn dat je erin zit natuurlijkquote:Op dinsdag 12 december 2017 15:38 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Zit je in waves, baal je dat je niet in LTC zit... wat een giller.
Ik ga de discussie niet (weer) aanwakkeren. Winst = winst.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:39 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Nee in fiat is hij er nog flink op vooruit gegaan, maar als hij alles in BTC had gelaten had hij meer gehad
Twee weken geleden was ook het verkeerde moment eigenlijk voor mij. Als je wat geld echt kan missen, gewoon doen...quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:39 schreef R4m0n_46 het volgende:
Na een tijdje niet bezig te zijn geweest met crypto geld, jeukt het toch wel erg weer. Alles naar the moon nu alleen, stap echt precies op het verkeerde moment in geloof ik![]()
Spreid je kansen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:39 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Nee in fiat is hij er nog flink op vooruit gegaan, maar als hij alles in BTC had gelaten had hij meer gehad
Dit ja. Maar dat is voor alle alts het geval geweest na augustus.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:39 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik relativeer het door te kijken naar de spaarrente.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zo kun je elke dag wel ergens anders van balen. Je kan ook gewoon blij zijn dat je erin zit natuurlijk.
Jep daar heb ik dus last van. Maar inderdaad laten we blij zijn!quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:38 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Zit je in waves, baal je dat je niet in LTC zit... wat een giller.
quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:44 schreef leolinedance het volgende:
ETH beukt gewoon door. Wat is deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Wat is je verwachting over de stijgingquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:53 schreef TimKuik het volgende:
Bitfinex is down.Kraken krijg ik ook errorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeiden mensen in 2014 ook over Bitcoin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Kan toch ook gewoon 0 invullen als aanschafwaarde?quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:59 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Is er een app die puur de waarde van je portfolio aan crypto's weergeeft, dus waar je niet de aanschafwaarde hoeft op te geven?
Ik gebruik nu delta, maar daar moet ik de aanschafwaarde opgeven.
Serieusquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon 0 invullen als aanschafwaarde?
Ik ken Delta niet, ik gebruik blockfolio, maar zolang je er maar in hebt staan welke coins je hebt en hoeveel klopt je totaalbedrag in principe toch gewoon? Alleen je lost/profit is niet betrouwbaar. Ik ben ook niet zo netjes met bijhouden, vooral niet bij achteraf bijwerken wanneer orders bv 's nachts uitgevoerd zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:59 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Is er een app die puur de waarde van je portfolio aan crypto's weergeeft, dus waar je niet de aanschafwaarde hoeft op te geven?
quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon 0 invullen als aanschafwaarde?
En anders een site: https://cryptocoincount.com/quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:59 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Delta is daar mee bezig.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:03 schreef fathank het volgende:
Er moet gewoon een app komen die walletadressen kan uitlezen en api-keys kan toevoegen zodat je nooit meer handmatig je buy en sell orders hoeft in te geven maar dat je altijd je actuele saldo ziet. Maar dat zal wel weer te moeilijk zijn.
Crypto Proquote:Op dinsdag 12 december 2017 15:59 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
IOTA door de $6.00quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:07 schreef dimmak het volgende:
Elke dag een coin of 2 die moonen. Wie is er morgen aan de beurt?
LTC zal je niet tegen komen iig. Die heeft een enkeltje m00n.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:06 schreef revpolen het volgende:
LTC zakte op coinbase ff wegnu zo vliegtuig in.. ben benieuwd als ik straks land
True, ga met name voor lange termijn profit.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:40 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Twee weken geleden was ook het verkeerde moment eigenlijk voor mij. Als je wat geld echt kan missen, gewoon doen...
Toekomstreiziger gespot!quote:
ben er ook wel benieuwd naar ?quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:18 schreef julian6 het volgende:
waar kun je nu het handigst BTC kopen met ideal, zonder te moeten registeren oid?
Mag ook hahaquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ben wel weer voor een Lisk pumpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |