Had je nog beloftes openstaan wanneer een bepaalde prijs bereikt zou zijn?quote:
Ik hou van jou. Vanwege jouw Waves liefde en volharding heb ik nooit mijn Waves verkocht. Ben je eeuwig dankbaar. En nog steeds... HODL!quote:
Bij ¤12 maakt MagNeT 50% van zijn waves over naar mij begreep ikquote:Op dinsdag 12 december 2017 14:27 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Had je nog beloftes openstaan wanneer een bepaalde prijs bereikt zou zijn?
Je had er redelijk wat, maar gezien je (nieuwe) avatar verwacht ik dat je er nog wat meer hebt genomen.
Magneet had jij daar "vroeger" niet heel veel van?quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:32 schreef Ronaldsen het volgende:
DASH ook een ATH op maar liefst $816.60
Een coin die niemand lijkt te bezitten, maar echt tot bizarre hoogte begint te klimmen.
blijft een shitcoin.quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:31 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt. Bijna 3000% winst op mijn eerste aankoop van Waves
Thanks!
Ik heb ook echt een bizar rendement op Waves. 2400% op mijn eerste buy op 0,55$.quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:31 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt. Bijna 3000% winst op mijn eerste aankoop van Waves
Thanks!
Volgens mij (als ik de aantallen coins die je hebt goed heb onthouden) zit jij nu wel rond een mooie mijlpaal toch?quote:
Meestal eerst een test order van een klein bedrag. Gaat die goed. Dan de rest. 2x fees maar better safe than sorry.quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:47 schreef InsomniaCoins het volgende:
Splitsen jullie grote orders om zo risico te vermijden dat er iets niet goed gaat? Dan heb ik het over bedagen van rond de 20.000?
Maar dan handel je met een nieuwe partij ofzo? Bij b.v. coinbase zou je dat toch niet doen of begrijp ik het systeem niet. Coinbase is dan toch enige met wie je handelt?quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:50 schreef Thieske het volgende:
[..]
Meestal eerst een test order van een klein bedrag. Gaat die goed. Dan de rest. 2x fees maar better safe than sorry.
quote:Op dinsdag 12 december 2017 14:32 schreef Ronaldsen het volgende:
DASH ook een ATH op maar liefst $816.60
Een coin die niemand lijkt te bezitten, maar echt tot bizarre hoogte begint te klimmen.
Ik heb inderdaad al eerder gelezen dat het scam was, maar de enorme pumps vielen mij wel op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |