ja dat blijkt wel als je ziet hoe Clasie het doet de afgelopen twee jaar tegenover hoe Vormer het doet.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Clasie heeft meer talent in zijn linkerteen dan vormer in zijn hele lichaam.
Goede vergelijking.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja dat blijkt wel als je ziet hoe Clasie het doet de afgelopen twee jaar tegenover hoe Vormer het doet.
Southampton en Club Brugge spelen in gelijkwaardige competities inderdaad.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja dat blijkt wel als je ziet hoe Clasie het doet de afgelopen twee jaar tegenover hoe Vormer het doet.
Dat zijn er dan 2 bij deze. Hendrix is ook beter.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Southampton en Club Brugge spelen in gelijkwaardige competities inderdaad.
Een verdwaalde PSV'er beweerde hier laatst dat Hendrix beter is dan Clasie. Ff lachen jongens.
Op basis waarvan is de Belgische competitie op dit moment minder dan de Eredivisie?quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Vormer is een leuke speler voor de belgische competitie, daar ben je al gauw een uitblinker.
Vormer heeft al gefaald bij Feyenoord.
Vormer en clasie beide ongeschikt die gaan Feyenoord echt niet beter maken.
De belgische competitie is altijd minder dan de nederlandse op voetbaltechnische gebied.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op basis waarvan is de Belgische competitie op dit moment minder dan de Eredivisie?
Vormer heeft niet gefaald bij Feyenoord.
Welke betaalbare opties gaan Feyenoord wel beter maken?
Dat het er niet uit is gekomen betekent niet dat ie vindt dat ie gefaald heeft. Hij was tweede keus en was vertrokken voordat ie de kans kreeg om zich een seizoen lang te bewijzen als basisspeler.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De belgische competitie is altijd minder dan de nederlandse op voetbaltechnische gebied.
Het belgische voetbal is echt niet om aan te zienhoewel ze de laatste jaren wel wat goede spelers voortbrengen.
Vormer heeft wel gefaald bij Feyenoord dat heeft hij zelf ook een paar keer aangegeven dat het bij Feyenoord het er niet uit is gekomen.
Ik zie het liefst wat middenvelders uit de jeugd doorstromen. In potentie zijn ze er gewoon. Ze krijgen alleen de kans niet om door te groeien.
Misschien moet van geel wat verder kijken dan zijn neus lang is en zo langzamerhand ook weer over de grens gaan kijken. Waarom clubs als heerenveen enzovoorts wel ineens een goede voetballende middenveldsers uit diverse andere landen tevoorschijn kunnen toveren en feyenoord altijd niet....... blijft bij mij altijd een raadsel....
Komt hij?quote:
Vorig seizoen was je nog juist zo tevreden dat Feyenoord koos voor meer ervaren spelers want daardoor ben je stabieler.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:04 schreef Elan het volgende:
We worden op het moment toch wel pijnlijk overklast door AZ en Ajax qua jeugdopleiding. Jammer dat men voor dit beleid heeft gekozen.
Omdat er toen daadwerkelijk spelers op het veld stonden die het verschil maakten met die zelfde jeugdspelers.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was je nog juist zo tevreden dat Feyenoord koos voor meer ervaren spelers want daardoor ben je stabieler.
Opportunismegod
Ook in die jeugdopleidingen heb je golfbewegingen, zij werken goed samen met de amateurclubs in de omgeving en veel Ajax rejects gaan daar ook heen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat er toen daadwerkelijk spelers op het veld stonden die het verschil maakten met die zelfde jeugdspelers.
En ook relatief goedkoop gekocht natuurlijk. Zo'n Elia was toch een van de smaakmakers vorig seizoen en heeft in verhouding geen drol gekost.
AZ is een provincieclubje en ondanks de beperkte middelen scouten ze wel een stuk slimmer en slagen er wel in talenten voor te brengen.
Nu moeten we de talenten bij AZ ook niet overdrijven verder, maar het is wel bijzonder dat Feyenoord nu alweer een tijdje moeite heeft om jeugdspelers door te laten stromen. En er volgens mij ook niet echt iets zit aan te komen?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat er toen daadwerkelijk spelers op het veld stonden die het verschil maakten met die zelfde jeugdspelers.
En ook relatief goedkoop gekocht natuurlijk. Zo'n Elia was toch een van de smaakmakers vorig seizoen en heeft in verhouding geen drol gekost.
AZ is een provincieclubje en ondanks de beperkte middelen scouten ze wel een stuk slimmer en slagen er wel in talenten voor te brengen.
Ze hebben ook wel innovatieve ideeën en selecteren heel erg op persoonlijkheid daar in de jeugd.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook in die jeugdopleidingen heb je golfbewegingen, zij werken goed samen met de amateurclubs in de omgeving en veel Ajax rejects gaan daar ook heen.
Hoe ze het doen is niet zo relevant verder, het feit dat zij er als kleinere club beter in slagen dan wij geeft te denken. Het is ook niet alleen iets van dit seizoen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook in die jeugdopleidingen heb je golfbewegingen, zij werken goed samen met de amateurclubs in de omgeving en veel Ajax rejects gaan daar ook heen.
Als ik hoor hoe hij over PSV spreekt, denk ik eerder dat hij richting Eindhoven gaat.quote:
het zal best goed zijn hoor, maar denk niet dat het bij Feyenoord of Ajax minder is wat dat betreftquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel innovatieve ideeën en selecteren heel erg op persoonlijkheid daar in de jeugd.
Hij kon al eerder naar Ajax dus kan ook nog een concurrent voor die andere Marokkaan die op het moment tevens als een drol speelt moeten gaan worden. Lijkt me op het moment ook wel interessant voor Feyenoord overigens, Jens lekker banken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik hoor hoe hij over PSV spreekt, denk ik eerder dat hij richting Eindhoven gaat.
het heeft toch ook met je achterland te maken en de concurrentie die je daar hebt qua opleidingenquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe ze het doen is niet zo relevant verder, het feit dat zij er als kleinere club beter in slagen dan wij geeft te denken. Het is ook niet alleen iets van dit seizoen.
Bij Ajax is überhaupt niks mis met de aanwas uit de jeugd, bij ons wel.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zal best goed zijn hoor, maar denk niet dat het bij Feyenoord of Ajax minder is wat dat betreft
De grootste talenten uit Rotterdam en omgeving komen al geruime tijd bij Sparta uit de jeugd.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
het heeft toch ook met je achterland te maken en de concurrentie die je daar hebt qua opleidingen
Ja, maar hij koos niet voor Ajax toen, en dan ook nog zonder een duidelijke reden.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kon al eerder naar Ajax dus kan ook nog een concurrent voor die andere Marokkaan die op het moment tevens als een drol speelt moeten gaan worden. Lijkt me op het moment ook wel interessant voor Feyenoord overigens, Jens lekker banken.
Dat doet hij nou toch ook al....quote:
waarschijnlijk gewoon bang dat hij op de bank terecht zou komenquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar hij koos niet voor Ajax toen, en dan ook nog zonder een duidelijke reden.
Waarschijnlijk heeft hij daar wel een reden voor maar wil hij die niet delen met de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar hij koos niet voor Ajax toen, en dan ook nog zonder een duidelijke reden.
dat is echt wel een misser jaquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Het grote probleem dat de feyenoord talenten achterblijven is dat de ajax talenten in Jupiter zich verder ontwikkelen en dat ze bij Feyenoord stil blijven staan
martin van geel
hij komt uit Utrecht toch?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij daar wel een reden voor maar wil hij die niet delen met de rest van Nederland.
Dit gaat over een andere periode toen kon hij kiezen tussen Ajax en Vitesse. Waar hij de strijd aan moest gaan met Piazon die toen geweldig speelde, dus concurrentie aan gaan zal niet het probleem zijn.quote:
Hij is niet zo heel leuk weg gegaan toch bij jullie destijds?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV ,, zou eigenlijk al 2 jaar terug komen.
Maher mag naar feyenoord of utrecht
Of stiekem toch afgewezen door Ajax...quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon bang dat hij op de bank terecht zou komen
Bij Ajax niet perse ook omdat ze de grootste talenten kunnen aantrekken, maar bij Feyenoord valt het wel tegen. Alhoewel Ajax natuurlijk nu ook talenten uit heel Europa al kan binnenhalen als een lichting matig is, wat Feyenoord niet doet.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zal best goed zijn hoor, maar denk niet dat het bij Feyenoord of Ajax minder is wat dat betreft
komt niet vaak voor een speler van PSV naar Ajax, Siem nu maar ik zou de vorige niet wetenquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit gaat over een andere periode toen kon hij kiezen tussen Ajax en Vitesse. Waar hij de strijd aan moest gaan met Piazon die toen geweldig speelde, dus concurrentie aan gaan zal niet het probleem zijn.
nu die CL voorlopig niks gaat opleveren heb je wel spelers nodig die je goed kan verkopen om je begroting hoog te houdenquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax niet perse ook omdat ze de grootste talenten kunnen aantrekken, maar bij Feyenoord valt het wel tegen. Alhoewel Ajax natuurlijk nu ook talenten uit heel Europa al kan binnenhalen als een lichting matig is, wat Feyenoord niet doet.
Die talenten die jullie binnenhalen zijn vaak wel enorm prijzig ik weet niet of Feyenoord zich dat financieel kan permitteren om dergelijke gokjes van 10 miljoen te nemen met mogelijk grote talenten. Stel dat Wöber en Neres grandioos zouden mislukken hebben jullie nog eer dan genoeg middelen om dat op te vangen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax niet perse ook omdat ze de grootste talenten kunnen aantrekken, maar bij Feyenoord valt het wel tegen. Alhoewel Ajax natuurlijk nu ook talenten uit heel Europa al kan binnenhalen als een lichting matig is, wat Feyenoord niet doet.
Peter Hoekstra kan ik mij ook nog herinneren en Aissati.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
komt niet vaak voor een speler van PSV naar Ajax, Siem nu maar ik zou de vorige niet weten
o jaquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Peter Hoekstra kan ik mij ook nog herinneren en Aissati.
Perez en Ooijerquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Peter Hoekstra kan ik mij ook nog herinneren en Aissati.
Ik doelde meer op de spelers die we nu in de A1 hebben zitten, heel veel spelers uit Denemarken/Hongarije/Australië/Brazilië. Maar die kosten vaak ook ¤2 miljoen per speler dus snap wel dat Feyenoord dat nog niet gaat doen, als ze dat ook kunnen uitgeven aan een eerste elftal spelers.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Die talenten die jullie binnenhalen zijn vaak wel enorm prijzig ik weet niet of Feyenoord zich dat financieel kan permitteren om dergelijke gokjes van 10 miljoen te nemen met mogelijk grote talenten. Stel dat Wöber en Neres grandioos zouden mislukken hebben jullie nog eer dan genoeg middelen om dat op te vangen.
Bij ons zouden zulke spelers de komende 10 jaar een basisplaats krijgen hoe kut ze ook spelen.
Kenneth Perez heeft ook de hele Nederlandse top gehad behalve Feyenoordquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
komt niet vaak voor een speler van PSV naar Ajax, Siem nu maar ik zou de vorige niet weten
Zeker, en dan ook goed scouten wat Feyenoord op termijn ook wel moet gaan doen als ze weer wat geld hebben liggen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu die CL voorlopig niks gaat opleveren heb je wel spelers nodig die je goed kan verkopen om je begroting hoog te houden
Bij Ajax zit gewoon bizar veel meer geld. Onze situatie daarmee gaan vergelijken slaat als een kut op Dirk.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de spelers die we nu in de A1 hebben zitten, heel veel spelers uit Denemarken/Hongarije/Australië/Brazilië. Maar die kosten vaak ook ¤2 miljoen per speler dus snap wel dat Feyenoord dat nog niet gaat doen, als ze dat ook kunnen uitgeven aan een eerste elftal spelers.
ja maar die ging van Ajax naar PSV toch?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kenneth Perez heeft ook de hele Nederlandse top gehad behalve Feyenoord
En daarna weer terug na een halfjaar.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die ging van Ajax naar PSV toch?
Ik zag een lijstje op Soccernews, in totaal 4 spelers: Aissati, Ooijer, Perez en Hoekstra. Bij AZ hebben jullie er 9 weggehaald.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die ging van Ajax naar PSV toch?
Er is in Januari toch niet ook nog een bekerronde?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:56 schreef Caland het volgende:
Feyenoord gaat na de winterstop de competitie hervatten met Ajax uit, Utrecht uit en VVV uit in een weekje.
Dat gaat genieten worden
GENOT, crisisje in 3.....2...........1...quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:56 schreef Caland het volgende:
Feyenoord gaat na de winterstop de competitie hervatten met Ajax uit, Utrecht uit en VVV uit in een weekje.
Dat gaat genieten worden
Misschien is dat voor volgend seizoen....hij heeft nog bijna niets gespeeld dit seizoen. Ik zou botteghin zeker nog houden. Is wat mij betreft gewoon een basisspeler.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag een lijstje op Soccernews, in totaal 4 spelers: Aissati, Ooijer, Perez en Hoekstra. Bij AZ hebben jullie er 9 weggehaald.
Maar verder over Feyenoord hier: Blijkbaar heeft Palmeiras belangstelling voor Botteghin. Laten gaan nu Van Beek, St. Juste en Tapia er staan?
Als wij na de afgelopen 2 maanden niet in een crisis zijn beland, gaat dat pas weer gebeuren als we op een degradatieplaats staan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
GENOT, crisisje in 3.....2...........1...
Malacia speelt de komende wedstrijden dus gewoon.quote:Sneeuwval kwam Jørgensen goed uit: spits fit genoeg voor Heerenveen-thuis
Door de afgelasting bij FC Utrecht-Feyenoord heeft Nicolai Jørgensen niets hoeven missen. De spits van Feyenoord zou in Utrecht op de bank beginnen, maar staat tegen SC Heerenveen weer in de basis.
Jørgensen was in de afgelopen week ziek en Giovanni van Bronckhorst vond de Deen niet fit genoeg om te kunnen beginnen tegen Utrecht. Dit duel werd echter afgelast. Woensdag speelt Feyenoord om 20.45 uur thuis tegen Heerenveen en Van Bronckhorst gaf dinsdag op zijn persconferentie aan dat Jørgensen voldoende aangesterkt is en gewoon weer kan spelen.
Het duel met Heerenveen komt nog te vroeg voor Bart Nieuwkoop en Miquel Nelom, terwijl Ridgeciano Haps, Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden pas na de winterstop hun rentree kunnen maken. Feyenoord speelt tot deze winterstop nog vier officiële duels: woensdag thuis tegen Heerenveen, zondag uit tegen Sparta Rotterdam, volgende week donderdag thuis tegen Heracles Almelo in de KNVB Beker en volgende week zondag thuis tegen Roda JC Kerkrade.
vi.nl
Kampioenschap heeft zoveel goedgemaakt dat het de meeste een zorg zal zijn hoe dit seizoen verder verloopt.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als wij na de afgelopen 2 maanden niet in een crisis zijn beland, gaat dat pas weer gebeuren als we op een degradatieplaats staan.
Als je er flink voor kunt beuren gewoon doen, kan die 10/20 miljoen weer in iets anders worden gestopt. Die sint juste vind ik ook een prima speler voor feyenoord.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag een lijstje op Soccernews, in totaal 4 spelers: Aissati, Ooijer, Perez en Hoekstra. Bij AZ hebben jullie er 9 weggehaald.
Maar verder over Feyenoord hier: Blijkbaar heeft Palmeiras belangstelling voor Botteghin. Laten gaan nu Van Beek, St. Juste en Tapia er staan?
10/20 miljoen voor Botteghin? Doe mij wat van dat spul.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:34 schreef govie het volgende:
[..]
Als je er flink voor kunt beuren gewoon doen, kan die 10/20 miljoen weer in iets anders worden gestopt. Die sint juste vind ik ook een prima speler voor feyenoord.
Ik heb hem nog niet goed bekeken. Is het wat die labyad of wordt die te duur gekocht denk je? Utrecht zal wel een extreem bedrag vragen, zodat het eigenlijk minder interessant wordt denk ik dan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:32 schreef Caland het volgende:
Labyad geeft in de auto bij Andy aan dat hij waarschijnlijk in de winter naar Feyenoord, Ajax of PSV gaat. Ik vind het eigenlijk wel een typische Van Geel aankoop.
Hij is in ieder geval een stuk beter dan Maher.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:38 schreef govie het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet goed bekeken. Is het wat die labyad of wordt die te duur gekocht denk je? Utrecht zal wel een extreem bedrag vragen, zodat het eigenlijk minder interessant wordt denk ik dan.
Kijk hem ook net toevallig.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:32 schreef Caland het volgende:
Labyad geeft in de auto bij Andy aan dat hij waarschijnlijk in de winter naar Feyenoord, Ajax of PSV gaat. Ik vind het eigenlijk wel een typische Van Geel aankoop.
Kongolo 15 miljoen, kasdorp 14 miljoen. Waarom zou bottegihn dan voor een braziliaanse topclub geen 10, 15 of 20 miljoen kosten?quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
10/20 miljoen voor Botteghin? Doe mij wat van dat spul.
Omdat ie 30 is, vrij beperkt en ze in Brazilie sowieso die bedragen niet neerleggen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:40 schreef govie het volgende:
[..]
Kongolo 15 miljoen, kasdorp 14 miljoen. Waarom zou bottegihn dan voor een braziliaanse topclub geen 10, 15 of 20 miljoen kosten?
Dat waren talenten Botteghin is al wat ouder.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:40 schreef govie het volgende:
[..]
Kongolo 15 miljoen, kasdorp 14 miljoen. Waarom zou bottegihn dan voor een braziliaanse topclub geen 10, 15 of 20 miljoen kosten?
quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:40 schreef govie het volgende:
[..]
Dvd’tje in mekaar flansen en je pakt echt wel 10milquote:Op dinsdag 12 december 2017 17:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]![]()
.
Je mag blij zijn als je 'em ooit boven de 2 miljoen verkoopt.
Gewoon 3 goede acties op repeat, en daartussen steeds een shot van hem terwijl hij in de rij staat voor de CL met bijbehorende hymne en eindigen met wat beelden van het kampioensfeest. 20 miljoen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dvd’tje in mekaar flansen en je pakt echt wel 10mil
quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:40 schreef govie het volgende:
[..]
Er komt wel een plekje vrij in dat team in januariquote:Barcelona Set to Sign Palmeiras Defender Yerry Mina for ¤9M in January
Jaap Stam toch ook en Jonkquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
die gingen via een omwegquote:
Ik hoop toch echt dat we hem nog een half jaartje houden. Dan is er genoeg tijd om te bepalen hoe we z'n vertrek gaan opvangen en hebben we sowieso genoeg verdedigers de rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er komt wel een plekje vrij in dat team in januari
Misschien heeft botteghin in zijn revalidatie periode in brazilie zelf wat lijntjes open gegooid bij de braziliaanse clubs......
hopelijk toornstraquote:Op dinsdag 12 december 2017 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou er iemand vertrekken dat die gast van Utrecht komt hebben anders middenvelders in overvloed
Volgens mij pikken die supporters dat niet echtquote:Op dinsdag 12 december 2017 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hopelijk toornstra
maar ik denk dat labyad naar psv gaat.....
Toornstra of Vilhena denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hopelijk toornstra
maar ik denk dat labyad naar psv gaat.....
Dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou er iemand vertrekken dat die gast van Utrecht komt hebben anders middenvelders in overvloed
Als hij komt zit je op 7 centrale middenvelders.quote:
El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Amrabat, Labyad, Tapia en Hansson?quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als hij komt zit je op 7 centrale middenvelders.
Als het aan jou ligt alleen gearriveerde A-internationals.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax haalt afgelopen week 2 nieuwe spelers waaronder een braziliaan voor meer dan 10 miljoen
PSV is nu bezig met grote transfer bezig in argentinie met een spits wat waarschijnlijk ook boven de 10 miljoen zal zijn....
Wat gaat Feryenoord dan nog doen in de winterstop.......misschien dan toch die Labiyad?
quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt alleen gearriveerde A-internationals.
JAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 december 2017 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
HIJ IS ER HOOR: COMPACTO DE RENATO TAPIA FEYENOORD-NAPOLI
Zelfs psv supporters pikken dat niet lijkt mequote:Op dinsdag 12 december 2017 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij pikken die supporters dat niet echt
Alhoewel, het gaat om PSVers natuurlijk.
Deze keer duurde het wel bijna een weekquote:Op dinsdag 12 december 2017 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel genot hoor het fanatisme van die Peruviaantjes dat ze compacto's van Tapia maken.
Hij is welkom.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij pikken die supporters dat niet echt
Alhoewel, het gaat om PSVers natuurlijk.
Weet je wie ook wekelijks voorbij kwam op VI? Manolevquote:Op dinsdag 12 december 2017 09:18 schreef kapiteintje het volgende:
Oh, krijgen we dit. Clasie kwam zowat wekelijks langs bij VI met een of ander prachtig passje, liep alle gaten op het middenveld dicht en stond in de statistieken bij de beste spelers van de Eredivisie. Of jij hem wel of niet goed vindt doet er op een gegeven moment niet meer toe.
Dat hij in Engeland mislukt, betekent niet dat hij voor Feyenoord geen waardevolle speler kan zijn.
Psv supporters pikken alles. Intresseert ze echt niet wie dat shirt aandoet. Al schijt je op dat shirt, en maak je ze belachelijk. Na een wedstrijd staan ze juichend op de banken voor jequote:Op dinsdag 12 december 2017 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs psv supporters pikken dat niet lijkt me
quote:Op woensdag 13 december 2017 08:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Zou het vanavond wel doorgaan ?
Een beetje zoals Feyenoord supporters omgaan met Vermeer dus?quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Psv supporters pikken alles. Intresseert ze echt niet wie dat shirt aandoet. Al schijt je op dat shirt, en maak je ze belachelijk. Na een wedstrijd staan ze juichend op de banken voor je
Wat moet Clasie eigenlijk kosten in de wereld waarin Botteghin tussen de 10 en 20 gaat opleveren?quote:Op woensdag 13 december 2017 09:55 schreef govie het volgende:
Ik denk dat clasie een prima speler is voor feyenoord, het zal zorgen voor meer concurrentie tussen de normale middenvelders, maar een echte nummer 10 vind ik hem niet. Mijn inziens is er meer noodzaak voor een jari litmanen achteige speler als giovanni van bronckhost 433 wil blijven spelen.
Als die terug gaat naar feyenoord zeker 6 miljoen (heeft hem evrkocht aan SHTPN voor 12).quote:Op woensdag 13 december 2017 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat moet Clasie eigenlijk kosten in de wereld waarin Botteghin tussen de 10 en 20 gaat opleveren?
Zou wel een stunt van jewelste zijn Gert!quote:Op dinsdag 12 december 2017 23:05 schreef Gert het volgende:
AZ en PEC gelijk. Morgen aub even luid en duidelijk maken dat we op weg zijn om die clubjes in te halen.
Dank u.
[ afbeelding ]
Vermeer is dan ook een waardeloos voorbeeld.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een beetje zoals Feyenoord supporters omgaan met Vermeer dus?
Labyad hoeft van mij echt niet terug te komen. Maar dat heeft niets te maken met wrok, meer er het niet hebben van meerwaarde. Ik vond het allemaal niet zo spannend wat er destijds gebeurd is.
Als je even het waanzinnige idee loslaat dat spelers clubliefde zouden moeten hebben, dan is een beetje gezemel over een niet rechtsgeldig contract helemaal niet zo boeiend. Labyad heeft zich altijd respectvol gedragen naar de supporters van PSV, zelfs nu nog na alle spreekkoren en gefluit.
Er is een groep debielen die hem het liefst zouden opknopen omdat hij ooit voor zichzelf heeft gekozen.
Ze hebben daar ook een mogelijkheid om je feedback/mening te geven, het hoeft niet per se hierquote:Op woensdag 13 december 2017 11:10 schreef nickhguitar het volgende:
Emotioneel stuk van Sambal Sam op voetbalzone nu over hoe hij het slachtoffer is geworden van de verschrikkelijke club die Heerenveen heet. Bah, echt naar om te lezen dat zoiets iemand kan overkomen.
Dat gaat wat ver. Maar een duidelijke bevestiging dat het lek boven is, is vanavond meer dan welkom.quote:Op woensdag 13 december 2017 10:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zou wel een stunt van jewelste zijn Gert!
Lijkt me ook meer het niveau van ons Nick.quote:Op woensdag 13 december 2017 11:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook een mogelijkheid om je feedback/mening te geven, het hoeft niet per se hier
Ja. Zelfde als zondag maar dan wel met Jorgensen.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:41 schreef Elan het volgende:
Vermoedelijke opstelling vanavond? Jorgensen weer fit?
Mietje.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Al de derde keer achter elkaar dat het s avonds is en na het werk is
Zo ben ik. Ik ben allang blij dat we na de winterstop gewoon weer vooral zondagmiddag soelenquote:
En dan mag je volgende week nog een keer een kutsmoes bedenken. Jolijt.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Al de derde keer achter elkaar dat het s avonds is en na het werk is
Waarom zou ik een smoes moeten bedenken om aan jou te verantwoorden wat ik met mijn vrije tijd doe?quote:Op woensdag 13 december 2017 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan mag je volgende week nog een keer een kutsmoes bedenken. Jolijt.
Rustig maar, wist niet dat je zo mad zou worden.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou ik een smoes moeten bedenken om aan jou te verantwoorden wat ik met mijn vrije tijd doe?
Avondwedstrijden vind ik juist chill. Op de een of andere manier is het zondagmiddag na de wedstrijd altijd nog tyfusdruk op de weg, dat valt op avonden reuze mee.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik ben allang blij dat we na de winterstop gewoon weer vooral zondagmiddag soelen
Doordeweeks vind ik vooral klote, maar ja met name die CL wedstrijden wil je niet missen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik ben allang blij dat we na de winterstop gewoon weer vooral zondagmiddag soelen
Als je dit al 'zo mad' vindt, zal je wel vaak schrikkenquote:Op woensdag 13 december 2017 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Rustig maar, wist niet dat je zo mad zou worden.
uit had ik wel puntverlies verwacht maar thuis moet het toch wel lukkenquote:Op woensdag 13 december 2017 16:48 schreef DonRaja het volgende:
KEA spreekt van veel vertrouwen in het team en de goede afloop, het zal dus wel weer een gelijkspelletje worden.
Er moeten wel serieuze struggles zijn als je van Heerenveen niet wint.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:48 schreef DonRaja het volgende:
KEA spreekt van veel vertrouwen in het team en de goede afloop, het zal dus wel weer een gelijkspelletje worden.
Ik heb ze niet echt gevolgd dit seizoen, maar volgens mij hebben wij het thuis de afgelopen seizoenen niet echt makkelijk gehad tegen hun.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er moeten wel serieuze struggles zijn als je van Heerenveen niet wint.
Dat dacht ik van NAC, PEC en VVV thuis ook.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
uit had ik wel puntverlies verwacht maar thuis moet het toch wel lukken
Heerenveen is goed gestart maar sinds het onterechte 0-4 verlies tegen Ajax is het weer helemaal omgeslagen. Zeneli heeft een langdurige blessure en ook Ødegaard heeft een blessure. Die Ghoochannejad heeft dit seizoen ook moeite met goals maken waardoor hij verdrongen is door Henk Veerman. Die buitenspelers Rojas en Mihajlovic hebben ook nog niet enorm kunnen bekoren dus zet hij waarschijnlijk Kobayashi als valse rechtsbuiten secu extra middenvelder.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ze niet echt gevolgd dit seizoen, maar volgens mij hebben wij het thuis de afgelopen seizoenen niet echt makkelijk gehad tegen hun.
Frenkie de Jong 2.0quote:Op woensdag 13 december 2017 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond hopelijk weer genieten van TAPIAGOD![]()
FRENKIE FRENKIE WHO THE FUCK IS FRENKIE?!quote:
Rolandgodquote:Op woensdag 13 december 2017 17:19 schreef KingRoland het volgende:
Vrienden uit Rotterdam en omstreken.
quote:Waarschuwing voor Wouters vanwege 'onbehoorlijk gedrag' tegen Kuipers
Jan Wouters heeft een officiële waarschuwing gekregen naar aanleiding van zijn gedrag voorafgaand aan de wedstrijd tussen FC Utrecht en Feyenoord van afgelopen zondag. Het duel werd uiteindelijk afgelast vanwege de weersomstandigheden.
De aanklager acht het voldoende bewezen dat Wouters zich onbehoorlijk heeft gedragen richting scheidsrechter Björn Kuipers. Wouters liet Kuipers duidelijk weten dat hij vond dat de wedstrijd vanwege de weersomstandigheden niet door kon gaan.
Wouters mag woensdag in de wedstrijd tegen SC Heerenveen (aftrap 20.45 uur) gewoon op de bank van Feyenoord plaatsnemen. De wedstrijd tussen Utrecht en Feyenoord wordt pas in het nieuwe jaar ingehaald. Op woensdag 24 januari staan de twee clubs om 20.00 uur tegenover elkaar.
vi.nl
het is sowieso al een prima opstelling omdat toornstra weer op de bank zit.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op vilhena na prima opstelling
Nee dit lijkt niet op voetbalquote:Op woensdag 13 december 2017 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, eindelijk gelukt om in België in te loggen op Fox sports. Ik zit heerlijk met een glaasje whisky te kijken. Het is dus niet veel tot nu toe begrijp ik?
Dat is het niet, maar 2 van dat soort type buitenspelers kan gewoon nietquote:
Hmm, ik zie dat ook veel mensen op de tribune bedankt hebben voor dit doordeweekse potje in de kou.quote:
Heb je ook gelijk in. Larsson moet gewoon eens op 10, kijken hoe dat gaat. Heeft alleen niet veel zin om met zijn man mee te lopen.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar 2 van dat soort type buitenspelers kan gewoon niet
Ik heb bij Larsson eigenlijk nog niet echt het gevoel gekregen dat die man potentie heeft om een hele belangrijke speler voor Feyenoord te worden.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in. Larsson moet gewoon eens op 10, kijken hoe dat gaat. Heeft alleen niet veel zin om met zijn man mee te lopen.
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb bij Larsson eigenlijk nog niet echt het gevoel gekregen dat die man potentie heeft om een hele belangrijke speler voor Feyenoord te worden.
Zou Juste in de jeugd wel eens in de aanval gespeeld hebben? Ziet er redelijk natuurlijk uit voor hem.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
ongelukkig tegendoelpunt
wordt tijd dat botteghin weer terugkomt...
die tapia met zijn rare fratsen
juste doet het goed op rechts
hopen dat die bal er nog een keer ingaat.....
Jinx TTquote:Op woensdag 13 december 2017 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
ongelukkig tegendoelpunt
Dat weet je bij El Ahmadi. Hij scoort niet en hij passt niet meer dan in een hoek van 5 graden naar voren.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:31 schreef Haringkop het volgende:
Zou El Ahmadi weten dat je ook een pass richting het doel van de tegenstander kan versturen? Zo weinig tempo als die bal weer iedere keer terug gaat.
Volgens mij staat van Beek gewoon te slapen hoor. Dat is ook de langste van de twee dus het lijkt me logsich dat hij die Veerman dekt bij hoge ballen.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
ongelukkig tegendoelpunt
geef mij maar weer de schuidquote:
Tot de winterstop overleven en winnen (ZEKER nu PSV z'n behoorlijk zekere titel binnen 1 week weg heeft gegooid) en de portemonnee opentrekken voor minimaal 1 grote (idd creatieve) versterking, en eigenlijk ook voor 1 iemand die deze slappe klojo's even goed wakker schudt (Guidetti?).quote:Op woensdag 13 december 2017 21:32 schreef Slobeend het volgende:
Dit was bijzonder matig. Gebrek aan creativiteit blijft een probleem.
Je zit op het niveau van de boswachter die deed bij pisvee topic hetzelfde.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geef mij maar weer de schuid
ik heb het niet over dat tegendoelpunt.....ik heb het over dat risicovolle spel van tapia als centrale verdediger....quote:Op woensdag 13 december 2017 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij staat van Beek gewoon te slapen hoor. Dat is ook de langste van de twee dus het lijkt me logsich dat hij die Veerman dekt bij hoge ballen.
we hebben nog 45 minuten....quote:Op woensdag 13 december 2017 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je zit op het niveau van de boswachter die deed bij pisvee topic hetzelfde.
En na de winter moet zo'n Labyad het zeker gaan lostrekken. Ik volg dat ventje niet zo maar ik heb het idee dat dat ook de verlosser niet gaat zijn.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:35 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Tot de winterstop overleven en winnen (ZEKER nu PSV z'n behoorlijk zekere titel binnen 1 week weg heeft gegooid) en de portemonnee opentrekken voor minimaal 1 grote (idd creatieve) versterking, en eigenlijk ook voor 1 iemand die deze slappe klojo's even goed wakker schudt (Guidetti?).
Ik blijf dat voor zo'n ervaren speler een veel matige inbreng. Misschien wel veelzeggend dat we hem tegen City en Napoli nauwelijks gemist hebben.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat weet je bij El Ahmadi. Hij scoort niet en hij passt niet meer dan in een hoek van 5 graden naar voren.
Het is dan ook een middenvelder eigenlijk. Als Tapia dat idiote er nu eens uit krijg is het een prima speler. Blijkbaar blijft het toch lastig.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb het niet over dat tegendoelpunt.....ik heb het over dat risicovolle spel van tapia als centrale verdediger....
Hij houdt het goed tegen, maar aanvallend brengt hij 9/10 wedstrijden amper iets. Dat is niet erg als de rest dat opvangt, maar als de rest betekent Vilhena en Amrabat dan is het ook niet zo gek dat het allemaal wat stroperig loopt.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik blijf dat voor zo'n ervaren speler een veel matige inbreng. Misschien wel veelzeggend dat we hem tegen City en Napoli nauwelijks gemist hebben.
Ik heb Larsson nou ook niet zoveel geweldigs zien doen. Zou dat dan degene zijn die het verschil gaat maken op 10?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:38 schreef Caland het volgende:
Probleem is dat als je Larsson op 10 zet je geen linksbuiten hebt.
De voetbalslimheid druipt er vanaf, maar als je al een rechtsbuiten hebt die altijd naar het middenveld loopt dan moet je dat als linksbuiten niet ook gaan doen.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb Larsson nou ook niet zoveel geweldigs zien doen.
Ik zie die voetbalslimheid bij Jorgensen dus wel overduidelijk, ik heb dat bij Larsson wat minder maar ik zal er eens op letten.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
De voetbalslimheid druipt er vanaf, maar als je al een rechtsbuiten hebt die altijd naar het middenveld loopt dan moet je dat als linksbuiten niet ook gaan doen.
Meer goals dan al onze middenvelders bij elkaar.quote:
Daar gaat het toch niet om.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou wie maakt die bij ons dan ?
Achja met die gesteldheid van Nieuwkoop kan ie er heel wat minuten makenquote:Op woensdag 13 december 2017 21:48 schreef Caland het volgende:
Misschien kan St Juste wel rechtsback worden want als centrale verdediger zie ik het niet direct gebeuren
Die heb ik ook al genoeg dingen fout zien doen. Niet zo opportunistisch Mikeyquote:Op woensdag 13 december 2017 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
aardig keepertje die Hahn waar hebben ze die vandaan
Een beetje zoals klaas dus, maar dan mét kwaliteiten.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kan er echt wel wat van, maar er zit iets mis in zijn hoofd...
Voetbalkwaliteiten. Klaas heeft vast een hoop kwaliteiten verder. Misschien maakt ie hemelse petit foursquote:Op woensdag 13 december 2017 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een beetje zoals klaas dus, maar dan mét kwaliteiten.
We wachten in spanning af tot hij het zelf zal vertellen.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voetbalkwaliteiten. Klaas heeft vast een hoop kwaliteiten verder. Misschien maakt ie hemelse petit fours
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk denk ik van wel. Vorig jaar met een tweemans middenveld had het nut om alleen maar tegen te houden, nu niet. Als je zo'n Thomas gisteren het spel ziet verdelen is het wel droevig dat wij totaal niet zo'n controleur hebben.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga een proefballonnetje oplaten: Zouden andere spelers beter gaan presteren als El Ahmadi niet speelt?
Heeft 'ie hachee gegeten dan ?quote:Op woensdag 13 december 2017 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
JAAAA DE BOETGOD. LAAT ZE EEN POEPIE RUIKEN JONGEN
Nee, wel BB met R.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heeft 'ie hachee gegeten dan ?
Die andere kan er ook geen reet van, heel veel rennen, balverlies en slappe schotenquote:Op woensdag 13 december 2017 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:
El Ahmadi en Vilhena spelen niet bepaald 'groots' de laatste weken.
Vorige week Hansquote:Op woensdag 13 december 2017 22:27 schreef Merkie het volgende:
Wanneer voor het laatst een overwinning in het laatste kwartier uit het vuur gesleept?
Niet zo aanstellen? In december al je hele seizoen naar de klote, komende half jaar eigenlijk om niets spelen (en dan straks wel opeens van PSV kunnen winnen en die neuzen aan de titel helpenquote:Op woensdag 13 december 2017 22:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan, dramaqueen.
Ik blijf het zeggen, Clasie zou al een verademing zijn. Iemand die iig naar voren passt en de ruimtes ziet. In dat opzicht is hij creatief als verdedigende middenvelder.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:32 schreef Haringkop het volgende:
Ik zou beginnen met middenveld. Koop eens een vent die wel het spel kan verdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |