Gelukkig maar, want?quote:Op dinsdag 12 december 2017 08:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Martin van Geel wilde clasie niet hebben en gelukkig maar.
Gewoon niet goed genoeg om Feyenoord in de top mee te laten doen in nederland.quote:
Niet goed genoeg voor de Eredivisie. Rot toch op joh. Was gewoon dé sterkhouder bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gewoon niet goed genoeg om Feyenoord in de top mee te laten doen in nederland.
IS echt niet beter dan die goser die nu in de youth L voor Feyenoord speelt op het middenveld.
Beter die goser een kans geven of een echte creatieve middenvelder halen. Ik wil nog liever gustafson terug.
KEA speelt volgens seizoen zeker nog bij Feyenoord en die is echt 3 klasse beter dan clasie.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor de Eredivisie. Rot toch op joh. Was gewoon dé sterkhouder bij Feyenoord.
het is gewoon een tuinkabouter voor die positie....quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:18 schreef kapiteintje het volgende:
Oh, krijgen we dit. Clasie kwam zowat wekelijks langs bij VI met een of ander prachtig passje, liep alle gaten op het middenveld dicht en stond in de statistieken bij de beste spelers van de Eredivisie. Of jij hem wel of niet goed vindt doet er op een gegeven moment niet meer toe.
Dat hij in Engeland mislukt, betekent niet dat hij voor Feyenoord geen waardevolle speler kan zijn.
Van Geel zegt nee door de overvloed aan middenvelders voor dezelfde positie. Niet omdat hij niet goed genoeg is. Ik denk ook niet dat het zo is dat niemand Clasie wil hebben, het is wel een specifiek type speler dat in je team moet passen en hij gaat niet bij een middenmoter in een kleine competitie tekenen. Dan heb je ook nog te maken met teams die geen speler willen huren of de posities al goed bezet hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
KEA speelt volgens seizoen zeker nog bij Feyenoord en die is echt 3 klasse beter dan clasie.
OP links op de plek van vilhena heb je ook niets aan clasie omdat hij niet linksbenig is. Amrabat zal alleen maar beter worden. Dus wat moet je clasie? Clasie is een central speler dus voor rechts zie ik het ook niet zitten met hem. Als clasie komt dan gaat het om de plek van KEA.
Clasie heeft zich van de zomer al aangeboden bij Feyenoord toen heeft van geel al Nee tegen hem gezegd. Dat zegt al genoeg.
Bovendien niemand wil clasie hebben.....dat zegt al genoeg over zijn prestaties en kwaliteiten de afgelopen jaren.
quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar Klaas wil alleen spelers die door de Real Madridjes en PSG's van deze wereld begeerd worden.
Eens, bovendien denk ik niet dat die paar jaar PL hem slechter heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:18 schreef kapiteintje het volgende:
Oh, krijgen we dit. Clasie kwam zowat wekelijks langs bij VI met een of ander prachtig passje, liep alle gaten op het middenveld dicht en stond in de statistieken bij de beste spelers van de Eredivisie. Of jij hem wel of niet goed vindt doet er op een gegeven moment niet meer toe.
Dat hij in Engeland mislukt, betekent niet dat hij voor Feyenoord geen waardevolle speler kan zijn.
Probleem is ook dat ze in de PL volgens mij geen reservencompetitie hebben. Je raakt daar als speler wel erg snel je wedstrijdritme kwijt als dat zo is.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Eens, bovendien denk ik niet dat die paar jaar PL hem slechter heeft gemaakt.
Als Clasie speelt is het gewoon international. Als Vilhena al international is.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet spelers op het middenveld hebben die in potentie een international kunnen worden wil je mee blijven doen met ajax en psv.
Clasie past gewoon niet meer in dat rijtje.
Feyenoord moet een aanvallende middenvelder hebben. Verdedigende middenvelders hebben we al genoeg van. Clasie is geen aanvallende middenvelder die veel goals kan maken.
Feyenoord heeft clasie niet nodig. Als je een verdedigende middenvelder wil hebben dan haal je nog beter Fer terug. Die heeft het wel gered in het engelse voetbal.
Wat ken jij een hoop onzin lullen joh.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet spelers op het middenveld hebben die in potentie een international kunnen worden wil je mee blijven doen met ajax en psv.
Clasie past gewoon niet meer in dat rijtje.
Feyenoord moet een aanvallende middenvelder hebben. Verdedigende middenvelders hebben we al genoeg van. Clasie is geen aanvallende middenvelder die veel goals kan maken.
Feyenoord heeft clasie niet nodig. Als je een verdedigende middenvelder wil hebben dan haal je nog beter Fer terug. Die heeft het wel gered in het engelse voetbal.
quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat ken jij een hoop onzin lullen joh.
De discussie clasie is gewoon bullshitquote:Op dinsdag 12 december 2017 09:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Clasie speelt is het gewoon international. Als Vilhena al international is.
Fer terughalen? Wat snap je niet aan het concept dat geslaagde spelers in het buitenland niet haalbaar zijn, tenzij ze voor een Eredivisie salaris willen komen spelen en de oude club akkoord gaat met een lage transfersom. M.a.w. je wilt weer dingen die nooit gaan gebeuren.
Klaas.
Clasie is helemaal geen bijzondere voetballer.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gaat mij er niet om wat van Geel zegt, ik reageer gewoon enkel op jouw uitspraken over Clasie.
Euh ja, situaties en selecties veranderen. Een Vilhena zal waarschijnlijk vertrekken komende zomer en een El Ahmadi kan geblesseerd raken. Dan hou je nog maar weinig over behalve de onervaren Amrabat.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
De discussie clasie is gewoon bullshit
Als van geel paar maanden geleden nog NEE tegen clasie zegt....denken mensen nog echt dat clasie dan nog een keer gevraag gaat worden???
Het heeft geen klote maken met het overschot aan middenvelders....GIo en van Geel vinden clasie gewoon niet goed genoeg net zoals ik. Het is gewoon intern besproken bij Feyenoord.
Punt uit.
Als vilhena of KEA niet meer spelen dan verwacht ik dat we echt wel betere spelers op de markt gaan vinden dan clasie wil je niet weer terug naar een situatie zoals een paar jaar geleden...quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euh ja, situaties en selecties veranderen. Een Vilhena zal waarschijnlijk vertrekken komende zomer en een El Ahmadi kan geblesseerd raken. Dan hou je nog maar weinig over behalve de onervaren Amrabat.
Het heeft alles te maken met het overschot aan middenvelders en wellicht ook het feit dat je deze speler huurt. Feyenoord had behoefte aan bezetting op andere posities.
Daar is niet veel voor nodig natuurlijk. Klaas heeft gelijk hoewel ik dat niet graag zeg.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor de Eredivisie. Rot toch op joh. Was gewoon dé sterkhouder bij Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |