ja dat blijkt wel als je ziet hoe Clasie het doet de afgelopen twee jaar tegenover hoe Vormer het doet.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Clasie heeft meer talent in zijn linkerteen dan vormer in zijn hele lichaam.
Goede vergelijking.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja dat blijkt wel als je ziet hoe Clasie het doet de afgelopen twee jaar tegenover hoe Vormer het doet.
Southampton en Club Brugge spelen in gelijkwaardige competities inderdaad.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja dat blijkt wel als je ziet hoe Clasie het doet de afgelopen twee jaar tegenover hoe Vormer het doet.
Dat zijn er dan 2 bij deze. Hendrix is ook beter.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Southampton en Club Brugge spelen in gelijkwaardige competities inderdaad.
Een verdwaalde PSV'er beweerde hier laatst dat Hendrix beter is dan Clasie. Ff lachen jongens.
Op basis waarvan is de Belgische competitie op dit moment minder dan de Eredivisie?quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Vormer is een leuke speler voor de belgische competitie, daar ben je al gauw een uitblinker.
Vormer heeft al gefaald bij Feyenoord.
Vormer en clasie beide ongeschikt die gaan Feyenoord echt niet beter maken.
De belgische competitie is altijd minder dan de nederlandse op voetbaltechnische gebied.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op basis waarvan is de Belgische competitie op dit moment minder dan de Eredivisie?
Vormer heeft niet gefaald bij Feyenoord.
Welke betaalbare opties gaan Feyenoord wel beter maken?
Dat het er niet uit is gekomen betekent niet dat ie vindt dat ie gefaald heeft. Hij was tweede keus en was vertrokken voordat ie de kans kreeg om zich een seizoen lang te bewijzen als basisspeler.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De belgische competitie is altijd minder dan de nederlandse op voetbaltechnische gebied.
Het belgische voetbal is echt niet om aan te zienhoewel ze de laatste jaren wel wat goede spelers voortbrengen.
Vormer heeft wel gefaald bij Feyenoord dat heeft hij zelf ook een paar keer aangegeven dat het bij Feyenoord het er niet uit is gekomen.
Ik zie het liefst wat middenvelders uit de jeugd doorstromen. In potentie zijn ze er gewoon. Ze krijgen alleen de kans niet om door te groeien.
Misschien moet van geel wat verder kijken dan zijn neus lang is en zo langzamerhand ook weer over de grens gaan kijken. Waarom clubs als heerenveen enzovoorts wel ineens een goede voetballende middenveldsers uit diverse andere landen tevoorschijn kunnen toveren en feyenoord altijd niet....... blijft bij mij altijd een raadsel....
Komt hij?quote:
Vorig seizoen was je nog juist zo tevreden dat Feyenoord koos voor meer ervaren spelers want daardoor ben je stabieler.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:04 schreef Elan het volgende:
We worden op het moment toch wel pijnlijk overklast door AZ en Ajax qua jeugdopleiding. Jammer dat men voor dit beleid heeft gekozen.
Omdat er toen daadwerkelijk spelers op het veld stonden die het verschil maakten met die zelfde jeugdspelers.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was je nog juist zo tevreden dat Feyenoord koos voor meer ervaren spelers want daardoor ben je stabieler.
Opportunismegod
Ook in die jeugdopleidingen heb je golfbewegingen, zij werken goed samen met de amateurclubs in de omgeving en veel Ajax rejects gaan daar ook heen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat er toen daadwerkelijk spelers op het veld stonden die het verschil maakten met die zelfde jeugdspelers.
En ook relatief goedkoop gekocht natuurlijk. Zo'n Elia was toch een van de smaakmakers vorig seizoen en heeft in verhouding geen drol gekost.
AZ is een provincieclubje en ondanks de beperkte middelen scouten ze wel een stuk slimmer en slagen er wel in talenten voor te brengen.
Nu moeten we de talenten bij AZ ook niet overdrijven verder, maar het is wel bijzonder dat Feyenoord nu alweer een tijdje moeite heeft om jeugdspelers door te laten stromen. En er volgens mij ook niet echt iets zit aan te komen?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat er toen daadwerkelijk spelers op het veld stonden die het verschil maakten met die zelfde jeugdspelers.
En ook relatief goedkoop gekocht natuurlijk. Zo'n Elia was toch een van de smaakmakers vorig seizoen en heeft in verhouding geen drol gekost.
AZ is een provincieclubje en ondanks de beperkte middelen scouten ze wel een stuk slimmer en slagen er wel in talenten voor te brengen.
Ze hebben ook wel innovatieve ideeën en selecteren heel erg op persoonlijkheid daar in de jeugd.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook in die jeugdopleidingen heb je golfbewegingen, zij werken goed samen met de amateurclubs in de omgeving en veel Ajax rejects gaan daar ook heen.
Hoe ze het doen is niet zo relevant verder, het feit dat zij er als kleinere club beter in slagen dan wij geeft te denken. Het is ook niet alleen iets van dit seizoen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook in die jeugdopleidingen heb je golfbewegingen, zij werken goed samen met de amateurclubs in de omgeving en veel Ajax rejects gaan daar ook heen.
Als ik hoor hoe hij over PSV spreekt, denk ik eerder dat hij richting Eindhoven gaat.quote:
het zal best goed zijn hoor, maar denk niet dat het bij Feyenoord of Ajax minder is wat dat betreftquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel innovatieve ideeën en selecteren heel erg op persoonlijkheid daar in de jeugd.
Hij kon al eerder naar Ajax dus kan ook nog een concurrent voor die andere Marokkaan die op het moment tevens als een drol speelt moeten gaan worden. Lijkt me op het moment ook wel interessant voor Feyenoord overigens, Jens lekker banken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik hoor hoe hij over PSV spreekt, denk ik eerder dat hij richting Eindhoven gaat.
het heeft toch ook met je achterland te maken en de concurrentie die je daar hebt qua opleidingenquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe ze het doen is niet zo relevant verder, het feit dat zij er als kleinere club beter in slagen dan wij geeft te denken. Het is ook niet alleen iets van dit seizoen.
Bij Ajax is überhaupt niks mis met de aanwas uit de jeugd, bij ons wel.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zal best goed zijn hoor, maar denk niet dat het bij Feyenoord of Ajax minder is wat dat betreft
De grootste talenten uit Rotterdam en omgeving komen al geruime tijd bij Sparta uit de jeugd.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
het heeft toch ook met je achterland te maken en de concurrentie die je daar hebt qua opleidingen
Ja, maar hij koos niet voor Ajax toen, en dan ook nog zonder een duidelijke reden.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kon al eerder naar Ajax dus kan ook nog een concurrent voor die andere Marokkaan die op het moment tevens als een drol speelt moeten gaan worden. Lijkt me op het moment ook wel interessant voor Feyenoord overigens, Jens lekker banken.
Dat doet hij nou toch ook al....quote:
waarschijnlijk gewoon bang dat hij op de bank terecht zou komenquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar hij koos niet voor Ajax toen, en dan ook nog zonder een duidelijke reden.
Waarschijnlijk heeft hij daar wel een reden voor maar wil hij die niet delen met de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar hij koos niet voor Ajax toen, en dan ook nog zonder een duidelijke reden.
dat is echt wel een misser jaquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Het grote probleem dat de feyenoord talenten achterblijven is dat de ajax talenten in Jupiter zich verder ontwikkelen en dat ze bij Feyenoord stil blijven staan
martin van geel
hij komt uit Utrecht toch?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij daar wel een reden voor maar wil hij die niet delen met de rest van Nederland.
Dit gaat over een andere periode toen kon hij kiezen tussen Ajax en Vitesse. Waar hij de strijd aan moest gaan met Piazon die toen geweldig speelde, dus concurrentie aan gaan zal niet het probleem zijn.quote:
Hij is niet zo heel leuk weg gegaan toch bij jullie destijds?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV ,, zou eigenlijk al 2 jaar terug komen.
Maher mag naar feyenoord of utrecht
Of stiekem toch afgewezen door Ajax...quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon bang dat hij op de bank terecht zou komen
Bij Ajax niet perse ook omdat ze de grootste talenten kunnen aantrekken, maar bij Feyenoord valt het wel tegen. Alhoewel Ajax natuurlijk nu ook talenten uit heel Europa al kan binnenhalen als een lichting matig is, wat Feyenoord niet doet.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zal best goed zijn hoor, maar denk niet dat het bij Feyenoord of Ajax minder is wat dat betreft
komt niet vaak voor een speler van PSV naar Ajax, Siem nu maar ik zou de vorige niet wetenquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit gaat over een andere periode toen kon hij kiezen tussen Ajax en Vitesse. Waar hij de strijd aan moest gaan met Piazon die toen geweldig speelde, dus concurrentie aan gaan zal niet het probleem zijn.
nu die CL voorlopig niks gaat opleveren heb je wel spelers nodig die je goed kan verkopen om je begroting hoog te houdenquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax niet perse ook omdat ze de grootste talenten kunnen aantrekken, maar bij Feyenoord valt het wel tegen. Alhoewel Ajax natuurlijk nu ook talenten uit heel Europa al kan binnenhalen als een lichting matig is, wat Feyenoord niet doet.
Die talenten die jullie binnenhalen zijn vaak wel enorm prijzig ik weet niet of Feyenoord zich dat financieel kan permitteren om dergelijke gokjes van 10 miljoen te nemen met mogelijk grote talenten. Stel dat Wöber en Neres grandioos zouden mislukken hebben jullie nog eer dan genoeg middelen om dat op te vangen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax niet perse ook omdat ze de grootste talenten kunnen aantrekken, maar bij Feyenoord valt het wel tegen. Alhoewel Ajax natuurlijk nu ook talenten uit heel Europa al kan binnenhalen als een lichting matig is, wat Feyenoord niet doet.
Peter Hoekstra kan ik mij ook nog herinneren en Aissati.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
komt niet vaak voor een speler van PSV naar Ajax, Siem nu maar ik zou de vorige niet weten
o jaquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Peter Hoekstra kan ik mij ook nog herinneren en Aissati.
Perez en Ooijerquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Peter Hoekstra kan ik mij ook nog herinneren en Aissati.
Ik doelde meer op de spelers die we nu in de A1 hebben zitten, heel veel spelers uit Denemarken/Hongarije/Australië/Brazilië. Maar die kosten vaak ook ¤2 miljoen per speler dus snap wel dat Feyenoord dat nog niet gaat doen, als ze dat ook kunnen uitgeven aan een eerste elftal spelers.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Die talenten die jullie binnenhalen zijn vaak wel enorm prijzig ik weet niet of Feyenoord zich dat financieel kan permitteren om dergelijke gokjes van 10 miljoen te nemen met mogelijk grote talenten. Stel dat Wöber en Neres grandioos zouden mislukken hebben jullie nog eer dan genoeg middelen om dat op te vangen.
Bij ons zouden zulke spelers de komende 10 jaar een basisplaats krijgen hoe kut ze ook spelen.
Kenneth Perez heeft ook de hele Nederlandse top gehad behalve Feyenoordquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
komt niet vaak voor een speler van PSV naar Ajax, Siem nu maar ik zou de vorige niet weten
Zeker, en dan ook goed scouten wat Feyenoord op termijn ook wel moet gaan doen als ze weer wat geld hebben liggen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu die CL voorlopig niks gaat opleveren heb je wel spelers nodig die je goed kan verkopen om je begroting hoog te houden
Bij Ajax zit gewoon bizar veel meer geld. Onze situatie daarmee gaan vergelijken slaat als een kut op Dirk.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de spelers die we nu in de A1 hebben zitten, heel veel spelers uit Denemarken/Hongarije/Australië/Brazilië. Maar die kosten vaak ook ¤2 miljoen per speler dus snap wel dat Feyenoord dat nog niet gaat doen, als ze dat ook kunnen uitgeven aan een eerste elftal spelers.
ja maar die ging van Ajax naar PSV toch?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kenneth Perez heeft ook de hele Nederlandse top gehad behalve Feyenoord
En daarna weer terug na een halfjaar.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die ging van Ajax naar PSV toch?
Ik zag een lijstje op Soccernews, in totaal 4 spelers: Aissati, Ooijer, Perez en Hoekstra. Bij AZ hebben jullie er 9 weggehaald.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die ging van Ajax naar PSV toch?
Er is in Januari toch niet ook nog een bekerronde?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:56 schreef Caland het volgende:
Feyenoord gaat na de winterstop de competitie hervatten met Ajax uit, Utrecht uit en VVV uit in een weekje.
Dat gaat genieten worden
GENOT, crisisje in 3.....2...........1...quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:56 schreef Caland het volgende:
Feyenoord gaat na de winterstop de competitie hervatten met Ajax uit, Utrecht uit en VVV uit in een weekje.
Dat gaat genieten worden
Misschien is dat voor volgend seizoen....hij heeft nog bijna niets gespeeld dit seizoen. Ik zou botteghin zeker nog houden. Is wat mij betreft gewoon een basisspeler.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag een lijstje op Soccernews, in totaal 4 spelers: Aissati, Ooijer, Perez en Hoekstra. Bij AZ hebben jullie er 9 weggehaald.
Maar verder over Feyenoord hier: Blijkbaar heeft Palmeiras belangstelling voor Botteghin. Laten gaan nu Van Beek, St. Juste en Tapia er staan?
Als wij na de afgelopen 2 maanden niet in een crisis zijn beland, gaat dat pas weer gebeuren als we op een degradatieplaats staan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
GENOT, crisisje in 3.....2...........1...
Malacia speelt de komende wedstrijden dus gewoon.quote:Sneeuwval kwam Jørgensen goed uit: spits fit genoeg voor Heerenveen-thuis
Door de afgelasting bij FC Utrecht-Feyenoord heeft Nicolai Jørgensen niets hoeven missen. De spits van Feyenoord zou in Utrecht op de bank beginnen, maar staat tegen SC Heerenveen weer in de basis.
Jørgensen was in de afgelopen week ziek en Giovanni van Bronckhorst vond de Deen niet fit genoeg om te kunnen beginnen tegen Utrecht. Dit duel werd echter afgelast. Woensdag speelt Feyenoord om 20.45 uur thuis tegen Heerenveen en Van Bronckhorst gaf dinsdag op zijn persconferentie aan dat Jørgensen voldoende aangesterkt is en gewoon weer kan spelen.
Het duel met Heerenveen komt nog te vroeg voor Bart Nieuwkoop en Miquel Nelom, terwijl Ridgeciano Haps, Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden pas na de winterstop hun rentree kunnen maken. Feyenoord speelt tot deze winterstop nog vier officiële duels: woensdag thuis tegen Heerenveen, zondag uit tegen Sparta Rotterdam, volgende week donderdag thuis tegen Heracles Almelo in de KNVB Beker en volgende week zondag thuis tegen Roda JC Kerkrade.
vi.nl
Kampioenschap heeft zoveel goedgemaakt dat het de meeste een zorg zal zijn hoe dit seizoen verder verloopt.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als wij na de afgelopen 2 maanden niet in een crisis zijn beland, gaat dat pas weer gebeuren als we op een degradatieplaats staan.
Als je er flink voor kunt beuren gewoon doen, kan die 10/20 miljoen weer in iets anders worden gestopt. Die sint juste vind ik ook een prima speler voor feyenoord.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag een lijstje op Soccernews, in totaal 4 spelers: Aissati, Ooijer, Perez en Hoekstra. Bij AZ hebben jullie er 9 weggehaald.
Maar verder over Feyenoord hier: Blijkbaar heeft Palmeiras belangstelling voor Botteghin. Laten gaan nu Van Beek, St. Juste en Tapia er staan?
10/20 miljoen voor Botteghin? Doe mij wat van dat spul.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:34 schreef govie het volgende:
[..]
Als je er flink voor kunt beuren gewoon doen, kan die 10/20 miljoen weer in iets anders worden gestopt. Die sint juste vind ik ook een prima speler voor feyenoord.
Ik heb hem nog niet goed bekeken. Is het wat die labyad of wordt die te duur gekocht denk je? Utrecht zal wel een extreem bedrag vragen, zodat het eigenlijk minder interessant wordt denk ik dan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:32 schreef Caland het volgende:
Labyad geeft in de auto bij Andy aan dat hij waarschijnlijk in de winter naar Feyenoord, Ajax of PSV gaat. Ik vind het eigenlijk wel een typische Van Geel aankoop.
Hij is in ieder geval een stuk beter dan Maher.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:38 schreef govie het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet goed bekeken. Is het wat die labyad of wordt die te duur gekocht denk je? Utrecht zal wel een extreem bedrag vragen, zodat het eigenlijk minder interessant wordt denk ik dan.
Kijk hem ook net toevallig.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:32 schreef Caland het volgende:
Labyad geeft in de auto bij Andy aan dat hij waarschijnlijk in de winter naar Feyenoord, Ajax of PSV gaat. Ik vind het eigenlijk wel een typische Van Geel aankoop.
Kongolo 15 miljoen, kasdorp 14 miljoen. Waarom zou bottegihn dan voor een braziliaanse topclub geen 10, 15 of 20 miljoen kosten?quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
10/20 miljoen voor Botteghin? Doe mij wat van dat spul.
Omdat ie 30 is, vrij beperkt en ze in Brazilie sowieso die bedragen niet neerleggen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:40 schreef govie het volgende:
[..]
Kongolo 15 miljoen, kasdorp 14 miljoen. Waarom zou bottegihn dan voor een braziliaanse topclub geen 10, 15 of 20 miljoen kosten?
Dat waren talenten Botteghin is al wat ouder.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:40 schreef govie het volgende:
[..]
Kongolo 15 miljoen, kasdorp 14 miljoen. Waarom zou bottegihn dan voor een braziliaanse topclub geen 10, 15 of 20 miljoen kosten?
quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:40 schreef govie het volgende:
[..]
Dvd’tje in mekaar flansen en je pakt echt wel 10milquote:Op dinsdag 12 december 2017 17:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]![]()
.
Je mag blij zijn als je 'em ooit boven de 2 miljoen verkoopt.
Gewoon 3 goede acties op repeat, en daartussen steeds een shot van hem terwijl hij in de rij staat voor de CL met bijbehorende hymne en eindigen met wat beelden van het kampioensfeest. 20 miljoen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dvd’tje in mekaar flansen en je pakt echt wel 10mil
quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:40 schreef govie het volgende:
[..]
Er komt wel een plekje vrij in dat team in januariquote:Barcelona Set to Sign Palmeiras Defender Yerry Mina for ¤9M in January
Jaap Stam toch ook en Jonkquote:Op dinsdag 12 december 2017 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
die gingen via een omwegquote:
Ik hoop toch echt dat we hem nog een half jaartje houden. Dan is er genoeg tijd om te bepalen hoe we z'n vertrek gaan opvangen en hebben we sowieso genoeg verdedigers de rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er komt wel een plekje vrij in dat team in januari
Misschien heeft botteghin in zijn revalidatie periode in brazilie zelf wat lijntjes open gegooid bij de braziliaanse clubs......
hopelijk toornstraquote:Op dinsdag 12 december 2017 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou er iemand vertrekken dat die gast van Utrecht komt hebben anders middenvelders in overvloed
Volgens mij pikken die supporters dat niet echtquote:Op dinsdag 12 december 2017 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hopelijk toornstra
maar ik denk dat labyad naar psv gaat.....
Toornstra of Vilhena denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hopelijk toornstra
maar ik denk dat labyad naar psv gaat.....
Dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou er iemand vertrekken dat die gast van Utrecht komt hebben anders middenvelders in overvloed
Als hij komt zit je op 7 centrale middenvelders.quote:
El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Amrabat, Labyad, Tapia en Hansson?quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als hij komt zit je op 7 centrale middenvelders.
Als het aan jou ligt alleen gearriveerde A-internationals.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax haalt afgelopen week 2 nieuwe spelers waaronder een braziliaan voor meer dan 10 miljoen
PSV is nu bezig met grote transfer bezig in argentinie met een spits wat waarschijnlijk ook boven de 10 miljoen zal zijn....
Wat gaat Feryenoord dan nog doen in de winterstop.......misschien dan toch die Labiyad?
quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt alleen gearriveerde A-internationals.
JAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 december 2017 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
HIJ IS ER HOOR: COMPACTO DE RENATO TAPIA FEYENOORD-NAPOLI
Zelfs psv supporters pikken dat niet lijkt mequote:Op dinsdag 12 december 2017 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij pikken die supporters dat niet echt
Alhoewel, het gaat om PSVers natuurlijk.
Deze keer duurde het wel bijna een weekquote:Op dinsdag 12 december 2017 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel genot hoor het fanatisme van die Peruviaantjes dat ze compacto's van Tapia maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |