SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dank je voor de tip. Rond half 1 heeft het inderdaad gesneeuwd in het Oosten. Zal mooi glibberen worden op den fietsch.quote:Op maandag 11 december 2017 23:54 schreef ACT-F het volgende:
Qua weersverwachting weinig verandering. Nog steeds neerslag dat naar het oosten trekt. Dit hoeft per sé sneeuw te zijn, maar kan door de relatief hoge temperaturen natte sneeuw of regen zijn. Hiermee vormt gelijk het gevaar voor ijzel. Morgenochtend dus opgepast als je de weg op moet.
Je had me een dik pak sneeuw beloofd.quote:Op maandag 11 december 2017 23:15 schreef ACT-F het volgende:
Over een klein half uur is de volgende GFS-run binnen. Ik ben benieuwd of er nog opvallende verschillen zijn.
Een pak van mijn hartquote:Op dinsdag 12 december 2017 08:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je had me een dik pak sneeuw beloofd.Leugenaar.
Ohh zag deze post nu pas! Haha, ja? Grappig! Zuilen noord represent!quote:Op maandag 11 december 2017 19:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Wtf, je woont gewoon bij mij om de hoek![]()
yellow snow?quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:32 schreef d.k. het volgende:
Er hangt hier een gele lucht oid. Benieuwd wat dat voor neerslag gaat opleveren...Wel boven 0 nu, dat is toch fijn, dooit de boel lekker.
Nee, hagel, ijzel, korrelsneeuw en nu weer dikke vlokken. Die ook gewoon blijven liggen ook.quote:
Vooral op stoepen en grasvelden blijft dit nog wel een aantal dagen liggen verwacht ik.quote:Op dinsdag 12 december 2017 09:58 schreef AQUILA. het volgende:
Vandaag wordt het 1 of 2 graden. Ik denk dat er dus nog wel wat sneeuw blijft liggen omdat er nu nog op veel plaatsen een gesloten dek ligt. Zolang de wegen maar vrij zijn vind ik het prima.
Tof. Graag doorsturen hierheenquote:Op dinsdag 12 december 2017 10:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier dooit het als een gek nou. Mooi.
Doe ik! Ik weet nu waar je woont.quote:Op dinsdag 12 december 2017 10:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tof. Graag doorsturen hierheen
quote:Op dinsdag 12 december 2017 10:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Doe ik! Ik weet nu waar je woont.
quote:Op dinsdag 12 december 2017 11:32 schreef braddofiel het volgende:
Gister was schitterend, graag snel weer.
[ afbeelding ]
Vanochtend was overigens ook prachtig, veel zon.
edit: Nu hagel
Oh, dat wil ik ook!quote:Op dinsdag 12 december 2017 12:27 schreef Dven het volgende:
Fohn doet goed z'n werk. 19.5 graden inmiddels. Zullen we de 20 halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |