Degene in het bewegende beeld in de link van deze Tweet?twitter:OvDRail_Joost twitterde op woensdag 13-12-2017 om 12:28:18@LNevesGoncalves #Eurostar #LageZwaluwe #HSL #ProRail @OvDRail_Andre https://t.co/T9rmPubn3T reageer retweet
Die ja. Die is hier verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:43 schreef b2py het volgende:
Degene in het bewegende beeld in de link van deze Tweet?twitter:OvDRail_Joost twitterde op woensdag 13-12-2017 om 12:28:18@LNevesGoncalves #Eurostar #LageZwaluwe #HSL #ProRail @OvDRail_Andre https://t.co/T9rmPubn3T reageer retweet
Oh die neukhoofden had ik vanochtend ook aan boord ja. In ganzenpas achter de conducteur aanquote:Op donderdag 14 december 2017 15:33 schreef boriq het volgende:
Toe maar, volgens de man van Ipsos in de trein komt ETMET voor een groot gedeelte door hun reizigersonderzoek.
Kan mij James nou rottenquote:Op donderdag 14 december 2017 18:16 schreef b2py het volgende:
En dat moet James er in, dan istie vol
Ik heb gisteren de 1100 naar Rotterdam genomen en vanochtend de stoptrein. Beviel prima.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:16 schreef b2py het volgende:
En dat moet James er in, dan istie vol
Reed de Heimwee Express?quote:Op donderdag 14 december 2017 19:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de 1100 naar Rotterdam genomen en vanochtend de stoptrein. Beviel prima.
Ik ga niet staan
Je bedoelt die boemel van Utrecht Centraal naar het spoorwegmuseum? Ik zag 'm wel op de borden staanquote:
Nee, de 1122 ging van de Watergraafsmeer naar Amersfoort.quote:
Oplossing gevonden != oplossing uitgevoerd?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:34 schreef boriq het volgende:
Interessant; volgens gedeputeerde Bert Boerman (Overijssel) in de statenvergadering is er een oplossing voor het probleem van de onderstations gevonden tussen Wierden en Zwolle. Aan het einde van de week zou Prorail met een procesplanning moeten komen voor het oplossen van de overige problemen in Overijssel.
Ik mis DDZ nu al.quote:Op donderdag 14 december 2017 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Even wat anders: ICM op de SchrootlijnHet wordt nog weleens wat
Dan laat je je misplaatste ego maar een keer thuis hequote:Op donderdag 14 december 2017 21:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik mis DDZ nu al.
Je kunt als goed is zitten, maar een tweezits in je eentje is buiten de spits niet meer mogelijk. Tevens is de wifi in ICM een stuk slechter dan in DDZ of VIRM.
Veredelde LM-ritten denk ik. Ik denk dat er in Nijmegen te weinig capaciteit is om al het VIRM uit de 3000 (van/naar Den Helder) en de 3100 (van/naar Schiphol) op te slaan. Daarom worden de stellen in Arnhem opgeslagen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 22:35 schreef Xetran het volgende:
Waarom wordt de trein ri. de Randstad vanuit Nijmegen in Arnhem gesplitst? Komt vrij omslachtig over en de trein tussen Arnhem en Nijmegen zit nooit vol.. Iemand een idee?
quote:Op donderdag 14 december 2017 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
Een machinist in Roodeschool had kennelijk nogal dorst
http://www.dumpert.nl/med(...)ist_met_lol_3.0.html
Wifi in de trein is sowieso kutquote:Op donderdag 14 december 2017 21:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik mis DDZ nu al.
Je kunt als goed is zitten, maar een tweezits in je eentje is buiten de spits niet meer mogelijk. Tevens is de wifi in ICM een stuk slechter dan in DDZ of VIRM.
Is ook niks te belevenquote:Op vrijdag 15 december 2017 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ohai
Ik kom nooit meer in Zutphen eigenlijkNou ja, niet om uit te stappen iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |