SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
6 januari 2016 - http://www.knmi.nl/kennis(...)-oranje-rood-in-2016quote:Op maandag 11 december 2017 12:51 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is het voor het laatst Code rood geweest???
Mogelijk hier:quote:Op maandag 11 december 2017 12:51 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is het voor het laatst Code rood geweest???
Oneens. De scheidslijn tussen koude en zachte lucht bij deze depressie is dusdanig scherp dat het toen nog onduidelijk was hoe deze terecht zou komen.quote:Op maandag 11 december 2017 12:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Had vanochtend om 6u al moeten gebeuren, nu zijn er heel veel mensen weer terug aan het keren vanuit school/werk.
Dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 11 december 2017 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mogelijk hier:
2016
5 januari 2016: IJzel van januari 2016: in Groningen, Friesland en Drenthe zeer glad door ijzel
6 januari en 7 januari: in Drenthe, Groningen en Friesland opnieuw zeer glad door ijzel
Maar voor Zuid Westen van het land?quote:Op maandag 11 december 2017 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mogelijk hier:
2016
5 januari 2016: IJzel van januari 2016: in Groningen, Friesland en Drenthe zeer glad door ijzel
6 januari en 7 januari: in Drenthe, Groningen en Friesland opnieuw zeer glad door ijzel
https://nl.wikipedia.org/wiki/Weeralarmquote:Op maandag 11 december 2017 12:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar voor Zuid Westen van het land?
25 juli 2015.quote:Op maandag 11 december 2017 12:54 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer was de laatste code rood in de randstad?
Ziet er rood uit op ANWB.nl.quote:Op maandag 11 december 2017 12:55 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe is de A2 den bosch --> Eindhoven op het moment?
Volgens de waze app rijden ze daar nu 35km/uquote:Op maandag 11 december 2017 12:55 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe is de A2 den bosch --> Eindhoven op het moment?
quote:Op maandag 11 december 2017 12:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens de waze app rijden ze daar nu 35km/u
Wellus!quote:Op maandag 11 december 2017 11:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja maar dat telt ook heulemaal niet..
Waarom gaan mensen niet door n-wegen?quote:Op maandag 11 december 2017 13:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Op de a58 tussen Tilburg en Eindhoven rijden ze maar 9km/u
In Groningen komt er ook waarschijnlijk niet veel sneeuwquote:Op maandag 11 december 2017 13:08 schreef Revanches het volgende:
In Groningen geen code roodmoet vanavond nog naar college. Geen zin om te stranden vanavond.
Omdat daar ook langzaam gereden wordt :pquote:Op maandag 11 december 2017 13:05 schreef _--_ het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen niet door n-wegen?
Gewoon ondergrondse snelwegen aanzetten en bij sneeuw openzetten klaar.quote:Op maandag 11 december 2017 13:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Omdat daar ook langzaam gereden wordt :p
Ga Ik doen komende nachtquote:
Dekking gezochtquote:
Niet in Groningen iig en hier is code oranje.quote:
Ja, school van mijn dochter ook, na 13:00 zijn alle lessen vervallen. Verstandige keuze, ookal lijkt het nu nog allemaal mee te vallen.quote:Op maandag 11 december 2017 13:17 schreef Frutsel het volgende:
Veel scholen na 1200-1300 uur dicht in Overijssel zie ik
Hier nu ook bijna alles dicht.quote:Op maandag 11 december 2017 13:17 schreef Frutsel het volgende:
Veel scholen na 1200-1300 uur dicht in Overijssel zie ik
quote:Op maandag 11 december 2017 13:21 schreef d.k. het volgende:
Ongeveer droog in de regio Eindhoven. Heeft wel een flinke laag opgeleverd. Bussen rijden niet meer en ik kreeg een mail van de school van mijn kinderen dat ik ze mocht ophalen als ik zou willen. Laat ik nou niet willen, ik zit net lekker thuis te werken. Hopelijk nu flink de dooi erin en niet straks een tweede laag.
Dit is pas het begin, straks gaat de boel kantelen en komt er minstens nog 10cm bij.quote:Op maandag 11 december 2017 13:21 schreef d.k. het volgende:
Ongeveer droog in de regio Eindhoven. Heeft wel een flinke laag opgeleverd. Bussen rijden niet meer en ik kreeg een mail van de school van mijn kinderen dat ik ze mocht ophalen als ik zou willen. Laat ik nou niet willen, ik zit net lekker thuis te werken. Hopelijk nu flink de dooi erin en niet straks een tweede laag.
Is daar misschien een gifje van. Qua radar?quote:Op maandag 11 december 2017 13:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is pas het begin, straks gaat de boel kantelen en komt er minstens nog 10cm bij.
Haha, jammer dat ie richting randstad gaat en niet noord-oosten. Groningen wordt weer genaaid.quote:Op maandag 11 december 2017 13:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zo klein is dat front niet
http://www.meteo.be/meteo/view/nl/65239-Home.html
Waar?quote:Op maandag 11 december 2017 13:28 schreef Ticootje het volgende:
Het is hier pas net begonnen met een beetje motsneeuwen. Blijft niks van liggen.
Petten.quote:
De lijn zou ongeveer bij Eindhoven liggen, het waait hier nu en is een stuk lichter dan straks. Ben benieuwd of we het net wel of net niet mee gaan pakken. Ik hoop eigenlijk op dat laatste.quote:Op maandag 11 december 2017 13:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is pas het begin, straks gaat de boel kantelen en komt er minstens nog 10cm bij.
Ohja das redelijk ver van Grunn.quote:
Ik vraag me af of daar uberhaupt nog wat komt.quote:
horrorspits des doodssss...twitter:vid twitterde op maandag 11-12-2017 om 13:35:08Sneeuw-intensiteit Randstad ligt tussen 16-19 uur (zegmaar ín de #avondspits), begrepen wij zojuist. Gaat écht prob… https://t.co/Y28jJeLjF4 reageer retweet
Blij dat ik gisterenavond al had besloten om vandaag thuis te werken en niet naar Den Bosch te rijden. Kon ik direct wat langer in de kroeg blijven hangenquote:Op maandag 11 december 2017 13:26 schreef TWP het volgende:
In Den Bosch sneeuwt het vanaf 10 uur vanochtend. Net wat heviger, inmiddels is de intensiteit weer wat afgenomen. Heeft in ieder geval al een mooie laag sneeuw opgeleverd.
Dat wordt leukquote:Op maandag 11 december 2017 13:36 schreef Frutsel het volgende:
horrorspits des doodssss...twitter:vid twitterde op maandag 11-12-2017 om 13:35:08Sneeuw-intensiteit Randstad ligt tussen 16-19 uur (zegmaar ín de #avondspits), begrepen wij zojuist. Gaat écht prob… https://t.co/Y28jJeLjF4 reageer retweet
Is de laag van gisteren al helemaal verdwenen?quote:Op maandag 11 december 2017 13:36 schreef Adrie072 het volgende:
In Alkmaar sneeuwt het best hard, blijft nog niet echt liggen.
Ondertussen wordt de Randstad verzwolgen door de sneeuw!quote:Op maandag 11 december 2017 13:41 schreef YourCaptor het volgende:
Ik zit te genieten hier. Mooie witte wereld.
Welnee, vanmiddag pas.quote:Op maandag 11 december 2017 13:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ondertussen wordt de Randstad verzwolgen door de sneeuw!
Nee, nog lang niet en wordt met wat erop valt steeds meer.quote:Op maandag 11 december 2017 13:38 schreef _--_ het volgende:
[..]
Is de laag van gisteren al helemaal verdwenen?
Inderdaad, kleine schattige fijne vlokjes die nauwelijks blijven liggen.quote:Op maandag 11 december 2017 13:49 schreef FlyingEagle het volgende:
Volgens mij krijgt het westen de volle laag, hier in Twente alleen maar kleine volkjes.
Gelukkig gaat het niet vriezen.quote:Op maandag 11 december 2017 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
Alles blijft nu ook weer liggen, bovenop de ellende van gister. Dat wordt morgen en vanavond echt leuk
Verwacht maar niet te veelquote:Op maandag 11 december 2017 13:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Nou, nog een uurtje en dan zou de hel hier echt los moeten barsten.
Stoer hoorquote:Op maandag 11 december 2017 13:51 schreef JDude het volgende:
Stond net even in de file bij knooppunt Gorinchem toen er een pushbericht van Omroep Brabant binnenkwam: "Code rood in Brabant: levensgevaarlijk op de weg"
Vervolgens tot Breda bijna overal 120 kunnen rijden.
Pauze voor het echte front idd in Zuid Hollandquote:Op maandag 11 december 2017 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier tijdelijk wat minder sneeuw.
Wat nou "stoer". De weg lag er gewoon prima bij.quote:
Dat gebied trekt in de avond van west naar oost.quote:Op maandag 11 december 2017 14:01 schreef FlyingEagle het volgende:
Westen krijgt gewoon het pak sneeuw, wat het oosten gisteren heeft gehad.
Op buienradar zie ik juist dat er een groot gat aankomt en de sneeuw langs weerszijden van de randstad wegtrekt.quote:Op maandag 11 december 2017 13:48 schreef Maver24 het volgende:
Even gestopt met sneeuwen maar wat er straks aankomt vanaf kwart voor 4. Oh lord
quote:Op maandag 11 december 2017 13:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pauze voor het echte front idd in Zuid Holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |