Gaat niet gebeuren, denk ik. Hij kan zich niet eenzijdig ontdoen van Mueller. Daar moet iets voor opgetuigd worden waar hij vermoedelijk geen medewerking voor krijgt, ook niet bij de yes-men om hem heen.quote:Op maandag 11 december 2017 10:58 schreef Mike het volgende:
Men zet zich schrap deze week in de VS omdat het wel eens de week kan zijn dat Trump zich gaat ontdoen van Mueller. FOX News en de Wall Street Journal hebben er hard om geroepen afgelopen week en een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Als hij ervoor zorgt dat Rosenstein vertrekt, is-ie al een heel eind. Alleen het congres kan dan wellicht nog wat doen om Trump tegen te houden, maar daar heb ik echt nul vertrouwen in.quote:Op maandag 11 december 2017 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, denk ik. Hij kan zich niet eenzijdig ontdoen van Mueller. Daar moet iets voor opgetuigd worden waar hij vermoedelijk geen medewerking voor krijgt, ook niet bij de yes-men om hem heen.
Ik verwacht dat, ondanks de weinig doortastende houding van de Republikeinse senatoren, Mueller gewoon door hun opnieuw aangesteld gaat worden. Daarnaast denk ik dat Mueller zelf ook wel de nodige failsafes in zijn onderzoek heeft aangebracht. De waarheid komt wel uit.quote:Op maandag 11 december 2017 11:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Als hij ervoor zorgt dat Rosenstein vertrekt, is-ie al een heel eind. Alleen het congres kan dan wellicht nog wat doen om Trump tegen te houden, maar daar heb ik echt nul vertrouwen in.
Denk het ook, ja.quote:Op maandag 11 december 2017 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
Daarnaast denk ik dat Mueller zelf ook wel de nodige failsafes in zijn onderzoek heeft aangebracht.
Ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Als het tijd is om te stemmen gaan de republikeintjes toch maar weer naar de bus om te stemmen tegen hun eigen belangen in en blijven de democraten thuis want ze hebben geen idee op wie ze moeten stemmen omdat de enige persoon die aandacht krijgt van de media (zowel alle positieve als negatieve aandacht) de republikein is....quote:Op maandag 11 december 2017 11:35 schreef brokjespoes het volgende:
Steeds minder mensen noemen zichzelf Republikein sinds kroning God-Keizer Dotard I
(commentaar niet nodig lijkt me)
[ afbeelding ]
Even wachten tot Elzies weer hysterisch komt doen over nepnieuws.quote:Op maandag 11 december 2017 11:58 schreef Puddington het volgende:
Republikeins propagandakanaal Fox heeft overigens de leugen over dat de handtekening van Roy moore in dat jaarboek vervalst was teruggetrokken: http://thehill.com/homene(...)ook-forgery-headline
Vanzelfsprekend niks van Breitbart want het is alleen fake news als CNN het doet.
Ik denk dat Elzies naar NWS is opgekrast omdat de meesten daar geen lastige dingen zoals reality checks doen.quote:Op maandag 11 december 2017 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Even wachten tot Elzies weer hysterisch komt doen over nepnieuws.
Bron: http://thehill.com/homene(...)tter_impression=truequote:Trump accusers to unite for first time, demand congressional investigation into allegations
Women who have publicly accused President Trump of sexual misconduct will call for Congress to investigate the allegations at a press conference on Monday.
The women will unite for the first time to demand the probe and share details of their allegations against Trump, according to a press release.
The conference is being hosted by Brave New Films, a documentary group that released a film about the allegations against Trump in November.
More than a dozen women came forward with allegations of sexual misconduct against Trump during his presidential campaign.
Trump has denied the reports and the White House has said its official position is that the women are lying.
Sexual misconduct has emerged as a major topic, as prominent men in politics and entertainment have been accused of sexual harassment or abuse.
Hollywood mogul Harvey Weinstein, Kevin Spacey and Louis CK are among the men that have been accused of sexual misconduct.
And three lawmakers resigned or announced their resignation during the past week over sexual misconduct claims.
Klopt, die mensen noemen zich nu independent, maar zullen 9 van de 10 keer op R stemmenquote:Op maandag 11 december 2017 11:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Als het tijd is om te stemmen gaan de republikeintjes toch maar weer naar de bus om te stemmen tegen hun eigen belangen in en blijven de democraten thuis want ze hebben geen idee op wie ze moeten stemmen omdat de enige persoon die aandacht krijgt van de media (zowel alle positieve als negatieve aandacht) de republikein is....
Als ten opzichte van de vorige keer 1 van de 10 van deze groep mensen al niet meer gaat stemmen of toch voor de democraten stemt is dat ruim voldoende, denk ik.quote:Op maandag 11 december 2017 12:31 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Klopt, die mensen noemen zich nu independent, maar zullen 9 van de 10 keer op R stemmen
Alleen is het verlies vooral te vinden binnen de groep die onverwacht veel op Trump stemde, namelijk blanke vrouwen die toch al niet overtuigd R waren en nu wel weer genoeg van hun avontuurtje aan de R-zijde hebben.quote:Op maandag 11 december 2017 11:51 schreef Knipoogje het volgende:
Als het tijd is om te stemmen gaan de republikeintjes toch maar weer naar de bus om te stemmen tegen hun eigen belangen in
Ze hebben ook bij monde van beroepsmalloot Jeanine Pirro opgeroepen tot "zuiveringen" bij de FBI..quote:Op maandag 11 december 2017 10:58 schreef Mike het volgende:
Men zet zich schrap deze week in de VS omdat het wel eens de week kan zijn dat Trump zich gaat ontdoen van Mueller. FOX News en de Wall Street Journal hebben er hard om geroepen afgelopen week en een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Even deze Flowchart volgenquote:Op maandag 11 december 2017 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, denk ik. Hij kan zich niet eenzijdig ontdoen van Mueller. Daar moet iets voor opgetuigd worden waar hij vermoedelijk geen medewerking voor krijgt, ook niet bij de yes-men om hem heen.
Een goed argument tegen vrouwenkiesrecht.quote:Op maandag 11 december 2017 13:36 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Alleen is het verlies vooral te vinden binnen de groep die onverwacht veel op Trump stemde, namelijk blanke vrouwen die toch al niet overtuigd R waren en nu wel weer genoeg van hun avontuurtje aan de R-zijde hebben.
Ik zou er maar niet van uitgaan dat die de volgende keer toch weer op Trump of op een andere Republikein zullen stemmen.
Waar Moore ook heeft aangegeven tegen te zijn. Net als kiesrecht van zwarten trouwens. Of naja, volgens hem zouden er een hoop minder problemen geweest als alle amendments na het tiende er niet waren geweest ... go figure...quote:Op maandag 11 december 2017 14:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een goed argument tegen vrouwenkiesrecht.
Ik denk de mannen die toch al stoppen zoals Corker, Flake en McCain.quote:Op maandag 11 december 2017 14:19 schreef Re het volgende:
welke GOP senatoren zouden er dwars gaan liggen als ze Mueller willen gaan wippen, ziet er toch duidelijk naar uit dat Trump wordt gesoufleerd om hem te laten ontslaan
Als dat mislukt wat dan?quote:Op maandag 11 december 2017 14:19 schreef Re het volgende:
welke GOP senatoren zouden er dwars gaan liggen als ze Mueller willen gaan wippen, ziet er toch duidelijk naar uit dat Trump wordt gesoufleerd om hem te laten ontslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |