Dat is wel fijnquote:Op donderdag 14 december 2017 09:26 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Herkenbaar gevoel, daarom had ik in die periode om de week controle om even het hartje te luisteren. En ik mocht ook altijd bellen om even te komen luisteren.
Joah ik denk dat inderdaad ook wel eens, maar goed, we gaan het zien maandagquote:Op donderdag 14 december 2017 09:33 schreef Philomijn het volgende:
Aure, heel bekend van dat niemandsland! Ik had dat ook. Laatste echo met 12 weken en was zo blij met m’n bonusecho met 17 wkn. Meer dan afwachten kun je niet doen maar ik heb ook geregeld gedacht: doettiehetnog? Nu denk ik dat nog steeds wel eens (zeker na het verhaal van SilverSjois wiens baby’s waren overleden bij de SEO) maar meer dan afwachten en een beetje positief denken kun je denk ik niet doen... En Dr Google weet vast wel een recept voor alcoholvrije kaasfondue toch?
Hier nog een nachtje tot de SEO
Ik zei dat ik het zo lang vond duren en toen zeiden ze het zelf dat ik best vaker kon komen of anders gewoon kon bellen om even te luisteren. Daar zijn ze voor hoor! Beter een keer vaker luisteren dan een zwangere in de stress.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat is wel fijnik weet niet of ze dat hier doen en ik durf dat ook niet zo goed te vragen
![]()
Maar nu duurt het toch niet zo lang meer tot controle (as maandag) dus ik wacht het wel af.
Wat een super nieuws zeg!quote:Op donderdag 14 december 2017 10:08 schreef LuDann het volgende:
Ik zit trouwens inmiddels aan de Lactulose vanwege obstipatie. Iemand anders nog last van dit leuke laatste trimester kwaaltje?Ik hoop ermee aambeien te voorkomen, nog nooit gehad maar lijkt me echt supernaar. Ik las ergens dat iets van 85% van de zwangeren aambeien ontwikkeld, dat lijkt me echt bizar veel te hoog eigenlijk.
![]()
Oh en even iets heel anders wat ik net hoorde: de uitslag van mijn moeders operatie was het best denkbare!Schone snijranden en een schone poortwachtersklier.
Echt een enorme opluchting.
Wat fijn van je moeder!quote:Op donderdag 14 december 2017 10:08 schreef LuDann het volgende:
Mijn VK heeft elke avond een uur lang hartjesspreekuur voor die onzekere periode, kun je zonder afspraak gewoon binnenlopen. Misschien heeft jouw VK ook zoiets Aure?
Hopelijk is de test gewoon goed Aventura. Je eerste was ook best een flinke zeg.
Ik zit trouwens inmiddels aan de Lactulose vanwege obstipatie. Iemand anders nog last van dit leuke laatste trimester kwaaltje?Ik hoop ermee aambeien te voorkomen, nog nooit gehad maar lijkt me echt supernaar. Ik las ergens dat iets van 85% van de zwangeren aambeien ontwikkeld, dat lijkt me echt bizar veel te hoog eigenlijk.
![]()
Oh en even iets heel anders wat ik net hoorde: de uitslag van mijn moeders operatie was het best denkbare!Schone snijranden en een schone poortwachtersklier.
Echt een enorme opluchting.
Dat was mijn termijnechoquote:Op donderdag 14 december 2017 10:30 schreef Aventura het volgende:
Had jij trouwens geen termijnecho dan, Aure? Omdat je zegt dat je met tien weken de laatste echo had?
Dat is inderdaad wel hoog ja.quote:Op donderdag 14 december 2017 10:46 schreef Aventura het volgende:
Aha.hier de uitslag van de glucose test, 8.7. Dat is hoog geloof ik, zometeen komen ze het bespreken, zucht.
Bluh!quote:Op donderdag 14 december 2017 10:46 schreef Aventura het volgende:
Aha.hier de uitslag van de glucose test, 8.7. Dat is hoog geloof ik, zometeen komen ze het bespreken, zucht.
het stomme is, ik eet uit mezelf gezond. Dwz volkorenboterhammen, yoghurt, water en thee zonder suiker. Maar. Gisteren tijdens het tv kijken bewoog mijn hand zomaar ineens naar de zak winegums die toevallig zo in m'n laatje lag. En tien minuten later was die zak een stuk leger. Ik ga dat voorval zeker even noemen straks..quote:Op donderdag 14 december 2017 11:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Bluh!
Niet stiekem twaalf ziekenhuistoetjes per avond op zeker?![]()
Succes daar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |