abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175715418
Hier is de obstipatie aardig onder de duim te houden met gedroogde vijgen, een beetje lichaamsbeweging en af en toe een glas Roosvicee Laxo. Als het van één van die dingen te weinig komt, dan poep ik meteen niet meer.. En daar doe ik dan meteen wat aan. ik heb gewoonlijk elke dag ontlasting en als het langer dan twee dagen duurt vind ik dat echt heel ellendig.

Ik word overigens wel bij elke afspraak gewogen, standaard procedure bij onze verloskundepraktijk. Al denk ik niet dat ze er een punt van zouden maken als ik het niet zou willen. Mijn gewicht boeit me echter geen zak, dus ik vind het prima. :)

Op de valreep trouwens nog even een goed macaber zwangerschapsshirtje gekregen van één van de Doctor Who-fans in mijn vriendenkring! *) _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator/colorchick donderdag 14 december 2017 @ 11:42:04 #202
382129 crew  Donna
pi_175715597
Nee Sethiwe! Wat een kutnieuws zeg.
pi_175715654
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:25 schreef Sethiwe het volgende:

Hier een rot uitslag van de guo. Het is ccam, zeer ernstig zit in gehele re-long. Hartje in verdrukking, is vergroot, wat ze er van konden zien. 50% dat het spontaan hersteld, maar ook 40% dat het erger wordt en 10% kans op overlijden. De gynaecoloog gaf aan dat we eerder rekening moeten houden met de negatieve vakantie, gezien de grote en hoeveelheid cystes.
Volgende week afspraak in WKZ, maar diagnose zal niet ineens veranderen. Je kan er niets aan doen, afwachten hoe het gaat lopen en dat is zenuwslopend. Begin januari opnieuw echo om proces te volgen.
Allemachtig, wat een heftig bericht voor jullie. En wat moet het ook een bizar gevoel zijn, dat contrast tussen spontaan herstellen en overlijden en de bijbehorende percentages. Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd en natuurlijk gaan we hier keihard duimend dat het toch nog richting herstel gaat. -knuffel-

[ Bericht 8% gewijzigd door minilot op 14-12-2017 11:51:21 ]
pi_175715690
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:33 schreef Aventura het volgende:

[..]

het stomme is, ik eet uit mezelf gezond. Dwz volkorenboterhammen, yoghurt, water en thee zonder suiker. Maar. Gisteren tijdens het tv kijken bewoog mijn hand zomaar ineens naar de zak winegums die toevallig zo in m'n laatje lag. En tien minuten later was die zak een stuk leger. Ik ga dat voorval zeker even noemen straks..
Zeker doen. Zo had ik ook in het begin van mijn zwangerschap ineens een hoge waarde omdat ik uit loeiveel zenuwen voor bloedprikken de hele ochtend fudge en spekkies had zitten eten en bij een nuchtere hermeting bleek er niks meer aan de hand. Dus wel even aangeven ja. :Y
pi_175715873
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:25 schreef Sethiwe het volgende:
Ludann wat een positief nieuws, wat een opluchting.

Aure het is ook zo'n Niemandsland die weken dat je nog niets voelt.

Aventura, hopelijk blijft het maar bij een afwijkende meting. Dit is niet wat je er ook nog bij wilt hebben.

Hier een rot uitslag van de guo. Het is ccam, zeer ernstig zit in gehele re-long. Hartje in verdrukking, is vergroot, wat ze er van konden zien. 50% dat het spontaan hersteld, maar ook 40% dat het erger wordt en 10% kans op overlijden. De gynaecoloog gaf aan dat we eerder rekening moeten houden met de negatieve vakantie, gezien de grote en hoeveelheid cystes.
Volgende week afspraak in WKZ, maar diagnose zal niet ineens veranderen. Je kan er niets aan doen, afwachten hoe het gaat lopen en dat is zenuwslopend. Begin januari opnieuw echo om proces te volgen.
Jemig Sethiwe, wat een heftige uitslag. Zo moeilijk om niet te weten hoe de kaarten gaan vallen voor jullie. Heel veel sterkte met alles wat nu op je pad komt. Als ik iets kan betekenen, moet je een gil geven.
pi_175716130
Wow sethiwe, wat ontzettend heftig. Sterkte :*
pi_175716206
Jeetje sethiwe wat een heftige uitslag. Heel veel sterkte :*
pi_175716212
Sethiwe wat heftig en wat een onzekerheid ook ;( sterkte :*
pi_175716425
Sethiwe, wat een heftig uitslag. Heel veel sterkte :*
pi_175716446
Dank jullie wel.
pi_175716481
Och sethiwe wat een vreselijk nieuws! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het beter word! :*
pi_175716621
Sethiwe, wat een vervelend nieuws zeg! Ik duim voor verbetering, veel sterkte!
pi_175716629
Oh nee Sethiwe, dat is precies wat je niet wilt horen. Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte.
pi_175716742
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:15 schreef LuDann het volgende:
Eerste trimester had ik juist last van het omgekeerde van obstipatie. :P Dit nog niet eerder gehad, ook niet mijn eerste zwangerschap. Ik heb al wat dingen qua eten geprobeerd maar geen succes. Ik heb daarnaast ook behoorlijk wat last van een geprikkelde blaas. Ik moet echt om de haverklap naar de wc, de hele dag door om het halve uur a uur. Om gek van te worden. En dan ga je eenmaal en zijn het 5 druppels. }:|
Dat had ik ook! Idd hele eerste trimester onwijs aan de race geweest...

En wb je blaas: heb je geen blaasontsteking dan? Met diarree is die kans namelijk extra groot...

Edit: lalalaaa je bent in je laatste trimester inmiddels natuurlijk. Sorry. Sporadisch lurken en niet kunnen tellen...

Fijn trouwens van de goede uitslag van je moeder!

@sethiwe wat een klotenieuws!
Kwak
pi_175716783
Sethiwe :* sterkte! dit is niet de uitslag die je had willen horen. duimen dat jullie aan de goede kant van de 50% zitten. is de linker long wel helemaal gezond?

LuDann *O* voor de goede uitslag van je moeder en dat de kleine een groeispurt heeft gemaakt.

ik heb bij de VK nog geen enkele keer op de weegschaal gestaan. bij de intake werd het startgewicht gevraagd.
in het begin stond ik thuis wel op de weegschaal om in de gaten te houden of ik niet teveel zou afvallen maar sinds ik weer voorbij het startgewicht ben vind ik het wel weer prima.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:33 schreef Philomijn het volgende:
Hebben we al goed SEO-nieuws van Elleska voorbij zien komen?
:Y alles was goed.
Echofoto op pagina 5, zal hem nog iets langer laten staan.
pi_175716794
Jeetje Sethiwe, wat een rotnieuws! Het lijkt me verschrikkelijk voor jullie nu, totaal niet weten waar je aan toe bent, en of het wel of niet goed zal komen.
Heel veel sterkte voor jullie :*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  donderdag 14 december 2017 @ 12:57:55 #217
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175716823
Ennnn het is zwangerschapsdiabetes. Mijn bingokaart loopt aardig vol zo. Ik moet mezelf nu vier keer per dag prikken. Bah.
pi_175716875
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:57 schreef Aventura het volgende:
Ennnn het is zwangerschapsdiabetes. Mijn bingokaart loopt aardig vol zo. Ik moet mezelf nu vier keer per dag prikken. Bah.
Wat klote aventura!

Hoop dat het met gewoon eten goed te controleren is, ik hoefde op een gegeven moment zelfs nog maar 1 keer per week een dagje te prikken.

Soms is t alleen de grote slok glucose in 1 keer die je slecht verwerkt en blijkt t verder wel mee te vallen. :*
Kwak
pi_175716933
Sterkte Sethiwe, wat een vreselijk nieuws. Ik duim voor jullie. :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175717017
Sethiwe, oh nee toch. En wat een onzekerheid. Vreselijk. :'( Heel veel sterkte voor jullie.

Aventura, wat rottig dat je nu ook nog zwangerschapsdiabetes hebt. Jouw kaart was nog niet vol genoeg.... jeetje.

LuDann, fijn van het goede nieuws over je mama!

Elleska, ook nog helemaal niet op jou gereageerd volgens mij. Sorry. Fijn van de goede echo! Weten jullie het geslacht nu ook?
pi_175717373
@ Kwak, nee geen blaasontsteking. Heb ik een week of 8 geleden een keer laten testen en sindsdien is het gewoon hetzelfde, de ene dag wat meer last dan de andere. Denk gewoon overprikkeld, en wat je dan eigenlijk moet doen is minder vaak naar de wc gaan las ik maar dat is dus bijna onmogelijk want moeilijk te negeren aandrang.

quote:
Supersuf dit, echt niet leuk joh. -O-
  donderdag 14 december 2017 @ 13:32:04 #222
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175717379
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wat klote aventura!

Hoop dat het met gewoon eten goed te controleren is, ik hoefde op een gegeven moment zelfs nog maar 1 keer per week een dagje te prikken.

Soms is t alleen de grote slok glucose in 1 keer die je slecht verwerkt en blijkt t verder wel mee te vallen. :*
dat is mij mij denk ik echt wel zo. Ik leef gezond, ik eet normaal, ik heb geen overgewicht en niemand in de familie heeft diabetes. Hopelijk laten de staaltjes nu gewoon goede waarden zien. De internist is net geweest, en ze gaf al aan dat 80% van de zwangeren met deze diagnose niet aan de spuiten moet.

Nou ja, en verder lijkt het me wel weer oke dat ze dit in elk geval weten, want ons meiske staat al met 1-0 achter en dan weten ze in elk geval dat ze op de suikerhuishouding moeten letten na de geboorte.
pi_175717455
Aventura dat ook nog. in het ziekenhuis valt het vaak ook niet mee om goed en gezond te eten maar duimen dat de dagcurvers netjes blijven.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:11 schreef Malteser het volgende:
Elleska, ook nog helemaal niet op jou gereageerd volgens mij. Sorry. Fijn van de goede echo! Weten jullie het geslacht nu ook?
geeft niet joh, het is ook onmogelijk om op iedereen te reageren.
geslacht wisten we al en is bij de SEO bevestigd .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We houden het geheim maar hier op fok heeft de oplettende lezer het vast al gemerkt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 14-12-2017 18:30:24 ]
pi_175717503
Sethiwe, wat een vreselijk rotnieuws :{ Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, buiten dat ik jullie heel veel sterkte wens :*

Aventura; het zit jou ook niet mee zeg :o Maar misschien is het met aangepast eten wel gewoon goed onder controle te houden.

LuDann ik las goed nieuws over je moeder; wat fijn!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175718090
Sethiwe wat een rotnieuws en onzekerheid zeg! Sterkte! :*

Aventura ben je een strippenkaart aan het vol maken? Dat is niet de bedoeling. Hopelijk doen ze een hermeting want denk wel dat de winegums een rol kunnen spelen. Hoe gaat het met de kleine? :*

Hier net naar de vk geweest, heb gelijk opheldering gevraagt vanwege het vage contact met de gyn.
Naar haar zeggen was er niets verder aan de hand dus hoe die gyn nou er bij kwam blijft een raadsel :? Verder hebben we het over het slordige van de gyn gehad - ik zou gister voor 16:00 uur gebeld worden - andere uitslagen als die van galzuren/zouten. Maar tot heden nog geen telefoontje ontvangen.
Dus als ze vandaag nog niet voor 16:00 uur hebben gebeld gaan hun er achter aan. Verder hebben we het over die slaappillen gehad die ik heb gehad van de gyn, ik durf ze namelijk niet in te nemen. Ook omdat ik er geen bijsluiter bij heb gekregen, dus de verloskundige ging even voorlezen - het is best een sterke tablet wat verslavend kan werken (ook voor de baby) - dus ze gaf aan leg het in je nachtkastje als het echt "nood" word kun je er eentje innemen.

Jeuk: nog steeds het zelfde, jammer genoeg heeft het zalfje geen effect :'( Maar ze kunnen niets anders voormij doen. We moeten afwachten tot volgende week woensdag super veel onzekerheid dus nog.

Echo van vandaag (groeiecho): alles zag er goed uit. Maag was goed gevuld buik liep op de gemiddelde lijn. Hoofdje en bovenbeen iets onder gemiddeld maar ze vond het niet zorgwekkend ook omdat ik zelf niet groot ben. (P50-9 en P5-50 en P25-9) Ik weet niet wat het allemaal inhoudt maar dit kon ik vinden in de app. :D Ze ligt nog steeds in stuit ligging dus met 36 weken weer een echo.
pi_175718121
LuDann wat goed van de groeispurt! *O* En wat een tof nieuws over je moeder! Hopelijk knapt ze snel op! O+ *O*

Elleska *O*
pi_175718124
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:31 schreef LuDann het volgende:
@ Kwak, nee geen blaasontsteking. Heb ik een week of 8 geleden een keer laten testen en sindsdien is het gewoon hetzelfde, de ene dag wat meer last dan de andere. Denk gewoon overprikkeld, en wat je dan eigenlijk moet doen is minder vaak naar de wc gaan las ik maar dat is dus bijna onmogelijk want moeilijk te negeren aandrang.

[..]

Supersuf dit, echt niet leuk joh. -O-
Heb ook veel last gehad met plassen. Wat voor mij helpt is meer drinken, ook 's nachts. Na elk toiletbezoekje een glas water erin. 's Nachts moet je er dan gegarandeerd een keer uit maar dat moet je waarschijnlijk toch al. ;)
pi_175718350
WupWup / Mignonne als jullie mee lezen : Fargon levomenthol 1% carbomeer-watergel 1% - Dit is het zalfje wat ik heb gehad. Hebben jullie nog wat anders in gedachten wat kan helpen? Of in ieder geval de jeuk wat verminderd?
pi_175718362
quote:
3s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Heb ook veel last gehad met plassen. Wat voor mij helpt is meer drinken, ook 's nachts. Na elk toiletbezoekje een glas water erin. 's Nachts moet je er dan gegarandeerd een keer uit maar dat moet je waarschijnlijk toch al. ;)
Meer drinken juist ja? Ik drink juist met opzet eigenlijk te weinig omdat ik er gillend gek van word zo nu en dan. :')

En snachts moet ik er dus ook een paar keer voor uit ja. Helemaal fijn omdat we nu op zolder slapen, waar geen wc is. -O-
  Moderator/colorchick donderdag 14 december 2017 @ 14:15:17 #230
382129 crew  Donna
pi_175718394
quote:
Die winegums hebben vast wel invloed gehad. Kan zomaar zijn dat het prikken straks zo weer over is als je waardes steeds goed zijn.
Mijn waardes zijn op random prik momenten ook altijd goed, maar ik ben wel bang voor die sugar overload eigenlijk. Ik heb snel last van suikers (jeuk etc.) dus ik weet niet zo goed hoe ik ga reageren op die drank.
  Moderator/colorchick donderdag 14 december 2017 @ 14:18:29 #231
382129 crew  Donna
pi_175718490
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:14 schreef LuDann het volgende:

[..]

Meer drinken juist ja? Ik drink juist met opzet eigenlijk te weinig omdat ik er gillend gek van word zo nu en dan. :')

En snachts moet ik er dus ook een paar keer voor uit ja. Helemaal fijn omdat we nu op zolder slapen, waar geen wc is. -O-
Ja dat werkt voor mij ook. Als ik goed drink, ook voor de nacht, kan ik tenminste normale 'plassen' plassen ipv de hele nacht door 4 druppeltjes.
pi_175718822
Aventura, dat kan er ook nog wel bij zeg :(
  donderdag 14 december 2017 @ 14:48:43 #233
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175719265
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:15 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Die winegums hebben vast wel invloed gehad. Kan zomaar zijn dat het prikken straks zo weer over is als je waardes steeds goed zijn.
Mijn waardes zijn op random prik momenten ook altijd goed, maar ik ben wel bang voor die sugar overload eigenlijk. Ik heb snel last van suikers (jeuk etc.) dus ik weet niet zo goed hoe ik ga reageren op die drank.
Ik heb net prikinstructie gehad en alweer een x geprikt, en nu is het alweer 5. En dat vlak na de lunch. Grr, het was echt dat drankje.
  Moderator/colorchick donderdag 14 december 2017 @ 14:50:25 #234
382129 crew  Donna
pi_175719312
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:48 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik heb net prikinstructie gehad en alweer een x geprikt, en nu is het alweer 5. En dat vlak na de lunch. Grr, het was echt dat drankje.
Fijn dat je nu een goede waarde had!
Hopelijk ben je er gauw weer vanaf. Wat een gedonder zeg. -O-
pi_175720422
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:14 schreef LuDann het volgende:

[..]

:Y Dan kun je tenminste een flinke plas doen, in plaats van druppelen. Ik ben ermee begonnen nadat ik begin tweede trimester dacht dat ik een blaasontsteking had. Als ik nou te weinig drink begint het ook al snel pijn te doen aan mijn urineleider. ;(
pi_175720626
Pfff aventura het houdt ook niet op zo! :*

Mijn heupen staan in de fik! Iets te veel gefietst gisteren en vandaag. Maar vandaag kan niet stuk want... klaar met moeders.voor moeders!!!! Nooit meer kannetje plassen!!!! *O*
pi_175721584
Pff, wat een dag vandaag.
Setihiwe, wat een rotnieuws.. ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze komende tijd. Altijd uit blijven gaan van het goede. :*

Aventura, ook dat nog. :(
Hoe voel je jezelf op dit moment?

Bella, wat naar dat het zalfje niks doet voor je.. hopelijk is het snel woensdag. ;(

:* voor jullie allemaal.

LuDann, wat fijn dat jij (je moeder) goed nieuws hebt! :*

Elleska, ik zag net het snoetje. Wat schattig. O+ Gefeliciteerd!

Mini, leuk shirt! :)

Veel plassen niet echt merkbaar last van. Wel van heel veel water drinken. Heb zo’n dorst de laatste tijd.

Ik zit in een trein met storing. Altijd leuk!

Wie ben ik vergeten? O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_175722119
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:03 schreef BellaaElisa het volgende:

Echo van vandaag (groeiecho): alles zag er goed uit. Maag was goed gevuld buik liep op de gemiddelde lijn. Hoofdje en bovenbeen iets onder gemiddeld maar ze vond het niet zorgwekkend ook omdat ik zelf niet groot ben. (P50-9 en P5-50 en P25-9) Ik weet niet wat het allemaal inhoudt maar dit kon ik vinden in de app. :D Ze ligt nog steeds in stuit ligging dus met 36 weken weer een echo.
P50 is precies gemiddeld. 50% van de kinderen zit beneden deze waarde, 50% van de kinderen zit boven deze waarde. P25 houdt dus in dat 25% kleiner is en 75% groter. Beetje Jip en Janneke taal maar snap je wat ik bedoel?
  donderdag 14 december 2017 @ 18:14:30 #239
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175723105
Sethiwe, als je behoefte hebt aan een verhaal over ccam met goede afloop, laat dan maar weten! Wil het je niet zomaar sturen want het zegt natuurlijk niet heel veel over jullie.
En sterkte met deze rottige onzekerheid! ;(
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175723165
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:38 schreef Aure het volgende:

Heb inderdaad wel wat recepten gevonden hoor, maar misschien is hier iemand laaiend enthousiast over een bepaald recept, dan geef ik daar de voorkeur aan ;)
Ik zou de wijn vervangen door alcoholvrije wijn van de AH. Deed ik ook toen ik mosselen ging maken, kan heel goed. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175723421
Wat een enorm naar nieuws Sethiwe :'( Ook de onzekerheid waar je nu inzit. :*
Ook een :* voor Aventura, het is niet mis allemaal ...
pi_175723638
Wat fijn IMA dat je een goede echo hebt gehad *O* En Elleska en Jagar ook *O*

En ik las ook nog over nieuwe zwangeren, welkom :s)

LuDann, wat een fijn nieuws over je moeder! Wat een opluchting *O*
Wat een verhaal BellaaElise :{ En nog veel vervelender dat je nog steeds die vreselijke jeuk hebt en dat je nog zolang moet wachten op de bloedtest.

Had Philomijn niet vandaag de 20 weken echo?

Ik heb 'm volgende week. Eigenlijk had het deze week gemoeten, maar ik heb zelf een beetje lopen rommelen met afspraken in het ziekenhuis. Voor de rest ben ik sowieso een enorm warhoofd al en ik doe in overleg met mijn leidinggevende alleen nog maar simpel werk :D Ik voel me best wel knullig daaronder maar aan de andere kant is het ook wel een opluchting. Anders ben ik een werkverschaffer voor anderen.

Ben nu een week helemaal vrij van bloed *O* De vorige keren kreeg ik na vijf weken weer een nieuwe bloeding, dat is aankomend weekend. Er zit natuurlijk geen enkele logica in, maar toch ben ik blij als ik de aankomende dagen goed doorkom :)

Voor de rest heb ik last van een ander kwaaltje, veel waterige afscheiding :X Ik denk dat ik maar katoenen onderbroeken ga kopen, hopen dat het helpt. Het is best wel ranzig.
pi_175723711
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 18:17 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik zou de wijn vervangen door alcoholvrije wijn van de AH. Deed ik ook toen ik mosselen ging maken, kan heel goed. :)
Wow waarom heb ik daar niet aan gedacht. Thanks!!!
pi_175724906
Jeetje Sethiwe, wat heftig. Nogmaals veel sterkte, en ik hoop mee voor de best mogelijke uitkomst.
pi_175731824
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 18:43 schreef Aure het volgende:

[..]

Wow waarom heb ik daar niet aan gedacht. Thanks!!!
Geen probleem. :D De alcoholvrije wijn is nog niet zo algemeen ingeburgerd als het alcoholvrije bier denk ik.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175733706
Dank je wel, voor de lieve reacties.
Lemijn, Ik hoor graag een positief verhaal, hoop doet leven.
We zijn erg verdrietig, de onzekerheid is slopend en ook lastig, om het aan de kinderen te vertellen, is voor ons nauwelijks te bevatten, laat staan voor hen.
Maar kids zijn ons tot steun, want voor hen moeten we door en dat wil ik ook. Ik probeer te genieten en dankbaar te zijn dat we 2 gezonde kinderen hebben en heel hard te hopen dat we ons derde kindje gezond in de armen mogen sluiten.

Verder voel ik de kleine vandaag heel veel bewegen en put ik daar hoop uit, van het komt goed mama! Tegelijkertijd besef ik mij ook dat er een grote kans is dat ik binnenkort, geen beweging meer voel, waardoor ik weer begin te huilen. Emoties vliegen alle kanten op.
pi_175734054
Jeetje Sethiwe, wat een rotnieuws! Het lijkt me verschrikkelijk voor jullie nu, totaal niet weten waar je aan toe bent, en of het wel of niet goed zal komen.
Heel veel sterkte voor jullie :*

Adventura sterkte met de zwangerschapssuiker hoop dat je het met eten alleen onder controle kan houden :*
pi_175734597
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:59 schreef Sethiwe het volgende:
Dank je wel, voor de lieve reacties.
Lemijn, Ik hoor graag een positief verhaal, hoop doet leven.
We zijn erg verdrietig, de onzekerheid is slopend en ook lastig, om het aan de kinderen te vertellen, is voor ons nauwelijks te bevatten, laat staan voor hen.
Maar kids zijn ons tot steun, want voor hen moeten we door en dat wil ik ook. Ik probeer te genieten en dankbaar te zijn dat we 2 gezonde kinderen hebben en heel hard te hopen dat we ons derde kindje gezond in de armen mogen sluiten.

Verder voel ik de kleine vandaag heel veel bewegen en put ik daar hoop uit, van het komt goed mama! Tegelijkertijd besef ik mij ook dat er een grote kans is dat ik binnenkort, geen beweging meer voel, waardoor ik weer begin te huilen. Emoties vliegen alle kanten op.
Hartverscheurend dit :'( .
Ik hoop zo op een enigszins positieve afloop.
pi_175734684
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:04 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Geen probleem. :D De alcoholvrije wijn is nog niet zo algemeen ingeburgerd als het alcoholvrije bier denk ik.
Ik heb hier wel standaard rode alcoholvrije wijn in huis :D had er niet aan gedacht dat er ook gewoon een witte variant is :')

Ach Sethiwe, wat lijkt me dat moeilijk en zwaar :* ik hoop dat jullie straks ook een positief verhaal kunnen vertellen...
pi_175734993
Lieve Sethiwe, wat een afschuwelijke situatie toch :'( Hoop dat je veel steun hebt uit je omgeving. En dat je uiteindeijk aan de 'goede' kant zit :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')