JA! tuurlijk had ik die gemist!quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh FANN, dit had je ook gemist zeker? [ afbeelding ]
ooooowquote:Op zaterdag 9 december 2017 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
tnx. Goede fotograaf doet wonderen, we hebben aardig wat foto's waar we echt leuk op staanquote:Op zaterdag 9 december 2017 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
JA! tuurlijk had ik die gemist!![]()
Leuk!
Je ziet er mooi uit
jij hebt echt tieten!quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tnx. Goede fotograaf doet wonderen, we hebben aardig wat foto's waar we echt leuk op staan
Ik heb maar een paar fotootjes en ik had ook geen trouwjurk, met jammer.....quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tnx. Goede fotograaf doet wonderen, we hebben aardig wat foto's waar we echt leuk op staan
Die foto heb ik ook gemist, maar de gebeurtenis was mij wel bekendquote:Op zaterdag 9 december 2017 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een tijdsbeeld zo. Maar jullie stralen ook.
Ik zei te vroeg 'ja'
ah.........quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was alleen maar aan het huilen. Gelukkig was de fotosessie vooraf
AH, ja dat is tof die kennen jullie alweer een tijdje, verder geen Fokkers?quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
just me was een van de getuigen van Symph, dat was heel tof
Dacht ik ook al als ik het zo bekijkquote:Op zaterdag 9 december 2017 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb in geen enkel opzicht iets te klagen
voor mij wel ja.quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
AH, ja dat is tof die kennen jullie alweer een tijdje, verder geen Fokkers?
Is die de eerste huwelijk Doezemaar?
Ah.... Leuk! Is ook best wel logisch jullie hebben n leuk groepje daar bij de radioquote:Op zaterdag 9 december 2017 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er waren nog wat Fokkers van radio49: MadMaster, ToT, knokkels en Melting.
daar wordt lief en leed gedeeld inderdaad. Oh maar wacht, dan weet je ook niet dat MaryMouse is overleden zeker?quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.... Leuk! Is ook best wel logisch jullie hebben n leuk groepje daar bij de radio
Nee.... wist ik niet!quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar wordt lief en leed gedeeld inderdaad. Oh maar wacht, dan weet je ook niet dat MaryMouse is overleden zeker?
Ja,Chuf that's live...... soms is het shit.......quote:
Ja en een paar week daarna de Amerikaanse vriendin van Robdriessen (oprichter R49) wier papieren ik ooit ondertekend heb op de Amerikaanse ambassade .. aan hetzelfde als MaryMouse... Ja soms ..quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,Chuf that's live...... soms is het shit.......
Maar het leven gaat door, ook met alle shit.....
Tja....... kan soms........ bah......quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en een paar week daarna de Amerikaanse vriendin van Robdriessen (oprichter R49) wier papieren ik ooit ondertekend heb op de Amerikaanse ambassade .. aan hetzelfde als MaryMouse... Ja soms ..
Zo is dat ...quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:35 schreef FANN het volgende:
Dat had hij natuurlijk ook, die operatie van dat Hart lag ie ook in de kreukels......
Maar goed, we leven nog !
Was een simpele bruiloft.. in stadhuis Grunn en daarna borrel met wat vrienden en familie en een afsluitend diner met familie . Spaanse ouders waren over met een bevriend stel.quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Had jij een mooie bruiloft Chuf?
Heb je geen foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |