Lijkt me sterk. Waarom zou Corné het niet kunnen doen?quote:Op woensdag 13 december 2017 14:23 schreef FlyingEagle het volgende:
Zal het daarom uitgesteld zijn, omdat Annemiek er niet was?
Coldplay - Politikquote:Op woensdag 13 december 2017 14:23 schreef Slobeend het volgende:
Welk nummer gaan jullie als eerste checken? #dtv

Glenn Campbellquote:Op woensdag 13 december 2017 14:23 schreef Slobeend het volgende:

Gold/Princequote:Op woensdag 13 december 2017 14:23 schreef Slobeend het volgende:

Gorky-Miaquote:Op woensdag 13 december 2017 14:23 schreef Slobeend het volgende:

Dr Dre - Still D.R.Equote:Op woensdag 13 december 2017 14:23 schreef Slobeend het volgende:

http://www.staatieindetop2000.nl/the-kinks/daysquote:Op woensdag 13 december 2017 14:23 schreef Slobeend het volgende:

Ja.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meeting Across the River van Bruce staat erin! Was dat vorig jaar ook al?

quote:

Het scheelde 1 stem hoorde ikquote:

Jaaaaaa toeteren...quote:Op woensdag 13 december 2017 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jantje Shit volgens mij helemaal uit de lijst verdwenen

quote:Op woensdag 13 december 2017 14:34 schreef Mystikvm het volgende:
Geen Killing Moon, geen Suburbia, geen Crazy Horses meer.
Sip

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citizen Erased, New Born, Stockholm Syndrome, Butterflies & Hurricanes, Hysteria, Resistance en Dig Down ontbreken. Ik gok dus dat alleen Feel Good erbij is.

quote:Op woensdag 13 december 2017 14:36 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb even Muse gecheckt![]()
Muse - Feeling Good is erbij
De andere nummers zijn geblevenkortom (te) veel Muse in de lijst..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citizen Erased, New Born, Stockholm Syndrome, Butterflies & Hurricanes, Hysteria, Resistance en Dig Down ontbreken. Ik gok dus dat alleen Feel Good erbij is.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html

En dan bovendien de verkeerde...quote:Op woensdag 13 december 2017 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
kortom (te) veel Muse in de lijst..

Jan smit er niet meer in is sowieso al win win situatiequote:Op woensdag 13 december 2017 14:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het nu al een kutlijst.
Ben blij dat ik hem dit jaar grotendeels moet missen!

met je cursusquote:Op woensdag 13 december 2017 14:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het nu al een kutlijst.
Ben blij dat ik hem dit jaar grotendeels moet missen!

strange fruit niet en dat is echt slecht nieuws.quote:

Als jij MuMe nu een beetje blijft volgen, hoef ik t niet te doen ok?quote:Op woensdag 13 december 2017 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Spinvis met Kom Terug erin. Hoezee!

Dat is schandalig.. nr hoort erinquote:Op woensdag 13 december 2017 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel noteringen zijn Bowie en Prins kwijt?
Ook voor het eerst geen vooroorlogs liedje erin want We'll Meet Again is er ook uit

Vrees dat ik weer ff aan t werk moet ;-)quote:Op woensdag 13 december 2017 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als jij MuMe nu een beetje blijft volgen, hoef ik t niet te doen ok?

quote:Op woensdag 13 december 2017 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:

quote:Op woensdag 13 december 2017 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:

quote:Op woensdag 13 december 2017 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het scheelde 1 stem hoorde ik

Meuk uit 2016 en 2017 is een pleonasme.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:42 schreef asco het volgende:
Volgens komt er weer een hoop meuk uit 2016 en 2017 bij.

precies, samen met strange fruit toch wel de oudheden die wat mij betreft hadden moeten blijven.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is schandalig.. nr hoort erin

*ook sip isquote:Op woensdag 13 december 2017 14:34 schreef Mystikvm het volgende:
Geen Killing Moon, geen Suburbia, geen Crazy Horses meer.
Sip

Understatement.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:45 schreef cafca het volgende:
Verder is Nederland een smakeloos land.

Leef ookquote:

tot over anderhalve weekquote:Op woensdag 13 december 2017 14:46 schreef Elfletterig het volgende:
Weer geen Suburbia, weer geen True Faith. Steek die Top 2000 maar fijn ergens waar de zon niet schijnt.

Eens..opsporen en publiekelijk aan de schandpaal nagelenquote:Op woensdag 13 december 2017 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We moeten overwegen om mensen die daar op hebben gestemd in een heropvoedingskamp te stoppen.

Daar zul je peace weinig vindenquote:Op woensdag 13 december 2017 14:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dacht het niet. Ja, in het Radio 49-topic dan...

Serieus?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |