Nee ik bedoelde de zanger van Green Day.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij bent al aan het oefenen zie ik?
Pas nou even je toetsenbordinstelling aan, dan kan je weer ouderwets emogiffen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat overanalyseren van een nummer :’) :’).
En ze doet het ook hartstikke leuk.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Cielke draaide sowieso verdomd leuke muziek.
Sowieso, Cielke.quote:Op zaterdag 9 december 2017 16:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
En ze doet het ook hartstikke leuk.
Ik vind die Bert maar een vaag figuur.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:48 schreef maily het volgende:
Vanmorgen die Bert Haandrikman en zijn ontstressen voor de Kerst .... daar krijg ik juist stress van ....
Die stem van 'm.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind die Bert maar een vaag figuur.
Roel heeft goede oplossingen voor dat soort collega's.quote:Op maandag 11 december 2017 07:44 schreef noodgang het volgende:
Verdomme heeft iemand op het werk Skyradio opgezet
Die hoor ik graag, zelfs Ekdom zou gillend gek worden van het aantal kerstnummers wat voorbij komt (letterlijk 50%)quote:Op maandag 11 december 2017 07:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Roel heeft goede oplossingen voor dat soort collega's.
De ultieme kerstaids.quote:
Dit is toch vreselijke huisvrouwenmeuk?quote:
Relatief leuke uitvoering van hun liedje moet ik zeggen.quote:
Prostatoquote:
Zoutelande zal de hoogste binnenkomer zijn in de Top gok ikquote:
Dat zou echt wel een diepe diepe diepe treurnis zijn.quote:Op maandag 11 december 2017 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoutelande zal de hoogste binnenkomer zijn in de Top gok ik
Tsja we hadden al Blaas Me Ziek, Oerend Hard en Brabant als provinciale klassiekers, de Zeeuwen hadden er nog geenquote:Op maandag 11 december 2017 10:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat zou echt wel een diepe diepe diepe treurnis zijn.
Je schaamt je dan toch kapot als radio 2 zijnde.
Aan de Kust?quote:Op maandag 11 december 2017 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja we hadden al Blaas Me Ziek, Oerend Hard en Brabant als provinciale klassiekers, de Zeeuwen hadden er nog geen
Mwah, ik denk dat deze toch nog iets meer dat 'thuisgevoel' geeft.quote:
Hm, maar dan nog. Het nummer is net een maand of 2 oud. Slaat toch echt alle planken mis.quote:Op maandag 11 december 2017 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat deze toch nog iets meer dat 'thuisgevoel' geeft.
Adele stond er ook een keer in op 23 met een liedje wat net een maand uit isquote:Op maandag 11 december 2017 10:13 schreef Bronson het volgende:
Die Basyl is wat dat betreft wel weer lekker de top 2000 aan het verkloten.
Oh ja, en die is ondertussen ook wel wat weggezakt.quote:Op maandag 11 december 2017 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Adele stond er ook een keer in op 23 met een liedje wat net een maand uit is
Nu vind ik Skyfall wel een tijdloze klassieker, ongeacht wat sommige users hier ook over Adele mogen vindenquote:Op maandag 11 december 2017 10:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh ja, en die is ondertussen ook wel wat weggezakt.
Dat zou toch wel te denken moeten geven.
Ik ben 5 minuten later de bioscoopzaal ingelopen.quote:Op maandag 11 december 2017 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu vind ik Skyfall wel een tijdloze klassieker, ongeacht wat sommige users hier ook over Adele mogen vinden
wel met haar leukstequote:
Die is ook wel tof ja.quote:Op maandag 11 december 2017 10:38 schreef J83 het volgende:
[..]
Ik vind The Dark haar leukste, maar die hoor je nooit
Verrekquote:Op maandag 11 december 2017 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hé, Het Werd Zomer van Rob de Nijs.
Oh, wacht, tis die andere...
Hump de Bump? Die blazersectie is wel fijn, wel debiele lyrics.quote:
Neen, susususudioquote:Op maandag 11 december 2017 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hump de Bump? Die blazersectie is wel fijn, wel debiele lyrics.
Behoorlijk jaquote:Op maandag 11 december 2017 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme.
Dit is echt dikke stront door een trechter.
Vreselijk ja. HO HO HOOOOOquote:Op maandag 11 december 2017 11:21 schreef Bronson het volgende:
come on YALLL. its christmas TIIIIIMMME.![]()
![]()
![]()
Eens.quote:Op maandag 11 december 2017 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is eigenlijk nog erger dan Hey Soul Sister.
Moge bekend zijn dat ik dat een vreselijk gedrocht vind. Hoort bij mijn tien meest gehate liedjes ooit denk ik. Dus slechter dan dat.. best knapquote:
Misschien vindt ie Another One Bites The Dust wel leuk. Wie weet.quote:
Voor 2 minuten best een leuke deun, maar Daft Punk heeft beter jaquote:Op maandag 11 december 2017 11:28 schreef Bronson het volgende:
Dat deze bagger uberhaubt al in de top 2000 staat.
Nogal.quote:Op maandag 11 december 2017 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor 2 minuten best een leuke deun, maar Daft Punk heeft beter ja
Sowieso wel een overrated elektronische act. Chemical Brothers en Underworld zijn veel beter, maar worden juist vaak niet op waarde geschat.quote:
Klopt.quote:Op maandag 11 december 2017 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso wel een overrated elektronische act. Chemical Brothers en Underworld zijn veel beter, maar worden juist vaak niet op waarde geschat.
*Op 1 na beste U2-singlequote:Op maandag 11 december 2017 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
https://www.discogs.com/U2-Wire/master/380175
Beste single die in de verkoop kwamquote:
Zeg maar gerust oceanenquote:
quote:
En ik mij maar braaf inhouden met alle aidsgrappen.quote:Op maandag 11 december 2017 13:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit zegt meer over het niveau van deze mutsen dan de ernst van de holocaust he. Perspectief.
Ik word doodmoe van die man en z'n generieke muziek. Zo verschrikkelijk middle of the road dat de middenstreep op de weg nog eens naar hem wordt vernoemd.quote:
Vind je?quote:Op dinsdag 12 december 2017 06:40 schreef Achterhoker het volgende:
Wat een geile stem heeft die Carmen Verheul
Ik word er een beetje nerveus van.quote:Op dinsdag 12 december 2017 07:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wanneer ze staat ie in de top 2000 online gooien
Gold van Prince.quote:
Ja verdomme. Gold. Nog steeds boos op mijzelf dat ik die ben vergeten.quote:Op dinsdag 12 december 2017 07:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Gold van Prince.
Common People van Pulp.
Of mijn steunkousen warm genoeg zijn met dit weer.
Dat soort dingen.
zo'n schijtliedquote:
12 december dus logisch, dan draai ik m zelf ook altijdquote:
Timing was best goed, binnen 10 minuten op zowel 3 als 2quote:Op dinsdag 12 december 2017 07:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
12 december dus logisch, dan draai ik m zelf ook altijd
Leuk juist!quote:
Deze al ongeveer een miljard miljoen keerquote:Op dinsdag 12 december 2017 08:16 schreef Bronson het volgende:
Jammer dat we niet die statistieken van Radio 2 hebben zoals bij 3fm. Hoevaak een liedje is langsgekomen.
Mooi dat ik effe in een meeting zatquote:
Is dit ook al naakt ingezongen?quote:Op dinsdag 12 december 2017 11:31 schreef pipster het volgende:
Weet Mexicano misschien niet nog een mooie anekdote over Smoke on the Water?
quote:Op dinsdag 12 december 2017 11:31 schreef pipster het volgende:
Weet Mexicano misschien niet nog een mooie anekdote over Smoke on the Water?
Wat is daar mis mee? We hebben toch ook een televizierring?quote:
Man, het radiolandschap veranderd zelden.quote:Op dinsdag 12 december 2017 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? We hebben toch ook een televizierring?
Zat daarom WIDM een jaar of 7 telkens bij de laatste 3?quote:Op dinsdag 12 december 2017 11:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
De televisieprogramma's zitten veel meer variatie in.
godver, gemistquote:
Gijs is geen slimme jongenquote:Op dinsdag 12 december 2017 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gijs die roept dat het aandeel Apple nu op 900 dollar staat. Apple staat nu op 172 dollar.
Al zijn intelligentie zat in zijn staartquote:Op dinsdag 12 december 2017 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gijs is geen slimme jongen
Train, werd gisteren gedraaid.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jantje, dit gedrocht heeft iemand nog durven coveren ook?
Geen idee. Ik ken alleen die versie van Train. Allebei totaal kut overigens.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is toch de bekendste versie?
Zelfs van kutmuziek weet je alles.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Train is het origineel, maar Natasha wordt echt veel vaker gebruikt. Nu ja, haar versie dan.
quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:42 schreef Cee het volgende:
Serieus, dit? Een kerstversie van Sunny Days? :’)
quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:42 schreef Cee het volgende:
Wel minder vervelend dan het origineel.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:42 schreef Cee het volgende:
Verstandige mensen luisteren volgende week óf 3fm óf de SNOB 2000quote:
Nothing seriousquote:
Die puzzel is echt debiel lastig ja. Die gozer die altijd alles goed heeft loopt daar op FOK! ook behoorlijk over op te scheppen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:49 schreef noodgang het volgende:
Verdomme, ik vind vraag 1a al moeilijk van die puzzel
Blijft hier gewoon op radio 2 staan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandige mensen luisteren volgende week óf 3fm óf de SNOB 2000
Geen verstandig mens dus.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Blijft hier gewoon op radio 2 staan.
Wat maakt 3FM volgende week zo bijzonder dan?quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen verstandig mens dus.Zonde.
Een Syrisch orkest ofzoquote:Op dinsdag 12 december 2017 14:00 schreef J83 het volgende:
[..]
Wat maakt 3FM volgende week zo bijzonder dan?
Hier ook.quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Blijft hier gewoon op radio 2 staan.
Ik wist dat deze grap herhaald zou wordenquote:
Niet bijzonder inderdaad, wel aardig gitaarsolotje.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:14 schreef pipster het volgende:
RamJam zou ik sowieso skippen, stom lied.
en steengoede breaksquote:Op dinsdag 12 december 2017 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet bijzonder inderdaad, wel aardig gitaarsolotje.
dat zeg je maar tegen je vriendin/vrouwquote:Op dinsdag 12 december 2017 15:21 schreef pipster het volgende:
Ik kom niet verder dan irritant gepiel.
quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
dat zeg je maar tegen je vriendin/vrouw
XD
Versie van Beck in Eternal sunshine of the spotless mind. Maar welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |