Zag alweer dat de usual suspects van mening zijn dat Rusland het niet gedaan kan hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:19 schreef remlof het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)halen-mh17~a709ac29/
Lijkt me prettig voor de onderzoekers, als zo'n burgercollectief de stand van je onderzoek in de media gaat verspreiden.quote:De Russische generaal Nikolaj Fjodorovitsj Tkatsjov blijkt een van de militairen naar wie het team dat onderzoek doet naar de ramp met de MH17 op zoek is. Tot die conclusie komt onderzoekscollectief Bellingcat.
Misschien hebben ze het wel even kortgesloten. Volgens mij waren er al eerder berichten dat er contact was tussen de onderzoekers en Bellingcat.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me prettig voor de onderzoekers, als zo'n burgercollectief de stand van je onderzoek in de media gaat verspreiden.
Het team is op zoek naar de daders. Dit is volgens dat clubje een van die daders.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me prettig voor de onderzoekers, als zo'n burgercollectief de stand van je onderzoek in de media gaat verspreiden.
Ratten heb je altijd, gewoon lekker als kleuter tegen alles zijn en dan ben je stoer of zo.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe het überhaupt mogelijk is dat al die bruinrechtsen die claimen zo van Nederland te houden er gewoon echt geen ene neuk om geven dat andere Nederlanders vermoord worden en de moordenaars zelfs als onze vrienden beschouwen. Wtf?!
Dat is niet zo moeilijk. Ze zijn gewoon tegen alles waar zogenaamd links en deugend Nederland voor is.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe het überhaupt mogelijk is dat al die bruinrechtsen die claimen zo van Nederland te houden er gewoon echt geen ene neuk om geven dat andere Nederlanders vermoord worden en de moordenaars zelfs als onze vrienden beschouwen. Wtf?!
No true Scotsman.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Moet je maar Sociologie gaan studeren, dan begrijp je dat.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Aldus Geert Wilders.quote:“Wij qua patriottisme nog veel van Rusland kunnen leren. Daar gaat heus ook weleens iets verkeerd en ik zal mijn kritiek niet onder het tapijt fietsen. Maar ik heb géén hekel aan de Russen.”
(..)
“In plaats van kritiek uit te oefenen, moeten we beseffen dat Rusland onze bondgenoot is in de strijd tegen terrorisme en massa-immigratie vanuit Afrika. Zij hebben daar net zo veel mee te maken als wij. Ik benader Rusland serieus en vriendschappelijk.”
(..)
“Rusland is geen vijand en dat moeten wij er niet van maken.”
Best wat van die mensen geloven volgens mij dat Rusland niks te maken heeft met MH17.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Of je daar nu gelukkig van zou worden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je maar Sociologie gaan studeren, dan begrijp je dat.
Dat heeft gewoon te maken met hun visie en informatie toename. Als je rt leest kom je dit niet tegen, de rest is allemaal westerse propoganda. Het is heel makkelijk om zulke dingen vanuit jouw/hun wereldbeeld goed te praten.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Poetin is lekker stoer en anti-EU.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb de Russen liever niet in de EU. Of de Turken.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
Nu ja, ik heb ook geen hekel aan Russen, die mensen leven ook maar in een willekeurig land. Ook niet perse aan alle leden van het Poetin-regime. Maar er zitten nogal wat onderfiguren bij die club die actief alles proberen te verkloten wat niet goed voor Rusland is.
Maar verder geloven die types wel ongeveer elke complottheoriequote:Op vrijdag 8 december 2017 13:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Best wat van die mensen geloven volgens mij dat Rusland niks te maken heeft met MH17.
Uiteraard niet, sowieso zijn die landen veel te groot. De Unie moet primair een Duits en Frans vehikel blijven.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb de Russen liever niet in de EU. Of de Turken.
Primair West-Europa.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:32 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Uiteraard niet, sowieso zijn die landen veel te groot. De Unie moet primair een Duits en Frans vehikel blijven.
Ik denk dat je de alternatieve theorieën over MH17 ook wel als complottheorieën kan beschouwen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar verder geloven die types wel ongeveer elke complottheorie
Hoi NanKinkie.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon te maken met hun visie en informatie toename. Als je rt leest kom je dit niet tegen, de rest is allemaal westerse propoganda. Het is heel makkelijk om zulke dingen vanuit jouw/hun wereldbeeld goed te praten.
Ik snap t ook niet heur maar probeer t irgwie te verklaren.
We kunnen niet wachten. Ik zet snel ff mn aluhoedje op.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
Heeft iedereen z'n plasje gedaan? Dan leg ik het wel even uit.
Probleem is dat de Oost niet in handen van eerdergenoemden mag vallen. Liever de Russische tanks aan de grens met Oekraïne dan aan de grens met Oostenrijk.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Primair West-Europa.
Oost-Europa is al dubieus.
Nee, duurt nog tien jaar. Daarna mag je uitleggen. Bedankt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
Uiteraard, maar ik begrijp de zielen niet die zich verbazen dat Russische tanks de Krim bezetten nadat Oekraine steeds meer EU-fans begon te krijgen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Probleem is dat de Oost niet in handen van eerdergenoemden mag vallen. Liever de Russische tanks aan de grens met Oekraïne dan aan de grens met Oostenrijk.
Eindelijk! De waarheid zal aan het licht komen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
Hey mofjequote:
Dat was niet bepaald onverwachts inderdaad. De grens van Russische gezindheid gaat dwars door buurlanden heen. Maar goed, het voordeel is dat niemand meer de Russen onderschat hetgeen wel verleidelijk was sinds hun Unie ineenstortte.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik begrijp de zielen niet die zich verbazen dat Russische tanks de Krim bezetten nadat Oekraine steeds meer EU-fans begon te krijgen.
Je weet dat de Russen na de oorlog tien jaar lang het oosten van Oostenrijk hebben bezet?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Probleem is dat de Oost niet in handen van eerdergenoemden mag vallen. Liever de Russische tanks aan de grens met Oekraïne dan aan de grens met Oostenrijk.
Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:38 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat was niet bepaald onverwachts inderdaad. De grens van Russische gezindheid gaat dwars door buurlanden heen. Maar goed, het voordeel is dat niemand meer de Russen onderschat hetgeen wel verleidelijk was sinds hun Unie ineenstortte.
Wat zijn jouw principes die het kopen van dat goddelijke DAB onmogelijk maken dan?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hey mofje
Ik dacht ik kom even gucken hier. Altijd als ik in een krat dab bier zie staan moet ik aan je denken hihi. Uit principiele redenen kan ik t echter niet kopen
Gewoon het EU-hoofdkwartier van Brussel verplaatsen naar Vilnius, om Martin Schulz bij de les te houdenquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Kut, ik moet onverhoopt de deur uit. Misschien morgen!quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Eindelijk! De waarheid zal aan het licht komen.
Dat was dus een onwenselijke situatie.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat de Russen na de oorlog tien jaar lang het oosten van Oostenrijk hebben bezet?
[ afbeelding ]
Later thierryquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kut, ik moet onverhoopt de deur uit. Misschien morgen!
Ja hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niemand weerhoudt je er van om gewoon weer Windows XP te installeren hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Soms mis ik bijna de treurigheid van de foutmeldingen van Windows die binnen een paar seconden je hele beeld vulden.
Bestaan er eigenlijk tinfoil hoofddoekjes?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We kunnen niet wachten. Ik zet snel ff mn aluhoedje op.
Moet je je Russische contact weer ontmoeten voor instructies?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Schalkequote:Op vrijdag 8 december 2017 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat zijn jouw principes die het kopen van dat goddelijke DAB onmogelijk maken dan?
Niemand gelooft dit.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
LK = Yernaz, maar dan zonder intellect.quote:
Ik laat het water meestal lopen wanneer het bad ongeveer voor een kwart vol is. Erg rustgevendquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:41 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja hoor.
Je bad is vol, lekker met je eendjes spelen.
Oh ja, selbstverständlichquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Schalke.
Maar om eerlijk de waarheid te zeggen drink ik liever een früh
quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
LK = Yernaz, maar dan zonder intellect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe in de tijd dat je weg moest en doorpost had je toch even snel kunnen schrijven hoe ende wat?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik laat het water meestal lopen wanneer het bad ongeveer voor een kwart vol is. Erg rustgevend
Dat je de garp niet snapt bewijst m'n punt.quote:
Zo lelijk zal ie toch niet zijn?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
LK = Yernaz, maar dan zonder intellect.
Ik ben al te voet en voor de uitleg had ik wel even een paar minuutjes moeten zitten.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehe in de tijd dat je weg moest en doorpost had je toch even snel kunnen schrijven hoe ende wat?
Volgens mij klopt je garp voor geen meter.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat je de garp niet snapt bewijst m'n punt.
Enkel z'n huidskleur en politieke overtuiging hebben ervoor gezorgd dat hij nog geen master heeft.quote:
Sylvana zit hier achter Yernaz zich lekker op te winden:quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:51 schreef skysherrif het volgende:
Enige wat ik wel geinig vind aan Yernaz, was dat ie de boel lekker liep te stoken in de melkweg toen iedereen daar aan het huilen was dat Hilly verloor
quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sylvana zit hier achter Yernaz zich lekker op te winden:
Dat kan ie wel aardig ja. Was ook wel geinig hoe ie Freek over de zeik kreeg.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:51 schreef skysherrif het volgende:
Enige wat ik wel geinig vind aan Yernaz, was dat ie de boel lekker liep te stoken in de melkweg toen iedereen daar aan het huilen was dat Hilly verloor
Man man, die Pauw nodigt ook telkens alle wappies uit.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sylvana zit hier achter Yernaz zich lekker op te winden:
Als je een Nederlander zoekt die blij is met Trump, dan heb je alleen maar de keus uit een bepaald slag mensen vrees ik.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Man man, die Pauw nodigt ook telkens alle wappies uit.
Yep, ze is nu ook columnist bij NRC geloof ik.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:58 schreef skysherrif het volgende:
Die donkere chick is toch clarice gargard ofzo? Nog eens een vriendelijk gesprek mee gehad op twitter
Publieke omroep he?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Man man, die Pauw nodigt ook telkens alle wappies uit.
Ik bedoel ook die andere figuren uiteraard. Sylvana, die SP-dictator wannabe, Eerdmans en die vuige economen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als je een Nederlander zoekt die blij is met Trump, dan heb je alleen maar de keus uit een bepaald slag mensen vrees ik.
Ik ben zo knap dat ik (bijna) lelijk ben.quote:
Geen idee. Maar het zou kunnen, ze is ook geboren in de VS dus ze kan dus best een tijd in dat land gewerkt hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sterker nog, deed ze ook niet iet svoor NL in de VN?
https://joop.bnnvara.nl/n(...)rtegenwoordiger-2019quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het zou kunnen, ze is ook geboren in de VS dus ze kan dus best een tijd in dat land gewerkt hebben.
Bedankt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:03 schreef skysherrif het volgende:
Over 5 minuten komt de nieuwe hit uit van FamkeLouise en bokoesam.
Ik ben oud.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:03 schreef skysherrif het volgende:
Een slag als Zizek. Zoals bij RT te zien was.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als je een Nederlander zoekt die blij is met Trump, dan heb je alleen maar de keus uit een bepaald slag mensen vrees ik.
Ik heb niet eens het vaagste vermoeden waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:03 schreef skysherrif het volgende:
Ik raad het je af.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:07 schreef NanKing het volgende:
Ik probeer altijd goed op de hoogte te blijven van wat in NL gebeury ende gaande is, zal.ik klikken?
En dan zeuren mensen hier over U2.quote:
U2 is dan ook een schijtband.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En dan zeuren mensen hier over U2.
Mijn nieuwsgierigheid won, ten onrechte echter. Jeuzus wat slecht. Is dit echt wat hip is?quote:
https://www.volkskrant.nl(...)aam-gedaan~a4541548/quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid won, ten onrechte echter. Jeuzus wat slecht. Is dit echt wat hip is?
* NanKing oud voelt
Dan ga jij toch lekker snappen met Famke joh.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:11 schreef skysherrif het volgende:
Jullie zijn allemaal helaas een generatie te oud geworden.
Debilisering van de samenleving.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze hebben wel betere teksten dan:
Vroem, vroem vroem.... misschien koop ik wel wat ijs.
Is dit een referentie naar haar eerste nummer of naar haar vriendje.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker snappen met Famke joh.
Ik wil het er niet meer over hebben ss.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dit een referentie naar haar eerste nummer of naar haar vriendje.
U2 is dan ook niet gemarket op 14-jarige VMBO-scholieren.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)aam-gedaan~a4541548/
Nee.
Je merkt wel dat de "oude" wereld nog niet helemaal heeft geaccepteerd dat je met dingen als beautyvlogs goed geld kunt verdienen in de huidige maatschappij. Die Famkelouise bespeelt de massa gewoon.quote:Ik zou het mijn dochter niet graag horen zeggen, maar als je 18 jaar bent, dagelijks wordt dood gewenst en uitgescholden, views en geld belangrijk vindt, daar eerlijk over zingt terwijl je niet per se kan zingen, binnen vijf dagen de 3 miljoen views aantikt én heel YouTube in tweeën splijt, wat jou alleen maar nóg meer geld oplevert, doe je het volgens je eigen maatstaven behoorlijk goed.
Nou..quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja er zijn meer idioten te bereiken dan ooit via internet.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Je merkt wel dat de "oude" wereld nog niet helemaal heeft geaccepteerd dat je met dingen als beautyvlogs goed geld kunt verdienen in de huidige maatschappij. Die Famkelouise bespeelt de massa gewoon.
Het is verder wel echt dramatische muziek.
Ze is het vriendje van Snapking, die zelf als geen ander weet hoe hij geld uit zakken van minderjarigen moet kloppenquote:Op vrijdag 8 december 2017 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Je merkt wel dat de "oude" wereld nog niet helemaal heeft geaccepteerd dat je met dingen als beautyvlogs goed geld kunt verdienen in de huidige maatschappij. Die Famkelouise bespeelt de massa gewoon.
Het is verder wel echt dramatische muziek.
Nog steeds beter dan vroem vroem vroem.... misschien koop ik ijs.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nou..
http://www.songteksten.nl/songteksten/31001/u2/numb.htm
Hm half half dus eik.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee.
Precies wat er mankeert aan de "gangstercultuur". Alles draait om (het imago van) veel geld hebben. Ten koste van alles. Wat dat betreft wil ik de volgende track wel aanbevelen:quote:maar als je 18 jaar bent, [...] views en geld belangrijk vindt,
quote:De meeste zijn verpest door het meedoen met de rest
Maar ik weet, je doet je best voor je nest
Je kan er niks aan doen dat ze je slepen in dit spel
Van het streven naar die geld, je wilt het snel
Je denkt dat is het enige wat telt
Want we leven in een hel
Dus je neemt het met geweld als een rebel
Even in de cel alsof je bleef in een hotel
En dan weer streven naar die geld
Het is een cirkel
Leven voor die cash, hoe hou je dit vol
Ik vraag je, waarom doe je ingewikkeld
Saaf is niet het doel, het is een middel
Wesh je denkt je bent op deze dunya voor status en papier?
Dat God je heeft geschapen, nog lager dan een dier?
Die dure merk op je lijf bepaalt je plezier?
Maar de dag dat je gaat, dan laat je het hier (hier, hier, hier, hier)
Wat voor een taal is dat?quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Precies wat er mankeert aan de "gangstercultuur". Alles draait om (het imago van) veel geld hebben. Ten koste van alles. Wat dat betreft wil ik de volgende track wel aanbevelen:
Enkele, wellicht wat onduidelijk geformuleerde, doch zeker treffende passages:
[..]
Die spreekt Negers.quote:
In de Achterhoek zijn er iets van 5 mensen die dat spreken.quote:
Kansenimport waar jij zo idolaat van bent.quote:
Het lijkt wel op MGTOWquote:Op vrijdag 8 december 2017 14:41 schreef Ryon het volgende:
Het werk van onze belangrijkste nog levende filosoof is ook besproken in de NRC:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)assenstrijd-a1584190
1 bolletje van de vijf, dat is niet best. Het mediakartel laat weer van zich horen.
Glazen plafond van politieke correctheid.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:41 schreef Ryon het volgende:
Het werk van onze belangrijkste nog levende filosoof is ook besproken in de NRC:
1 bolletje van de vijf, dat is niet best. Het mediakartel laat weer van zich horen.
quote:Haar rok ‘accentueerde hoe haar venusheuvel afstak tegen de musculatuur van haar onderbuik’. Elders treffen we hem in de bioscoop met een dame die ‘met haar mond over mijn nek’ beweegt. Ook belandt hij op de kamer van een ‘zeer opgewonden maar ook zeer religieuze jongedame’, die hem evenmin toestaat de zaak af te ronden. Hier is, deels, zijn lyrische kijk op vrouwelijke fysionomie: ‘Ook een kleine bilpartij is zeer aantrekkelijk wanneer de billen aan de oppervlakte zacht en soepel zijn, maar hard en stevig qua onderliggend spierweefsel.’
quote:
De seksuele frustratie spat er vanaf.quote:Wel vergast Lukkassen de lezer wel op treffende anekdotes, zoals zijn ontmoeting met een ‘knappe jongedame met een migrantenachtergrond’. Haar rok ‘accentueerde hoe haar venusheuvel afstak tegen de musculatuur van haar onderbuik’. Elders treffen we hem in de bioscoop met een dame die ‘met haar mond over mijn nek’ beweegt. Ook belandt hij op de kamer van een ‘zeer opgewonden maar ook zeer religieuze jongedame’, die hem evenmin toestaat de zaak af te ronden. Hier is, deels, zijn lyrische kijk op vrouwelijke fysionomie: ‘Ook een kleine bilpartij is zeer aantrekkelijk wanneer de billen aan de oppervlakte zacht en soepel zijn, maar hard en stevig qua onderliggend spierweefsel.’
Ja, de NRC verschuilt zich weer achter haar politiek correcte kaders. Hoog in de ivoren toren wapperen zij met het fatsoen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Glazen plafond van politieke correctheid.
[..]
Sid wil gewoon een keertje neuken.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
De seksuele frustratie spat er vanaf.
edit: Ah shit, Pokkel was me voor.
Wanneer heeft Sid precies voor het laats geneukt Ryon?quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:41 schreef Ryon het volgende:
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sid wil gewoon een keertje neuken.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sid wil gewoon een keertje neuken.
De cultuur vereist het!quote:Met funeste gevolgen. Niet alleen krijgen Nederlanders te weinig kinderen, voor elke cultuur is vereist ‘dat er een leger van seksueel duurzaam bevredigde mannen moet bestaan die een beschaving onderhouden’. Zoniet, dan zullen de moslims - een vast radicaal-rechts thema - ‘uiteindelijk het volk vervangen’.
Wel een flinke omweg om van je maagdelijkheid af te komen hoor, Sid.quote:
Hij werkt er hard voor. Helemaal filosofie gaan studeren en zo.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel een flinke omweg om van je maagdelijkheid af te komen hoor, Sid.
Tijd voor de verplichte distributie van het vrouwelijke geslacht!quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel een flinke omweg om van je maagdelijkheid af te komen hoor, Sid.
De venusheuvel, die ligt ergens in Japan.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Glazen plafond van politieke correctheid.
[..]
Het ligt aan jullie. Ook alle oorlogen komen door jullie. Bedankt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:55 schreef NanKing het volgende:
Waar komt deze frustratie bij deze jonge (hoogopgeleide) mannen vandaan? Het kan niet aan de nederlandse vrouw liggen want het is volgens mij een erg westers probleem.
Zijn ze teveel gepamperd in hun kinderjaren vraag ik me weleens af. Ik heb geprobeers die topics in bnw te volgen maar meer dan frustratie en vrouwen zijn kuthoeren komt er bijna niet uit. Niets ligt aan henzelf, want zij zijn geweldig.
Probleem is dat vrouwen op brede bouwvakkers met een grote bek en een eigen auto vallen. Niet op ielige studentjes met een OV-chipkaart.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:55 schreef NanKing het volgende:
Waar komt deze frustratie bij deze jonge (hoogopgeleide) mannen vandaan? Het kan niet aan de nederlandse vrouw liggen want het is volgens mij een erg westers probleem.
Zijn ze teveel gepamperd in hun kinderjaren vraag ik me weleens af. Ik heb geprobeers die topics in bnw te volgen maar meer dan frustratie en vrouwen zijn kuthoeren komt er bijna niet uit. Niets ligt aan henzelf, want zij zijn geweldig.
Voor timide, wat minder knappe jongemannen is het ook allemaal erg lastig om een gewillig vrouwtje te vinden waar ze hun driften op kunnen botvieren.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:55 schreef NanKing het volgende:
Mea culpaquote:Op vrijdag 8 december 2017 14:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het ligt aan jullie. Ook alle oorlogen komen door jullie. Bedankt.
Je zou verwachten dat GL-meisjes een autoloze man wel kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Probleem is dat vrouwen op brede bouwvakkers met een grote bek en een eigen auto vallen. Niet op ielige studentjes met een OV-chipkaart.
Heb wel eens zo'n figuur op FOK! zien beweren dat er een hoerensubsidie moest komen omdat de overheid seks moet garanderen als levensbehoefte voor mannen. Was bij nader inzien dus gewoon een cultuurredder.quote:
Nee, dat is voor de bühne. Die gaan er ook vandoor met luidruchtige alfa's met auto's.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat GL-meisjes een autoloze man wel kunnen waarderen.
Bij Chinese mannen schijnt het ook te spelen, die zijn iig wel teveel gepamperd in hun kinderjaren.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:55 schreef NanKing het volgende:
Je komt er nog wel eens achter waar die werkelijk ligt, knulquote:Op vrijdag 8 december 2017 14:56 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De venusheuvel, die ligt ergens in Japan.
Een ding wat me altijd erg opvalt is dat ze de lat ontzettend hoog leggen qua uiterlijk, ze verdienen irgwie allemaal een doutzen ipv gewoon een girl nextdoor.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor timide, wat minder knappe jongemannen is het ook allemaal erg lastig om een gewillig vrouwtje te vinden waar ze hun driften op kunnen botvieren.
Oh... zo'n mooie woordspeling met alfa's en romeo's gemist hier. Jammer dit.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dat is voor de bühne. Die gaan er ook vandoor met luidruchtige alfa's met auto's.
Dat is wel rot van ze.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dat is voor de bühne. Die gaan er ook vandoor met luidruchtige alfa's met auto's.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... zo'n mooie woordspeling met alfa's en romeo's gemist hier. Jammer dit.
Nodeloos kwetsend.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je komt er nog wel eens achter waar die werkelijk ligt, knul
Onder de buikriem van zijn obese moeder?quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je komt er nog wel eens achter waar die werkelijk ligt, knul
Dankzij internetporno ligt de verwachting wat betreft de toekomstige sekspartner misschien ook onrealistisch hoog voor de gemiddelde maagdelijke jongeman.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Zolang alle vrouwen zich niet gewillig bij mij in de schoot werpen zijn het hoeren en reden voor de ondergang van onze samenleving.
Ja idd!quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een ding wat me altijd erg opvalt is dat ze de lat ontzettend hoog leggen qua uiterlijk, ze verdienen irgwie allemaal een doutzen ipv gewoon een girl nextdoor.
Dat idd, en omdat Doutzen ze niet wil is Doutzen een hoer, maar het meisje om de hoek dat gewoon in hun eigen categorie zit vinden ze niet goed genoeg, want qua looks niet gelijkwaardigquote:Op vrijdag 8 december 2017 14:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een ding wat me altijd erg opvalt is dat ze de lat ontzettend hoog leggen qua uiterlijk, ze verdienen irgwie allemaal een doutzen ipv gewoon een girl nextdoor.
Ja. Snap je dan mijn frustratie als lelijke, ielige, langstudeerder zonder enige relationeel-technische kwaliteiten van waarde?quote:
Maar dan moeten ze niet zo succesvol zijn als Doutzen en een eigen mening hebben, want dat lijken ze ook niet te kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij chinese mannen is hrt nog enigzinda te verklaren door de eenkindpolitiek. Dasr is nu zo een mannenoverschot. En logisch dat je het enige wat je mag hebben pamperd tot in den afgrond.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Chinese mannen schijnt het ook te spelen, die zijn iig wel teveel gepamperd in hun kinderjaren.
Maar ik snap het ook niet, ze hebben alles, en dat is zoveel meer dan de generaties voor hen hadden, maar in de meeste gevallen hadden die het al niet slecht, want ik heb niet het idee dat het de zoontjes van de bouwvakkers en vuilnismannen zijn.
Goeie typoquote:Op vrijdag 8 december 2017 15:00 schreef Drugshond het volgende:
Gezocht NATO en Oekraïne beelden.
---------------------
Niet boeien, een paar dagen ervoor was al duidelijk dat geen enkel vliegplafond veilig was. Waarom er TOCH overheen liegen ?1
Ze willen gewoon een ontzettend aantrekkelijk maar erg onderdanig seksslaafje/huishoudhulp. En de wereld is stom omdat ze er nog niet zoeen hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2017 15:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze niet zo succesvol zijn als Doutzen en een eigen mening hebben, want dat lijken ze ook niet te kunnen waarderen.
Volgens mij zei Ryon (en die kan het weten) ooit dat Sid een redelijke normale vriendin heeft in België.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:02 schreef Euribob het volgende:
Sid is Sid and sex is sex and never the twain shall meet.
Te laat geboren.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze willen gewoon een ontzettend aantrekkelijk maar erg onderdanig seksslaafje/huishoudhulp. En de wereld is stom omdat ze er nog niet zoeen hebben
Oh je ramt gewoon maar lukraak op je keyboard. Dat verklaart het.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij chinese mannen is hrt nog enigzinda te verklaren door de eenkindpolitiek. Dasr is nu zo een mannenoverschot. En logisch dat je het enige wat je mag hebben pamperd tot in den afgrond.
Hier in nederland kan ik t minder goed verklaren. Behalve misschien dat het een generatie is waar alles maar dan ook alles om het kind draaide, maar dat lijkt me te makkelijk gedacht.
Volgens mij viel dat juist allemaal wel mee. Komen nu plotseling allemaal niet-geregistreerde vrouwen bovendrijven in China. Die zijn destijds gewoon geheimgehouden in plaats van vermoord.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij chinese mannen is hrt nog enigzinda te verklaren door de eenkindpolitiek. Dasr is nu zo een mannenoverschot. En logisch dat je het enige wat je mag hebben pamperd tot in den afgrond.
Hier in nederland kan ik t minder goed verklaren. Behalve misschien dat het een generatie is waar alles maar dan ook alles om het kind draaide, maar dat lijkt me te makkelijk gedacht.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Volgens mij zei Ryon (en die kan het weten) ooit dat Sid een redelijke normale vriendin heeft in België.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die zijn destijds gewoon geheimgehouden in plaats van vermoord.
Sorry. Irgendwie. Soms heb ik van die woorden ertussen waar ik bijna geen nederlandse vertaling voor weet. Nog een keer mea culpa, ik probeer t zoveeel mogelijk te vermijden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
Wat is dat irgwie de hele tijd? Is het ABN opeens uitgebreid?
Hopelijk zijn die seksrobots binnenkort betaalbaar, dan komt het helemaal goed met deze mannetjes.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze willen gewoon een ontzettend aantrekkelijk maar erg onderdanig seksslaafje/huishoudhulp. En de wereld is stom omdat ze er nog niet zoeen hebben
Die Fahne hoch.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sorry. Irgendwie. Soms heb ik van die woorden ertussen waar ik bijna geen nederlandse vertaling voor weet. Nog een keer mea culpa, ik probeer t zoveeel mogelijk te vermijden.
Ik weet het niet, het zijn vooral juist de jochies die leuk opgegroeid zijn doordat papa en mama onderdeel waren van "de elite" of daar heel dichtbij zaten, dus misschien is het gewoon een soort puberaal afzetten tegen de afkomst.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Echt? Ha wist ik niet.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat juist allemaal wel mee. Komen nu plotseling allemaal niet-geregistreerde vrouwen bovendrijven in China. Die zijn destijds gewoon geheimgehouden in plaats van vermoord.
Ja, voordat mensen het denken: Sid zelf is niet seksueel gefrustreerd en heeft gewoon een leuke vriendin. Zijn seksuele determinatie is volledig gebaseerd op Houellebecq. Waar hij - zoals de NRC recensent ook goed zag - groot fan van is. Deze schrijver is ook alom vergruisd, maar wordt erg goed gelezen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Volgens mij zei Ryon (en die kan het weten) ooit dat Sid een redelijke normale vriendin heeft in België.
Maar je wordt als man alleen echt duurzaam bevredigd zolang je je vriendin juist niet zwanger maakt.quote:
De theorie dat China zichzelf demografisch opblaast kan dus ook weer van tafel. Wel jammer.quote:
Klopt. Die hebben, in tegenstelling tot filosofen als Sid, wél enige carrièreperspectieven.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:05 schreef Leandra het volgende:
de mannen die mbo elektrotechniek doen.
Mobiel, dat verklaart tquote:Op vrijdag 8 december 2017 15:03 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Oh je ramt gewoon maar lukraak op je keyboard. Dat verklaart het.
Heeft iemand buiten Sid zelf die Christina uit Brussel ooit ontmoet in levende lijve?quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, voordat mensen het denken: Sid zelf is niet seksueel gefrustreerd en heeft gewoon een leuke vriendin. Zijn seksuele determinatie is volledig gebaseerd op Houellebecq. Waar hij - zoals de NRC recensent ook goed zag - groot fan van is.
Geen gek thema trouwens. In de jaren zeventig was er vrij gebruikelijk om dat aspect ook te benoemen wanneer men machtsrelaties beschreef. Dat is in onmin geraakt sinds wij seksualiteit als een individuele en volledig private aangelegenheid beschouwen (de liberale visie) ipv een maatschappelijk goed (de conservatieve / marxistische visie).
Het innerlijk telt ook.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heeft iemand buiten Sid zelf die Christina uit Brussel ooit ontmoet in levende lijve?
Zo courant op de datingmarkt oogt hij niet, nanmelijk:
[ afbeelding ]
Zie dat blonde meisje anders even verliefd naar hem kijken.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heeft iemand buiten Sid zelf die Christina uit Brussel ooit ontmoet in levende lijve?
Zo courant op de datingmarkt oogt hij niet, namelijk:
[ afbeelding ]
Oppervlakkig hoor. Misschien is hij wel heel humoristisch en charismatisch.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken haar vrij goed. Ze bestaat.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Kort samengevat: er zijn te weinig jonkvrouwen met een te laag zelfbeeld voor het aantal jongemannen met een te hoog zelfbeeld.
Eindelijk afgestapt van het idee dat Oekraïne MH17 heeft afgeschoten?quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:00 schreef Drugshond het volgende:
Gezocht NATO en Oekraïne beelden.
---------------------
Niet boeien, een paar dagen ervoor was al duidelijk dat geen enkel vliegplafond veilig was. Waarom er TOCH overheen liegen ?1
Dat weet hij dat goed te verbergen in zijn epistels.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oppervlakkig hoor. Misschien is hij wel heel humoristisch en charismatisch.
Ja, haar directe buurmannen beginnen net op het moment dat de schermopname is genomen de substantie die rijkelijk tussen haar dijen vloeit te ruiken.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zie dat blonde meisje anders even verliefd naar hem kijken.
En ze accepteert dat hij over venusheuvels van andere vrouwen publiceert?quote:
Wellicht kan ze zelf niet lezen?quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
En ze accepteert dat hij over venusheuvels van andere vrouwen publiceert?
Zeg, Pokkel.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, haar directe buurmannen beginnen net op het moment dat de schermopname is genomen de substantie die rijkelijk tussen hij dijen vloeit te ruiken.
Dat zou veel verklaren.quote:
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klopt. Die hebben, in tegenstelling tot filosofen als Sid, wél enige carrièreperspectieven.
Grote kunstenaars publiceren nou eenmaal vrij veel over venusheuvels van andere vrouwen. Hoort erbij/quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
En ze accepteert dat hij over venusheuvels van andere vrouwen publiceert?
Met de ideeën die hij spuit heb ik niet het idee dat dat hem ineens woest aantrekkelijk maakt.quote:
Courbet onderschrijft dit:quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Grote kunstenaars publiceren nou eenmaal vrij veel over venusheuvels van andere vrouwen. Hoort erbij/
SPOILER: Geen kunst maar wel kutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Euribob op 08-12-2017 15:15:35 ]
Zijn optreden in Buitenhof was wel lollig inderdaad.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de ideeën die hij spuit heb ik niet het idee dat dat hem ineens woest aantrekkelijk maakt.
Maar misschien heeft hij humor en kun je vreselijk met hem lachen, dan maakt het weinig uit hoe lelijk een man is.
Op elk potje past een dinges.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de ideeën die hij spuit heb ik niet het idee dat dat hem ineens woest aantrekkelijk maakt.
Maar misschien heeft hij humor en kun je vreselijk met hem lachen, dan maakt het weinig uit hoe lelijk een man is.
Waar beweerde ik dat. > (f)linkse frame booster.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eindelijk afgestapt van het idee dat Oekraïne MH17 heeft afgeschoten?
quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Courbet onderschrijft dit:Ik ga daarvan niezen bij de cunnilingus.SPOILER: Geen kunst maar wel kutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hèquote:Op vrijdag 8 december 2017 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
Wel leuk hoe wij hier nog steeds over Sid's liefdesleven schrijven en DH ongestoord doorgaat met zijn eigen complotjes.
Je hebt vrij effectief de hele Russische framegeschiedenis rondom dit onderwerp gevolgd.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar beweerde ik dat. > (f)linkse frame booster.
Sommige mensen zitten niet op een dergelijk gehaarte in hun smoel te wachten.quote:
Je krijgt er wel een mooie snor vanquote:Op vrijdag 8 december 2017 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga daarvan niezen bij de cunnilingus.
Excuses waren niet nodig dus niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sorry. Irgendwie. Soms heb ik van die woorden ertussen waar ik bijna geen nederlandse vertaling voor weet. Nog een keer mea culpa, ik probeer t zoveeel mogelijk te vermijden.
Dat mag. Wanneer LelijKnap weer thuis is en de waarheid achter MH17 en Rusland heeft onthuld kan dat hele dossier weer gesloten worden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
Wel leuk hoe wij hier nog steeds over Sid's liefdesleven schrijven en DH ongestoord doorgaat met zijn eigen complotjes.
Jaja, wacht nou maar gewoon even op LelijKnap en zijn verklaring.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:22 schreef Drugshond het volgende:
Er is welles en wetens een MH17 over een oorlogsgebied gestuurd.Vanuit Nederland.
Wat is dit voor klap onzin. Lees de topics maar terug (er is goedkeuring gegeven voor iets boven een oorlogsgebied) Ga maar lekker duiken (as asual)quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt vrij effectief de hele Russische framegeschiedenis rondom dit onderwerp gevolgd.
Malaysian Airways is niet eens Nederlands, ik denk dat hun vliegtrajecten in Kuala Lumpur worden bepaald.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:22 schreef Drugshond het volgende:
Er is welles en wetens een MH17 over een oorlogsgebied gestuurd.Vanuit Nederland.
Het was Malaysian Airlines die er voor heeft gekozen gewoon over dat gebied te vliegen. Niemand heeft ze er toe gedwongen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat is dit voor klap onzin. Lees de topics maar terug (er is goedkeuring gegeven voor iets boven een oorlogsgebied) Ga maar lekker duiken (as asual)
Die topics hier op FOK! waar een hele kluit nuttige idioten dat wat ze door RT kregen voorgekauwd bracht als de waarheid?quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat is dit voor klap onzin. Lees de topics maar terug (er is goedkeuring gegeven voor iets boven een oorlogsgebied) Ga maar lekker duiken (as asual)
fout is dat je nog steeds niet schijnt te weten wat een oorlogsgebied is.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jaja, wacht nou maar gewoon even op LelijKnap en zijn verklaring.
Jij natuurlijk wel. Met je camouflagegarderobe.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
fout is dat je nog steeds niet schijnt te weten wat een oorlogsgebied is.
Rot op. Op jouw zit ik helemaal niet te wachten.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij natuurlijk wel. Met je camouflagegarderobe.
Wat is eigenlijk de achterban van Baudet? Op die bijeenkomsten lijken het bijna altijd jonge mannen te zijn die op het hbo of WO zitten/zaten.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:31 schreef Ryon het volgende:
Oh wacht. De doelgroep van Sid blijkt echt de man uit de provincie te zijn die niet aan de vrouw kan komen. Niet geheel toevallig heeft die groep ook een belangrijke overlap met de achterban van Baudet.
Ah, zoals die veearts (Bert) die reageerde op een vrouwelijke boer (Henrieke) bij boer zoekt vrouw jaren geleden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:31 schreef Ryon het volgende:
Oh wacht. De doelgroep van Sid blijkt echt de man uit de provincie te zijn die niet aan de vrouw kan komen. Niet geheel toevallig heeft die groep ook een belangrijke overlap met de achterban van Baudet.
Op mijn wat?quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Rot op. Op jouw zit ik helemaal niet te wachten.
Beetje de jonge mannelijke buitenbeentjes van ongeveer HAVO/HBO-niveau. Niet te dom, niet te slim.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de achterban van Baudet? Op die bijeenkomsten lijken het bijna altijd jonge mannen te zijn die op het hbo of WO zitten/zaten.
Ja maar dat is homeopatische vermenging en dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, zoals die veearts die reageerde op een vrouwelijke boer bij boer zoekt vrouw jaren geleden.
Want een hoop mannen in de provincie die dat niveau niet halen hebben al gewoon een Thaise geïmporteerd hoor.
Op het platteland is het idd niet meer dan een druppel vermenging, dus dan valt het nog mee.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar dat is homeopatische vermenging en dat kan natuurlijk niet.
Poetin waardeert je inzet ten zeerste, полезный идиот.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:37 schreef Drugshond het volgende:
Maar goed het lijkt nog steeds dik framing richting rusland ten tijde van een EU (heil Guy) Oekraïne oorlog. Hoe kortzichtig.
Kerst rally. (Wie kunnen elkaar met pek smeren). Ook al doe je niet mee.... mwah ik wel.quote:
Maar met zo'n klein groepje win je toch niet 10+ zetels?quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje de jonge mannelijke buitenbeentjes van ongeveer HAVO/HBO-niveau. Niet te dom, niet te slim.
Nee, uiteindelijk moet je de boze dommerds ook kunnen aanspreken. Met de huidige koers en het optreden van Baudet in de kamer denk ik ook niet dat het snel zal gebeuren.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar met zo'n klein groepje win je toch niet 10+ zetels?
Dat gaan ze ook niet doen natuurlijk. Hooguit in de peilingen van De Hond.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar met zo'n klein groepje win je toch niet 10+ zetels?
Ik weet het niet, ik denk dat Wilders zijn kiezers een beetje heeft teleurgesteld en dan is Baudet wel het enige echte alternatief.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk moet je de boze dommerds ook kunnen aanspreken. Met de huidige koers en het optreden van Baudet in de kamer denk ik ook niet dat het snel zal gebeuren.
Baudet moet dan wel een goed alternatief zijn en niet dat lulletje dat steeds op zijn bek gaat.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat Wilders zijn kiezers een beetje heeft teleurgesteld en dan is Baudet wel het enige echte alternatief.
Wat snap je niet aan een economische oorlog ?quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Poetin waardeert je inzet ten zeerste, полезный идиот.
Ja, maar een deel van de achterban van Wilders heeft echt geen flauw idee wat voor schepen dat nou zijn, die renaissancevloot.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat Wilders zijn kiezers een beetje heeft teleurgesteld en dan is Baudet wel het enige echte alternatief.
De achterban bestaat grof gezegd uit twee delen:quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de achterban van Baudet? Op die bijeenkomsten lijken het bijna altijd jonge mannen te zijn die op het hbo of WO zitten/zaten.
Lekker goedkoop vliegen boven de Oekraïne.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een economische oorlog ?
Groep B is dus de groep die hoopt op een nieuwe Pim? Dat verklaart het samenwerken met Leefbaar ook wel in Rotterdam.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
De achterban bestaat grof gezegd uit twee delen:
(A) de jonge mannelijke student, afkomstig uit de randstad. De typisch die je ook hier op Fok! ziet en die ook trouw bezoeker zijn van de congressen. Jongemannen die veel tijd doorbrengen op internet en een ongezonde belangstelling hebben voor geopolitiek en MH17. Fok! zit er vol mee. Hierbij kan ook de welgestelde Bloemendaler behoren die Baudet en zijn dandy voorkomen geiniger vindt dan die saaie burgerlullen die de politiek voornamelijk voortbrengt.
Dit gaat om enkele tienduizenden jongeren / mensen.
(B) de provinciaal met een sterk links-conservatieve inslag. Mensen die werken op mbo niveau en een gezond wantrouwen hebben tegen buitenlanders, randstedelingen, de hoge heren in Den Haag, Brussel en zich tot zekere hoogte miskend voelen. Zij verwarren hun sociaal-economische behoeften met die van hun sociaal-culturele opvattingen.
Dit gaat om enkele honderdduizenden mensen en vormt ook de reden waarom Baudet nu al 10+ zetels heeft in de peilingen.
Die laatste groep moet je niet onderschatten. "Kan nog wel eens heel groot gaan worden".
Of oud vvders voor wie de pvv een brug te ver is.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk moet je de boze dommerds ook kunnen aanspreken. Met de huidige koers en het optreden van Baudet in de kamer denk ik ook niet dat het snel zal gebeuren.
Wellicht ooit, maar voorlopig lijkt me dat iedereen met een beetje politiek verstand ziet dat de FvD de komende jaren 0,0 voor elkaar gaat krijgen in Den Haag.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Of oud vvders voor wie de pvv een brug te ver is.
Ja, ik zie dat je nu deze lijn volgt omdat je vorige pogingen echt niet meer zijn vol te houden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En wat snap jij niet aan landverraad?quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een economische oorlog ?
Ja, Leefbaar was inderdaad een hele erg voor de hand liggende keuze. Baudet heeft wel door waar zijn kansen liggen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Groep B is dus de groep die hoopt op een nieuwe Pim? Dat verklaart het samenwerken met Leefbaar ook wel in Rotterdam.
Dank je voor de uitleg trouwens.
Welk land bedoel je, een provincie van de EU?quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat snap jij niet aan landverraad?
Hoe lang zou het duren voordat de VVD zich van die plannen van Baudet bedient dan?quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, Leefbaar was inderdaad een hele erg voor de hand liggende keuze. Baudet heeft wel door waar zijn kansen liggen.
De VVD vindt het al prima dat Baudet en Wilders conservatief-links bezighouden, zie bijv Ryon.quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe lang zou het duren voordat de VVD zich van die plannen van Baudet bedient dan?
Beetje cynisch gesteld klopt dat wel natuurlijk. Publiek geheim dat als de PVV er niet was geweest, Mark Rutte geen premier had kunnen worden. De zetels van de PVV zijn niet ten kost gegaan van die van de VVD maar juist van het CDA. De concurrent op rechts.quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
De VVD vindt het al prima dat Baudet en Wilders conservatief-links bezighouden, zie bijv Ryon.
En ook die zullen niks kunnen veranderen de EU regeert volgens mij, die weten dat alleen nog niet vermoed ik?quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:41 schreef LelijKnap het volgende:
FvD is de enige (klassiek) liberale partij.
Oh? Baudet zelf zag zich anders. Maar waarom dan?quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:41 schreef LelijKnap het volgende:
Zodra er een echt gevaarlijke populist opstaat, is het idd niet best voor de VVD.. Maar goed, dan hebben we allemaal een probleem. Wat dat betreft zijn Wilders en Baudet precies goed. Niet té gevaarlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Beetje cynisch gesteld klopt dat wel natuurlijk. Publiek geheim dat als de PVV er niet was geweest, Mark Rutte geen premier had kunnen worden. De zetels van de PVV zijn niet ten kost gegaan van die van de VVD maar juist van het CDA. De concurrent op rechts.
Maar wat als Baudet en Wilders (en 50+ misschien) zo direct heel conservatief-links met hun populisme achter zich weten te krijgen? Dat gaat dan al snel om 40 zetels. Dan wordt het nog heel lastig om een kabinet te formeren waarin de liberale uitgangspunten de boventoon voeren. Niet in de laatste plaats om dat er dan een sterke anti-liberale oppositie geboerd zal worden
Daarom wil hij zeker de energiebedrijven nationaliseren?quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:41 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is er mis aan samenwerken daar is de EU toch voor of niet?quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom wil hij zeker de energiebedrijven nationaliseren?
Laat ons toch niet telkens in de steek!quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ik moet er weer vandoor. Geen grap. Sorry
klik gewoon weg als geen reactie meer komt weet of denk ik het mijne wel.quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ik moet er weer vandoor. Geen grap. Sorry
Hij weet dat de kamer juist niet de plek is om te vlammen. Mediaaandacht is het enige wat nu telt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:49 schreef Perrin het volgende:
Die groep B snoept hij van Wilders af, maar dan moet hij wel ook in de kamer kunnen vlammen als Wilders.. Tot nu toe blijft dat uit.
Als hij telkens in de kamer wordt uitgelachen en daar in debatten niks presteert, zal media-aandacht weinig helpen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij weet dat de kamer juist niet de plek is om te vlammen. Mediaaandacht is het enige wat nu telt.
Een politieke partij die niks wil bereiken. Nu snap ik de aantrekkingskracht voor lolbetariers van die clubquote:Op vrijdag 8 december 2017 16:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij weet dat de kamer juist niet de plek is om te vlammen. Mediaaandacht is het enige wat nu telt.
Welke partij doet het dan wel behalve schoothondje van de EU te zijn?quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een politieke partij die niks wil bereiken. Nu snap ik de aantrekkingskracht voor lolbetariers van die club
Binnen de Europese afspraken staat iedereen vrij de kleurplaat geheel naar eigen zin in te kleuren.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Welke partij doet het dan wel behalve schoothondje van de EU te zijn?
Graag een oprecht antwoord op mijn vraag.
Er is niet veel wat rest dan he?quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Binnen de Europese afspraken staat iedereen vrij de kleurplaat geheel naar eigen zin in te kleuren.
Genoeg om Den Haag bezig te houden, blijkbaarquote:
Baudet merkt terecht op dat discussies in de kamer louter poppenkast zijn. Met twee zetels gaan ze daar alleen maar hun adem verspillen. Doorlopend het land in en campagne voeren op social media zet veel meer zoden aan de dijk.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een politieke partij die niks wil bereiken. Nu snap ik de aantrekkingskracht voor lolbetariers van die club
Inderdaad, Nderland in de EU die onze vrijheid en welvaart waarborgt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Welk land bedoel je, een provincie van de EU?
Jij bent voor de EU of voor Nederland, Nederland als land is er naar mijn idee niet meer dus wat is landverraad dan?quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, Nderland in de EU die onze vrijheid en welvaart waarborgt.
Misschien kunnen we in het vervolg ook gewoon het hele politiek beleid maken met likes op Facebook?quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Baudet merkt terecht op dat discussies in de kamer louter poppenkast zijn. Met twee zetels gaan ze daar alleen maar hun adem verspillen. Doorlopend het land in en campagne voeren op social media zet veel meer zoden aan de dijk.
Het tegenovergestelde van landverraad is het beste willen voor Nederland. En dat is mijns inziens verregaande integratie in de EU.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij bent voor de EU of voor Nederland, Nederland als land is er naar mijn idee niet meer dus wat is landverraad dan?
Land is er uiteraard nog wel maar landverraad hoe kan dat dan.
Het beste voor Nederland is ook het beste voor de EU?quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van landverraad is het beste willen voor Nederland. En dat is mijns inziens verregaande integratie in de EU.
Wat het beste is voor de EU is sowieso altijd het beste voor Nederland.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het beste voor Nederland is ook het beste voor de EU?
Vindt jij ben je vergeten, ik weet niet hoe haasje huppelen doet.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat het beste is voor de EU is sowieso altijd het beste voor Nederland.
Ik vind ook dat je diensten van aanbieders uit alle EU-landen moet kunnen gebruiken. Maar daarvoor is nog wat meer integratie nodig.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:25 schreef john2406 het volgende:
Integratie in de EU houdt bij mij ook in dat ik gas en stroom van buiten Nederland kan afnemen.
Jij wil wel de lusten maar niet de lasten?
Meer prijsafspraken bedoel jij?quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je diensten van aanbieders uit alle EU-landen moet kunnen gebruiken. Maar daarvoor is nog wat meer integratie nodig.
Aan de andere kant word ik helemaal gaar van die verplichtte aanbestedingen van overheden, dan krijg je dus dat ze verplicht op treinstellen uitkomen die waardeloos zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je diensten van aanbieders uit alle EU-landen moet kunnen gebruiken. Maar daarvoor is nog wat meer integratie nodig.
Het politieke beleid staat al lang vast. Uitbouwen van de partij en voorsorteren voor de volgende verkiezingen is veel belangrijker op dit momentquote:Op vrijdag 8 december 2017 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kunnen we in het vervolg ook gewoon het hele politiek beleid maken met likes op Facebook?
Dat doet Wilders al anderhalf decennium, en het levert hem nog steeds niks op.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het politieke beleid staat al lang vast. Uitbouwen van de partij en voorsorteren voor de volgende verkiezingen is veel belangrijker op dit moment
Stem jij voortaan alleen nog maar voor de top 2000.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Wilders Wilders is.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat doet Wilders al anderhalf decennium, en het levert hem nog steeds niks op.
Aha. Sterk argument, ik ben overtuigd.quote:
Wat is je top 3 voor de Top 2000?quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aha. Sterk argument, ik ben overtuigd.
Dit is natuurlijk nonsens. Maar bij een deel van de wat simpeler achterban slaat het vast aan.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Baudet merkt terecht op dat discussies in de kamer louter poppenkast zijn. Met twee zetels gaan ze daar alleen maar hun adem verspillen. Doorlopend het land in en campagne voeren op social media zet veel meer zoden aan de dijk.
Black, Comfortably numb, Born to run.quote:
POL / [POLCafé #7641] Sylvana is niet hysterischquote:Op vrijdag 8 december 2017 17:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Black, Comfortably numb, Born to run.
De jouwe?
Ik heb dingetjes te doen!quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Laat ons toch niet telkens in de steek!
Alles wat ik ervan ken kan ik wel waarderen, op Sandstorm na misschien.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
POL / [POLCafé #7641] Sylvana is niet hysterisch
Ik zou mijn muzieksmaak als "uitermate tolerant" willen omschrijven.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alles wat ik ervan ken kan ik wel waarderen, op Sandstorm na misschien.
En wat ik niet ken wil ik ook niet horen denk ik, als ik de reacties van sommige andere stamgasten op jouw muzieksmaak een beetje inschat.
Ik zal altijd zo pro-EU als mogelijk stemmen. Ook voor jouw bestwil.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:46 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Stem jij voortaan alleen nog maar voor de top 2000.
Mooie pet.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:15 schreef remlof het volgende:
Dit is trouwens de klootzak uit de TT:
[ afbeelding ]
Hoe weten we dat?quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:28 schreef remlof het volgende:
Maar goed, die vent heeft dus tweehonderd Nederlanders zoals jij en ik uit de lucht laten schieten.
Aan de hand van stemanalyzes van gesprekken over het neerschieten van MH17 die zijn afgeluisterd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |