Zag alweer dat de usual suspects van mening zijn dat Rusland het niet gedaan kan hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:19 schreef remlof het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)halen-mh17~a709ac29/
Lijkt me prettig voor de onderzoekers, als zo'n burgercollectief de stand van je onderzoek in de media gaat verspreiden.quote:De Russische generaal Nikolaj Fjodorovitsj Tkatsjov blijkt een van de militairen naar wie het team dat onderzoek doet naar de ramp met de MH17 op zoek is. Tot die conclusie komt onderzoekscollectief Bellingcat.
Misschien hebben ze het wel even kortgesloten. Volgens mij waren er al eerder berichten dat er contact was tussen de onderzoekers en Bellingcat.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me prettig voor de onderzoekers, als zo'n burgercollectief de stand van je onderzoek in de media gaat verspreiden.
Het team is op zoek naar de daders. Dit is volgens dat clubje een van die daders.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me prettig voor de onderzoekers, als zo'n burgercollectief de stand van je onderzoek in de media gaat verspreiden.
Ratten heb je altijd, gewoon lekker als kleuter tegen alles zijn en dan ben je stoer of zo.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe het überhaupt mogelijk is dat al die bruinrechtsen die claimen zo van Nederland te houden er gewoon echt geen ene neuk om geven dat andere Nederlanders vermoord worden en de moordenaars zelfs als onze vrienden beschouwen. Wtf?!
Dat is niet zo moeilijk. Ze zijn gewoon tegen alles waar zogenaamd links en deugend Nederland voor is.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe het überhaupt mogelijk is dat al die bruinrechtsen die claimen zo van Nederland te houden er gewoon echt geen ene neuk om geven dat andere Nederlanders vermoord worden en de moordenaars zelfs als onze vrienden beschouwen. Wtf?!
No true Scotsman.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Moet je maar Sociologie gaan studeren, dan begrijp je dat.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Aldus Geert Wilders.quote:“Wij qua patriottisme nog veel van Rusland kunnen leren. Daar gaat heus ook weleens iets verkeerd en ik zal mijn kritiek niet onder het tapijt fietsen. Maar ik heb géén hekel aan de Russen.”
(..)
“In plaats van kritiek uit te oefenen, moeten we beseffen dat Rusland onze bondgenoot is in de strijd tegen terrorisme en massa-immigratie vanuit Afrika. Zij hebben daar net zo veel mee te maken als wij. Ik benader Rusland serieus en vriendschappelijk.”
(..)
“Rusland is geen vijand en dat moeten wij er niet van maken.”
Best wat van die mensen geloven volgens mij dat Rusland niks te maken heeft met MH17.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Of je daar nu gelukkig van zou worden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moet je maar Sociologie gaan studeren, dan begrijp je dat.
Dat heeft gewoon te maken met hun visie en informatie toename. Als je rt leest kom je dit niet tegen, de rest is allemaal westerse propoganda. Het is heel makkelijk om zulke dingen vanuit jouw/hun wereldbeeld goed te praten.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Poetin is lekker stoer en anti-EU.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb de Russen liever niet in de EU. Of de Turken.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
Nu ja, ik heb ook geen hekel aan Russen, die mensen leven ook maar in een willekeurig land. Ook niet perse aan alle leden van het Poetin-regime. Maar er zitten nogal wat onderfiguren bij die club die actief alles proberen te verkloten wat niet goed voor Rusland is.
Maar verder geloven die types wel ongeveer elke complottheoriequote:Op vrijdag 8 december 2017 13:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Best wat van die mensen geloven volgens mij dat Rusland niks te maken heeft met MH17.
Uiteraard niet, sowieso zijn die landen veel te groot. De Unie moet primair een Duits en Frans vehikel blijven.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb de Russen liever niet in de EU. Of de Turken.
Primair West-Europa.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:32 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Uiteraard niet, sowieso zijn die landen veel te groot. De Unie moet primair een Duits en Frans vehikel blijven.
Ik denk dat je de alternatieve theorieën over MH17 ook wel als complottheorieën kan beschouwen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar verder geloven die types wel ongeveer elke complottheorie
Hoi NanKinkie.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon te maken met hun visie en informatie toename. Als je rt leest kom je dit niet tegen, de rest is allemaal westerse propoganda. Het is heel makkelijk om zulke dingen vanuit jouw/hun wereldbeeld goed te praten.
Ik snap t ook niet heur maar probeer t irgwie te verklaren.
We kunnen niet wachten. Ik zet snel ff mn aluhoedje op.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
Heeft iedereen z'n plasje gedaan? Dan leg ik het wel even uit.
Probleem is dat de Oost niet in handen van eerdergenoemden mag vallen. Liever de Russische tanks aan de grens met Oekraïne dan aan de grens met Oostenrijk.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Primair West-Europa.
Oost-Europa is al dubieus.
Nee, duurt nog tien jaar. Daarna mag je uitleggen. Bedankt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
Uiteraard, maar ik begrijp de zielen niet die zich verbazen dat Russische tanks de Krim bezetten nadat Oekraine steeds meer EU-fans begon te krijgen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Probleem is dat de Oost niet in handen van eerdergenoemden mag vallen. Liever de Russische tanks aan de grens met Oekraïne dan aan de grens met Oostenrijk.
Eindelijk! De waarheid zal aan het licht komen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
Hey mofjequote:
Dat was niet bepaald onverwachts inderdaad. De grens van Russische gezindheid gaat dwars door buurlanden heen. Maar goed, het voordeel is dat niemand meer de Russen onderschat hetgeen wel verleidelijk was sinds hun Unie ineenstortte.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik begrijp de zielen niet die zich verbazen dat Russische tanks de Krim bezetten nadat Oekraine steeds meer EU-fans begon te krijgen.
Je weet dat de Russen na de oorlog tien jaar lang het oosten van Oostenrijk hebben bezet?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Probleem is dat de Oost niet in handen van eerdergenoemden mag vallen. Liever de Russische tanks aan de grens met Oekraïne dan aan de grens met Oostenrijk.
Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:38 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat was niet bepaald onverwachts inderdaad. De grens van Russische gezindheid gaat dwars door buurlanden heen. Maar goed, het voordeel is dat niemand meer de Russen onderschat hetgeen wel verleidelijk was sinds hun Unie ineenstortte.
Wat zijn jouw principes die het kopen van dat goddelijke DAB onmogelijk maken dan?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hey mofje
Ik dacht ik kom even gucken hier. Altijd als ik in een krat dab bier zie staan moet ik aan je denken hihi. Uit principiele redenen kan ik t echter niet kopen
Gewoon het EU-hoofdkwartier van Brussel verplaatsen naar Vilnius, om Martin Schulz bij de les te houdenquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Kut, ik moet onverhoopt de deur uit. Misschien morgen!quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Eindelijk! De waarheid zal aan het licht komen.
Dat was dus een onwenselijke situatie.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat de Russen na de oorlog tien jaar lang het oosten van Oostenrijk hebben bezet?
[ afbeelding ]
Later thierryquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kut, ik moet onverhoopt de deur uit. Misschien morgen!
Ja hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niemand weerhoudt je er van om gewoon weer Windows XP te installeren hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Soms mis ik bijna de treurigheid van de foutmeldingen van Windows die binnen een paar seconden je hele beeld vulden.
Bestaan er eigenlijk tinfoil hoofddoekjes?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We kunnen niet wachten. Ik zet snel ff mn aluhoedje op.
Moet je je Russische contact weer ontmoeten voor instructies?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Schalkequote:Op vrijdag 8 december 2017 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat zijn jouw principes die het kopen van dat goddelijke DAB onmogelijk maken dan?
Niemand gelooft dit.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
LK = Yernaz, maar dan zonder intellect.quote:
Ik laat het water meestal lopen wanneer het bad ongeveer voor een kwart vol is. Erg rustgevendquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:41 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja hoor.
Je bad is vol, lekker met je eendjes spelen.
Oh ja, selbstverständlichquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Schalke.
Maar om eerlijk de waarheid te zeggen drink ik liever een früh
quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
LK = Yernaz, maar dan zonder intellect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe in de tijd dat je weg moest en doorpost had je toch even snel kunnen schrijven hoe ende wat?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik laat het water meestal lopen wanneer het bad ongeveer voor een kwart vol is. Erg rustgevend
Dat je de garp niet snapt bewijst m'n punt.quote:
Zo lelijk zal ie toch niet zijn?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
LK = Yernaz, maar dan zonder intellect.
Ik ben al te voet en voor de uitleg had ik wel even een paar minuutjes moeten zitten.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehe in de tijd dat je weg moest en doorpost had je toch even snel kunnen schrijven hoe ende wat?
Volgens mij klopt je garp voor geen meter.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat je de garp niet snapt bewijst m'n punt.
Enkel z'n huidskleur en politieke overtuiging hebben ervoor gezorgd dat hij nog geen master heeft.quote:
Sylvana zit hier achter Yernaz zich lekker op te winden:quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:51 schreef skysherrif het volgende:
Enige wat ik wel geinig vind aan Yernaz, was dat ie de boel lekker liep te stoken in de melkweg toen iedereen daar aan het huilen was dat Hilly verloor
quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sylvana zit hier achter Yernaz zich lekker op te winden:
Dat kan ie wel aardig ja. Was ook wel geinig hoe ie Freek over de zeik kreeg.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:51 schreef skysherrif het volgende:
Enige wat ik wel geinig vind aan Yernaz, was dat ie de boel lekker liep te stoken in de melkweg toen iedereen daar aan het huilen was dat Hilly verloor
Man man, die Pauw nodigt ook telkens alle wappies uit.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sylvana zit hier achter Yernaz zich lekker op te winden:
Als je een Nederlander zoekt die blij is met Trump, dan heb je alleen maar de keus uit een bepaald slag mensen vrees ik.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Man man, die Pauw nodigt ook telkens alle wappies uit.
Yep, ze is nu ook columnist bij NRC geloof ik.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:58 schreef skysherrif het volgende:
Die donkere chick is toch clarice gargard ofzo? Nog eens een vriendelijk gesprek mee gehad op twitter
Publieke omroep he?quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Man man, die Pauw nodigt ook telkens alle wappies uit.
Ik bedoel ook die andere figuren uiteraard. Sylvana, die SP-dictator wannabe, Eerdmans en die vuige economen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als je een Nederlander zoekt die blij is met Trump, dan heb je alleen maar de keus uit een bepaald slag mensen vrees ik.
Ik ben zo knap dat ik (bijna) lelijk ben.quote:
Geen idee. Maar het zou kunnen, ze is ook geboren in de VS dus ze kan dus best een tijd in dat land gewerkt hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sterker nog, deed ze ook niet iet svoor NL in de VN?
https://joop.bnnvara.nl/n(...)rtegenwoordiger-2019quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het zou kunnen, ze is ook geboren in de VS dus ze kan dus best een tijd in dat land gewerkt hebben.
Bedankt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:03 schreef skysherrif het volgende:
Over 5 minuten komt de nieuwe hit uit van FamkeLouise en bokoesam.
Ik ben oud.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:03 schreef skysherrif het volgende:
Over 5 minuten komt de nieuwe hit uit van FamkeLouise en bokoesam.
Een slag als Zizek. Zoals bij RT te zien was.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als je een Nederlander zoekt die blij is met Trump, dan heb je alleen maar de keus uit een bepaald slag mensen vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |