Ze moeten natuurlijk niks. Want je zegt zelf dat het buiten die genoemde dertig minuten is aangekomen. Toch? Dan is de koers alweer veranderd. En op hun site staat duidelijk dat het dan geannuleerd wordt.quote:Op maandag 11 december 2017 15:58 schreef Gietertje1 het volgende:
Via https://blockchain.info/address/ staat dan wel dat ik het naar juiste adres heb ontvangen welke BTCdirect had doorgegegeven.
Dan hebben hun het toch op hun rekening ontvangen? En dus zouden ze mij moeten uitbetalen?
Ik heb Kraken zelf nog nooit gebruikt maar een van de verschillen is volgens mij dat je bij Kraken o.a. kunt storten en opnemen in euro's en bij Bittrex niet. Maar bij Bittrex hebben ze volgens mij weer meer soorten altcoins. Dacht ik.quote:Op maandag 11 december 2017 16:20 schreef Landgeld het volgende:
Een beginnersvraag: wat is het verschil tussen Bittrex en Kraken?
Ik gebruik nu Bittrex om met de BTC andere valuta te kopen, maar lees ik veel over Kraken.
Iemand die dat gebruikt?
In bv een app als Blockfolio invoeren.quote:Op maandag 11 december 2017 16:33 schreef Landgeld het volgende:
Hoe rekenen jullie je BTC of Waves saldo direct en snel om naar euro's?
Ik heb bijvoorbeeld nu: 0.76439125 Waves.
Hoe zie ik snel wat dat waard is?
in de Waves app kun je dat ook zien op de exchange.quote:Op maandag 11 december 2017 16:33 schreef Landgeld het volgende:
Hoe rekenen jullie je BTC of Waves saldo direct en snel om naar euro's?
Ik heb bijvoorbeeld nu: 0.76439125 Waves.
Hoe zie ik snel wat dat waard is?
Ik gebruik Bittrex als Exchanges. Connect die app daarmee?quote:Op maandag 11 december 2017 16:41 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
in de Waves app kun je dat ook zien op de exchange.
Waar heb je Waves opgeslagen? in de app? Dan kun je het in de 3de tap zien.quote:Op maandag 11 december 2017 16:44 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik gebruik Bittrex als Exchanges. Connect die app daarmee?
Ik heb alles op Bittrex staan. Wil graag 1 app voor alle munten.quote:Op maandag 11 december 2017 16:45 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Waar heb je Waves opgeslagen? in de app? Dan kun je het in de 3de tap zien.
Maar blockfolio kan je de transacties ingeven.quote:Op maandag 11 december 2017 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
In bv een app als Blockfolio invoeren.
ja, dat wel.quote:Op maandag 11 december 2017 16:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Maar blockfolio kan je de transacties ingeven.
Maar moet je dan ook bijhouden als je bijvoorbeeld andere coins aankoopt? Want dan wordt de waarde van de initiële transactie natuurlijk weer minder.
Order history ligt er geloof ik af en toe uit, maar op de pagina/market van de coin die je hebt gekocht kan je helemaal naar onder scrollen en daar je aankopen zien en tegen welke waarde etc.quote:Op maandag 11 december 2017 16:52 schreef Landgeld het volgende:
Ook zou ik graag in de history van Bittrex willen zien tegen welke waarde ik het heb aangekocht. Is dat nog een optie ? Kan dit nu nog niet zien.,
Heb contact opgenomen. Hopelijk wordt het tegen de nieuwe koers verkocht! Scheelt mij bijna 1k..quote:Op maandag 11 december 2017 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk niks. Want je zegt zelf dat het buiten die genoemde dertig minuten is aangekomen. Toch? Dan is de koers alweer veranderd. En op hun site staat duidelijk dat het dan geannuleerd wordt.
Maar neem even contact op dan kan je met ze overleggen, misschien wil je ze alsnog tegen de koers van nu verkopen en kunnen ze iets voor je doen om het dan niet te annuleren. Maar daarvoor moet je dus wel contact opnemen als het buiten de dertig minuten is aangekomen zoals er staat.
Ik ben geen expert. Maar als ik afgelopen maand alles in btc had gedrukt, had ik meer winst gehad dan nu. Mijn volgende storting gaat 100% in BTC.quote:Op maandag 11 december 2017 19:10 schreef Landgeld het volgende:
Beginners adviesvraag (portfolio):
Ik heb 1k vanuit een beleggingspot die ik "kwijt kan" om BTC mee te kopen. Voor de fun en met name voor de lange termijn. In welke coins, naast Bitcoin zouden jullie de 1k verdelen? Ik wil niet dagelijks handelen, maar hiermee een nieuwe beleggingsmogelijkheid creëren. Uiteraard met het risico dat het over 6 maanden weg is.
BTC: 40%
AE: 15%
IOTA: 15%
LTC: 15%
ETH: 15%
Ik geloof wel dat de BTC over 2-5 jaar gewoon boven de 50.000 euro staat. Het risico op verlies wil ik wel nemen - het is maar geld wat ik niet nodig heb
30 uur geleden gemaild en nog geen reactie, ben ik ongeduldig? Heb toch het gevoel dat er iets niet begint te kloppen bij BTCdirect...quote:Op maandag 11 december 2017 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik kwam hier net hetzelfde plakken voor je idd. MAAR MENSEN HOU DAN AJB EENS OP MET TOCH VAN EEN EXCHANGE AF STUREN ALS ZE AANGEVEN DAT JE DAT NIET MOET DOEN.![]()
(En het komt vast in orde.)
[ afbeelding ]
Geen idee. Maar je zou ook gewoon kunnen bellen als je haast hebt toch?quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:02 schreef Gietertje1 het volgende:
[..]
30 uur geleden gemaild en nog geen reactie, ben ik ongeduldig? Heb toch het gevoel dat er iets niet begint te kloppen bij BTCdirect...
Klopt inderdaad dat het mijn fout is geweest maar goed het gaat wel over serieus geld. Dus haast heeft het niet, meer het gevoel krijg ik het terug...quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je zou ook gewoon kunnen bellen als je haast hebt toch?
+31 (0)24 377 2737
Neem aan dat je dat nummer op hun homepage had gezien?
Je hebt zelf per ongeluk een foutje gemaakt, niet zij, dus al te veel haast verwachten bij mail beantwoorden is misschien niet helemaal fair. Bel even en wie weet kunnen ze je dan spoediger helpen.
Hoe bedoel je 'is offline gehaald'? Telnr staat gewoon nog op de site en als ik bel krijg ik nu wel een bandje dat ze tot 18 uur bereikbaar waren. Morgen nog maar ff proberen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:12 schreef Gietertje1 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad dat het mijn fout is geweest maar goed het gaat wel over serieus geld. Dus haast heeft het niet, meer het gevoel krijg ik het terug...
Ja, dat nummer heb ik geprobeerd te bellen maar door vele aanvragen lukt het hen niet de telefoon op te nemen, is offline gehaald helaas.
Nee hoor, ze geven aan dat ze vanwege drukte alleen nog maar via de mail te bereiken zijn!quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'is offline gehaald'? Telnr staat gewoon nog op de site en als ik bel krijg ik nu wel een bandje dat ze tot 18 uur bereikbaar waren. Morgen nog maar ff proberen.
Lees deze even doorquote:Op dinsdag 12 december 2017 22:19 schreef dery1990 het volgende:
Hi ik heb een beginnersvraag.
Ik heb 1 LTC gekocht op 100 euro. Ik wil een order plaatsen zodat ik LTC automatisch verkoop als de koers daalt naar 150 euro. Hoe heet zo'n order? Stop order op 150 euro? Of Stop limit order? Ik trade btw via Bitfinex.
Kan helaas wel eens kloppen jaquote:Op woensdag 13 december 2017 14:29 schreef satecl het volgende:
Ik wil via CoinBase mijn eerste bitcoins naar Bittrex overboeken. Maar van ¤ 150,- moet ik ¤ 12,- netwerkkosten betalen. Klopt dat? Is het zo veel?
Dan zo snel mogelijk maar een account aanmaken op btcdirect.quote:
Wat bedoel je met een adres aanmaken?quote:Op woensdag 13 december 2017 18:33 schreef cb2013 het volgende:
een foutmelding wanneer ik een ETH adres wil aanmaken
Wanneer ik op deposit klik krijg ik de melding. Failed to create tunnel.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:55 schreef Gremen het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een adres aanmaken?
Als je in de waves client op ethereum deposit klikt zie je toch gewoon een adres staan?
Wanneer je een alt aankoop invoert zit daar een keuzeschuifje met 'deduct from btc holdings'. Dat kan je dan gebruiken denk ik als je dat fijn vindt. Ik gebruik het niet dus nooit getest want ik koop van de daar opgegeven btc geen alts.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:27 schreef Blistering het volgende:
Even een noobvraagje m.b.t. Blockfolio. Hoe pak je dat aan als je BTC invoert?
Stel je hebt de volgende transacties:
#1: Fiat > BTC voor koers A
#2: Fiat > BTC voor koers B
#3: BTC > Alt1
#4: BTC > Alt2
#5: BTC > Alt3
Dan zijn de transacties 3/4/5 logisch qua invoer ook. Maar transacties 1 & 2 kloppen dan niet meer omdat je een gedeelte van de BTC hebt gespendeerd aan alts waardoor de hoeveelheid BTC minder is geworden. Moet je dan manueel steeds de gespendeerde BTC aan altcoins aftrekken van je totale BTC of mis ik iets?
Deltaquote:Op donderdag 14 december 2017 13:55 schreef De_Hertog het volgende:
Wat gebruiken jullie hier als overzicht van je portfolio? Ik probeerde net alles in Blockfolio te zetten, maar daar ben ik niet helemaal blij mee:
-Ik kan alleen een overzicht van trading pairs krijgen. Dus als ik één coin op twee verschillende manieren heb gekocht ooit komen er ook twee pairs in m'n overzicht. Daarnaast lijkt bij een van mijn pairs een foute koers gebruikt te worden, althans, mijn portfolio is ineens 1000 euro meer waard en dat lijkt niet te kloppen helaas.
-Er lijkt geen makkelijke manier te zijn om trading fees op te nemen.
Transacties invoeren vind ik op zich prima om je eigen voortgang te zien, maar ik wil vooral een overzicht per munt zien ipv per transactie. Of zie ik iets over het hoofd in Blockfolio?
Lees ajb even de eerdere topics in deze Beginnersreeks, dan voorkomen we steeds dezelfde vragen.quote:Op donderdag 14 december 2017 17:27 schreef Wotte het volgende:
Ik heb mijn coins momenteel op de exchange te staan lijkt me niet heel veilig. Zijn er ook wallets waarin ik meerdere altcoins kan houden of moet ik voor ieder een aparte aanmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |